Finnair plus jäsenyys

Entinen plus jäsen?

Onko Finnairin plus jäsenyys täysin turha! Kannattaako enää suosia suomalaista ja pettyä kerta toisensa jälkeen? Lensitpä sitten Finnairilla tai muilla one world yhtiön koneilla, niin tuntuu että Finnairilla on aina jokin porsaanreikä säännöissä minkä mukaan he voivat olla myöntämättä lennoista pisteitä!
Onko muilla vastaavia kokemuksia?

5

909

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 00940

Ei ole mutta en lentämiseni onkin oikeaa eikä vaan Kontulan ostarilla baarista ulos lentoa niinkun sinulla. Siitä ei pisteitä tule.

• F/C/Y

Ei ole mitään porsaanreikiä pisteiden myönnössä. Oneworld lentovarauksia tehdessä näet varausluokka kirjaimen, jonka voit tarkistaa Finnair Plus sivulta paljonko tämä varausluokka kerryttää Finnair pisteitä.

• jokaiselle omansa
    • stargold

Se onko Finnair Plussasta tai muista vastaavista pistejärjestelmistä hyötyä riippuu siitä kuinka paljon, millä yhtiöllä ja millaisilla lipuilla lentää. Jos lentää vain muutaman kerran vuodessa ja maksaa niistä itse niin kannattaa vain valita sopivimmat lennot mistään pisteistä välittämättä, kerätä ne pisteet talteen ja jos niitä pisteitä kertyy niin paljon, että niillä saa jotain järkevää, käyttää ne. Jos niitä ei kerry tarpeeksi mihinkään järkevään, niin ei kannata välittää ja jatkaa vain samalla tyylillä.

Enemmän lentävän saatta kannattaa jo tutustua tarkemmin pisteohjelmiin ja joskus jopa tehdä valintoja niiden perusteella. Mutta silloinkin se pitää itse osata päättää mikä toimii itsellä parhaiten. Jokaisessa pisteohjelmassa kun on omat sääntönsä ja omat etunsa, ja se mikä on hyvä yhdellä ihmisellä ei ole välttämättä yhtään sopiva toiselle. Ja aina kannattaa pitää mielessä, että pisteohjelmien tarkoitus on tuoda lentoyhtiöille enemmän voittoja, vaikka aina joku onnistuu käyttämään niitä omaksikin hyväkseen. Mutta siinä vaiheessa kun huomaa harkitsevansa jotain kalliimpaa tai muuten huonompaa lentoyhteyttä pisteiden takia, kannattaa aika tarkkaan laskea että onko siitä oikeasti mitään oikeaa hyötyä.

• Pieni etu

Pisteitä ripottelee, mutta satunnaisista kotimaa ja euroopan lennoista halvimmilla lipuilla kertyy vaan niitä pisteitä niin vähän, että hällä väliä.
      Kortista lähinnä etua että saa tarjoukset hieman aiemmin kuin ne ovat yleisesti tarjolla tms.

Vähän paremmin tulisi kuin voisi hyödyntää vanhaan malliin työ ja siviilireissujen bojot omilla reissuilla, mutku verottaja kiusaa nykyään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5106
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3636
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      35
      3026
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2995
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2916
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      139
      1698
    Aihe