Onko Finnairin plus jäsenyys täysin turha! Kannattaako enää suosia suomalaista ja pettyä kerta toisensa jälkeen? Lensitpä sitten Finnairilla tai muilla one world yhtiön koneilla, niin tuntuu että Finnairilla on aina jokin porsaanreikä säännöissä minkä mukaan he voivat olla myöntämättä lennoista pisteitä!
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Finnair plus jäsenyys
5
883
Vastaukset
- 00940
Ei ole mutta en lentämiseni onkin oikeaa eikä vaan Kontulan ostarilla baarista ulos lentoa niinkun sinulla. Siitä ei pisteitä tule.
- F/C/Y
Ei ole mitään porsaanreikiä pisteiden myönnössä. Oneworld lentovarauksia tehdessä näet varausluokka kirjaimen, jonka voit tarkistaa Finnair Plus sivulta paljonko tämä varausluokka kerryttää Finnair pisteitä.
- jokaiselle omansa
Ei ole kokemuksia mistään porsaanrei'istä.
Finnair myöntää selkeät pisteet AY-koodatuista lipuista.
https://pointshop.finnair.com/partner.php?cPath=560_324&language=fi
Oneworld-lentojen kertymät voi katsoa täältä ilman mitään porsaanreikiä.
https://pointshop.finnair.com/partner.php?cPath=552_555_410&language=en
Jos homma tuntuu vaikealta, niin ei taida jäsenyys olla järkevää. - stargold
Se onko Finnair Plussasta tai muista vastaavista pistejärjestelmistä hyötyä riippuu siitä kuinka paljon, millä yhtiöllä ja millaisilla lipuilla lentää. Jos lentää vain muutaman kerran vuodessa ja maksaa niistä itse niin kannattaa vain valita sopivimmat lennot mistään pisteistä välittämättä, kerätä ne pisteet talteen ja jos niitä pisteitä kertyy niin paljon, että niillä saa jotain järkevää, käyttää ne. Jos niitä ei kerry tarpeeksi mihinkään järkevään, niin ei kannata välittää ja jatkaa vain samalla tyylillä.
Enemmän lentävän saatta kannattaa jo tutustua tarkemmin pisteohjelmiin ja joskus jopa tehdä valintoja niiden perusteella. Mutta silloinkin se pitää itse osata päättää mikä toimii itsellä parhaiten. Jokaisessa pisteohjelmassa kun on omat sääntönsä ja omat etunsa, ja se mikä on hyvä yhdellä ihmisellä ei ole välttämättä yhtään sopiva toiselle. Ja aina kannattaa pitää mielessä, että pisteohjelmien tarkoitus on tuoda lentoyhtiöille enemmän voittoja, vaikka aina joku onnistuu käyttämään niitä omaksikin hyväkseen. Mutta siinä vaiheessa kun huomaa harkitsevansa jotain kalliimpaa tai muuten huonompaa lentoyhteyttä pisteiden takia, kannattaa aika tarkkaan laskea että onko siitä oikeasti mitään oikeaa hyötyä. - Pieni etu
Pisteitä ripottelee, mutta satunnaisista kotimaa ja euroopan lennoista halvimmilla lipuilla kertyy vaan niitä pisteitä niin vähän, että hällä väliä.
Kortista lähinnä etua että saa tarjoukset hieman aiemmin kuin ne ovat yleisesti tarjolla tms.
Vähän paremmin tulisi kuin voisi hyödyntää vanhaan malliin työ ja siviilireissujen bojot omilla reissuilla, mutku verottaja kiusaa nykyään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760