Onko täällä Suomes ketään, joka rakastaa Shounen mangaa? Mä ainakin rakastan Inuyashaa, Soniccii ja Soul Eateria
Inuyasha, Sonic ja Soul Eater faneja??
6
145
Vastaukset
- StalkkarinKohde
Tuotaa en oikein tiedä, olen kaiken mangan ystävä. :D
Mutta kyllä olen vanhan kansan Inyasha " fani ", siis hiukanhan se laantui kun luin sarjan loppuun, mutta mielelläni luen sitä vieläkin.
Kategoriaani kuuluu myös Ranma ½, että jos et sitä ole lukenut suosittelen. :)
Sitten hypätään aivan erityylisiin mangoihin/animeihin jos ruvetaan muita lemppareita katsomaan. - Mminäh
Inyasha ja Soul Eater löytyvät kyllä kirjahyllyssäni. ;)
- joku DA artisti
En kyl lue mangaa hirveesti mut kiva se on. OOn kuullu soul eaterista ja inuyashasta vähän mutta oon Sonic fani.
- Hanyou
Inuyasha!
- HalloweenPartyMafia
Vaikka olen nuori nainen, en oikein tykkää shojo-mangasta vaan enemmän shounen-mangasta (mun mielestä shojo-mangassa käytetään liikaa "kawaiita" kuin taisteluita). Itse olen katsonut Mirai Nikkiä, Sonic X:ä, Hopeanuolta, Soul Eateria, Inuyashaa ja monia muita animeita :D Ainoa shojo-manga, jonka pystyn katsomaan on Sailor Moon (se on läppä :D) ja mä rakastan Inuyashaa
- INUYASHA <3
inuyasha on ihana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219