Mitä ihmettä on tapahtunut Kunnonpaikan ruualle,täysin alta arvostelun,aamupalakin sellainen,että kannatta mennä mieluummin huoltoasemalle.Jos paikka halutaan pitää käynnissä,tehkää nopeasti JOTAKIN,minä olen jo äänestänyt jaloilla ja moni muu on tehnyt samoin.
Kunnonpaikan ruoka
7
785
Vastaukset
- Kaupparatsu 4
Joo pitää paikkansa.Eikö joku lähetystö vaikka Siilinjärven kunnasta voisi käydä neuvomassa,kuinka pyöritetään ravintolabisnestä,tai että kuinka ei ainakaan pyöritetä.Muuten kiva paikka hienolla paikalla,savusauna ja kaikki.Vain ruuasta iso miinus.Rauhalahti on muuten hyvä vaihtoehto jos pyöritte sielläpäin.Varmaan moni ajattelee,että miksi en mene Kuopion keskustahotelleihin,siksi kun olen kaupparatsu haluan jollain lailla etäisyytä edes iltaisin ja öisin tähän nykyelämän hektisyyteen.
- kunto
Joskus saa ihan hyvää ruokaa,toisinaan tosi huono laatuista,mistä johtuu?Onko Kokit toiset parempia
- terosiilinjärvi
höhö höpö,ihan provoja kirjotuksia,oon käyny syömässä useasti ja ruoka on hyvää
- Anonyymi
Silmä ruokaa ...
Ja höpöt sullekin 😎
Se on kuulkaas nyt
pikkkujoulu aikoo ja joku kaipailee 🎅 parketille taikoja.
Otin lomaa ja rentoudun
Kylpylähotelli Kunnonpaikka (Vuorela, Siilinjärvi)
pe 4.12. 2020 klo 20
Kari Hirvonen 🤴 ❤ Onnentähti loistaa illassa ilonamme.
https://youtu.be/4i_ty67OhTI
Jatketaan hauskoja sattumia kunnonpaikassa 💃
Ja meillä kaikilla on niin mukavaa jes, jes 👏
Täällä kohdataan ...
- Vellupirinen
Ei Kunnonpaikan ruoka ole huonontunut, sillä saman havainnon tein jo reippaat 10 vuotta sitten, jonka jälkeen olen kiertänyt ao. paikan. Myöhemmin Kunnonpaikka sai julkisuutta ohjaamalla sotaveteraanit omaan, b-luokan pöytiin.
Hyvä paikka hyvällä paikalla, mutta keittiöpuoli ei toimi. - en takuulla mene
Ei kai ne vaan ole kieroja savolais juntteja?
- takuulla menen
Olen ollut pari kertaa Kelan kuntoutuksessa Kunnonpaikassa. Viimeksi viime syksynä. Ruoka on ollut hyvää. Aamupalat monipuolisia, lounaalla ja päivällisellä runsaasti salaatteja, myös keittovaihtoehto löytyy. Kyllä me saimme valita ihan itse missä istuimme ja varmaan myös veteraanit. Avustettaville toki löytyy oma pöytä mutta kyllä hoitajat toivat ruokaa muihinkin pöytiin jos itsellä oli esim. vaikea kantaa. Itse olen ollut muuallakin kuntoutettavana ja moniin verrattuna paikka loistava niin ruuan kuin hoidonkin puolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1115065
- 644939
- 863990
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753540Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592981- 432731
- 152257
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️441804- 341661
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371588