Voiko lämmönjakohuoneissa säätää asunnon lämmitystä asuntokohtaisesti?
Itse en pääse taloyhtiön lämmönjakohuoneeseen, koska vain yleisavaimella pääsee tänne huoneeseen. Naapurilla on yleisavain, jonka epäilen säätäneen asuntomme lämmitystä, onko mahdollista?! Muilla on ollut lämmintä, paitsi asunnossani on ollut vain 15 astetta lämmintä! Patterit olin säätänyt täysille ja silti oli kylmä. Soitin isännöitsijälle, joka kutsui jonkun käymään tilannessa katsomassa ja näin on taas lämmintä.
Lämmönjakohuone
3
309
Vastaukset
- toivolan jani
riippuu minkälainen putkisto teillä on mutta yleensä että linjat on yksi suuri kokonaisuus joten.
ainoa mikä tulee mieleen että naapuri on omista pattereista säätänyt esisäätö arvon lämpimämmäksi itselleen tai jos teidän huoneisto on oman linjasäätöventtiilin takana.
linjat pyritään säätäämään siten että kaikille riittää lämpöä ja jos joku säätelee itselleen enemmän tai vähemmän voi tasapaino järkkyä,tällä ei ole hirveästi tekemistä sen kanssa paljon termostaatin nuppia vääntelee vaan itse menoventtiilin arvoja pitäisi näprätä.
yksi vanha konsti itsekkäillä asukkailla on ottaa termari kokonaan pois jolloin urku on täysin auki tai pitää jatkuvasti märkää rättiä termarin päällä - Pilkkihaalarit
"pitää jatkuvasti märkää rättiä termarin päällä "
Voiko näin lisätä patterin lämpöä? Jos voi, niin lähden rättikauppaan. - 123142142142
Nössö, ei voi muuta sanoo. Muuta vittuun Suomesta jos et kestä Suomen säätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108