Helsinki By Request 2014

MetClub.fi

Metallica esiintyy Sonisphere festareilla Helsingin Hietaniemen uimarannalla 28.5.2014.

Jokainen keikkalipun ostaja on saanut henkilökohtaisen koodin, jolla voi äänestämällä vaikuttaa siihen, mitä kappaleita Metallica esittää.

Tämä on erittäin harvinainen tilaisuus kuulla, nähdä ja kokea harvinaisimpia biisejä, jopa sellaisia, joita Metallica ei ole koskaan esittänyt.

Kaikkien muiden maiden äänestyksissä on valitettavasti käynyt niin, että ne kappaleet, joita Metallica muutenkin soittaisi, ovat voittamassa äänestyksen.

Ei ole mitään järkeä antaa ääntään esim. Master of Puppets tai Enter Sandman -biiseille.

Suomella on kuitenkin vielä hyvät mahdollisuudet tehdä ainutlaatuista Metallica-historiaa! Tätä kirjoitettaessa (13.12.2013) Suomen äänestystä johtaa The Frayed Ends of Sanity, jota Metallica ei ole koskaan ikinä missään esittänyt.

Pidetään siis yhdessä huoli, että kyseinen kappale säilyy ykkösenä. Tilannetta voi seurata osoitteessa: http://www.metallicabyrequest.com/results.php?s=42

Jokainen koodin saanut (1 koodi/ostettu lippu) voi valita 17 mieleistään biisiä. Mikäli sinulla on koodi, niin annathan yhden äänen Frayed Ends:lle ja loput mille biiseille itse haluat.

Miten muuten voit vaikuttaa? Kerro tästä kaikille kavereillesi ja tuttavillesi, jotka ovat menossa keikalle. Levitä sanaa Facessa, Twitterissä, Instagramissa, ihan missä vain. #MetallicaFrayedDebutFinland

Lisäksi keikalle on todennäköisesti menossa tuhansia ihmisiä, jotka eivät ole kovia faneja, ja äänestävät niitä ainoita kappaleita, jotka tuntevat, tai jättävät äänestämättä kokonaan. Tällaisia henkilöitä pitää eritoten opastaa tai voit vaikka pyytää heidän koodin itsellesi.

Ei muuta kuin asia esille välitunneilla ja työpaikkojen kahvipöytäkeskusteluissa!

Tehdään yhdessä historiallinen Metallica keikka!

https://www.facebook.com/frayedhelsinki

11

1270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ain't My Setlist

      Settilista näytti hetken mielenkiintoiselta ja nyt vakio keikkabiisit ovat vallanneet listan lähes kokonaan. Kiertueen kaikkien kaupunkien settilistat alkavat näyttää täysin samoilta. Tarvitaan enää parin mielikuvituksettoman perusjampan äänet niin Blackin hittibiisit jyräävät Freyd Endsin, Orionin ja kumppanit pois listalta ja katsojat saavat kuulla hienon Metallica by Radioplaytime-keikan!

      • real thrash

        joo, nyt näyttää siltä että keikasta tulee kaikkea muuta kuin historiallinen. suomalaiset haluaa kuulla nuo iänikuiset puppetsin ja blackin biisit, joita bändi on veivannu viimeiset 20-vuotta joka ainoalla keikalla. on se hienoa kun pääsee itse vaikuttamaan keikkasettiin. onneksi SLAYER nähdään samana iltana, kuullaan oikeaa thrashia.....


      • Tiputus_
        real thrash kirjoitti:

        joo, nyt näyttää siltä että keikasta tulee kaikkea muuta kuin historiallinen. suomalaiset haluaa kuulla nuo iänikuiset puppetsin ja blackin biisit, joita bändi on veivannu viimeiset 20-vuotta joka ainoalla keikalla. on se hienoa kun pääsee itse vaikuttamaan keikkasettiin. onneksi SLAYER nähdään samana iltana, kuullaan oikeaa thrashia.....

        Ei Slayerkaan ole ollut oikeaa thrashia sitten Hell Awaits-levyn. Nyt kun Hannemann on delannu, ihan jämä bändi.


    • jappe1

      Kiva olis kyllä kuulla tuo The Frayed Ends of Sanity ja samaten To Live Is to Die. Jengi äänestää jotain Whiskey in the Jaria. Noh äänestäähän tässä maassa joku Paavo Arhinmäkeäkin.

    • crreeping

      Ja nyt kaikki äänestämään myös Creeping Deathia. Siellä on whiskey in the jar edellä, joten kai te nyt haluatte yhden metalliklassikoista tuon coverin tilalle!

      • real thrash

        nyt näyttäs siltä että saatiin creeping settiin mukaan. vielä ku saatas fight fire with fire ja whiplash niin voi pojat .


      • real thrash
        real thrash kirjoitti:

        nyt näyttäs siltä että saatiin creeping settiin mukaan. vielä ku saatas fight fire with fire ja whiplash niin voi pojat .

        lisäys edelliseen . tarkoitin tietysti että jos ois saatu . eihän niitä sinne saada . sitäpaitsi whiskey ohitti taas creepingin . että tämmönen metallican keikka tällä kertaa . onhan tää ok keikka jos ei oo metallicaa ennen nähny , mutta 7 keikkaa nähneelle tässä ei oo mitään uutta .


    • larssi

      metallicahan on soittanu creepingiä joka keikalla kohta 30-vuotta . siinä olis tosiaan pari pykälää alapuolella tuo horsemen , mutta on sen verran vähemmän ääniä että taitaa jäädä haaveeksi . tais muuten äänestysaika loppua jo . aika vähän on setissä harvinaisempaa matskua , vaikka sai suomalaiset itse valita setin . käsittämätöntä !

    • historiallinen ?

      äänestyksen piti loppua 16 . 5 . mutta jatkettiin näköjään sen verran että saatiin harvemmin keikoilla kuultu whiskey tiputettua ja joka keikan vakiobiisi creeping mukaan . sillälailla . no tuleehan siellä se frayed ends että ollaan iloisia .

      • CoverKill

        Whiskey äänestettiin paikanpäällä tekstareilla listalle. Oli tasainen vääntö Creepingin kanssa.

        Whiskey oli sitten liian hidas versio ainakin minun makuun. Kaikki muut piisit bändi veti hyvin.

        Tämä oli Metallican paras keikka koskaan johtuen kappaleiden tasosta.


      • black1
        CoverKill kirjoitti:

        Whiskey äänestettiin paikanpäällä tekstareilla listalle. Oli tasainen vääntö Creepingin kanssa.

        Whiskey oli sitten liian hidas versio ainakin minun makuun. Kaikki muut piisit bändi veti hyvin.

        Tämä oli Metallican paras keikka koskaan johtuen kappaleiden tasosta.

        oon samaa mieltä. metallica oli ihan ilmiömäinen. rumban amatööritoimittaja haukkui metallican keikan . heti perään saman roskalehden toimittaja haukkui aerosmithin keikan . varmaan kehuvat bieberin ja mileyn keikkoja . vaikka oon nähny metallican monta kertaa , meni iho kananlihalle kun intro rävähti soimaan,eikä se johtunu kylmästä ilmasta. maailman kovin bändi . Slayer oli kova niin kuin aina , mutta niiden keikat on aina samanlaisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      366
      3234
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      141
      1260
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1177
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      137
      1020
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      826
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      699
    Aihe