Onko teidän hääpäivänne valittu päivämäärän mukaan tai jotenkin muuten, kuten esim.että mieskin ne VARMASTI muistais.Me mentiinmiehen syntymäpäivänä naimisiin, ja hyvin on muistanut 20v.
Tänään taas monet menee naimisiin.
9
66
Vastaukset
- VANHAPIIKA
Joo, mulla on muutamia tuttuja jotka on tollasissa non-stop häissä menneet naimisiin, ja useimmiten just miesten hyvän hääpäivä muistin vuoksi;)))!
- Ihmettelen vaan
notta mikähän siinä hääpäivässä nyt niin tärkeetä on että se pitäsi päivämäärän ja kellonajan tarkkuudella muistaa? Erityisesti naisten ongelma ja varmaan jotain taikauskoa siinäkin takana: Jossei ukko tänä vuonna muista, niin se on ensi vuonna sitten samaan aikaan ero tmv yhtä typerää.
Ihan sama mikä päivä, tunti, minuutti ja sekunti se tahdon-hetki on ollut, se on historiaa. Luokaa naiset katseenne tulevaan ja rakentakaa se liittonne sellaiselle pohjalle ettei tarvitse miettiä muistaako se vai tuleeko ero. Joka muistaa, se muistaa ja loput ei.- Olen nainen
Samaa mieltä, ei sillä päivällä ole mitään väliä mikä se on, avioliitossa on paljon tärkeämpiä asioita elettävä jotta suhde toimii.
- Voi kun
Olen nainen kirjoitti:
Samaa mieltä, ei sillä päivällä ole mitään väliä mikä se on, avioliitossa on paljon tärkeämpiä asioita elettävä jotta suhde toimii.
olisit sanonut tuon "suhde toimii" sijasta että liitto toimii, niin olisin voinut kosia sua. Nyt jotenkin epäilen ettet vaan olisi näiden nykyajan parisuhteiden kannattaja.
- ihana hääpäivä
Olisipa kamalaa olla naimisissa tollaisen despootin kanssa jolle yksi elämän tärkeistä päivistä ei ole juhlan arvoinen, vaan koko avioiitto olisi pelkkää arjen selviytymistä.Onneksi minun mieheni muistaa hääpäivät ja juhlistetaan sitä pienillä lahjoilla ja huomionosoituksilla, puolin ja toisin.Silloin sitä arkeakin jaksaa paljon paremmin.
- Älä naurata
ihana hääpäivä kirjoitti:
Olisipa kamalaa olla naimisissa tollaisen despootin kanssa jolle yksi elämän tärkeistä päivistä ei ole juhlan arvoinen, vaan koko avioiitto olisi pelkkää arjen selviytymistä.Onneksi minun mieheni muistaa hääpäivät ja juhlistetaan sitä pienillä lahjoilla ja huomionosoituksilla, puolin ja toisin.Silloin sitä arkeakin jaksaa paljon paremmin.
Ja sitten sä heräsit ja huomasit että kaikki tuo olikin pelkkää unta :-))))))
- painuällötuun
Älä naurata kirjoitti:
Ja sitten sä heräsit ja huomasit että kaikki tuo olikin pelkkää unta :-))))))
21 vuotta ollaan oltu unessa:)))))! mene nukkumaan jotta saisit sinäkin elämääs jotain juhlaa tuon mustan arjen sijaan.Sinulla kun ei ole edes unia tossa kurjuudessasi!!!!
- No niin
ihana hääpäivä kirjoitti:
tässä taas näköjään juuri yksi esimerkki näistä prinsessoista joille ei ole opetettu kotona elämisen alkeita lainkaan, mutta juhlapäivät sitäkin tarkemmin. Onkohan hänelle esimerkiksi tullut mieleen että niitä huomionosoituksia ja lahjoja voi ostaa ihan vaikka jokaisena päivänä, tai ihan minä tahansa päivänä ellei joka päivä halua/ole varaa? Kun toimii noin, niin vuodessa on useampi "hääpäivä" eikä 364 päivää arkea ja sitten se yksi jolloin "juhlistetaan sitä pienillä lahjoilla ja huomionosoituksilla". Ihan sama pätee jouluun, ystävänpäivään, äiteinpäivään, isäinpäivään. Kaikkia voi juhlistaa vaikka joka päivä jos haluaa. Tai sitten olla juhlistamatta.
Nää nykyajan naiset on niin rasittavia, niin rasittavia.
- Akileija
Näihin kirjoituksiin en ota kantaa,kun en ihmisiä tunne.Mutta entisessä työpaikassani oli kaksi nuortanaista,jotka mukavasti toivat lisäpiristystä työpäiviin.Tapahtumia oli varmaan yhtäpaljon kuin kauniissa ja rohkeissa konsanaan.Kihloja,häitä ja talojenrakentamisia riitti.Oli oikein jännää mennä aamulla töihin,kun ei ei tiennyt mitkä kuviot oli käynnissä.Niin, ja he tosiaan itse aina raportoivat muuttuneet tilanteet:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039