Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Shockwave for Director ei päivity!

Voihan himputti!

Tarkistin äsken liitännäiset, joista Shockwave for Director ei päivity. Olen kokeillut asentaa sen muutamaan kertaa, mutta aina vain tulee sama ilmoitus. Onko tämä edes oikea sivu? -> http://get.adobe.com/shockwave/

Kun painan "Download now", sivu latautuu hetken aikaa, ja sitten näytölle tulee teksti "Installation complete!". Sen jälkeen painan taas "Next"-näppäintä, jolloin sivu latautuu tosi hitaasti, ja alkaa pyöriä mainoksia uusista ominaisuuksista.

Missä oikein menee vikaan? Voisiko se johtua, että olen kirjautuneena normaalilla käyttäjätilillä enkä jv:nä?

Otin liitännäisen nyt hetkeksi pois päältä, paitsi äsken, kun selostin näitä vaiheita..

Myöskään selaimen tai koneen käynnistäminen uudelleen ei auttanut ongelmaan.

Auttakaa!

22

444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun itse menen tuolle sivulle ja klikkaan "Download" niin Shockwaven asennusohjelma latautuu ja se pitää erikseen avata jotta asennus lähtisi käyntiin.

      Se ei siis minulla automaattisesti asennu.

      • Hjälpa!

        Mistä tuo asennusohjelma avautuu?


    • "Voisiko se johtua, että olen kirjautuneena normaalilla käyttäjätilillä enkä jv:nä?"

      Ehdottomasti kyllä.

      Kaikilla käyttäjillä toimivat ohjelmat pitää asentaa aina järjestelmänvalvojana. Joitain vain yhdellä käyttäjällä toimivia portable ohjelmia voi asennella alemmilla oikeuksilla.

    • Hjälpa!

      Kiitos vastauksista! Teen sen sitten jv-tilin kautta.

      Onko mahdollista, että turvattomasta haittaohjelmasta tuli viruksia koneelle sillä aikaa, kun avauduin ongelmasta tänne? En kylläkään käynyt millään pelisivuilla, vaan s-postissa ja Iltasanomia lukemassa..

    • vapunen

      Tuskin tuli noilta sivuilta.

      • Hjälpa!

        Niin, miten tuo asennusohjelma avautuu? Pitääkö klikata "Installation complete!" vai mitä?


    • Se avautuu latauskansiosta eli sieltä mihin selain tallentaa sen kautta ladatut tiedostot.

      • Ei löydy!

        Se ei näy minulla ladatuissa tiedostoissa, tosin en ole vielä koettanut jv-tilin kautta..



      • Hjälpa!

        Ja tuo on sitten ajantasaisin ja varmasti luotettava tiedosto?

        Laitoin tuon nyt latautumaan.


      • Hjälpa! kirjoitti:

        Ja tuo on sitten ajantasaisin ja varmasti luotettava tiedosto?

        Laitoin tuon nyt latautumaan.

        Allekirjoitus on kunnossa joten on turvallinen.


      • Vihreä pallero?
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        Allekirjoitus on kunnossa joten on turvallinen.

        Ai, tarkoittaako tuo vihreä pallero linkin perässä turvallisuutta?


      • Hjälpa! kirjoitti:

        Ja tuo on sitten ajantasaisin ja varmasti luotettava tiedosto?

        Laitoin tuon nyt latautumaan.

        On ajantasainen ja luotettava ( Linkki otettu Adoben lataussivulta)


      • Vihreä pallero? kirjoitti:

        Ai, tarkoittaako tuo vihreä pallero linkin perässä turvallisuutta?

        Ei, se on hevosmiesten tietoturvatoimiston pallukka.
        Tämä takaa oikeellisuuden http://aijaa.com/6lLggW


    • Hjälpa!

      Niin, mitä teen, kun se ei näy minulla ladatuissa tiedostoissa?

      Mitä tämä liitännäinen tarkoittaa, tarvitaanko sitä edes?

    • Tuo vihreä pallo tarkoittaa tätä: http://fi.wikipedia.org/wiki/WOT

      Shockwavea tarvitaan joissakin nettipeleissä mutta nykyään aika harva sivusto tai nettipeli käyttää enää sitä.

      Eli jos et pelaa tällaisia nettipelejä niin tuo kannattaa poistaa koneelta.

      • Mitäs nyt?

        Latautuminen onnistui, kiitos neuvosta!

        Mitäs nyt, kun latasin tuon liitännäisen f.e.dzerzhinskyä uhmaten normaalilta käyttäjätililtä? Kone kuitenkin kysyi jv-tilin salasanaa. Onko se kuitenkaan sama asia?


      • Mitäs nyt? kirjoitti:

        Latautuminen onnistui, kiitos neuvosta!

        Mitäs nyt, kun latasin tuon liitännäisen f.e.dzerzhinskyä uhmaten normaalilta käyttäjätililtä? Kone kuitenkin kysyi jv-tilin salasanaa. Onko se kuitenkaan sama asia?

        Toimii noinkin. Ihan OK. Hyvä kun onnistui.


      • f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        Toimii noinkin. Ihan OK. Hyvä kun onnistui.

        Niin, vielä: siinä kohdassa kun annoit sen salasanan asennusohjelma suoritettiin JV:n oikeuksin joten jos joku odottamaton juttu kysyy salasanaa niin silloin ei saa antaa.


      • Hyvä sitten!
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        Niin, vielä: siinä kohdassa kun annoit sen salasanan asennusohjelma suoritettiin JV:n oikeuksin joten jos joku odottamaton juttu kysyy salasanaa niin silloin ei saa antaa.

        Juu, ei tietenkään. :) Tiedoissa luki, että Adobe haluaa asentaa koneen kiintolevyyn. Koska tiesin, mitä oli tulossa, annoin luvan. En muutenkaan lataile mitään ylimääräistä koneelle; olen sen verran haittaohjelmapelkoinen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2112
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      29
      1744
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1510
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1461
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1378
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1312
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1261
    Aihe