Mulla on ollut TP Link-niminen laite käytössä ihan puhelinpistorasiassa ja Anvian/Netikan laajakaista siinä. Nyt otin koekäyttöön tulevan muuton takia Saunalahden Wifin. Jostain luin, että en kuitenkaa tarvi tätä 180 euron laitetta, vaan voin ostaa jostain tikun/mokkulan ja liittää sen tähän TP Linkiin. TP:ssä ei kuitenkaan ole tikun paikkaa, joten saako siihen tikkua mitenkään liitettyä?
Olen huono näissä hommissa ja tarvin apua!! Kiitos!
TP Link ja nettitikku?
Wifin uhri
1
211
Vastaukset
Mikä TP link malli on kyseessä? Tikkua ei voi liittää jos siinä ei ole usb paikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432937Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta602789- 422313
- 251763
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251679- 481556
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa701546Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771225- 361216
- 791050