15v gay:(

gayworld2014

MOI,olen 15v poika ja tajusin 12v että tykkään poijsta.
Vaikea on olla kun kaikki perheenjäsenet ,serkut,ystävät,sukulaiset kysyy:
Milloin sä esittelet meille sun tyttöystävän?
Tää on ihan ärsyttävä.Ja koulussa mä vihaan liikunta tunteja sen takia koska meil on nuori lihaksiakas mies opettaja joka aina otta minulta olkapäästä kiinni(ahtistava olo).Ja meil on tosi paljon söpöjä poikia liikunnatunneila(ja ylensä he ovat ilman T-paita).Mä tuun ihan oikeesti hulluksi.
Mä oon ite 15v ,tosi pitkä 183cm /hoikka 60kg ja vihaan ES-jonneja :DD.
Mä haluaisin jutella tai ehkäpä jopa löytää poikaystävän netistä .Kaikki 13-15v pojat jättäkä kik tai sähköposti ,otan yhdeyttä.:)))

26

3727

    Vastaukset

    • Sosiocripple

      Älä lannistu. Mene vaikka koulupsykologille, ja kerro kaikki. Vieraalle on helpompi avautua! Itse olen 48 v ja vielä ihettelen. Olis ollut parempi kertoa aikaisemmin!

    • kiinnostunut

      Mistä päin olet? Oon 15v Treelta.

    • jp14

      Mulla on just sama ongelma tuijotella muita. Kuulostat tosi hyvältä tyypiltä. Voitaisko jutalla

      • Hakattu

        En suosittelis katto jätkii liikunta tunnilla. Sain ite jo sen tkii turpaa..


    • mmmmmmmm7jjj

      Moi

    • hassujuttu

      13w homo oulusta :) tiiän tunteen!! Ota muhun yhteyttä oon 13w n.156cm pitkä ja 52kg oon nuori mutta kaikki sanoo aikuisen järkiseksi, kokee myös kovia perhe elämässä!

    • Sait paljon palautetta, toivon kaikkea hyvaa siinulle/ all the best to you, enjoy yourself!

      • 6+10

        Hieno homma!


    • seuranhaku

      Jos vertaa näitä "seuranhakuja" noihin "keskusteluihin" eipä nuo keskustelut ole kovinkaan korkea tasoisia kun seuranhakuilmoitukset menee niistä ohi

    • jdhdj87dy

      :))tuttu juttu

    • tämäonvituntarpeeton

      No hui saakeli mikä paskamyrsky sullaki on meneillää. On sullaki asiat okei jos määrittelet ton ongellmaks

    • kik kik?

      mikä toi kik on?

    • Ensinnäkin jos tuntee itsensä homoksi ole rohkeasti ja ylpeästi oma itsesi. Tietenkään siitä ei ole helppo tulla kaapista ulos eikä tarvitsekaan jos ei halua. Kiusallisia tilanteita tulee just sukulaisten kanssa helposti, mutta niihin voi vastata kyllä suoraan ettei ole mitään tyttöystävää vielä. Ei siis tarvi paljastaa ettei tytöt kiinnosta.
      Koulussa katselee helposti ikätovereitaan ilman paitaa ja jos liikuntatuntien jälkeen suihkussa niin helposti vilkuilee heitä alasti. Se on varmasti hankalaa jos vielä tuntee kiihotusta samalla. Yritä pitää kuitenkin pää kylmänä ja toimia normaalisti.
      Kaapista ulos tulemiseen liittyy riskejä. Kaverit voi alkaa vältellä seuraasi, sinua voidaan kiusata ja nimitellä sen seurauksena. Mutta voi käydä myös niin että kaverit tai ainakin osa kavereista saattaa hyväksyy asian ja ovat jopa helpottuneita kun rohkeasti kerrot itsestäsi. Mutta kaapista ulos tulo vaatii rohkeutta ja hyvän itsetunnon. Mieti siis tarkkaan haluatko pysyä kaapissa vai tulla ulos.
      Hyvä vinkki sulle: Katsele rohkeasti kavereitasi uusin silmin. Siis niin että salaa tarkkailet miten muut kaverit seuraa toisiaan. Katseleeko joku muu vähän pidempään paidattomia poikia, ovatko he jotenkin vaivautuneita pukuhuoneessa jossa muut riisuutuvat jne. Jos havaitset jonkun tällaisen kaverin, hän on melko varmasti samassa tilanteessa kuin sinä. Sellaista kaveria helppo lähestyä ja alkaa juttelemaan kaikesta. Jossain vaiheessa käännä juttelu tyttöihin ja kysy onko sillä tyttöystävä (vaikka tietäisit jo vastauksen). Kutsu kaveri kylään tai uimarannalle tms. Käykää leffassa jne. Jos kaveri tuntuu hauskalta ja luotettavalta niin voit joskus vihjaista että olet bi (vaikka olisit Gay). Kysy kaverilta haittaako sitä jos oot bi. Luultavasti kaveri melko varmasti sanoo ettei se haittaa. Silloin olet voiton puolella kaapista tulon kannalta. Kaverille kannattaa sanoo alkuun jo ettei kukaan muu vielä tiedä siitä ja toivot että asia pysyy salassa.

    • jiphomo

      moi oisko oulusta 16 17 vuotiasta poikaa homole

    Ketjusta on poistettu 74 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe