Propecia resepti katosi

Terve, olen hukannut propecia reseptin ja saan maanantaina vasta uuden. Olen propeciaa syönyt n. 8kk . Eli nyt pitääs olla 3pv ilman, niin meneekö nyt sitte hukkaan koko tuo aika ja kaikki alkaa alusta?

Toinen ihotautilääkäri ei suostunut kirjoittamaan tänään uutta reseptiä vaan oli kuulemma sanonut että minun oma ihot.lääkärini sen kirjoittaa MA, kun tulee takaisin töihin. Sairaanhoitajan mukaan tämä ihotautilääkäri olisi arvioinut että ei olisi mikään akuutti juttu jos on nyt vlopun on ottamatta sitä lääkettä.

Mitäs mieltä te olette?
11290
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

NOIN TYHMIÄ!!!!

Äänestä
  • No kerrohan pälli minulle jos kerta tiedät vastauksen.. Meneekö toi koko 8kk kuuri hukkaan kun on nyt siitä lääkkeestä 3pv erossa?..

    Äänestä

Ei mene hukkaan, todellakaan. Voit olla täysin huoleti. Vasta parin kuukauden jälkeen, kun olet ollut ilman finaa, alkaa hiustuppien degeneraatio ja joskus neljännen kuukauden paikkeilla voi alkaa raju hiustenlähtö, jos on alkaakseen. Näin käynyt itselläni, kun pidin viime vuonna paussia finasta noin 6kk.

Äänestä

No, parissa päivässä ei kerkee ainakaan erektios palaamaan, kuten ei myöskään tissitkään kutistumaan.

Äänestä
  • Oletpa löytänyt itsellesi osuvan nimimerkin. Olet rohkea kun uskallat tunnustaa että olet tuollainen.

    Äänestä

Jos Propecian ohjeessa sanotaan lääkkeellä saavutettujen tulosten alkavan hävitä puolessa vuodessa,niin mitä veikkaat saatko vahinkoa aikaiseksi kolmessa päivässä?! Sun olemattomille älynystyröille pitäisi tehdä jotain enemmän kuin hiuksille!

Äänestä

Kappas niin lukeekin. Minä se pälli olen. Mitään muutosta ei erektioon tai haluihin ole tullut, yhtä kiimassa aina niin ku ennenki, ja upee ja kaunis nainen löytyy.

Äänestä
  • Hyvä että olet säilyttänyt huumorintajun vaikka erektion ja hiukset menetit.

    Äänestä

Kannattaa lopettaa Propecian syöminen heti.

Söin itse kyseistä myrkkyä 9 vuotta, ja lopetin viime kesänä. Finasteridi aiheuttaa pysyviä vaurioita aivojen toiminnassa sekä sukupuolielimissä. Itse kärsin vieläkin unettomuudesta ja tasapainohäiriöistä. Penis ja kivekset ovat erilaiset kuin ennen käyttöä, finasteridi on vastuussa seksuaalisesta kehityksestä.

Propecia tullaan kieltämään lähivuosina, se on ollut markkinoilla vasta vuodesta 1997, eikä pitkäaikaisia käyttökokemuksia ole vielä saatu monia. Kannattaa käydä lukemassa www.propeciahelp.com -forumia jos et usko mua.

Äänestä
  • enää 18 vuoden jälkeen kehity suuntaan taikka toiseen,että jos et ennen sitä ole aloittanut niin no worries. Tulehduskipulääkekin tappaa silti sitä käyttävät sadat tuhannet Suomalaiset vuodessa. Pitäisikö sekin kieltää?

    Äänestä

  • No ei ne vehkeet kirjoitti:

    enää 18 vuoden jälkeen kehity suuntaan taikka toiseen,että jos et ennen sitä ole aloittanut niin no worries. Tulehduskipulääkekin tappaa silti sitä käyttävät sadat tuhannet Suomalaiset vuodessa. Pitäisikö sekin kieltää?

    Finasteridi tuli myyntiin Suomessa jo vuonna 1992 ja Dutasteridi tuli myyntiin vuonna 2005. Eli ylhäällä oleva viesti sisältää virheellistä tietoa. Maailmalla ne olivat jo olleet myynnissä aiemmin.
    Finasteridi on ollut myynnissä neljännesvuosisadan ja tulee olemaan ihmisten apuna jatkossakin. Ne jotka sitä vainoavat, eivät mahda sille mitään.

    Leike keskustelupalstalta toisaalta:

    "Olen käyttänyt Finaa n 18 vuotta. eritt hyvä vaste, hiukset päässä, ei sivuvaikutuksia. Parta ehkä hiukan pehmeämpää. Ei muuta. Annoksena ollut viimeset 10v n 0,5 mg per vrk. Hyvin pysyy edessäkin hiukset/hiusraja. Ohimot mulla aina olleet korkeat, varmaan 16vuotiaana, ei ole nousseet siitä yhtään. Eritt helppo käyttää, suosittelen. Voi nauttia myös vaikka 3x per viikko jos ei muista joka pv. 5mg napista puraisen aina pikku palan, yksi nappi kestää n 10vrk."

    eli täältä:

    http://keskustelu.suomi24.fi/node/1199378#comment-58219926

    Itse olen käyttänyt Dutasteridiä kaksi ja poli vuotta saman annoksen kuin eturauhasen suurentumaan eli 0,5, mg/vrk. Olen nuortunut tuona aikana 10 vuotta ja kaikki toimii kuten pitääkin.

    Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta


asdsdfdf kirjoitti:

Terve, olen hukannut propecia reseptin ja saan maanantaina vasta uuden. Olen propeciaa syönyt n. 8kk . Eli nyt pitääs olla 3pv ilman, niin meneekö nyt sitte hukkaan koko tuo aika ja kaikki alkaa alusta?

Toinen ihotautilääkäri ei suostunut kirjoittamaan tänään uutta reseptiä vaan oli kuulemma sanonut että minun oma ihot.lääkärini sen kirjoittaa MA, kun tulee takaisin töihin. Sairaanhoitajan mukaan tämä ihotautilääkäri olisi arvioinut että ei olisi mikään akuutti juttu jos on nyt vlopun on ottamatta sitä lääkettä.

Mitäs mieltä te olette?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu