Kunnonpaikan ruoka

Ei enää koskaan

Mitä ihmettä on tapahtunut Kunnonpaikan ruualle,täysin alta arvostelun,aamupalakin sellainen,että kannatta mennä mieluummin huoltoasemalle.Jos paikka halutaan pitää käynnissä,tehkää nopeasti JOTAKIN,minä olen jo äänestänyt jaloilla ja moni muu on tehnyt samoin.

7

785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaupparatsu 4

Joo pitää paikkansa.Eikö joku lähetystö vaikka Siilinjärven kunnasta voisi käydä neuvomassa,kuinka pyöritetään ravintolabisnestä,tai että kuinka ei ainakaan pyöritetä.Muuten kiva paikka hienolla paikalla,savusauna ja kaikki.Vain ruuasta iso miinus.Rauhalahti on muuten hyvä vaihtoehto jos pyöritte sielläpäin.Varmaan moni ajattelee,että miksi en mene Kuopion keskustahotelleihin,siksi kun olen kaupparatsu haluan jollain lailla etäisyytä edes iltaisin ja öisin tähän nykyelämän hektisyyteen.

• kunto

Joskus saa ihan hyvää ruokaa,toisinaan tosi huono laatuista,mistä johtuu?Onko Kokit toiset parempia

• terosiilinjärvi

höhö höpö,ihan provoja kirjotuksia,oon käyny syömässä useasti ja ruoka on hyvää

• Anonyymi

Silmä ruokaa ...
        Ja höpöt sullekin 😎
        Se on kuulkaas nyt
        pikkkujoulu aikoo ja joku kaipailee 🎅 parketille taikoja.
        Otin lomaa ja rentoudun
        Kylpylähotelli Kunnonpaikka (Vuorela, Siilinjärvi)
        pe 4.12. 2020 klo 20
        Kari Hirvonen 🤴 ❤ Onnentähti loistaa illassa ilonamme.
        https://youtu.be/4i_ty67OhTI
        Jatketaan hauskoja sattumia kunnonpaikassa 💃
        Ja meillä kaikilla on niin mukavaa jes, jes 👏
        Täällä kohdataan ...

• Vellupirinen

Ei Kunnonpaikan ruoka ole huonontunut, sillä saman havainnon tein jo reippaat 10 vuotta sitten, jonka jälkeen olen kiertänyt ao. paikan. Myöhemmin Kunnonpaikka sai julkisuutta ohjaamalla sotaveteraanit omaan, b-luokan pöytiin.

Hyvä paikka hyvällä paikalla, mutta keittiöpuoli ei toimi.

• en takuulla mene

Ei kai ne vaan ole kieroja savolais juntteja?

• takuulla menen

Olen ollut pari kertaa Kelan kuntoutuksessa Kunnonpaikassa. Viimeksi viime syksynä. Ruoka on ollut hyvää. Aamupalat monipuolisia, lounaalla ja päivällisellä runsaasti salaatteja, myös keittovaihtoehto löytyy. Kyllä me saimme valita ihan itse missä istuimme ja varmaan myös veteraanit. Avustettaville toki löytyy oma pöytä mutta kyllä hoitajat toivat ruokaa muihinkin pöytiin jos itsellä oli esim. vaikea kantaa. Itse olen ollut muuallakin kuntoutettavana ja moniin verrattuna paikka loistava niin ruuan kuin hoidonkin puolesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      111
      5065
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      64
      4939
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      86
      3990
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3540
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      59
      2981
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2731
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2257
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      44
      1804
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      34
      1661
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1588
    Aihe