Nolo suunnitteluvirhe uudessa Xboxissa – kuinka näin voi tapahtua?
http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288631487281.html
Xbox One NYKII!
15
1239
Vastaukset
- no voi voi
Toinen ratkaisu on olla kytkemättä muita kuvanlähteitä Xbox Oneen
miks edes tarvitsee kytkeä muita kuvanlähteitä - pleikkariin ei edes pysty kytkemään...
pelikonsoli pysyköön pelikonsolina!
oikeastaan En kyllä edes ymmärrä miksi kuva tarvitsee joillain laitteilla kierrättää Xboxin kautta...- kkkxkdkxkkxklflflf
Kun joku ominaisuus ei toimi, sitä ei tarvita. Aitoa mikkis-logiikkaa:)
- niputinipu
kkkxkdkxkkxklflflf kirjoitti:
Kun joku ominaisuus ei toimi, sitä ei tarvita. Aitoa mikkis-logiikkaa:)
Mihin ihmeessä sitä tarvitsee, eikö laitteet voi kytkeä suoraan TV-eeseen, eilman että kierrrättää X-boxin kautta?
mikä on edes sellainen laite joka hyötyy siitä?
jos joku tuollaisesta 'toimimattomuudesta' inisee, niin on aika nirppanokkaidiootti
niin mikä on laite joka erityisesti hytyy siitä, että se menee xboxin kautta? - 1q2w3e
niputinipu kirjoitti:
Mihin ihmeessä sitä tarvitsee, eikö laitteet voi kytkeä suoraan TV-eeseen, eilman että kierrrättää X-boxin kautta?
mikä on edes sellainen laite joka hyötyy siitä?
jos joku tuollaisesta 'toimimattomuudesta' inisee, niin on aika nirppanokkaidiootti
niin mikä on laite joka erityisesti hytyy siitä, että se menee xboxin kautta?"Ongelman ydin on siinä, että Xbox One on suunniteltu kodin viihdekeskukseksi, johon kaikki muut olohuoneen laiteet kytketään. Xboxin kautta voi viedä televisioon kuvan digiboksista, blu-ray-soittimesta – tai vaikka kilpailevasta Playstation 4:stä. "
Laitteita alkaa olla aika paljon, tv.ssä ei liitännät taho riittää. Onneksi on tulossa Steambox. - inisijälle
1q2w3e kirjoitti:
"Ongelman ydin on siinä, että Xbox One on suunniteltu kodin viihdekeskukseksi, johon kaikki muut olohuoneen laiteet kytketään. Xboxin kautta voi viedä televisioon kuvan digiboksista, blu-ray-soittimesta – tai vaikka kilpailevasta Playstation 4:stä. "
Laitteita alkaa olla aika paljon, tv.ssä ei liitännät taho riittää. Onneksi on tulossa Steambox.no, pari kymppiä, niin saa hdmi-kytmimen
kumma kun pleikkarissa ei edes ole kyseistä läpivientijuttua...
eikös pleikka 3 ollut oluhuoneen viihdekeskus?
pleikka nelosta ei kannata edes ostaa, kun siinä ei oo läpivientiä
eikö se ole aika naurettavaa, että jos blue-ray soitinta aikoo käyttää, niin pitää laittaa X-boxi päälle? Sama digipoxin kanssa... eihän siinä ole mitään järkeä - PS4.....
inisijälle kirjoitti:
no, pari kymppiä, niin saa hdmi-kytmimen
eikö se ole aika naurettavaa, että jos blue-ray soitinta aikoo käyttää, niin pitää laittaa X-boxi päälle? Sama digipoxin kanssa... eihän siinä ole mitään järkeä"eikös pleikka 3 ollut oluhuoneen viihdekeskus?"
Ei ole PS4, se on pelkkä pelikonsoli. - niiin niiin
PS4..... kirjoitti:
"eikös pleikka 3 ollut oluhuoneen viihdekeskus?"
Ei ole PS4, se on pelkkä pelikonsoli.niin, en kyllä ymmärrä esim. miksi digipoxi kannattaa viedä xboxin kautta? Mitä järkeä siinä on? aina kun käyttää digipoxia, niin pitää laittaa xboxi pääee...
vajokit inisee ihan turhia... - varjoista kuiskaaja
inisijälle kirjoitti:
no, pari kymppiä, niin saa hdmi-kytmimen
eikö se ole aika naurettavaa, että jos blue-ray soitinta aikoo käyttää, niin pitää laittaa X-boxi päälle? Sama digipoxin kanssa... eihän siinä ole mitään järkeäxboxin on tarkoitus olla aina päällä. samoin sen kinect-kameran. tiedätte kyllä miksi
- niin niin
niiin niiin kirjoitti:
niin, en kyllä ymmärrä esim. miksi digipoxi kannattaa viedä xboxin kautta? Mitä järkeä siinä on? aina kun käyttää digipoxia, niin pitää laittaa xboxi pääee...
vajokit inisee ihan turhia...En kyllä, miksi digiboksi pitää kytkeä tv:n, mitä järkeä siinä on. Aina, kun pitää katsoa tv:ä pitää laittaa digiboksi päälle.
Tv:hän ne kanavat näkyy suoraan, vai onko jotain muutakin kivkautista tekniikkaa win-hihhuleilla?
vajokit inisee ihan turhia... - vajokille2
niin niin kirjoitti:
En kyllä, miksi digiboksi pitää kytkeä tv:n, mitä järkeä siinä on. Aina, kun pitää katsoa tv:ä pitää laittaa digiboksi päälle.
Tv:hän ne kanavat näkyy suoraan, vai onko jotain muutakin kivkautista tekniikkaa win-hihhuleilla?
vajokit inisee ihan turhia...1q2w3e - kirjoitti:
"
Xboxin kautta voi viedä televisioon kuvan digiboksista, blu-ray-soittimesta – tai vaikka kilpailevasta Playstation 4:stä. "
"
osaatko yleensä lukea vajokki?
- 1q2w3e
Huutonauru!!! Mikkis ei osaa perusasioita. Jenkkistandardia.
- win sanontaa
Missä mikkis, siellä pahoja ongelmia.
Meidän sairaalassa on KAIKKI tietokoneet Microsoftin Windowsilla varustettuja, eikä yhtään ongelmaa ole vielä tullut vastaan! Kaikki toimii, paitsi haittaohjelmat - niitä emme ole onnistuneet saamaan!
Sinä taidatkin olla niitä linukshihhuleita, jotka vain haihattelevat kaikenlaista, kun se teidän oma linuksin kurttauksenne ei toimi toivotulla tavalla.
Toimineeko siinä edes MTV.fi katsomo? Entäs tämä XBox?tri-linuks-jakomieli kirjoitti:
Meidän sairaalassa on KAIKKI tietokoneet Microsoftin Windowsilla varustettuja, eikä yhtään ongelmaa ole vielä tullut vastaan! Kaikki toimii, paitsi haittaohjelmat - niitä emme ole onnistuneet saamaan!
Sinä taidatkin olla niitä linukshihhuleita, jotka vain haihattelevat kaikenlaista, kun se teidän oma linuksin kurttauksenne ei toimi toivotulla tavalla.
Toimineeko siinä edes MTV.fi katsomo? Entäs tämä XBox?"Meidän sairaalassa on KAIKKI tietokoneet Microsoftin Windowsilla varustettuja, eikä yhtään ongelmaa ole vielä tullut vastaan! Kaikki toimii, paitsi haittaohjelmat - niitä emme ole onnistuneet saamaan!"
Jos tarkoitat tätä sairaalaa missä olet hoidossa - täällä ei ole YHTÄÄN linuks-tietokonetta, ainoastaan Ubuntu tietokoneita!
- xbotti
En ymärrä miksi linux juntit haukkuu microsoftaa, sillä olen oikeasti aktiivinen käyttäjä ja aina olen ollut tyytyväinen ohjelmistoihin, kerran kun meni windows 7 epäkuntoiseen tilaan asensin linux mint 13 version, joka oli nopea ja helppo käyttöinen tosin todella lelun oloinen ja ilmaisuus näkyi vanhanaikaisena ulkoasuna ja kaikessa toiminassa ylipäätään, enkä myöskään sen jälkeen voinnut täydellisesti nauttia multimediasta, sillä linuxissa ei oikein ajureita ole saatavilla, kuten windowsissa taas toimii kaikki. Mitä tulee pelikonsoliin xbox 360 se on täydellinen ja niin mukava kaikessa. Ystäväni omistaa ps4:sen ja olen ollut hiakan pettynyt hypeen ja ihmellyt hypeä, jonka se on saannut itselleen, ihan niinkuin maailma olisi rakennettu lihaksilla eikä aivoilla "nauraa". Aikuisena ja kypsänä ihmisenä minulle on ihan sama näkyykö sitä leijuvaa pölyhiakkasta vai ei "johon siis pleikka pystyy" Vaikka kodissani on sun yhtä ja toista hilavitkutinta, niin kiintymys xbox 360:seen on kova sillä sillä myös on kiva, joskus vaikka käydä katsomassa pelivideoita youtubesta. Yritin samaa ps4:sella ja se ilmoittaa että ei tue tarvittavaa ohjelmistoa! Kokeilin hassua äänikomentoa Ps4:jällä ja se meni muutaman komennon jälkeen jäihin, sillä se ei toimi silloin kun joku ohjelma on valmiustilassa. Mitä sehän on pelikone monet sanoo ja sehän on totta mutta haloo nyt 2014 minun kännykänikin omaa enemmän multimedia ominaisuuksia "nauraa". Xbox onen paperilla pienmpi tarkkuus? Ei pölyä siinä missä ps4:jällä tämähän tarkoittaa , että xbox onessa puhtaampi kuva (tsoukki) Mutta tosiaan terävämpi ja näyttäisi siltä, että en tarvitse pölyä kuvaani, joten xbox parempi. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195204- 472869
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312561Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231939En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111687- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231425- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101388