http://www.sacrum.fi/
Tuossa mainitaan seurakunnan saavan tuotteet halvemmalla kuin muut asiakkaat. Samoilla hinnoilla saavat myöskin työntekijät, jotka ostaa seurakunnan nimiin tuotteita. Meneekö tuo oikein vai eikö?
Onko tämä lahjontaa?
1
69
Vastaukset
Menee, monet yritykset tarjoavat joillekin ryhmille alennuksia. Firmat tekevät myös diilejä, että työntekijätkin saavat kuluttaja-asiakkaina hyviä alennuksia jostakin yrityksen käyttämältä firmalta.
Yritykset ja yhteisöt ostavat harvoin mitään ns. listahintaan, joku toiminimelläkin hommia paiskova timpuri saa sen maalipöntön -40% ja Festoolin akkuporakoneen kampanjahinnasta vielä viidenksen pois. Kuluttaja asiakas ei vastaavia alennuksia yleensä saa. Kuluttaja-asiakkaaseen verratuna jokin yhden hengen tmi on kuitenkin suurostaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329