Tänään taas monet menee naimisiin.

ukko muisti

Onko teidän hääpäivänne valittu päivämäärän mukaan tai jotenkin muuten, kuten esim.että mieskin ne VARMASTI muistais.Me mentiinmiehen syntymäpäivänä naimisiin, ja hyvin on muistanut 20v.

9

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VANHAPIIKA

      Joo, mulla on muutamia tuttuja jotka on tollasissa non-stop häissä menneet naimisiin, ja useimmiten just miesten hyvän hääpäivä muistin vuoksi;)))!

    • Ihmettelen vaan

      notta mikähän siinä hääpäivässä nyt niin tärkeetä on että se pitäsi päivämäärän ja kellonajan tarkkuudella muistaa? Erityisesti naisten ongelma ja varmaan jotain taikauskoa siinäkin takana: Jossei ukko tänä vuonna muista, niin se on ensi vuonna sitten samaan aikaan ero tmv yhtä typerää.

      Ihan sama mikä päivä, tunti, minuutti ja sekunti se tahdon-hetki on ollut, se on historiaa. Luokaa naiset katseenne tulevaan ja rakentakaa se liittonne sellaiselle pohjalle ettei tarvitse miettiä muistaako se vai tuleeko ero. Joka muistaa, se muistaa ja loput ei.

      • Olen nainen

        Samaa mieltä, ei sillä päivällä ole mitään väliä mikä se on, avioliitossa on paljon tärkeämpiä asioita elettävä jotta suhde toimii.


      • Voi kun
        Olen nainen kirjoitti:

        Samaa mieltä, ei sillä päivällä ole mitään väliä mikä se on, avioliitossa on paljon tärkeämpiä asioita elettävä jotta suhde toimii.

        olisit sanonut tuon "suhde toimii" sijasta että liitto toimii, niin olisin voinut kosia sua. Nyt jotenkin epäilen ettet vaan olisi näiden nykyajan parisuhteiden kannattaja.


      • ihana hääpäivä

        Olisipa kamalaa olla naimisissa tollaisen despootin kanssa jolle yksi elämän tärkeistä päivistä ei ole juhlan arvoinen, vaan koko avioiitto olisi pelkkää arjen selviytymistä.Onneksi minun mieheni muistaa hääpäivät ja juhlistetaan sitä pienillä lahjoilla ja huomionosoituksilla, puolin ja toisin.Silloin sitä arkeakin jaksaa paljon paremmin.


      • Älä naurata
        ihana hääpäivä kirjoitti:

        Olisipa kamalaa olla naimisissa tollaisen despootin kanssa jolle yksi elämän tärkeistä päivistä ei ole juhlan arvoinen, vaan koko avioiitto olisi pelkkää arjen selviytymistä.Onneksi minun mieheni muistaa hääpäivät ja juhlistetaan sitä pienillä lahjoilla ja huomionosoituksilla, puolin ja toisin.Silloin sitä arkeakin jaksaa paljon paremmin.

        Ja sitten sä heräsit ja huomasit että kaikki tuo olikin pelkkää unta :-))))))


      • painuällötuun
        Älä naurata kirjoitti:

        Ja sitten sä heräsit ja huomasit että kaikki tuo olikin pelkkää unta :-))))))

        21 vuotta ollaan oltu unessa:)))))! mene nukkumaan jotta saisit sinäkin elämääs jotain juhlaa tuon mustan arjen sijaan.Sinulla kun ei ole edes unia tossa kurjuudessasi!!!!


      • No niin
        ihana hääpäivä kirjoitti:

        Olisipa kamalaa olla naimisissa tollaisen despootin kanssa jolle yksi elämän tärkeistä päivistä ei ole juhlan arvoinen, vaan koko avioiitto olisi pelkkää arjen selviytymistä.Onneksi minun mieheni muistaa hääpäivät ja juhlistetaan sitä pienillä lahjoilla ja huomionosoituksilla, puolin ja toisin.Silloin sitä arkeakin jaksaa paljon paremmin.

        tässä taas näköjään juuri yksi esimerkki näistä prinsessoista joille ei ole opetettu kotona elämisen alkeita lainkaan, mutta juhlapäivät sitäkin tarkemmin. Onkohan hänelle esimerkiksi tullut mieleen että niitä huomionosoituksia ja lahjoja voi ostaa ihan vaikka jokaisena päivänä, tai ihan minä tahansa päivänä ellei joka päivä halua/ole varaa? Kun toimii noin, niin vuodessa on useampi "hääpäivä" eikä 364 päivää arkea ja sitten se yksi jolloin "juhlistetaan sitä pienillä lahjoilla ja huomionosoituksilla". Ihan sama pätee jouluun, ystävänpäivään, äiteinpäivään, isäinpäivään. Kaikkia voi juhlistaa vaikka joka päivä jos haluaa. Tai sitten olla juhlistamatta.

        Nää nykyajan naiset on niin rasittavia, niin rasittavia.


    • Akileija

      Näihin kirjoituksiin en ota kantaa,kun en ihmisiä tunne.Mutta entisessä työpaikassani oli kaksi nuortanaista,jotka mukavasti toivat lisäpiristystä työpäiviin.Tapahtumia oli varmaan yhtäpaljon kuin kauniissa ja rohkeissa konsanaan.Kihloja,häitä ja talojenrakentamisia riitti.Oli oikein jännää mennä aamulla töihin,kun ei ei tiennyt mitkä kuviot oli käynnissä.Niin, ja he tosiaan itse aina raportoivat muuttuneet tilanteet:))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe