Hei. Olen 185cm/85kg normaalivartaloinen 36 vuotias mies ja voisin auttaa sinut raskaaksi ihan perinteisin menetelmin. Siis seksiä ovulaatiosi aikoihin, mutta ei kuppiin runkkaamista. Testeissä olen käynyt syyskuussa ja samaa vaadin myös sinulta. Olen Espoosta, mutta myös valmis matkustamaan luoksesi, jos kustannat bensat.
Arvostelijat älkää vaivautuko. Kaksi äitiä olen jo tehnyt onnelliseksi, eikä tässä ole mitään väärää.
[email protected]
Spermanluovuttaja luonnollisella menetelmällä
NI donor
4
321
Vastaukset
- Just mikä provo
ja etkä varmaan pelkää, että nämä raskauttamasi naiset eivät hae isyyden tunnustamista ja joudutkin maksumieheksi. Maksamaan elatusmaksuja siis.
- Älä Allan yritä !!!
Espoo onkin Mikkeli ja painoindeksisi on pikemminkin 165/95 ! Ja ikää yli 50 v.
- Diudi
Kiitos! :)
- NI donor
olen valmis myös takapuoleen ampumaan lastin sisään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1134513BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2003737- 2033032
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome772882Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main602757- 891454
- 601276
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381102- 611016
MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1211010