Finnair plus jäsenyys

Entinen plus jäsen?

Onko Finnairin plus jäsenyys täysin turha! Kannattaako enää suosia suomalaista ja pettyä kerta toisensa jälkeen? Lensitpä sitten Finnairilla tai muilla one world yhtiön koneilla, niin tuntuu että Finnairilla on aina jokin porsaanreikä säännöissä minkä mukaan he voivat olla myöntämättä lennoista pisteitä!
Onko muilla vastaavia kokemuksia?

5

883

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 00940

Ei ole mutta en lentämiseni onkin oikeaa eikä vaan Kontulan ostarilla baarista ulos lentoa niinkun sinulla. Siitä ei pisteitä tule.

• F/C/Y

Ei ole mitään porsaanreikiä pisteiden myönnössä. Oneworld lentovarauksia tehdessä näet varausluokka kirjaimen, jonka voit tarkistaa Finnair Plus sivulta paljonko tämä varausluokka kerryttää Finnair pisteitä.

• jokaiselle omansa
    • stargold

Se onko Finnair Plussasta tai muista vastaavista pistejärjestelmistä hyötyä riippuu siitä kuinka paljon, millä yhtiöllä ja millaisilla lipuilla lentää. Jos lentää vain muutaman kerran vuodessa ja maksaa niistä itse niin kannattaa vain valita sopivimmat lennot mistään pisteistä välittämättä, kerätä ne pisteet talteen ja jos niitä pisteitä kertyy niin paljon, että niillä saa jotain järkevää, käyttää ne. Jos niitä ei kerry tarpeeksi mihinkään järkevään, niin ei kannata välittää ja jatkaa vain samalla tyylillä.

Enemmän lentävän saatta kannattaa jo tutustua tarkemmin pisteohjelmiin ja joskus jopa tehdä valintoja niiden perusteella. Mutta silloinkin se pitää itse osata päättää mikä toimii itsellä parhaiten. Jokaisessa pisteohjelmassa kun on omat sääntönsä ja omat etunsa, ja se mikä on hyvä yhdellä ihmisellä ei ole välttämättä yhtään sopiva toiselle. Ja aina kannattaa pitää mielessä, että pisteohjelmien tarkoitus on tuoda lentoyhtiöille enemmän voittoja, vaikka aina joku onnistuu käyttämään niitä omaksikin hyväkseen. Mutta siinä vaiheessa kun huomaa harkitsevansa jotain kalliimpaa tai muuten huonompaa lentoyhteyttä pisteiden takia, kannattaa aika tarkkaan laskea että onko siitä oikeasti mitään oikeaa hyötyä.

• Pieni etu

Pisteitä ripottelee, mutta satunnaisista kotimaa ja euroopan lennoista halvimmilla lipuilla kertyy vaan niitä pisteitä niin vähän, että hällä väliä.
      Kortista lähinnä etua että saa tarjoukset hieman aiemmin kuin ne ovat yleisesti tarjolla tms.

Vähän paremmin tulisi kuin voisi hyödyntää vanhaan malliin työ ja siviilireissujen bojot omilla reissuilla, mutku verottaja kiusaa nykyään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1109
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1000
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe