SportTV.fi:ssä nähdään tänä lauantaina suorana lähetyksenä jännittäviä ammattilais- ja amatöörimittelöitä vapaaottelussa, Muay Thaissa ja nyrkkeilyssä, kun Salon urheiluhallissa kohtaavat mm. Anton Kuivanen ja Oriol Gaset sekä Antero Hynynen ja Dimitrij Ostrovskij.
Kotimaisen vapaaottelun keulakuva Anton Kuivanen ei hätkähdä aktiivista ottelutahtia, sillä vasta pari viikkoa sitten Göteborgissa komean pikavoiton alle minuutissa Diego Gonzalezista ottanut helsinkiläinen tähdittää Grand Combat Entertainment -tapahtumaa Salossa lauantaina 14. joulukuuta.
Uutta onnistumista on rakennettu puhtaalta pöydältä pienten sairastelujen ohessa, vaikkei Kuivanen odotakaan Oriol Gasetin kohtaamisesta helppoa.
– Gaset on vahvan oloinen jässikkä, painijana vaikea. Hän on kokenut ja monipuolinen, mitään selviä heikkouksia ei ole. Pystyssä hän on vasuri, mikä tuo oman haasteensa, mutta näen, että kun matsi alkaa pystystä, minulla on hyvät eväät tehdä eroa siinä. Mitään ei kuitenkaan lähdetä pakottamaan, koen pärjääväni kaikilla osa-alueilla tarvittaessa.
Katseluoikeuden HD-tasoiseen nettilähetykseen voi hankkia 8 euron hintaan osoitteesta http://sporttv.fi/gce. Suora lähetys Salosta alkaa klo 19 ja sen tuottaa Grand Combat Entertainment.
Lisätietoa ottelukortissa (http://sporttv.fi/events/194/grand-combat-entertainment/30).
Kotimaista vapaaottelua ja thainyrkkeilyä netissä lauantaina
Sportty
0
160
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836189
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj504244- 1314051
- 734001
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263008Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412735Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72627- 292306
- 2042151
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4561884