Suomi 2014

http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288631435555.html

Lisäksi Fortum myy sähköverkkonsa vaivaisella 2,5 miljardilla, sijoittajille koska valtio tarvitsee rahaa kassaansa jotta saaamme jakaa sen maailmalle.

Tietää siis korotusta siirtomaksuihin, tavallqa tai toisella, sekä huollon huononemista tuloksen maksimoimiseksi.

9

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haaralari Insinööri

      Oletko alan asiantuntija, vai joku pärsläpi Hemmo vain?

      • Ei tartte olla mikään ruudinkeksijä, tajutakseen jotta sijoitusyhtiön kuuluu saada sijoitukseen laitettu raha 5-7 vuoden kuluessa. Muuten lähtee sijoittajat huidsin Nevadaan.
        Mitenpä arvelisit sen rahan tulevan ? Asiakkailta tietysti, jos eivät sitten ole Sampoa takoneet.


    • LAMMASHAARIT TARVIIT

      Et vaikuta ainakaan PÖRSSIANALYYTIKOLTA, koska pilkut väärässä kohti lausetta!

      Olisi varmaan hyvä käydä apukoulu kolmannenkerran uudestaan, ennen kui rupeat analyytikoksi!

      • No en todellakaan ole mikään pörssianalyytikko. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,, tuossa sullekkin vähän pilkkuja, niin ei tartte säästellä omias. Käytä ihan vappaasti vaan.

        Mikäs apukoulussas ol vikana ? Älä nyt suotta syyttele opetusta siellä.

        Minä en ainakaan ivaile apukoululaisia, niinkuin sinä näytät niin viissaana tekevän.
        Ihmisiä hekin on, tajuutko ?
        Lammashaalarit ois kyllä hyvät, laitakko joululahjaksi ?


      • marsmars
        arto.lohvansuu kirjoitti:

        No en todellakaan ole mikään pörssianalyytikko. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,, tuossa sullekkin vähän pilkkuja, niin ei tartte säästellä omias. Käytä ihan vappaasti vaan.

        Mikäs apukoulussas ol vikana ? Älä nyt suotta syyttele opetusta siellä.

        Minä en ainakaan ivaile apukoululaisia, niinkuin sinä näytät niin viissaana tekevän.
        Ihmisiä hekin on, tajuutko ?
        Lammashaalarit ois kyllä hyvät, laitakko joululahjaksi ?

        Töihin siitä


    • Asioita seuraava

      30% korotus siirtomaksuihin v. 2014.
      Ja samainen korotus vielä v. 2015.
      Näin se menee alkuun.

      • Tuota, voit ikäväkyllä olla vaikka oikeessa. En ihmettelis. Ainahan lakeja voi muuttaa

        Ei ihmisillä ole enää merkitystä kuin kaunopuheissa, Osavuoskatsaukset sanelee.


    • kulakki

      Jokikylän työmies näköjään taas selvinnä jauhamaan paskaa pukinkonttiin on kirja jossa opastetaan tekemään töitä!!

      • Maailmanpankki joka auttaa kehitysmaiden infran rakentamista YK,n suosimana.
        Eli ostetaan vesi, vesijohdot, tiet, sähköt, voimalat, verkot.

        Nuita vastaan viedään sitten riisiä jne nälkäisille.
        Sitten hupsis nostetaan hinnat kansalaisten orjuuttamiseksi.

        Eipä kerro YK näistä asioista kun keräävät rahaa itselleen ja Maailmanpankin omistajille. Näin kansat vaan köyhtyy ja omaa teollisuutta ja tuotantoa ei synny.

        Nyt Joulunalusaikana nähdään taas töllössä ja netissä lapsia nälkäisinä , sairaina ja pyydetään avustusta . Mitenhän malariakaan ei ole voitettu vaikka keräysrahat on kattaneet monet kerrat lääkkeiden hinnan ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe