Hei minä tässä ajattelin kysyä mistö saisi hyviä leikki ideoita?Meidän pieni musta sileä karvainen noutuja tarvitsisi uusia leikkejä olisiko mahdollistesti teillä mitään esim. aktivointi leikkejä hyviä ideoita lähettäkää minulle sähköposti viesti osoitteeseen:[email protected]
kiitos jos vastaat=3
pentu koirien leikit (noutajat)
3
521
Vastaukset 3
- LANKAVYYHTI - VIRIKE
Meidän vuoden vanha koira keksi hyvän leikin. TÄTÄ LEIKKIÄ SAA.LEIKKIÄ VAIN VALVONNASSA. Se otti kerän villalankaa. Kerä levisi totaalisesti. Käytin levinnyttä lankaläjää siten, että upotin/piilotin kasaan Nutron nappuloita. Koiralla oli älyllistä virikettä, kun se noukki nappuloita levinneestä lankakasasta.
HUOM.
Valvo aina leikkiä. Langan pitää olla esim 100 % villaa, niin että se katkeaa helposti. Pienempi / nuorempi koira voi vaikka kuristua lankaan, jos se ei ole helposti katkeavaa.- Lankavyyhti
Levinneestä lankavyyhdistä tulee pesä, johon on kiva upottaa/ piilottaa namuja. Koira joutuu keskittymään, kun se etsii namuja sekaisesta lankavyyhtikasasta.
- Funny30
Ihan hyviä neuvoja oli, kyllä on kokemusta itsellääni on nuori kultainennoutaja yksi vuotias vuoden ikäinen vasta. Ja se tykkää kaikista leluista mitä sille ostetaan, ja myöskin tykkää sukka leikeistä joka on oppinu vanhemmalta koiralta. Mutta välillä myös leikkii omalla hännällääkin, kannattaa ostaa moni toimi lelu josta saa namuja tai sitte iha vinkulelu kuinka vaan. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092280Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???23903- 103896
- 71892
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha563816- 82718
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik24612- 57571