Noloimmat stondikset

APboy

Eli siis pitkästä aikaa uusi keskustelu tutusta aiheesta. Kertokaas kokemiksia noloista stondiksista. Jos jokin nolo sattuma kuten, uimahallissa koulusa tms tilanteessa stondannu... Rohkiasti kertomaa tytöt ja pojat :)

249

24762

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttö olen

      Tulo mieleen sellanen kerta ku yhen pojan piti ruveta pitämään esitelmää tunnilla, ja niin se sitte joutu luokan eteen. Onneks oli melko tiukat farkut ni kaikki ei välttämättä huomannu.... Mutta kyllä jotkut huomas :D sentään sen verran tilannetajua niillä oli ettei esitelmän aikana ruvennu huutelemaan :D

      • APboy

        :D lisää noloja sattumia? :)


      • APboy
        APboy kirjoitti:

        :D lisää noloja sattumia? :)

        vittu ei kiinnosta


      • poika 16v

        tiukoista farkuista just näkyy ku seisoo näitsä sitte...


      • 3+12
        APboy kirjoitti:

        vittu ei kiinnosta

        A.K.A homoseksuaalisuus


      • Anonyymi
        3+12 kirjoitti:

        A.K.A homoseksuaalisuus

        On 15


    • stondis pondis

      Viime lauantaina, ku oltiin koko perhe saunassa. Pikkusisko, 11 v, jonka kaa yhtäaikaa oon aina saunonu, olikin jo kasvattanu pikku tisunalut :D ja kun sen huomasin, ei voinu auttaa, tuli stondis väkisin :D Yritin toki peitellä sitä, mut tais kaikki kyl huomata :/ Menin pesulle ennen ku muut ja sit pukemaan :D Koskaan ennen ei saunas oo sellasta viel tapahtunu.

      • mitävittua

        oletko sairas vai sairas??


      • ihan normii
        mitävittua kirjoitti:

        oletko sairas vai sairas??

        Ennemminkin täysin normaali!


      • nuorinainen.isot.on

        Täysin Normaalia nousta kun on kyseessä RINNAT


      • Anonyymi

        mitä vittua sul tulee erektio omasta siskosta, hyi vittu


      • No niin sit kuva ja alat ruokaa sulle


    • nfduiwegiu

      uimahallissa lähes aina rupee seisomaan. On niin kiusallista kävellä pukuhuoneeseen ku uikkarreiden allamuna seisoo :D

      • APboy

        :D


    • Boy♥Boy SoWhat

      Mulla on sellanen etuoikeus, että saan mennä uimahalliin mun entisen ihastuksen kanssa (joka kuitenki on hyvännäkönen) ja sillon siellä suihkussa (pojista kun tykkää xD) on TODELLA vaikea hillitä itseään kun kattelee sen alastonta kroppaa..tähän mennessä oon aina just ja just onnistunu...:DD

      • eimuahaittaaa

        Ooksä niinku homo?


      • eimuakaanhaittaaa
        eimuahaittaaa kirjoitti:

        Ooksä niinku homo?

        Ooksä niinku hetero?


      • Tyhmäkin?
        eimuahaittaaa kirjoitti:

        Ooksä niinku homo?

        Hmmmm.... =3="" Nimimerkki "Boy♥Boy SoWhat" ... Onkohan se homo... Vaikko hetero?


      • Käyttäkää aivoja
        Tyhmäkin? kirjoitti:

        Hmmmm.... =3="" Nimimerkki "Boy♥Boy SoWhat" ... Onkohan se homo... Vaikko hetero?

        Luulisin että " eimuakaanhaittaaa " tarkoitti viestillään edeltävää viestiä, eikä " Boy♥Boy SoWhat ":in viestiä.


      • eimuakaanhaittaataas
        Käyttäkää aivoja kirjoitti:

        Luulisin että " eimuakaanhaittaaa " tarkoitti viestillään edeltävää viestiä, eikä " Boy♥Boy SoWhat ":in viestiä.

        kiitos käyttäkää aivoja, joku ymmärtää huumoria tällä sivustolla


      • meisterisi

        :D kieltämättä veikkaan että homo- ja bi-seksuaaleilla voi olla hankalaa just tyylii uimahallis, vaikka oletettavasti ei tietenkään jokaisesta alastomasta vartalosta pärähdä mela kattoon asti mutta silti :D


      • :DD
        Tyhmäkin? kirjoitti:

        Hmmmm.... =3="" Nimimerkki "Boy♥Boy SoWhat" ... Onkohan se homo... Vaikko hetero?

        Sanoisin että lesbo


      • homomyös!

        Se on mahtava tunne uimahallissa kun näkee pojkepuolisen ihastuksen siellä :3 :D


    • Boy♥Boy SoWhat

      juu :) En ole aito Boy♥Boy SoWhat mutta viestä sai jo selvää että hän on homo! Ei siinä ole mitään pahaa! :)

      • APboy

        Juu... Kiva keskustelu teillä ja eisiinä mitää ;) mut oisko lisää noloja nousuja? :)


    • vittutätäelämää

      ei mulla seiso :((((((

      • samixiiiiiii

        ei mulkaa...


      • oonniinhauskahahahah
        samixiiiiiii kirjoitti:

        ei mulkaa...

        kaikesta päätellen "vittutätäelämää" on sama henkilö kuin "samixiiiiii"..............
        btw, mitä tarkottaa seisominen? mä kyl joka päivä seison.


      • erection4ever
        oonniinhauskahahahah kirjoitti:

        kaikesta päätellen "vittutätäelämää" on sama henkilö kuin "samixiiiiii"..............
        btw, mitä tarkottaa seisominen? mä kyl joka päivä seison.

        esim aika noloo on se, että mul rupes seisoo ku aloin lukee näit viestei....


      • APboy
        erection4ever kirjoitti:

        esim aika noloo on se, että mul rupes seisoo ku aloin lukee näit viestei....

        Ok. Kyl mulki alkaa seisoo ku luen tän tyyppisiä keskusteluja, lisää stondiksia? :)


      • APboy
        APboy kirjoitti:

        Ok. Kyl mulki alkaa seisoo ku luen tän tyyppisiä keskusteluja, lisää stondiksia? :)

        ¿¿¿


      • HeKeKee
        APboy kirjoitti:

        ¿¿¿

        Eiköhän ne kaikkein noloimmat stondaukset oo sellasia, että sulla on kalu ihan pystyssä ja kukaan ei hoksaa.... Jos tajuut mitä tarkotan :D


      • Silloin kerran...
        HeKeKee kirjoitti:

        Eiköhän ne kaikkein noloimmat stondaukset oo sellasia, että sulla on kalu ihan pystyssä ja kukaan ei hoksaa.... Jos tajuut mitä tarkotan :D

        Totta viserrät.


      • Anonyymi
        HeKeKee kirjoitti:

        Eiköhän ne kaikkein noloimmat stondaukset oo sellasia, että sulla on kalu ihan pystyssä ja kukaan ei hoksaa.... Jos tajuut mitä tarkotan :D

        En tajuu


    • nolona silloin

      Olin 11 vuotiaana kaverin mökillä ja oltiin niiden mökin rannalla uimassa. Mulla oli jäänyt uimahousut kotiin joten uin nakuna. Kaverin 13 v isosisko tuli yhtäkkiä kanssa sinne uimaan, tietty uimapuku päällä. Olin siinä just pois vedestä kun se tuli ja alkoi pippeli jöpöttämään kun sillä kaverin isosiskolla oli jo jonkin kokoiset tisutkin. Se tyttö vaan katteli hieman huvittuneena.

      • Anonyymi

        oliko kivaa?


    • jäbä-16-

      Kanarialla uimarannalla... kattelin yläosattomia auringonpalvojia ja eipä aikaakaan kun pienet uikkarini kävi ahtaaksi! Siinä piti sitten vaan kuumalla hiekalla maata vatsallaan, että tilanne oli ohi.

      • APboy

        Sijs käytänki aina kun mahdollista, uimashortseja :p


      • noloooooo
        APboy kirjoitti:

        Sijs käytänki aina kun mahdollista, uimashortseja :p

        Mä oon ite 12 ja olin mun kaverin luona se oli 11. En tiiä mistä tuli mieleen mut alettiin hyppii alasti niitten trampalla :D en huomanuu et sen iso sisko joka oli samal luokal munkaa nii oli kattonu ikkunasta se oli vitun noloo ku oli viel samal luokal ja tykkäsin siitä !


    • 1+5

      Kotona aamulla kävelen täyden stondiksen kanssa löysissä collegehousuissa vessaan ja äiti tulee vastaan matkalla.. varmasti huomasi

      • APboy

        Kiitos kaikille jotka ovat vastanneet. Lisää saa laittaa :)


      • joloswäääg99
        APboy kirjoitti:

        Kiitos kaikille jotka ovat vastanneet. Lisää saa laittaa :)

        Tää nyt ei sinänsä ollu noloo mut kerron silti :D eli mun yks hyvä kaveri (tyttö) oli meil yötä. Se nukahti yöl aikasemmin ku mää semmoselle patjalle. Sit ku sil sattu just oleen paita sillei että on aika iso kaula-aukko, nii kivasti näky puolet tisseistä sielt :D ja se siin rauhas nukku ja mä en pystyny hillitsee mun ajatuksii nii pakostiha alko seisoo.. xd

        toinen tilanne, tälläkertaa vähä nolompi, oli ku oltii totuutta ja tehtävää puolen luokan kanssa. Sit sain tehtävänä halata yhtä meijän luokan tosi nättiä tyttöä kahen minuutin ajan :D ja siinä
        sit yritin jotenki seisokkia peitellä ettei kukaan näkis.


      • APboy
        joloswäääg99 kirjoitti:

        Tää nyt ei sinänsä ollu noloo mut kerron silti :D eli mun yks hyvä kaveri (tyttö) oli meil yötä. Se nukahti yöl aikasemmin ku mää semmoselle patjalle. Sit ku sil sattu just oleen paita sillei että on aika iso kaula-aukko, nii kivasti näky puolet tisseistä sielt :D ja se siin rauhas nukku ja mä en pystyny hillitsee mun ajatuksii nii pakostiha alko seisoo.. xd

        toinen tilanne, tälläkertaa vähä nolompi, oli ku oltii totuutta ja tehtävää puolen luokan kanssa. Sit sain tehtävänä halata yhtä meijän luokan tosi nättiä tyttöä kahen minuutin ajan :D ja siinä
        sit yritin jotenki seisokkia peitellä ettei kukaan näkis.

        XD lisää vaa? ;)


    • outoa

      koulussa kokeen aikana löysien kollareiden läpi jöpötti:D vieress istui söpö tyytö joka huomasi sen ja vinkkasi silmää :O outo tilanne :D

    • Uskon sua

      ^Juu, niin varmasti kävikin. Sitten heräsit ja lakanasi olivat täynnä vaniljakiisseliä jotka joku oli siihen kaatanut...

      • mökillä

        Oltiin serkun(tyttö 11v, minä 12v) uimassa mökillä (alasti koska yksityismesta) ja sit se on sillee"kato mitä mä osaan!" nousi käsilleen ja levitti pikkuvittunsa n. 2m mun naamasta ja sitte se lähti uimaan sameassa vedessä pinnan alla ympäriinsä niin et se osu mun kyrpään siellä veden alla ja loikkasin kauemmas rantaan ja sitte se oli sillee "miks sun pippeli on noin pystyssä?"

        Epäreilua kun miehen stondin näkee mut naisen ei.


      • jäbä98
        mökillä kirjoitti:

        Oltiin serkun(tyttö 11v, minä 12v) uimassa mökillä (alasti koska yksityismesta) ja sit se on sillee"kato mitä mä osaan!" nousi käsilleen ja levitti pikkuvittunsa n. 2m mun naamasta ja sitte se lähti uimaan sameassa vedessä pinnan alla ympäriinsä niin et se osu mun kyrpään siellä veden alla ja loikkasin kauemmas rantaan ja sitte se oli sillee "miks sun pippeli on noin pystyssä?"

        Epäreilua kun miehen stondin näkee mut naisen ei.

        No ei se kovin noloa voi olla jos se alasti ui, minä ainakin nauttisin jos näkisin. Ei kukaan sua voi alkaa mistään raiskausyrityksistä tms syyttään, normaalia tuossa iässä jöpöttää :'D


      • ihanntahallaan
        mökillä kirjoitti:

        Oltiin serkun(tyttö 11v, minä 12v) uimassa mökillä (alasti koska yksityismesta) ja sit se on sillee"kato mitä mä osaan!" nousi käsilleen ja levitti pikkuvittunsa n. 2m mun naamasta ja sitte se lähti uimaan sameassa vedessä pinnan alla ympäriinsä niin et se osu mun kyrpään siellä veden alla ja loikkasin kauemmas rantaan ja sitte se oli sillee "miks sun pippeli on noin pystyssä?"

        Epäreilua kun miehen stondin näkee mut naisen ei.

        Eiköhä toi tyttö tehnyt ton ihan tahallaan, halus esitellä paikkojaan, vaikee kuvitella miks muuten alkaa tekemään jotain haaranlevityksiä kun on pimppi paljaana


      • mökillä
        ihanntahallaan kirjoitti:

        Eiköhä toi tyttö tehnyt ton ihan tahallaan, halus esitellä paikkojaan, vaikee kuvitella miks muuten alkaa tekemään jotain haaranlevityksiä kun on pimppi paljaana

        Juu se on vähän sellanen "tuhma tyttö" ja tänä kesänäkin kun lähettiin yllättäen sille mökille ni se oli vaa et eise mua haitta, kyl sä voit alasti uida ei mullakaan oo uimapukua" mut serkkuhan se vaan on :D


      • mutIlti
        mökillä kirjoitti:

        Juu se on vähän sellanen "tuhma tyttö" ja tänä kesänäkin kun lähettiin yllättäen sille mökille ni se oli vaa et eise mua haitta, kyl sä voit alasti uida ei mullakaan oo uimapukua" mut serkkuhan se vaan on :D

        No joissain maissa on ihan yleistä että serkukset menevät naimisiinkin. Mut on toi kyllä aika erikoinen tyttö kun vielä noin vanhana haluaa esitellä avoimesti paikkojaan. Tossa iässähän voi tytöillä olla jo ihan murrosiän merkit näkyvissä


      • Tyttö 12v ihraläskih
        jäbä98 kirjoitti:

        No ei se kovin noloa voi olla jos se alasti ui, minä ainakin nauttisin jos näkisin. Ei kukaan sua voi alkaa mistään raiskausyrityksistä tms syyttään, normaalia tuossa iässä jöpöttää :'D

        Must ois ainaki ihanaa jos jollai pojal rupeis seisoon mun takia xD puskii vaa :D


      • -roskapostirobotti-

        XD


      • rakastan lihavia <3
        Tyttö 12v ihraläskih kirjoitti:

        Must ois ainaki ihanaa jos jollai pojal rupeis seisoon mun takia xD puskii vaa :D

        Olen poika jos jäi epäselväksi ja 14v.
        Käyn salillakin eli olen terve yms ja lihaksikas, asun maalla.
        Jos sua yhtään kinoz siis :3333
        [email protected]


      • just normaalii
        jäbä98 kirjoitti:

        No ei se kovin noloa voi olla jos se alasti ui, minä ainakin nauttisin jos näkisin. Ei kukaan sua voi alkaa mistään raiskausyrityksistä tms syyttään, normaalia tuossa iässä jöpöttää :'D

        Joo, ei toi noloo ole. Ihan normaalia.

        Kiva kun tytöt usklataa olla ilman uimapukuu. Alastomuus oamikästen tyttöjen kaa on normaalii.


      • Anonyymi

        Vittu,täällä on niin hauskaa Lukea näitä . Vaniljakastikekka sängyllä vain niin .....


      • Anonyymi

        Vuoden paras vitsi 22


      • Anonyymi
        ihanntahallaan kirjoitti:

        Eiköhä toi tyttö tehnyt ton ihan tahallaan, halus esitellä paikkojaan, vaikee kuvitella miks muuten alkaa tekemään jotain haaranlevityksiä kun on pimppi paljaana

        Saunassa naapureiden kanssa kävi tällainen vahinko.
        Asuttiin maalla omakotitaloissa ja naapurit olivat rakentaneet heidän omaan rantaan aika kivan saunarakennuksen, me asuttiin vähän kauempana. Eli meillä ei ollut mitään saumaa päästä suoraan saunasta uimaan, mut silläkin naapurit aina kesällä toivottivat muakin tervetulleeksi heille saunomaan. Ja kyllä mä nyt ihan sen saunomisen ja uimisenkin takia sinne menin, mutta kyllähän tää naapurin rouvakin mua kyllä kiinnosti nähdä ja tän miehen edellisestä liitosta ollut, mua vuoden vanhempi tytär myöskin alasti. Et sen verran tietysti oli taka-ajatuksia siinä(kin) jutussa.
        Se juttu kyllä sitten kalahti omaan nilkkaan aika pahastikin.
        Yks kerta mä menin jo edeltä käsin löylyihin ja menin uimaankin jo siitä, et muu tästä perheestä oli vielä sitten missä nyt olivatkin.
        Mut mä sit uimasta tullessani en tajunnut yhtään, että saunaan olis tullut sillä välin joku ja eikö tää perheen tytär istunut lauteilla ja tietysti niin suora näkymä hänen pillulleen kuin olla vaan voi. Ja ennen kuin mä edes tajusin, kun tietysti yllätyttiin ja mä tottakai vaistomaisesti jähmetyin katsomaan hänen haaroväliä, missä nää häppärit pullottivat sieltä reisien välistä, niin mulla tuli ihan tolkuton seisokki. Siis TODELLA kova, et se oli niin tiukasti vatsaa vasten kuin vain olla voi ja se tais vähän nytkähdelläkin samalla, että sen verran kova kiihotus iski päälle. Ei varmaan olis tarvinnut kuin pienen kosketuksen enää siihen päälle, kun olisin roiskinut mällit siihen paikkaan.
        Ja alasti tietysti olin mäkin, joten eipä siinä jäänyt tälle mimmillekään mitään epäselvää asioiden suhteen. Hänkin vain tuijotti mua tai varmaankin mun munaa lähinnä, eikä edes vaihtanut asentoa tai yrittänytkään peitellä itseään, vaikka varmaan oli jo tajunnutkin yläasteikäisenä, että minkä takia mulla sojotti pystyssä. Katsoi vaan.
        Siitä sitten kauheata vauhtia takaisin järveen ja joutuihan siinä runkkaamaankin, kun ei sen sortin seisokki olis muuten mennyt pois. Enkä tosiaan tarvinnut kuin 2-3 kädenliikettä, kun olin selvä sillä kertaa.
        Ja kyllä mä jälkeenkin päin olen runkkaillut tämän tilanteen takia, kuvitellut ottavani hänet siinä lauteilla ja varsinkin orkun aikaan olevani siellä häppäreiden välissä samalla kun...;)
        Aika helkkarin noloa, vaikka myöhemmin kyllä tää mimmi sanoi, ettei se nyt mikään paha asia ollut ylipäätään, vaikkakin yllätti todella paljonkin(tietysti).
        Ja sitten nolostus kyllä muuttui harmistukseksi, kun hän sanoi et hän olis halunnut koskea mua ihan uteliaisuuttaankin jo, kun hän ei ollut nähnyt seisokkia ikinä ainakaan "livenä". Tai no, oli häntä kai vähän kiihottanutkin jälkeen päin ainakin, mutta tosiaan häntä olis kiinnostanut tietää, miltä se tuntuu pitää kiinni. Et siinä meni eka ainakin jonkin moinen seksikokemus harakoille, kun lähdin paniikissa karkuun. Kun pakkohan siinä oli sit munkin myöntää, että mä jouduin runkkaamaan siellä järvessä ja mä en tosiaan tarvinnut juurikaan kosketusta, kun multa tuli. Että hän olis kyllä saanut tuntea käsillään paljon muutakin kuin sen erektion.
        Että näin.


      • Anonyymi
        mökillä kirjoitti:

        Juu se on vähän sellanen "tuhma tyttö" ja tänä kesänäkin kun lähettiin yllättäen sille mökille ni se oli vaa et eise mua haitta, kyl sä voit alasti uida ei mullakaan oo uimapukua" mut serkkuhan se vaan on :D

        Jotkut kyl esittelee itseään tahallaan.
        Mun yks tuttu tyttö, on 13v ja mä täytän 15v pian, teki viime kesänä yhdellä uimareissulla samaa. Hän on vielä aika hyvännäköinen ja ikäisekseen hyvin kehittynyt. Eli hänellä on aika hyvänkokoiset tissit jo ja peppukin on tosi hyvä.
        Olin vielä vedessä ja nousemassa laiturille, niin hän meni mun edellä näille rappusille ja siinä laiturin reunalla nosti toisen jalkansa ylemmäs koukkuun ja asento oli muutenkin jotenkin.. no peppu korostui ja näin hänen haarovälinsäkin. Pimppi pullotti selvästi, että häpyviivakin näkyi ja hieman karvoitusta haaraosan reunoilta.
        Hän pysähtyi siihen ja kääntyi katsomaan mua ja hymyili mulle, vielä kun huomasi että katson häntä ja hänen alapäätään.
        Mulla alkoi seisomaan oikein kunnolla mutta nousin silti laiturille kanssa sitten, kun pääsin sinne. Sitä mun stondista ei voinut olla näkemättä, mutta ajattelin vain että no katsokoot sitten kun esittelikin itseään mulle.
        Muistan hänen ilmeensä vieläkin hyvin, vaikka tästä on aikaa. Ei kyllä sanonut mitään eikä tilanne nyt edennyt sen pidemmälle, mutta hänen hymynsä oli vieläkin leveämpi ja katse kanssa oli aika huvittunut ja kai jotain muutakin.


    • lähetys pihasaunasta

      Meikäläisellä seisoo kun luen näitä...

      • 23432342

        homo hyihyi


      • niin mullaki!

        Ihan normaalii.


    • 8lk tyttö

      Oon treenannu itteni timmiin kuntoo, tissit kokoo 75B ja oon tyytyväinen mun kroppaan. Oltii liikassa uimassa ja pojat oli tietty samaa aikaa. Huomasin että melkee jokanen niistä katto mut ihan läpi (nolona yritin peitellä siinä mahd. Paljo) tuleeks pojilla yleensä tommosista stondis? En viittiny siellä katella xd

      • HornedDevil

        Riippuu siitä milloin viimeksi, ja kuinka usein yleensä runkkaa. Mitä enemmän, sitä vähemmän tulee pienestä katsomisesta/silmillä riisumisesta stondis. Jos on aikaa viimekerrasta se nousee nuorella pojalla heti.


        Veikkaan kyl et 90% niistä jokka katteli ja ajatteli sai stondiksen


      • coldlines
        HornedDevil kirjoitti:

        Riippuu siitä milloin viimeksi, ja kuinka usein yleensä runkkaa. Mitä enemmän, sitä vähemmän tulee pienestä katsomisesta/silmillä riisumisesta stondis. Jos on aikaa viimekerrasta se nousee nuorella pojalla heti.


        Veikkaan kyl et 90% niistä jokka katteli ja ajatteli sai stondiksen

        Lisää? Saatte mut kiihottumaan oon siis tyttö


      • Anonyymi
        coldlines kirjoitti:

        Lisää? Saatte mut kiihottumaan oon siis tyttö

        Rakastan sua


    • tyttelijuu

      Oon tyttö-97 ja minusta erektioissa ei oo mitää hävettävää jos ei ite siitä tee häpeällistä. Ku olin ysi luokal yks meiän luokan poika istu mun paikalle tunnin alus juttelemaan vieressä istuvalle kaverilleen. Ku tulin paikalle ja sanoin että hyppää pois, se sano että istu sylii. No minä istuin, niin kohta tuntu jotain kovaa. Sitten poika sanoi kaverilleen että harmi ku on housut jalas. Mikäs siin siinä yhes koko luokan kaa naurettii, ei kai siin mitää erikoista oo

      • APboy

        Kertokaa lisää? :)


      • APboy
        APboy kirjoitti:

        Kertokaa lisää? :)

        Lisää?


      • Enpaneluokkakavereita

        Saatanan ylimieliseltä tyypiltä kuulostaa. Just tollaselta perus "hetero ja ylpee siitä" tyyppiseltä mulkvistilta, joka hokee heterouttaan joka 5. minuutti


      • Nyt iha oikeesti....
        APboy kirjoitti:

        Lisää?

        Apboy mitä helvettiä joka viestin jälkee vaa kysyt lisää? Kyllä niitä tulee jos oot kärsivällinen saatana...


      • Nyt iha oikeesti......
        Nyt iha oikeesti.... kirjoitti:

        Apboy mitä helvettiä joka viestin jälkee vaa kysyt lisää? Kyllä niitä tulee jos oot kärsivällinen saatana...

        7 kertaa jo kyselly lisää. VITTU HANKI ELÄMÄ


      • APboy
        Enpaneluokkakavereita kirjoitti:

        Saatanan ylimieliseltä tyypiltä kuulostaa. Just tollaselta perus "hetero ja ylpee siitä" tyyppiseltä mulkvistilta, joka hokee heterouttaan joka 5. minuutti

        Lisää? :p :D


      • homer simpson
        Nyt iha oikeesti...... kirjoitti:

        7 kertaa jo kyselly lisää. VITTU HANKI ELÄMÄ

        Pidä sinäki saatana vaan turpas ummessa. Jos ei oo asiallista sanottava nii voi lähtee...


      • Anonyymi
        APboy kirjoitti:

        Lisää? :p :D

        Vittu älä spämmi hätähousu ihan niinku maailman loppu tulis vaikka putin tekisi sem


      • Anonyymi

        Normaaliahan se onkin et jätkillä joskus seisoo. Kauheampaa se olisikin, jos ei seisoisi.
        Itsellä oli joskus sellainen tilanne, kun koulutaksissa välillä on sen verran paljon porukkaa, että osa joutuu istumaan toisen sylissä. Harvemmin, mutta joskus, jos vaikka jonkun kaveri on tulossa toisen luo kyläilemään.
        No, erään kerran mun kaverin isosisko oli tulossa meidän koulukyydillä erään luo ja hän joutui istumaan mun syliin.
        Ja jotenkin mulla alkoi seisomaan, hänen peppunsa jotenkin vaan kai osui sen verran kohdilleen tai tuntui muuten jotenkin..no, reagoitavalta. Vaikka ei nyt ole sinänsä mikään hottis mun mielestä, vaikka onkin ihan nätti.
        No, totta kai hänkin sen tunsi ja tajusi että mikä on, mutta ei hän ollut siitä mitenkään moksiskaan.
        Katsoi mua kyllä aika suoraan silmiinkin ja muutenkin ja hymyilikin vähän välillä, mutta ei tehnyt siitä mitään numeroa ja tuskin kertoi siitä edes kenellekään. Mun kaverille, siskolla tai kelleen.
        Istui vaan ihan normisti ja mun muna jöpötti kivikovana häntä vasten koko matkan.
        Vaikka joutuihan sitä nyt käden kanssa avittamaan seisokin pois kotona, mutta silti.
        Ei ole kyllä multakaan kysynyt asiasta mitään tai ylipäätään ottanut sitä puheeksi ja toisalata ihan kiva niinkin. Vaikka olishan se nyt silti ihan uteliaisuuttani kiva tietää, että mikä mieli hänellä siitä välikohtauksesta on ja jäi, mutta en usko, että mikään negatiivinen ainakaan, jos ei nyt ollut mikään maailman huikein juttukaan.


    • los endos

      Kuntosalilla tein sellasta jalkajuttua missä istutaan ja sitten jalkoja liikutetaan yhteen ja erilleen, niin jotenki kikkeli alko hangata sopivasti sortseissa reiteä vasten ja sitten alko seisomaan. En paljo viittiny esitellä niin piti sit istua siinä ja yrittää peitellä ja koittaa jutella puolituttujen kanssa ihan pokkana ja toivoo ettei muut nähny mitä peittelin. Jos ei ois ollu aikuisia paikalla niin ehkä sitten en ois hävenny niin paljon ja oisin voinu antaa seisokin näkyä selvästi. Tai sitten en... :(

      • gg5324

        Se että teit loitontaja/lähentäjää oli jo itsessään noloa


      • APboy
        gg5324 kirjoitti:

        Se että teit loitontaja/lähentäjää oli jo itsessään noloa

        Eikö muilla ole stondannut pahoissa paikoissa? :)


    • jaa

      Koulussa oli tunnilla alko seisoo onneks ei kukaan huomannu. Oon 11v poika.

    • APboy

      Lisää? kai viel on

      • APboy

        ^ ylempi ei ollut oikea minä, mutta kiitos kun ei itse pitänyt kirjottaa ;)


      • poika13
        APboy kirjoitti:

        ^ ylempi ei ollut oikea minä, mutta kiitos kun ei itse pitänyt kirjottaa ;)

        Uimassa


      • APboy
        poika13 kirjoitti:

        Uimassa

        Lisää?


      • Onnekas
        APboy kirjoitti:

        Lisää?

        Päätin yllättää tyttöystäväni vähän aikaa sit ja mennä sille ilmottamatta. Kikissä kysyin onko ketään kotona ja kun ei ollut niin menin ovelle ja kappas se oli auki. Hiivin sisään ja huomasin kun hän vaihtoi rintsikoita. No siinä tuli tietysti hirvee stondis. Tyttöystävän huomattua sen hän lipas huuliaan ja ohjas mut sen huoneeseen. Voitte arvata miten siinä kävi ;) poikuus meni (;


      • -_-
        Onnekas kirjoitti:

        Päätin yllättää tyttöystäväni vähän aikaa sit ja mennä sille ilmottamatta. Kikissä kysyin onko ketään kotona ja kun ei ollut niin menin ovelle ja kappas se oli auki. Hiivin sisään ja huomasin kun hän vaihtoi rintsikoita. No siinä tuli tietysti hirvee stondis. Tyttöystävän huomattua sen hän lipas huuliaan ja ohjas mut sen huoneeseen. Voitte arvata miten siinä kävi ;) poikuus meni (;

        Todella uskottavaa


      • Ksksksk
        -_- kirjoitti:

        Todella uskottavaa

        Ei oo mikää pakko (:


      • APboy
        Ksksksk kirjoitti:

        Ei oo mikää pakko (:

        | | ____
        | | | \
        \ / |____|
        \_______/ |


      • APboy
        APboy kirjoitti:

        | | ____
        | | | \
        \ / |____|
        \_______/ |

        Lisää?


      • Tosiuskottavaa
        Onnekas kirjoitti:

        Päätin yllättää tyttöystäväni vähän aikaa sit ja mennä sille ilmottamatta. Kikissä kysyin onko ketään kotona ja kun ei ollut niin menin ovelle ja kappas se oli auki. Hiivin sisään ja huomasin kun hän vaihtoi rintsikoita. No siinä tuli tietysti hirvee stondis. Tyttöystävän huomattua sen hän lipas huuliaan ja ohjas mut sen huoneeseen. Voitte arvata miten siinä kävi ;) poikuus meni (;

        Minkäs pornoleffan katoit? Kuulostaa nimittäin mielenkiintoiselta ;)


    • Haha lol :DD

      Aah vähänkö kiihottaa lukea näitä!

      • APboy

        Lisää? :)


      • poika99_
        APboy kirjoitti:

        Lisää? :)

        ku luokan sohval yks tyttö istu sylis oli muna sen persees kii :D arvaa huomasko :DD


      • MOI!!!!!!!!!
        APboy kirjoitti:

        Lisää? :)

        APboy minkä vitun takia pidät tämmösii keskusteluit kiinostaako vittu niin paljon se että seisoo sitä paitsi onko itelles tapahtunu noloja stondiksia


    • Access Point = AP ?

      Olin yhes kylpylässä jossa saa mennä alasti tietylle osastolle. Niin tottakai kun olin ekaks yksin höyrysaunassa ja sit kun tuli pari aika nättiä venäläistä tyttöä ihan alasti sinne niin mulle pärähti kova erektio. Koitin peitellä mutta ne tytöt kysy englanniksi "do you like us". Sit ne hymyilivät ja istuivat jalat harallaan niin että pillu näkyi. Vähänkö teki mieli saaha pillua ja erektio oli ihan kivikova. No sit ne meni suihkuun ja poreammeeseen. Onneks ei tullu ketään heti niitten jälkeen höyrysaunaan nii sain erektion vähä helpottamaan. Mutta piti kyllä peitellä kädellä kun livahdin äkkiä suihkuun. Onneks se oli ihan höyrysaunan vieressä. Uikkarit vaan oli jääny sinne poreammeen eteen roikkumaan sellasesta koukusta mihin voi jättää uikkarit kun tuolla tietyllä osastolla ei saa pitää uima-asua. Niin sit ne tytöt vielä oli siellä ja sanovat mulle "we like you" ja hymyilivät. Siinä poreammeessa oli niiden tyttöjen lisäksi pari aikuista. Hymyilin pikkusen mutta piti jatkaa matkaa kun meinas alkaa taas seisoo... Oon sit jälkeenpäin miettiny että oiskohan niiltä saanu pillua siellä höyrysaunassa jos oisin pyytäny. Ois kyllä tehny mieli ja ehkä nekin ois halunnu kokeilla...

      • APboy

        Ls


      • truyhtuht

        Missäs tällänen kylpylä on?


      • vjjjk

        Imatran kylpylä vArmaa?


      • Anonyymi
        vjjjk kirjoitti:

        Imatran kylpylä vArmaa?

        imatra mainittu😊 mut ei, kyl sinne höyrysaunaa pitää uikkari pistää.


    • _toni95_

      olin ite tossa tesoman uimahallissa eilen niin istuin sitte uinnin jälkeen saunas ihan rauhassa ja otin löylyi niin ovesta astui sisään sellanen n. 190 senttinen tummaihonen mies ja sillä oli kalu levossa jossain 20 cm hujakoilla. heti pääs tuleen sellanen stondis että piti yrittää häippästä äkkiä sieltä saunast mut sitte oli kyl pakko mennä runkkaan viel vessaan stondis pois ennen kun lähin vetään sieltä hallist :)

    • ögögöbögögö

      Mun poikaystävä istu mun sylissä, ja just siinä kohdassa mulla alko seisoon.. :3 No ei sitä onneks tuntunu haittaavan.. :D

      • 123345666789900643221

        Ootko homo Xz


      • Kasva aikuiseksi
        123345666789900643221 kirjoitti:

        Ootko homo Xz

        Haittaisiko se, jos kirjoittaja olisi? Ei pitäisi haitata. Hetero-oletus on naiviutta.


      • ögögöbögögö
        123345666789900643221 kirjoitti:

        Ootko homo Xz

        Toivottavasti se ei haittaa sinua. Vai oletko Perussuomalainen?


      • Anonyymi

        Hylllllllll homo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hylllllllll homo.

        Hyiiiii heteroo


    • tyttö99

      Mitä jätkät tarkottaa sillä ku ne haluu pillua?

      • poika99_

        Sitä et pääsee panee :D


      • poika99_

        Luultavasti ne, jotka sanovat näin, ovat heteroita. Minä olen muuten homo.


      • vittukunolottaa
        poika99_ kirjoitti:

        Luultavasti ne, jotka sanovat näin, ovat heteroita. Minä olen muuten homo.

        Muul kävi semmonen juttu että ehkä koko koulun kuumin tyttö istu mun syliin alko jöpöttää ei muuta se vaan vilkas sitte se katto mua välitunnil seuraavalla tunnilka se lähetti lappusen että onko sulla joku ongelma vai oliko jotaki unohtunu taskuun vai oonko muka nii sexy mää vastasin että ehkä se toka nolointa oli et se kerto siit kavereille siit vasta soppa synty

        Ps:ei oo trolli


    • ↑↑↑↑↑↑↑▲↑▲↑

      ↑up↑

    • RAISKAR

      MUNAT IRTI TOLLASILTA SAATANA

      • RAISKARMAM

        MITÄ NÄÄ SIINÄ HUUAT?!


    • Ei kivaa

      Elämäni noloin stondis liittyy uimahalliin. Pesutilojen puolella oli siivoojan kärryt ja märät kumihanskat roikkui niissä. Heppi nousi täyteen kokoonsa ja näkyi selvästi uikkareista. Kiireen vilkkaan suihkuun sitä peittelemään muilta, pesutilassa oli pari muutakin, mutta toivottavasti eivät nähneet. Vieläkin nolottaa.

    • APboy

      Lisää?

      • APboy

        Haluan lisää ja heti!? ;)


      • APboy
        APboy kirjoitti:

        Haluan lisää ja heti!? ;)

        En ollut tuo ylempi mutta hieno tulkinta sinulta ;)

        t. Aito ja alkuperäinen AP


    • APboy

      Lisää noloja stondiksia?

      No minäpä kerron omasta stondiksesta... minä olen impotenssi ja sen takia ei ole mela kauhean monesi noussut.

      t. Aito ja alkuperäinen AP

      • T16

        Ei siis käyny mulle mut riparilla kun yks mei isosist veti jotai iltaohjelmaa nii sil varmasti seiso, kaikki kyl huomas sen lökäreist xd


      • APapAP

        Nonii... Taas. Kirjottele vaa. Se ei minua häiritse mitä minusta kirjoittelet mutta selvennykseksi sanon että minulla seisoo nytkin :)

        T. AITO JA ALKUPERÄINEN APapAP


    • 15kesäset ;D

      No halasin tänään yhtä kivaa poikaa ja halatessa tunsin jotain kovaa ;D En varma tietenkään ole, mutta voi olla mahdollista että oli se! :DD Välissämme ei ollut mitään muutakaan mikä ois voinut olla. En mä kuiteskaa mitää sanonu, ihan normisti olin silleen kun en huomaiskaan, mitä tollases tilantees pitäis sanoo/tehä? :X

      • boyyyyyyy16

        Vyö?
        Itellä aika monesti vyö näyttää "siltä" farkuissa ja saattaa tuntua kovalta


    • mitä tarkoittaa AP?

      Mitä tarkoittaa AP? Onko se jonkun nimikirjaimet, esim. Ari P******nen?

    • fklfjlöskfölskföskf

      alkuperäinen?

      • fglllgftbnlpasdfghj

        Jep


      • APboy
        fglllgftbnlpasdfghj kirjoitti:

        Jep

        Viime viestistä onkin jo kauan. onkos kellään vielä sanottavaa? ^_^


      • APboy
        APboy kirjoitti:

        Viime viestistä onkin jo kauan. onkos kellään vielä sanottavaa? ^_^

        Lisää?


      • Uimahousut
        APboy kirjoitti:

        Lisää?

        Uimahallissa stondas ja ku oli viel uimahousut niin se näky kunnolla


      • 22+25
        Uimahousut kirjoitti:

        Uimahallissa stondas ja ku oli viel uimahousut niin se näky kunnolla

        Lisää? :)


    • JemmaRakki

      Olin ulkona, naapurin tytön kanssa oltii sanottu morjesta aina vastaantullessa, muuten ei oltu juteltu. Tuli vastaan ja pyysi apua kun piti kantaa sohva hänen asuntoon. Autoin kantaessa ja kun nostettiin sohvaa ja työnnettiin hänen ihana tiukka peppu (oli vielä farkut jalassa) osui minun elimeeni pikaisesti. Instantly stondasin ja kun saatiin sohva työnnettyä loppuun hän vielä vahingossa kädellä osui kivikovaan ja perkeleesti sykkivään kyrpääni ja hän huomasi stondikseni. En tietystikkään sanonut mitään mutta olin ihan punasena, myös ihana tyttö meni ihan pinkiksi naamasta. Kun saatiin sohva loppuun ja tyttö sanoi kiitos ryntäsin kotiin runkkaamaan ja ai että laukesin kunnolla.

      Olin siis 15-vuotias silloin, tyttökin oli

    • Royad

      joskus ku olin 12 v poika niin meillä oli uintia tyttöjen kanssa. Tyttö johon olin ihastunu niin seiso selkä mua päin ja jutteli sen kavereille. Mä tuijotin sen persett* ja sit yllättäen alko seisoo ja hyppäsin nopeesti veteen ennenku kukaan huomaa. Ope kysyi: "Mitä teet siellä? Ei ollut lupaa mennä veteen". Sanoin että oli kylmä ja että lämmitelin siellä. Onneksi se laski alas ennenkuin
      poistuin vedestä.



      Ja sitten yhesti ku oli samojen tyttöjen kanssa sisäliikuntaa ja tunnin loputtua kun olin menossa poikien pukuhuoneseen jonka vieressä on tyttöjen pukuhuone. tyttö joka oli vieressäni meni tyttöjen pukuhuoneeseen avasi oven ja kerkesin hetken nähdä puoliksi alastomia tyttöjä ilman rintsikoita, mutta se ei ollut noloa...

      • APboy

        Lisää :)? Ja kyllä olen itsekkin homo ja aina välillä käyn stalkkaamassa alastomia lapsia uimahallin saunassa ja suihkussa :3. He ovat niin seksikkäitä, että alkaa seisoa :3333. Mutta kummiskin kaipaan lisää teidän seksikkäitä kommenttejanne jotta voisin runkata samalla, kun luen niitä


      • APboy
        APboy kirjoitti:

        Lisää :)? Ja kyllä olen itsekkin homo ja aina välillä käyn stalkkaamassa alastomia lapsia uimahallin saunassa ja suihkussa :3. He ovat niin seksikkäitä, että alkaa seisoa :3333. Mutta kummiskin kaipaan lisää teidän seksikkäitä kommenttejanne jotta voisin runkata samalla, kun luen niitä

        Juu... Kiitos tiedosta niin sanottu AP :D
        t. Aito ja alkuperäinen APboy
        tunnistatte tuon ns. "valeAPn"noista runkkaus ja seksiteksteistä. Vaikka eihän sillä mitään väliä. Piristää aina kun luen nämä ja sinun hauskat kommenttisi tulevat vastaan :3 kiitti ja kuitti


    • wanhojenwanha

      wanhojenjatkoilla tossa vklp ihan vitun hot tyttö istu syliin.Oli pukeutunu tosi lyhyee mekkoo ja sitten siinä hinkkas melkee paljasta persettään mun haaroissa.Siinä sitten kulli nous suht nopeesti :) ihan varmasti tyttö huomas, mut ei kyl sanonu mitää :D

    • Määä

      Voi että VIHAAN noita feikkejä kirjoittajia >:(. Ite ku kysyin neuvoja täältä yhteen noloon juttuun niin joku feikki tyyppi kirjotti mun nimellä musta kaikke pilaa ja et oisin olevinaan ihastunu meijän 60 v rehtoriin jne -.-.Eikö teillä oo mitään muuta tekemistä ku tehä muista pilaa te feikit kirjoittajat?

      Mut kummiski tällähetkellä ei tuu mieleen mitään noloa :P

      • APboy

        Lisää? :)


      • Uimahousut
        APboy kirjoitti:

        Lisää? :)

        No uimahallissa ku uomahousut oli jäänny vähän pieniksi siitä sit läpi näky mun kalu


    • ggg1

      Pojilla kellä nousee uimahallissa usein niin kannattais runkata vaikkapa esim: vessassa ennen uimahalliin menemistä jotta sitten ei nousis :p. Ite runkkaan joka päivä 2-4 kertaa. meidän koulusta uimahalliin on noin 2 km ja jos on uintii liikassa niin ennen kuin menen kävelee uimahalliin niin runkkaan koululla ekana.

      • APboy

        Lisää? Ps. Laukesin tolle sun tarinalle :)


    • ggg1

      :D

    • APboy

      Lisää?
      Mä juon liikaa ES nii sentakii tekee mieli lueskella näitä teidä jonne viestejä!!11

      • nbbvv

        No mul näit on monta:Doon 14v. täs muutama: Oltiin koulun kaa uimahallis. Sit mentiin pukkariin ja meiän luokas on hyvä ryhmähenki et pojat puhuu avoimesti kaikesta. Nosit kaikki lähti ja olin viimeinen siel pukkaris. Sit aattelin et voisin runkata. No runkkasin ja lähestyin orgasmia. tulee tietty yks luokkalainen joka oli unohtanu takkinsa sinne j näkee mut. No onneks se vaa vinkkas silmää...


    • Ei voi kuin nauraa

      Kaikista noloimmat stondikset tuli 8. luokalla tyttö-poika päivänä, kun päälläni oli pikku siskoni kireät leggingsit ( tai miksi ikinä niitä kutsutaan) jotka hieroivat kalun jatkuvasti juhlakuntoon. Stondiksia siis tuli päivän mittaa useampaan otteeseen ja koko koulu (opettajat mukaanlukien) kuittaili asiasta ysin loppuun asti. :D mut joo ihan normaalii xD

      • APboy

        Lisää? :)


    • Lauri14Rauma

      Olin pitämässä esitelmää luokan edessä kun opettajani kahvi kaatui housulleni. Sitten alko stondaa ja sexy hissanope veti ne alas ja otti suihin. Oli iha vitu nolooo ;):((;;

      • 14v pori

        moi ottiko tunnin jälkeen suihin vai heti siinä

        multa myös opettaja ottanu suihin ei se nii noloo oo


      • haloalakj

        niin paska juttu että repesin XD


      • paskajuttuuu

        HAHAHAHAHAHAJAHAJAHAHAJHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAAHAAAHHAAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA...


    • Villenaattori

      Se ku laukesin uimaaltaassa ku tytön tissit osu muhun..

      • APboy

        Lisää:)


    • fghhgsdfbgfd

      No kerran 7 luokalla kun olin koulun vessassa klo 16:00 odottamassa kyytiä kotiin niin olin runkkaamassa ja sitten yksi tummaihonen oppilas 6 luokkalainen (afrikasta kotoisin) oli menossa vessaan ja avasi oven ja näki minut runkkaamassa ja kysyi et: "mitä teet?". sanoin:" kävin juuri vessassa ja olin panemassa housujani jalkaan". onneksi hän ei (toivottavasti) tiennyt edes et mikä on runkkaaminen :D. No, hän uskoi ja laittoi oven kiinni.

      mutta opin: kun olette vessassa niin pankaa ovi lukkoon!


      ennen pelkäsin lukkoja koska pienenä jäin joskus vessaan jumiin ukilla ja mummilla koska se lukko oli paska...

      • Tytdjllllllllll

        Mun poikaystävälle tulee ihan iseinki kuulemma näitä ite en siis yleensä huomaa. Joskus kesällä rannalla mul oli pelkät bikinit ja oli mun synttärit no poika anto mul lahjan ja halasin sit tätä ja suudeltii aika kiihkeesti siinä :D oltii ihan kiinni toisissamme ja tunsin selvästi et joku kova painautuu mun mahaa. Olin irrottautumas mut mun poikaystävä paino mut vaa lujemmin itteesä kiinni ku oli sen verran paha ja ranta oli täynnä et kaikki muutki ois sen huomannu. Siinä vähä naureskellen halailtiin ja mentii sit pukukoppii nii et tää jätkä tuli mun takani kiinni mussa ni ei näkyny muille, pukkaris sit vähä kiusasin tätä ja nous vaa entisestää ja otin sit suihin lopulta ja nopeesti oli ohi.


      • Tytdjllllllllll

        Mun poikaystävälle tulee ihan iseinki kuulemma näitä ite en siis yleensä huomaa. Joskus kesällä rannalla mul oli pelkät bikinit ja oli mun synttärit no poika anto mul lahjan ja halasin sit tätä ja suudeltii aika kiihkeesti siinä :D oltii ihan kiinni toisissamme ja tunsin selvästi et joku kova painautuu mun mahaa. Olin irrottautumas mut mun poikaystävä paino mut vaa lujemmin itteesä kiinni ku oli sen verran paha ja ranta oli täynnä et kaikki muutki ois sen huomannu. Siinä vähä naureskellen halailtiin ja mentii sit pukukoppii nii et tää jätkä tuli mun takani kiinni mussa ni ei näkyny muille, pukkaris sit vähä kiusasin tätä ja nous vaa entisestää ja otin sit suihin lopulta ja nopeesti oli ohi.


    • 17vee pojankloppi

      Muutama vuosi sitten ylä-asteella sain aivan julmetunmoisen stondiksen kun tanssin yhen tytön kanssa hitaita konvassa, ja kesti ainakin puoli tuntia, että se teltta laski :D Se alko siitä, et kysyin ihastustani tanssimaan, ja se vastas että ''vihdoinkin, aattelin tulla kohta ite kysymään'', ja siitä se kaveri housuissa villiinty.

      Sitten ku ne hitaat alko, niin sain vielä pidettyä sen seisokin joten kuten kurissa, mutta sitten ku uhkarohkeasti laskin käsiäni sen lantiolta sen perseelle niin sitten tärähti. En tiiä huomasko tyttö, mutta oli se veitikka jo silloinkin n. 14cm pitkä, joten kyllä voisi luulla, että huomasi, koska tuntui siltä että olisi painautunu vain kiinnemmäs muhun. Siinä sitten se pari-kolme minuuttia kovan seisokin kanssa tanssin, ja sitten se loppui. En muista tarkalleen mitä se sano, mutta itse muistaakseni sanoin jotain että ''miten olis, ens kerralla uudestaan?'' ja se vastas ehdottomasti. Tässä vaiheessa ajattelin jo pidemmälle, ja sitä, miten se vaikka ottais jopa suihin koulun vessassa (Koulun isossa liikuntasalissa oli siis ne tanssiaiset), ja tämä vielä lisää motivoi seisokkia pysymään pystyssä.

      Aika pian tämän jälkeen meninkin vessaan, ja yritin saada sitä laskeutumaan. Eipä se ihan heti yhteistyöhön ryhtynyt, ja sitten ku tulin vessasta niin kaverit ihmetteli että missä olin :D Se oli ensimmäinen kerta, kun oikeasti sain hiplattua tyttöä vähän enemmän.

      No, ilta päätty siihen, että olin tanssinut sen kanssa monta kertaa ja sitten ruvettiin vähän seurustelemaankin. Eipä se kyllä kauaa kestänyt, kun se muutti kauas opiskelemaan peruskoulun päätyttyä. Itse olin kasilla, ja tyttö oli siis vuoden mua vanhempi eli ysillä, ja todella hyvännäköinen hyvällä pyllyllä ja isoilla rinnoilla. Nykyään ei hirveesti enää jutella, mutta on kyllä mukava muistella kyseistä tapahtumaa. Huhhuh, tulipa kirjotettua aika helvetisti. Toivottavasti tykkäätte :D, käytin tähän jopa 3min kirjoittamiseen.

      • hyvää settiä

        Hyvä stoori.


    • NoloP

      Olin hakemassa ruokaa tarjottimen kanssa, ihastukseni oli vieressä ja jotenkin rupesi stondaamaan juuri silloin ja lähes koko luokan tytöt oli siinä hakemassa ruokaa..
      Muna oli juuri siinä kohdassa missä sitä tarjotinta vedetään..

      • 14pojkenollanolla

        Itel alko seisoo tänää ruokalassa ku olin viemäs tarjotinta pois. Mahollisimma äkkiä pois ja vessaan :')


    • APapAP

      lisää?

    • flicker2

      Bussista noustessa shortseissa kunnon stondis kävelin ovelle ja ulos ja kyrpä sojotti kunolla jotkut katto ihmeisään ittee ei kiinostanu.

    • oskari6

      Itelläni tulis bouneri keskellä puhetta, jota pidin ystävälleni kun hän meni naimisiin. Vaimonsa pyörtyi

    • APboy

      Okei, lopettakaa noitten trolliviestien laitto! Ei oo yhtään hauskaa... Lisää viestejä? ;)

    • Aamustondis

      Nukun alasti ja yhtenä aamuna oli peitto pudonnut lattialle ja muna sojotti kohti taivasta. En tiedä näkikö kukaan, mutta nolottaa vieläkin että mahdollisesti joku on nähnyt aamustondikseni...

    • Tasa-Arvoisuutta

      Mikä kaikilla on homoja vastaan? Ite olen homo.

      • Strunt1234

        Homovastaisuus kertoo lähinnä tietämättömyydestä siitä, mitä on homoseksuaalisuus. Ei ihme, että asenteet ovat kielteiset, kun peruslähtökohta tuntuu olevan, että homoseksuaalisuus on jotakin kartettavaa ja paheksuttavaa eikä vaivauduta perehtymään edes sen vertaa, mitä yleissivistys vaatii.


    • freeballerboy

      Tää on ehdottomasti mun mieleen painuvin stondis. Se tapahtu skeitti hallissa toissa talvena, olin sillo 16v. Ulkona oli pakkasta ja käytin lautailu housuja. Sisällä skeitti hallissa tietysti lämmin ja menin hallin päässä katveeseen vaihtaa lautailu housut farkkuihin. Riisuin lautailu housut ja ennen ku kiskoin farkut jalkaan, kolme jotain 13-14v poikaa tuli sinne ja ne huomas ku olin lerssi paljaana. No tietty aika rivakasti vedin farkut päälle. Jouduin kelaamaan vedänkö lautailu housut vai farkut ja vedin farkut koska olin tietysti menossa skeittaa farkuissa. Lautailu housut ois vaan ollu nopeempi koska farkut oli aika tiukat. Ehti ne huomata jäykistyvän tai oikeestaan jo ihan jäykän kalun. Seisokki laski vasta vähän ajan päästä farkuissa ku alotin skedeemään :D

      Yritin välttää ettei sama tapahdu poistuessa kun vaihdoin farkut lautailu housuihin. No sillo ei kukaan sentään yllättäny sen muutaman sekunnin aikana kun ei ollu housuja. Ei vaan pystyny farkuissa lähtee ulos ku joku -10 pakkasta mut ei myöskään tunkee farkkuja toppahousujen alle.

    • stondislol

      No tää on kyllä kaikkein paras meillä oli uimahallissa samaan aikaan uintia tyttöjen kanssa (koulussa) niin siinä oli semmonen 3m hyppytorni ja yks tyttö nojaili siihen kaiteeseen odotellessaan vuoroansa hypätä niin hänelle jäi rintsikat kiinni hyppytornin kaiteeseen ja hän hyppäsi ja rintsikat jäivät tornin kaiteeseen roikkumaan no kaikilla varmaan se stondis tuli jo siinä vaiheessa tytöt vaan hihitti ja pojat nauroivat huutonaurua

    • xxxxxv

      Mun on sit varmaan pakko kirjottaa tää tänne. :D Oon siis 14 vuotias tyttö ja tää tapahtu tänä vuona, joskus helmikuussa.
      Eli olin mun luokan kans uimahallissa. Noh siellä pukkarissa, ku kaikki oltiin samassa tilassa, nii kaikki vaihto normisti vaatteita. Melkein kaikilla vilahti tissit, niin en tiiä miks, mut mää aina vilkuilin vähän :D tai sillee. Mut kukaa ei huomannu. Noh sit aattelin että mää varmaan kestän suihkun ja päätin että en kato niitä mun luokkakavereita, niinku silmiä enempää. No menin sinne suihkuun ja sit mää taas automaattisesti vilkuilin kaikkien tissejä, persettä ja sit pillujaki. Ei siinäkään kukaa vrm huomannu ku kaikki keskitty pesemiseen. Mää sit kiihotuin vähän ja hillitsin itteni. :D uinnin jälkeen kävin sit taas suihkussa ja menin saunaan. Se sauna oli aika täynnä. Meillä oli sellane päivä että sai jäähä kaupunkii, että ei tarvinu lähtä. Mää ite ku rakastin saunoja nii mulla ei ollu mihinkää kiire. Istuin siellä reunassa ja kattelin ja vilkuilin vähän muita. Sit vilkasin yhen n. 15 vuotiaan tytön tissejä, ja yks vanhempi nainen huomas. Se katto mua vähän vihasesti ja lähti pois. Väki väheni kokoajan ja kävin suihkussa. Menin takas saunaan ja siellä oli enään 1 tyttö. Menin yhteen nurkkaan ja kattelin sitä tyttöä. Se ei ollu mun luokkalainen. Se istu ja katto hermostuneesti lattiaa. Mää sit aattelin olla tyhmä ja nolo, ja levitin haarani silleen, että sen tytön ois pakko ees vilkasta. Katoin kokoajan tyttöä ja huomasin että se vilkas mun alapäätä. Kiihotuin sit siitä. Sitte yritin olla "seksikäs" ja sit pistin makuulleen ja pidin yhä haaroja levällään ja hieroin reittäni. Tyttö katto mua melkeen kokoajan. Aloin sit hieromaan alapäätäni ja purin huultani. Se tyttö katto mua ja huomasin ihan oikeesti että se kiihottu ainaki vähä. Sit se yhtäkkiä kysy "älä tee noin se on ällöttävää". Mää en silti lopettanu. Mua nolotti mutta silti vaa jatkoin. Mää huohotin ja katoin tyttöä. Hieroin vaan kovemmin ja kovemmin. Sitte automaattisesti olin ihan hirveessä kiihotuksen maailmas ja sanoin sille "nuole" kokoajan. En tiiä miks. Mua halutti aivan saatanasti. Sit se vähän epäröi mutta tuli sitte mun luokse. Se nuoli mun alapäätä ja huohotin ja sain sit orgasmin. Se lähti samantien. Tämä saattaa tuntuu uskottomalta mutta tää on täyttä totta. Mää en unohda tätä ikinä. En ikinä. Se oli niin ihana kokemus. Mut siis kertokaa teki koska muitten juttuja on kiva lukkee. :)

      • APboy

        Lisää? Ps. Mä voin tulla nuolee sun alapäätäs iha millo vaa jos oot kiinnostunu :33


    • APboy

      Lisää?

    • JokuTyttö13

      Oon tyttö 13v joskus viime viikolla

      Olin rannalla saman ikäisen kaverin kanssa (tyttö) uitiin alasti siellä oli vaan meidän lisäksi yks poika (varmaan noin 14) se vilkuili meitä ja huomasin että sillä seiso. Yhes vaihees se otti housut pois. Näin sen suuren kalun se tuli meidän tykö ja sanoi Haluatteko seksiä? Mä puin ja lähdin mun kaveri jäi sinne. Luulen että ne alko vähän. ....

      • Anonyymi

        Kyllä ne tais... olisit sieki jäänyt


    • freeballerboy

      Noloin stondis tänä kesänä olin skeittaamassa ja kävin skeittiramppien takana kusella koska siinä lähistöllä ei oo mitään vessoja. Just kun avasin farkkujen napit (paitsi ylintä nappia en aukassu) ja taivuttelin lerssin ulos farkkujen sepaluksesta, muutama jotain 15v eli mua pari vuotta nuorempia poikia käveli läheltä ja katteli mua päin. Saman tien kalu jäykisty ja ainakin osa pojista huomas ja pikkasen naureskeli. Sillo tuntu vähän nololta mut toisaalta kiihottavalta koska yhellä pojista oli jostain syystä kädet taskuissa ja mietin et miksköhän...

    • Tyttööööööööööööööö

      Olin mun poikaystävän luona yötä ja se luuli että nukahin ni näin ku se runkkas ja sit se otti mult pikkarit pois ja työnti sisää se sattu koska sillä oli varmaa joku 15senttine muna ja sillä oli tosi kova stondis

    • käteenvetäjä

      Koulussa alko seisoon tunnilla ku kattelin yhtä hyvännäköstä tyttöö ja sit ku piti lähtee välitunnille ni onneks oli farkut

    • Hfhrjfj

      Oon 16-vuotias ja oltiin pari viikkoa sitten uimahallissa luokan kaa. Sit mun piti mennä pissalle, ja wc oli varattu. Mä sit ajattelin mennä pisuaariin. Mut sit rupes yhtäkkiä seisoo, eikä pissaa tullut. No sit piti laittaa uikkarit takas päälle, ja kaikki kaverit tietenkin näki, että pippeli seiso siellä uikkarien alla.
      Sit kun me tultiin pois uimasta, ja otin uikkarit pois, niin rupes taas seisoo suihkussa. Mä halusin kyllä nopeasti pois suihkusta, ja yritin peitellä. Mut sit kun mä laitoin pyyhkeen ympärille, niin kyllä se näky, että pippeli oli pystyssä. Mä menin nopeasti pukemaan, mutta siinä kaapin ympärillä oli muutamia poikia, joita mä en tuntenut. No sit kun mä otin pyyhkeen pois, niin kaikki näki, että pippeli seiso. Mä yritin nopeasti etsiä mun alushousut ja laittaa ne päälle.
      Jälkeenpäin mä mietin, että miks mulla rupee aina seisoo, kun pitää näyttää pippeli jollekin luokkalaiselle.

    • Anonyymi

      Oltiin Hartwall-areenalla vain elämää konsertissa. Väliajal lähin käymään vessassa. Naistenvessojen jonojen takii miestenvessoissaki oli varsinki aika paljon aikalailla oman ikäsii (19v) muijia. Mua kiihotti se ajatus et joku omanikänen tyttö näkis mun kullin ku käyn kusella. Yritin kuitenki mennä sen verran reunaan et kukaan ei sitä oikeesti huomais. Siin vaiheessa oli jo vähän kulli noussu lepotilasta ja ku sain sen taivuteltua ulos napillisista farkuista huomasin sivusilmällä pari tyttöö jotka tuli "jonottamaan" ihan parin metrin päähän. Siin vaiheessa nousi kulli jo ihan mukavaan 15cm puolstondikseen, mut yritin silti saada kustua, että pääsis tilanteesta pois. Vilkasin niihin muijiin päin ja huomasin et kumpiki oli törkeen kuumia ja kattoo ihan suoraa mun kyrpää, jota en saanu mitenkää peitettyy. Yritin edelleen kusta mut mitään ei tullu ja nytkähdellen nous mela täyteen 18cm stondikseen. Tajusin et ei enää kyl kuseminen onnistu mitenkään. Vilkasin ja muijat edelleen vaa tuijotti mun sykkivää stondista. Yritin änkee kivikovan kyrvän jotenki takasin housuihin. Hetken vääntelyn jälkeen sain sen täydessä juhlakunnossa mahtumaan tiukkoihin farkkuihin yläviistoon. Ei kyl jättäny sekään näky mitään arvailujen varaan, mut ilmeisesti oli heille mukavaa kateltavaa :D Jouduin kävelemään pois ihan niien muijien ohi, kumpiki vaan hymyili ja toinen vinkkas silmää.
      Sil hetkellä halusin vaan äkkii pois tilanteesta, vinkkasin takasin ja kävelin ohi. Nyt jälkeenpäin ku miettii nii niien kansss olis voinu keksiä jotain... Olis voinu ehkä olla jopa jotain mahiksia...

    • Anonyymi

      Kavereiden kaa kylpyläs huomasin et olin unohtanu uimahousut himaan. Normisti käytän bokserimallisii jos shortsei ei saa. Kävin kysyy sielt infost et onks niil jotai lainauikkareit ja onneks oli, oli kuulemma vikat.
      Menin takas pukkariin vaihtaan niit päälle. Ne sit oliki sellaset "stringimalliset" ja koko oli S... Normaalisti L tai XL, välil L on liian tiukka etumus.
      Pakko ne oli vetää sit jalkaan ku ei muutakaa ollu. Kulli ei meinannu millään vaa mahtuu siihe etumukseen. 11cm levossa ja 17 ku seisoo, mut isompi ongelma oli kasseista, jotka on aika isot ja useesti tekee tiukkaa etumukses. Aina ku sai toisen puolen jotenki kunnol nii toinen kives ja kullin varsi tuli toiselt puolelt ulos ja veti yläreunaa kans nii alas et näky jo kullin yläosaaki :D Hetken yritin siin asetella ne jotenki ilman et vahingos esim kävelles pullahtaa koko komeus esille.
      Kaverit tuli huutelee et mennää jo, nii silleen oli sit pakko lähtee altaille...
      Tietty oli mukan pari tyttööki jotka on sillee vaa kavereita. Nehä kyl huomas heti mun varustuksen ja vilkuili aika avoimesti😅 Tietty ne muijat bikineis oli vaarallinen yhdistelmä ja samantien nous mukava puolstondis päälle. Kuumin niist muijist jost oon ollu vähä kiinnostunu tais huomaa et tekee vähän ahasta ja heitti et "sähän tarjoot meille iha hyvät näkymät". Naureskelin vaa et nää nyt oli ainoot mitä täält sai lainaan...
      Mentii sit ekaa porealtaaseen hetkeks, mä menin sen muijan viereen. Sen kattominen ja poreet oli liikaa ja kulli nous täytee juhlakuntoon. Yritin huomaamattomasti käännellä sitä jotenki päin et ei sojottais ulos uikkareista. Tää tyttö mun vieres tietty huomas ja kysy et onks jotain vaikeuksii... Sanoin vaa et joo vähä tekee tiukkaa nää lainauikkarit. Sil hetkel sit tietty kaikki keksi et lähetää siit altaasta, mä yritin selittää et jään viel hetkeks mut tää muija vaa veti mua kädest et eiku nyt mennää. Sain kullin hätäsesti jotenki vasemmalle niia housujen kuminauhan alle käännettyy, tietty se kyl siitä 17cm stondikses näkyy.
      Se muija meni eka ja jäi venaamaan mua ku kiipesin sielt altaast ylös. Tietysti se nouseminen oli liikaa ja kulli lipsahti sielt suoraa ylöspäin terska napaan ja melkee koko varsi näky... Yritin äkkii peittää käsillä sen mut tää muija oli sen jo varmasti nähny ja tuijotti edelleen. Selitin jotai hätäsesti et sori ei ollu tarkotus, se totes vaa et ei se haittaa, hyvält näyttää. Sanoin et pakko käydä nopee pukkaris ja kävin heittää lastit.

    • Anonyymi

      Itellä ei juuri stondaile randomisti. Yks poikkeus on uinti. Harrastanu uintia pari vuotta, ikää 17. Treeneissä joko jammerit tai speedo-malliset. Lähes joka kerta tulee kyllä kunnon stondis treeneissä, speedomallisissa (siniset) alkaa tulla jo aika hemmetin ahdasta xd. Näkyy selvästi mut siihe o siel tottunu. Iha normaalii nois piireis, melkee kaikil välil. Kerra venailtii altaa laidal valkkaa, meikällä taas se reilu 10cm juhlakuntoinen paketti. Sii sit muut vähä pelleili edes, yks otti pari askel taakse, tuli päi ja erittäi pitkält tuntuvan sekuntin jälkee se hoksas et työns perseensä just mun stodista päin. Tajutessaan astu äkkii eteenpäi ja käänty. En tiiä mite hemmetis mut onnistu osuu viel kädelläki siihe kääntyes. Meni aivan noloksi sano vaa sori ja puol minuuttii myöhemmi sillä sit aivan jäätävä stondis. Yritti sitä siinä siite peitellä mut eihä siit yhtää mitää tullu, varsinkaa ku valkka tuli ja käski alkuverraks pyörittelee käsii yms. Näky varmaa hallin toisee päähä asti xd. Sil on ollu usein puolkovana, ei oikeestaa koskaa täysin kovana et nyt eka kerta ku näin. En tiiä onks se homo tai jotai mut vähä kyl naureskeltii tyttöystävän kans (oli samois treeneis ja näki tapahtuneen). Toisaalta minkäs stondiksel voi ku tulee varsinki uimahousut jalas. Ei hirveest oo mis piilotella :DD

    • Anonyymi

      Fiilaan tota ylläolevaa. Itellä ikää 19, kans uimari. Vähä nuorempana kans välillä treeneissä kalu kovana. Aika harvoin tosin. Ei liity suoraan stondikseen mutta nolohko kuitenkin. Mut on siunattu isohkolla peniksellä, en oo mitannu mut isompi ku keskimäärin muilla. Joskus 16-17vuotiaana olin unohtanu jammerit kotiin ku menin treeneihin. Seurakaveri lainas uikkarit, sillä oli kahet mukana. Tosin ne oli kirkkaansiniset speedomalliset Arenan pöksyt. Muute iha hyvänkokoset mutta kalua ei meinannut saada järkevästi osottaan alaspäin. Pakko oli pistää kalu ylöspäin. Mahtu iha hyvi sillee mut näytti ihan silt et ois stondis. Tuttu ongelma isokullisille speedomallisten kanssa =D. No ei siinä mitään, joukkuekavereita ei kiinnostanut pätkääkään, kuitenki nähny mun pullotuksen salee sata kertaa aiemminki. Mutta eiköhän siellä altailla ollu yks luokkalaine tyttö lukiosta uimassa jonkun kaverinsa kanssa. Huomas mut heti ku tulin pukkarista, seuras katseellaa koko matkan ku menin meijä seuran päätyy. Ja ei, se ei kattonu mua silmii vaa vähä sinne alemmas. Seuraavana päivänä koulussa hymyili paljon ja iski silmää. Seuraavina viikkoina oliki sit ”sattumalta” taas samaa aikaa uimahallilla :)

    • Anonyymi

      Ysillä olin luokan kanssa uimassa ja mul oli päällä ihan normaalit bokserimalliset uimahousut. Sit kun oltiin uitu ja piti mennä suihkuille ni kiipesin uima-altaan reunan yli enkä käyttäny niitä tikkaita. Alapäässä tuntu vähän viileeltä mut en tuntenu mitään eikä kukaan sanonu mitää ni aattelin et se johtuu vaan siitä et tulin vedestä pois mut vähän ajan pääst katoinki alas ja olin kävelly melkei koko uimahallin läpi kulli ulkona housuista :D Siin tilantees nolotti ja pelotti ja ahdisti mut suihkuilla sit alkoki kiihottaa ajatus tapahtuneesta ja tuli suihkussa hirvee seisokki. Onneks se ei nyt niin paha ollu ku ei kukaan ope nähny ja siin tilanteessa jo naurettiin sille kavereitten kanssa

    • Anonyymi

      Viime kesänä kupittaan maauimalassa. Ne jotka ei tiiä paikkaa ni siel ei oo sisätiloi ollenkaa. Suihkut ja kaikki ulkon. Kamat vaa jätetää nurtsil. Vaatteidevaihto koppi vähä sivummal kaikest. Olin kaverin kans uimas illal. Normi bokserimalliset uikkarit. Oltii jo yli tunti uitu ja sit yhtäkkii alko seisoo eikä menny millää pois. Varmaa pitkäkestosin ja isoin ikinä. Piti alkaa lähtee, kaveri oli huomannu ku oltii sukelleltu. Sano et voi mennä eeltä ja et kannattaa uida allast ympäri. Koitin sii hetke uida mut sit uimavalvojat kuulutti et uimala menee kii pia ja kaikkie pitää nousta altaast pois. Lopult oli sit pakko nousta, muna edellee iha kovana. Sii sit oli kiva kävellä kaverin luo mis oli reput ja pyyhkeet, porukkaa kuitenki jonku verra siel ja jotku vähä vanhemmat tytöt näki ja nauro keskenää. Koitin vähä asetella ja pitää käsii ees mut ei auttanu. Iha hirveet XD
      Kaveril stondaa uimahallis usei ni vissii sen takii ei sen enempää sanonu mittää

    • Anonyymi

      Mulla alkaa melkeen aina jäykistymään jos ollaankoulusta esim uimahallis tai sit liikuntatunnin jälkeen ku pakko mennä suihkuun. Opettaja aina vahtimas ettei ketään pidä uikkareita jalas. Ei vaan pysty sille mitää vaikka yrittää ajatella kaikkea aivan muuta. En kyl koe et olisin homo mut silti tulee nopeesti katteltua muiden munia mut niin kyl moni muukin vilkasee toisia. Onneks pystyny edes vähän piilottelemaan ja vaikka kerran meitä oli 3 jätkää enää suihkus niin ei kukaan alkanu vittuilemaan kun mulla seiso aika kovaakin. Mut kyl mun mielestä oon huomannu että joillaki muillaki alkaa seisomaan. Huomaa heti ku joku kääntyy poispäin et jahas.

      • Anonyymi

        Ei se oo mitää homoa, jos kattoo kuinka isot kyrvät ja mite paljo karvoja muilla on. Mee kylmää suihkuu, se tepsii! Voit myös runkata aamulla kunnolla ennen koulua seki monesti auttaa.


    • Anonyymi

      Kaverin kans uimahallis, oltii hyppyaltaal. Molemmil otti vähä etee. Joku 5v tyttö isänsä kans tulee ja kysyy miks noil pojil o tommoset möykyt XD

      • Anonyymi

        miks teillä seiso, huomasitteko molemmat toistenne? oliks teillä suihkussakin sitte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miks teillä seiso, huomasitteko molemmat toistenne? oliks teillä suihkussakin sitte?

        Käydää paljo uimas välil stondaa välil ei. Ollaa huomattu monesti, aluks vittuiltii ei enää ku iha sama. Ei suihkus enää. Meni ohi jossai kohtaa


    • Anonyymi

      Ei ole nolola jo seisoo nolompi jos ei seisoo!

    • Anonyymi

      Olin viime talvena yläasteella uimahallissa ja sielä oli myös yksi naapuriluokan tyttö joka on todella hyvän näköinen ja erehdyin katselemaan häntä altaan reunalta. Melko nopeesti tunsin , kun kulli alkoi pikkuhiljaa seistä. Kun se oli noin 13cm pitkäksi päässyt ja kauhean kova ja leveä niin hyppäsin altaaseen ettei kaikki huomaisi. Opettaja komensi heti takaisin ja , kun tulin ylös altaasta niin kulli oli jo yli 15cm. Minulla oli vanhat ja jo valmiiksi tiukat uimahousut eli kaikki huomasivat ja hirveä nauru. Jouduin olemaan naurun kohteena viikon.

      • Anonyymi

        oliko sulla mittanauha mukana ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oliko sulla mittanauha mukana ?

        Vastaan myöhään koska en oo tätä keskustelua kommentoinnin jälkeen seurannut, mutta ei ollut mittanauhaa mukana. Ihan pelkkiä arvioita heitin.


    • Anonyymi

      Kerran heräsin aamulla kouluun ja huomasin , että mun 15cm penis sojottaa kivi kovana kohti kattoa. Vatsani päällä oli myös siemennestettä. Ja nolointa oli se etten herännyt ite vaan äiti herätti ja tietenkin oli ehtinyt ikuistaa tilanteen ennen herättämistä. Sanoin , että jos aikoo oikeesti kuvan säilyttää niin ei laita jakoon , mutta äitini tuntien tuskin meni jakeluun. Ite oon joutunu tosi monta kertaa tilanteeseen jossa alannut seisomaan. Ainakin , kun yks 13v tyttö oli meidän saunassa ja mä tulin sinne siinäluulossa että sauna on tyhjä niin en ehtinyt enää poistua , kun jo seisoi. Tää tyttö oli siis pikkusiskon kaveri. Monta muutakin tapausta mutta en nyt jaksa kirjoittaa.

    • Anonyymi

      ei vaan ole käynyt

    • Anonyymi

      Harrastan uintiin, joskus treeneis seisoo hetken. Menee nopee ohi. Kerra alko kisois stondaa ja ei menny ohi millää. Siel mä sit oottelee omaa lähtöö ja kaikkie vanhemmat kattomas. Näky kyl nii selvästi. Sit ku oli mun lähtö ni uinni aikana vähä rauhottu mut ku nousin ylös altaasta ni alko taas seisoo. Varmaa puol tuntii pystys

    • Anonyymi

      Olin 13 vuotiaana uima hallissa ja sitten siellä hyppytorneillla hyppi jotain noin 16 vuotiaita ihan pirun hyvän näkösiä muijia, arvaa vaan oliko vaikee olla tuijottamatta niitten tissejä ja perseitä no alko sitten heti seisomaan ja 1 tytöistä huomasi sen ja kuiskasi jotain kavereilleen , lähdin sitten äkkiä nolona pukuhuoneen vessaan runkkaamaan.

      • Anonyymi

        Mul o käyny iha sama pari kertaa! Ollu hyppyaltaal ja siel sit hyvännäkösii muijii. Pahin jos ollaa tornis venaa hyppyvuoroo ja se sattuu olee sii edes. Huomas ja hymyili vaa :D


    • Anonyymi

      Mulla alkoi seisoa vitosluokalla kun lääkäri tarkasti esinahkaa. Nolotti älyttömästi ennen kuin lääkäri sanoi että se on siinä iässä aika yleistä.

      Ei, lääkäri ei ottanut suihin eikä tehnyt "lusikkatestiä" eikä mitään muutakaan mistä trollit haaveilee. :D

      • Anonyymi

        Mun kaveri ei ole trolli!!!


    • Anonyymi

      Oli tänää koulun kans uintii. Ei oo yli viikkoo tullu runkattuu ni oli vähä paineita =D. Heti ku sai suihkus uimahousut jalkaa ni siit sit lähti. Kaveri sano vieres vaa et mä taisin vähä innostuu. Pullotti iha sikana. Käski mennä vessaa hoitaa homma ennen ku täytyy mennä altaal. Sen jälkeenki viel vähä aikaa kovana ni oli kiva kävellä altailpäi. Onneks oltii ekat suihkuis ja ku pääsin altail ni oli sit jo helpottanu xd

    • Anonyymi

      Harrastin seiskaluokal asti uimahyppyi. Sillo en viel tienny mikä stondis on. Katottii vähä aikaa sit perheen kans vanhoi kuvii, oli kans kuvii kisoista. Liitettii tietokone telkkarii ja katottii isolt ruudult kuvat. Eiköhä siel ollu kymmenii kuvii ku meikällä kunnon stondis housuissa. Siskol meinas pettää pokka ku näki kans kuvat. Nolotti iha hemmetisti. Löysin kans netist kuvan itestäni bonerin kans, tosin kaua sai selata. Voinks pyytää entiselt seuralt et poistaa sen kuvan? =D

    • Anonyymi

      Heräsin aamulla kun avopuolison tytär 13v. Oli hakemassa jotain tavaroitaan makkarista.
      Raotin vain hiukan silmiäni, ja sanoin huomenta. Kokeilin toisella kädellä boksereitten päältä. ja tajusin että peittoni on lattialla.Olen selällään. Ja aamustondis kunnolla päällä. tiukkojen boksereiden ansiosta oli kasvanut kello kahden suuntaan lähes suoraksi. Onneksi oli edes bokserit jalassa. Meinasi nolostuttaa hiukan.

      • Anonyymi

        Edelleenkin kyseessä nuorten palsta. Mitä sinä ja elimesi täällä teette?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkin kyseessä nuorten palsta. Mitä sinä ja elimesi täällä teette?

        Tää on myös keho keskustelu. Onko suomi 24:lla vanhat/keho tai keski-ikäiset/keho? Eipä ole ja siihen kannattaisi ottaa kantaa.


    • Anonyymi

      Olin koulun kanssa uimassa kasiluokalla ja oltiin suihkussa. Yhtäkkiä alkoi ilman mitään syytä seisomaan. Itsellä iso penis 20cm ja kaikki tämän tietysti näkivät. Monet olivat todella yllättyneitä, koska lepokoko on varsin pieni. Parilla muullakin alkoi ketjureaktiota seisomaan ja niitä nolotti, kun näyttivät hyvin pieniltä verrattuna omaan kulliini.

      • Anonyymi

        Sama täällä, vaikka meillä pienimunaiset kävivät uikkarit päällä suihkussa. Minä ja muutamat muut isomunaiset kyllä kohdattiin olla alasti. Itse sain erektion ja kaikki näkivät sen koon ja katsoivat kateellisina. Luokan tytöt katsoivat myös altailla ihaillen, kuinka oli 23cm pullistuma speedoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä, vaikka meillä pienimunaiset kävivät uikkarit päällä suihkussa. Minä ja muutamat muut isomunaiset kyllä kohdattiin olla alasti. Itse sain erektion ja kaikki näkivät sen koon ja katsoivat kateellisina. Luokan tytöt katsoivat myös altailla ihaillen, kuinka oli 23cm pullistuma speedoissa.

        Heh heh....


    • Anonyymi

      Oon vitosella. Mulla seiso tänään matikan tunnilla ja historian tunnilla ei ollu noloo kun kukaan ei huomannu. Saunassa oon aina isän ja pikkuveljen kanssa sitten rupes stondaa. Se oli oikeestaan aika mukavaa:)
      Ja jonain lähipäivää kun tulin saunasta oli kunnon stondis eikä ollu mitään pyyhettä tai semmosta ja äiti oli just tulossa saunaan alasti. :)

    • Anonyymi

      12v Leirillä tulin suihkusta illalla kaveri oli jo sängyssä ja tokaisi ei vittu äijäl stondaa ja kappas muna oli pystyssä. Hävetti ja kun vielä kovin pieni on n. 10cm

      Toinen oltii kesällä uimassa parin tytön kanssa. Siinä hieman vilkuilin tyttöjen rintoja jotka oli jonkin verran kasvanut. Kyllä sii alkoi sitten seisoa. 13cm pienehköissä uimahousuissa. Iso työ oli jo peitellä ettei tule kokonaan läpi jostaan raosta. Kyllä tytöt siinä ihmetteli ja katteli

    • Anonyymi

      Tää o aik outo mut kaverin ja mun tyttöystävän kans oltii viime kesän mun isovenhempien tilalla ja mä yritin käynnistää yhtä varmaan kakskytvuotta käyöstö pois ollutta traktoria ja kun yritin käynnistää nii se startaaminen tärisytti sitä ja seei lähtemyt melkein ollenkaan käyntiin ja se tärinä sai mulle stondiksen sit ku se lopult käynnisty nii ajoin sil hetke ja aioinn kysyy haluidko kaverikin mut ku nousin pois traktorin oenkilt nii kaveri alkoi nauraa ku mul seiso yhä :(

      • Anonyymi

        Mullaki muna alkas stondaa ku istuin kaverin mopon kyydissä ja muna osu kaverin pebaan ja sekin kiihottui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullaki muna alkas stondaa ku istuin kaverin mopon kyydissä ja muna osu kaverin pebaan ja sekin kiihottui

        Se kaveri oli tyttö :D


      • Anonyymi

        Mikä traktori se on? Kiinnostaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä traktori se on? Kiinnostaa :D

        Valmet 361😄 aika romu kuiteski :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valmet 361😄 aika romu kuiteski :(

        Minkä laiset housut sul oli sillo, minkä ikäinen oot? Voisitko vähä muutenki kertoo itsestä ulkonäöstäs ym?

        Ja siis mä tykkään lukee näit juttui sillee et saan täydellisen mielikuvan tilanteesta eli en oo mikään Pentti 78v joka alkaa pian vaatia jotai yhteystietoja kun joku kuitenkin taas saa kiksejä sellaista väittää😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä laiset housut sul oli sillo, minkä ikäinen oot? Voisitko vähä muutenki kertoo itsestä ulkonäöstäs ym?

        Ja siis mä tykkään lukee näit juttui sillee et saan täydellisen mielikuvan tilanteesta eli en oo mikään Pentti 78v joka alkaa pian vaatia jotai yhteystietoja kun joku kuitenkin taas saa kiksejä sellaista väittää😁

        Mul oli muistaakseni siniset farkut kommandona ja oon 7lk :D ja muuten tietoo jos haluut nii oon blondi laiha ja suht pitkä pidemmpi kui monet ysit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul oli muistaakseni siniset farkut kommandona ja oon 7lk :D ja muuten tietoo jos haluut nii oon blondi laiha ja suht pitkä pidemmpi kui monet ysit

        Ootko ollut sen tyttöystäväs kaa sängys? Kui iso sul o? Onks sul ollut ennen tuollaisia noloja tilanteita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko ollut sen tyttöystäväs kaa sängys? Kui iso sul o? Onks sul ollut ennen tuollaisia noloja tilanteita?

        En oo ollut 6/11cm ja o olllut joskus noloi stondiksii ja niitä on aikauseinkin mutta toisaalta ne ei usein näy ja silloin jos sellainen tulee vain kotona perheen kans boksereis nii eise nii noloi oo ku ei ne nii naura

        Kaverien kans muutaman kerran tullut nolo ja huomattu seisokki ja hiuka ne o nautanu mut toisaalt niilki o tullu myös stondiksii ja siks ke ymmärtää et ei se oo välttämättä kivaa vaa noloa jos muut nauraa 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul oli muistaakseni siniset farkut kommandona ja oon 7lk :D ja muuten tietoo jos haluut nii oon blondi laiha ja suht pitkä pidemmpi kui monet ysit

        Käytätkö useinkin farkkuja kommandona? Entä jotain muita housuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytätkö useinkin farkkuja kommandona? Entä jotain muita housuja?

        Farkkui kesäisin ja muulloin ku talvisin aika usein ja joskus adidaksis ilman mut kyl se on paree jos on bokseri ku voi alkaa seisoo


    • Anonyymi

      Olen siis 15-vuotias poika ja painin 14-vuotiaan pikkusiskon kaverin kanssa ja hävisin ylivoimaisesti. Hän sai minusta otteen, enkä päässyt irti ja juuri silloin alkoi seisomaan kivikovana. Mulla on melko iso kulli, joten näkyi selkeästi verkkareista. Jouduin antautumaan ja menin vessaan purkamaan paineet.

      • Anonyymi

        Mullaki seisoo aina ku painin tyttöjen kanssa


      • Anonyymi

        Olet kyllä aika säälittävä, kun tytölle häviät


      • Anonyymi

        Itsekin tykkään painia tyttöjen kanssa, vaikka heille aina häviänkin. Tytöille häviäminen on vähän noloa, mut samaan aikaan tosi kiihottavaa


    • Anonyymi

      Olin eile kaverin kans uimas ja sil rupes seisoo jo pukkaris ku laitto uikkarit jalkaa mut emmä tiiä eiks tajunnu vai eiks kiinnostanu mut ei peitelly yhtää ees suihkus. Suihkuil oli joku vanha pappa se kyyläs kaverin stondista ja huomasin et vilkuili muaki sii samal ku vissii katto seisooks mullaki, mentii altail ni mummot kattoo vedest ku käveltii ohi. Altaas sanoin kamul et äijäl vitummoine stondis ja se sano vaa et minkä sil ny voi. Käskin mennä vessaa runkkaa mut sai viel toisenki bonerin myöhemmi. Nolotti vähä jo itteeki sii

    • Anonyymi

      Halasin mun parasta ystävää (joka on nainen) ja sit mul nousi. Molemmat alko nauraa nolostuneina xD

      • Anonyymi

        Jöpöttikö oikee kunnolla?


    • Anonyymi

      Tää on nyt vähä random mut olin menossa mun ihastuksen (tyttö, kaveri) kanssa kotiin ja oltiin sellasessa ihan täydessä bussissa ja siinä sitten seistiin niin bussiin tuli vaan lisää väkeä ja tää mun kaveri joutu tietenki painautumaan lähemmäs mua että mahtuu. Ei siinä oikein enää voinut mitään kun hänen rintansa olivat kahden sentin päässä minusta ja stondishan siinä tuli :D. Onneksi ei tarvinnut hirveästi peitellä, täydessä bussissa ei kellään ole tilaa havainnoida toisten haaravälejä. Ulos mennessä oli jo päässyt vähän laskemaan ettei farkkujen läpi näkynyt.

    • Anonyymi

      Kylpylän altaassa alko seisoo, eikä tilannetta helpottanu se että terska hankas uikkareiden sisäpintaa.

    • Anonyymi

      Sormitan itseeni nyt ja sain hetki sit orgasmin ja kelatkaa mä sain orgasmin näistä viesteistä

    • Anonyymi

      Kerran pidemmällä bussimatkalla tuli viereiselle paikalle joku tyttö, jolla oli isot, pyöreet rinnat ja aika avoin kaula-aukko siten että vieressä istuessa näky melkein kaikki. Tyttö matkusti bussilla jotain 50 km ja mulla oli koko ajan ihan täysi stondis päällä. Oli pakko pitää reppu sylissä koko ajan, onneks tyttö jäi pois kyydistä ennen kun itse piti lähteä.
      Ja joskus kylpylässä jonossa oli edessä pari hyväpeppuista tyttöä. Sain pidettyä uikkareissa vaan puolikovana pullotuksena eikä lähtenyt sojottamaan ihan suorana.

    • Anonyymi

      Vaatekaupassa sovitin paria pukua. Ei siinä mitään mut myyjä joka tuli mua palvelemaan oli niin kuuma omanikänen, ehkä vähän vanhempi muija et ekan puvun kohalla nous puolstondis päälle ja se myyjä kyl huomas ilmeisesti kun istuvuutta arvioidessa katse kävi useemman kerran etumuksessa. Toinen puku oli tiukemmin istuva ja housuja pukiessa yritin asetella kullia paremmin mut sehän vaan innostu ja nous ihan täyteen juhlkuntoon ja lopputulos oli yläviistoon sojottava 17cm patukka jonka näki kireistä housuista täysin selvästi. Yritin hetken odotella mut ei se rauhottunu ku ties että kohta pääsee taas arvioitavaksi. Sovituskopista ku tuli ulos niin tottakai se myyjä ensimmäisenä huomas tilanteen, hymyili vähän ja vilkuili mut ei sanonut mitää. Halus sit ottaa mitat vielä, oli tukalat paikat kun ihan kun kiusotellaakseen veti mitalla ihan stondiksen vierestä. Oon jälkeenpäin miettiny et olisko tossa tilanteessa pitäny sanoo jotain.

    • Anonyymi

      Olin kerran parin kaverin kanssa kylpylässä ja siellä hotellissa. Ja kun oltiin tultu uimasta ja oltiin menossa huoneisiin ja unohdin uikkarit pukkariin ja olin sitten menossa kylpytakilla ilman housuja ja aluksi en edes huomannut mutta kun tuli vastaan hyvän näköisiä naisia niin alko heti seisoin ja tietenkin mun penis tuli sieltä kylpytakin välistä sillai et se oli ihan paljaana huomasin vasta sit kun joku siivooja sanoi siitä.

    • Anonyymi

      Olin kaverini kanssa uimahallin saunassa ku Alko seisoo. En sillo vielä tiennyt mitä tarkoittaa stondis. Sit hetke saunassa istuessa kaverini sano et mennään. Sit vastasin Joo ja menin tietty ekana koska mul oli muna pystyssä. Sen uimahallin suihkut olivat siinä heti ku tuli saunasta ulos semmosella käytävällä ja uimakamat vastapäätä saunoja. Siinä menin kaul pystyssä ku suihkuissa oli 2 nuorempaa tyttöä varmaa 7-9 v. Ne sitte molemmat huomas stondikseni ja ku katoin niitä tyttöjä niillä oli suut auki ku olivat niin hämmästyneitä. Sit hain housut jalkaa ja ne vaa jatko tuottamista. En tiiä huomasko kaverini et mul stondas.

    • Anonyymi

      Noloin tilanne tapahtui aikaisemmin tänä vuonna.
      Olen yläasteella jo, mutta murrosikäni alkoi jo ennen 6. luokkaa, itseasiassa 5. ja 6. luokan välisellä kesälomalla ja kaikki tuli suurin piirtein kerralla. Kasvupyrähdys, äänenmurros, seisokit ja siemensyöksyt jne. Selkäni oli aika kipeä tuolloin, kun kasvoin noin 15cm vajaassa 3 kuukaudessa. Mutta no, se siitä..
      Asun maaseudulla ja meillä on naapurien kanssa ollut tapana, että heilläkin voi käydä saunomassa heidän rantasaunalla kesäaikaan, niin pääsee samalla uimaan suoraan saunasta jos haluaa. He aina ilmoittavat, kun saunovat ja sinne saa mennä jos haluaa.
      Joskus on koko porukka kasassa mutta aika usein ollaan saunottu tämän uusioperheen rouvan kanssa kahdestaankin. Ihan sillä, kun hänen miehensä on monesti jossain työreissulla pitkiäkin aikoja poissa ja perheen lapset ovat osan ajasta toisen vanhempansa luona jossain.
      Olen kyllä mennyt ihan mielelläni sinne aina saunomaan, muutenkin mutta tietysti nyt vähän silläkin, kun totta kai naiset kiinnostavat ja panettaakin aika usein, niin saa nyt ainakin nähdä alastomia naisvartaloita. Tämä rouva on aikas hyvännäköinen ja -vartaloinen vajaa 30v nainen ja on alapäätä myöden blondi. Ja perheen tytärkin on aika hyvännäköinen.
      Nyt olimme ensi alkuun tämän rouvan kanssa kaksistaan saunalla ja kävin uimassa saunottelun välillä. No, takaisin tullessani tämä nainen istuikin jäähyttelemässä saunan rappusilla jalat hieman kokussa alemmalla askelmalla ja haarat levällään ja kaikki näkyi kunnolla, koko ihanuus.
      Tietysti katsoin heti vaistomaisesti hänen jalkoväliinsä, missä hänen pillunsa oli esillä häpyhuulet pullottaen ja pilluviivakin näkyi selvästi vaalean karvoituksen keskeltä ja taisi sieltä jotain pilkistää muutakin, klitoris hieman tms.
      Ei siinä muuta tarvinnut, mulla tuli samantien ihan julmetun kova stondis, kalu oli tiukasti alavatsaani vasten pystyssä ja kiihotus oli muutenkin todella suuri. Ja tottakai hän huomasi sen. Taisi nolostuakin aikalailla, vaikka saattoihan siinä hänellä jotain muutakin käydä mielessä ilmeestä päätellen. Tietty itse stondiksestakin, mutta vielä kun mulla on kait aika pitkä kalu, noin 17-18cm.
      Ja mä tietysti nolostuin vielä helvetisti enemmän ja singahdin siitä nurkan taakse tm näkösuojaan ja pakkohan siinä oli runkatakin, kun eihän se stondis olisi muuten mennyt pois. Olin vielä niin kiihdyksissä, etten tarvinnut kuin 2-3 käteenvetoliikettä, kun multa tuli jo.
      Sitten, kun kaluni oli löysä taas ja ilkesin muutenkin mennä takaisin, pakkokin oli kun mun vaatteetkin oli siellä saunan pesutuvassa, niin tunnelma oli aika nolo...
      Hän tietysti vilkaisi mun alapäätä uudestaan ja varmaan tajusi vielä, mitä olin poissaollessa tehnyt kaluni näöstäkin jo, ja hänkin oli aikas punainen poskiltaan kuten minäkin. Muutenkin siis tietysti, kun tajusi vielä, että hänen takiaan mulla alkoi seisomaan.
      Hän tosin asennoitui onneksi aika asiallisesti tohon välikohtaukseen, vielä kun aloin änkyttämään jotain selitystä siitä, miten tuo reaktio vain tuli ja ihan silläkin jo kun hän on muutenkin nätti ja mitä mä nyt sössötinkään siinä. Tulihan häneltä jo hymyäkin ja totesi vaan, että ei nyt tarvitse olla häpeissään luonnollisesta asiasta ja itsehän hän istui siinä niin kovasti "naisten paikat" esillä tajuamatta, että se saattaa nyt aiheuttaa jotain tällaista. Vähän että vahinkojahan sattuu kaikille-asenteella.
      Ja taisi hän nyt vähän kiusatakin siitä kiittämällä mua huomioimisesta, mistä nyt menin vielä enemmän noloksi.
      Toki sanoi myöskin, että kait mä ymmärrän, että meillä on kuitenkin normaali tuttavuussuhde ihan senkin vuoksi, kun on tuota ikäeroakin jo laittoman paljon ja lisäksi hän on suhteessa. Ja että jos vain mitenkään onnistun jatkossa hillitsemään itseäni ja hän taasen yrittää muistaa, ettei ole enää ihan niin avoimesti esillä kuin mitä hän nyt oli, jos vaikka hän nyt ei itseään ala peittelemäänkään.
      Sanoin että sopii ja pyysin, ettei hän nyt kuitenkaan kertoisi asiasta kenellekään. Ihan silläkin, ettei nyt tulisi ainakaan mitään noloja lisää, kuten että tarvitsisi kotona jutella porukoiden kanssa kukista ja mehiläisistä tai että mikä on sopivaa käytöstä ja mikä ei tai ylipäätään mitään puheita, että miksi heilun naapurin saunalla muna pystyssä tms...
      Näin sovittiin ja kyllä siellä nyt on tullut vieläkin saunottua ja kaikki on ollut ihan ok.

    • Anonyymi

      Itsellä kerran alkoi seistä sellaisessa tilanteessa, kun hain koulussa lokerikostani kirjat seuraavaa oppituntia varten. Ja lokerikoiden liepeillä monesti istuskeli lattialla porukkaa, niin tuolla kerralla lokerikkoni vieressä istui 2 tyttöä rinnakkaisluokaltani.
      Oma lokeroni oli vielä kaapiston päässä.
      No, nämä 2 tyttöä on ainakin olevinaan vähän kai jotain "koviksia" tms "pimuja", toisen isä vielä opettaa meille matikkaa, joten kai hänellä on vähän halua näyttää olevansa jotain kapinallista.
      Niin tälläkin kertaa nää tytöt piti jotain showtaan, mihin en kiinnittänyt sen enempiä huomiota, mutta yhtäkkiä tämä toinen heistä ojentautui eteenpäin ja kosketti mua mun sepaluksen kohdalta ja kunnolla. Ei puristellut tai mitään, vaan laittoi kätensä mun vehkeitä vasten ja niin kuin silitteli niitä muutaman kerran sepaluksen alueelta ja osui vielä justiinsa mulkun kohdalle ja tunsin tuon mun kalun sivelemisen kunnolla. Eli ei ollut mikään hipaisu tms vaan kunnon kauttaaltaan silittelyä hetken aikaa.
      En tiedä mitä hän meinasi, halusiko vaan kokeilla onneaan tai muuten ottaa selvää, miltä se tuntuu koskettaa mun vehkeitä vai meinasiko pistää jonkun shownumeron pystyyn..
      No ei siinä muuta tarvinnut, jäykistyihän siinä väkisinkin, ei nyt täyskovaksi, mutta aikalailla kuitenkin. Eli näkyi selvästi, vielä kun mulla on aika iso muna muutenkin. Tietty kun olen isokokoinen muutenkin, niin on silläkin tullut mittaa tuonne alakertaankin ihan kiitettävästi.
      Ei nyt sillä alkanut, että hän nyt olisi jotenkin mun mieleen, mutta kosketus nyt itsessään oli mitä oli. Eli herätti mun veijarin. Kun ei mua ole ennen muut koskenut alapäähän.
      Oli jotenkin vähän noloa, taisin sanoakin jotain että kiitti hitosti ja lähdin naama punaisena painelemaan kovaa vauhtia luokkaa kohden ja kirjat tietysti näkösuojaksi, ettei seisokki näkyisi.
      Siihen se tilanne jäikin sitten, en kysellyt jälkeen päin mitään aisasta eikä hänkään puhunut asiasta mitään.
      Voi olla että pitivät vaan jotain omaa hauskaa. Just tyyliin että tämän mua hiplanneen kaveri oli sanonut jotain että "Et varmaan kehtaa/uskalla koskea ton sällin munia", "Kokeile, saatko tolla seisomaan" tai jotain.

    • Anonyymi

      Mitäs ihm tääl on oikeen meneillään :D

    • Anonyymi

      Ei seisiötä pidä hävetä.

    • Anonyymi

      Oltiin joskus tuttavien kanssa sekasaunassa ja satuttiin tuttavan tyttären kanssa menemään saunan ovesta samaan aikaan ja tän tytön peppu tai jokin kohta osui sopivasti muhun ja mulla tuli silmänräpäyksessä helvetinmoinen stondis.
      Osui vielä tähän tyttöön, minkä hän nyt ainakin tunsi, kun hän vähän säpsähti ja katsoi mua ihmeissään.
      Ja näkikin kyllä, kun jäi vielä katsomaan mun perään ja siinä meni pieni hetki, ennen kuin sain pyyhkeen näkösuojaksi.

    • Anonyymi

      Oltiin liikkatunnilla venyttelemässä ja mulla oli vielä oikeen tiukat shortsit jalassa nii sitte ku niillä tytöillä oli oikeen tiukat leggingsishortsit nii alko siinä ihan kunnolla seisoo ja kun venyteltiin piirissä siinä ni ei auttanu mikään yks tyttö vielä virnisti mulle

    • Anonyymi

      Yks tyttö istui meidän koulussa eräällä penkillä jalat aika levällään ja hänen haarovälissä pimppa pullotti hyvinkin selvästi, hänellä oli jotikin tiukat legginsit tms.
      Mulla itselläni oli verkkarit, suht tiukat vielä joskaan eivät mitkään ihonmyötääiset ja totta kai sain aikamoisen seisokin. Mikä näkyi.
      Herätti tuossa tytössä hilpeyttä virnistyksestä päätellen..

    • Anonyymi

      Yksi kaverini, naispuolinen sellainen tai tytöksi kai yläasteikäistä vielä kuuluu sanoa, vaihtoi kerran vaatteita mun nähden.
      Ei vetänyt ihan nakuksi, mutta alusvaatteisilleen kuitenkin.
      Hän oli etupuoli mun suuntaan, kun loikoilin sohvalla ja siinä vaiheessa, kun hän laittoi housuja tai jotain hametta(en muista enää kumpi oli tilanteesta johtuen) jalkaansa ja hän nosti toista jalkaa ylös saadakseen toisen jalkansa tämän asusteen sisään.
      SIllä seurauksella, että hänen haarovälinsä näkyi selvästi ja pikkareiden haaraosa oli jotenkin sivussa/luiskahti sen verran sivuun, että näin hänen pillunsa. Oli vielä ajanut itsensä posliiniksi.
      No mulla tuli tietysti samantien helvetinmoinen erektio, minkä hän huomasi, metrin päässä kun oli ja kun katsoi mua samalla jotain selittäen, kun puki itseään.
      Vähän nolo ehkä, molemmat oltiin punaisia kuin paloautot naamasta, tää mun frendi vielä ehkä enemmän. Vielä kun sain sanottua, että ei muuten mutta kun sun pillusi näkyy selvästi pikkareiden sivusta tuossa asennossa.
      Jouduin kyllä käymään runkkaamassa jälkeen päin, sen verran kova stondis ja himotus ylipäätään jäi siitä tilanteesta, vaikka en nyt tietenkään just sillä hetkellä kehdannut rynnätä vessaan.
      Olen kyllä käyttänyt kyseistä muistikuvaa jälkeenkin päin runkatessani.
      Kysyin kyllä kerran ihan suoraan myöhemmin, että olisiko joskus mahdollista, että antaisi mulle, mutta ei suostunut.
      Selitti jotain ettei halua pilata hyvää ystävyyttä, eikä hänellä ole ehkäisyäkään eikä tykkää kuitenkaan kortsuista.
      Harmi.

    • Anonyymi

      Saunassa tyttökaverin kanssa mulla usein tulee seisokki, mikä ei lähde itsekseen pois herkästi ainakaan. Tietty väkisinkin, kun toinen on siinä paikat paljaana nenän edessä...
      Joskus sitten pannaan lauteilla tai suihkuhuoneessa, jos tyttöystävälläkin tekee mieli tai hänelle sopii se muuten.
      Mutta aika usein myöskin ollaan vaan ihan normisti tai vähän ehkä hiplaillaan, muttei sen enempää.
      No erään kerran sitten tällaisella ei seksiä-kerralla mä pyörin siellä kalu pystyssä, niin tyttöystävän äidillä oli jotain asiaa ja tupsahti pukutilaan sanomaan asiaansa.
      Ja totta kai näki mun seisokin. Aika helvetin nolo, vaikka anoppikokelas nyt lähtikin melkeinpä kuin tykin suusta ammuttuna sillä sekunnilla saunatiloista pois.
      Mutta ollaan nyt ainakin sen jälkeen saatu tyttöystävän kanssa saunoa rauhassa.
      Sen verran oli kysynyt kuulemma tyttöystävältä jälkeenpäin, että kai te käytätte sentäs ehkäisyä, jos kerta olette aloittaneet harrastamaan seksiäkin?

    • Anonyymi

      No se oli joskus 13-v kun pelin jälkeen olin menossa suihkuun niin eiköhän se siellä suihkussa sitten vetänyt ihan kovaksi. Joukkuekaverit kyllä muisti siitä aukoa päätään, onneksi ei kuitenkaan toistunu koskaan.

    • Anonyymi

      Oltiin porukalla joskus jossain menossa ja olin tyttöystäväni kanssa sivummalla hekten aikaa. Ihan sillä, että saatiin nyt jutella rauhassakin ym ja hän tuli sitten istumaan syliinikin hetkeksi aikaa ja jotain siinä touhuttiin. Pussailtiin lähinnä, mutta taisin mä vähän hiplata hänen rintojaankin yms. Ja totta kai mä kiihotuinkin siinä samalla aika laillakin.
      No, rauhoituttiin kyllä, tai no, tyttöystäväni vähän niin kuin laittoi stopin sille touhulle ennen kuin asiat olisivat lähteneet hallinnasta.
      Istuttiin siinä hetki vielä ja juteltiin jotain, mutta sitten tyttöystävä halusi palata muiden seuraan ja veti muakin mukaan ja mulla oli edelleenkin stondis.
      Ei nyt mikään järkyttävän kova, mutta kunnollinen kuitenkin, mikä erottui selvästi housujen läpi.
      Ja totta kai muut huomasivat sen myöskin ja varsinkin muut likat tuijottivat sitä aika suoranaisestikin. Osa yritti olla huomaamatta, mutta kuitenkin vilkuilivat sitä vähän väliä ja joku taisi kikattaakin hieman.
      Olin vähän kyllä nolona, sanoinkin tyttöystävälle siitä. Lähinnä että olisin tarvinnut vielä aikaa rauhoittukaseni ja muutenkin, että olisi ollut nyt kiva, jos ei olisi vetänyt mua niin kiireellä helkkarinmoisen heijarin kanssa muiden vahdattavaksi.
      Mutta ei kai siitä kukaan kuitenkaan loukkaantunut tai alkanut edes kiusaamaan/kiusoittelemaan.

    • Anonyymi

      Lisää

    • Anonyymi

      Olittiin jotain 11-12 ja kesällä ulkona kolmen kaverin kanssa. Mulla oli jo vähän murrosikä alkanu ja olin huomannu että muna oli kasvanu isommaksi. Mulla oli jalassa semmoset tosi ohuet koripalloshortsit.

      Siihen tuli kaks naapurin tyttöä, ja alettiin kinastella ja ärsyttää toisiamme. Jossain vaiheessa tytöt väitti ettei osata tehdä kärrynpyörää, ja me väitettiin ettei nekään osaa. Toinen tytöistä päätti näyttää että osaa.

      Sillä oli päällä tosi iso ja löysä t-paita. Kun se alko tehä kärrynpyörää, paita tippu sen naamalle ja se kaatu selälleen ja jalat jäi jotenki huonosti eikä se meinannu päästä ylös. Sillä ei ollu t-paidan alla mitään. Muut pojat repes nauraan ja huuteli tissit näkyy. Muistan että mä jähmetyin ihan kokonaan ja en voinu muuta kun tuijottaa rinnan alkuja ja isoja nännipihoja.

      Sit kun se pääsi ylös kaikki tietysti nauro sille, niin se huus takasin alkoko matilla seisoon. Silloin huomasin että oli ihan jäätävä teltta pystyssä, ja lähin juokseen karkuun :-D

      Kaverit siteen kerto koulussa että ollaan nähty tissit, niin se kostoksi kerto kaikille tytöille että mulla oli alkanu seisomaan, vittu mikä pervo! Arvatkaapa hävettikö.

    • Anonyymi

      Aikanaan oltiin kaverin vanhempien mökillä, iso tupa jossa nukuin ja kaverin äiti oli myös viikonloppua viettämässä. Mitään ei tapahtunut tai ollut tarkoituskaan mutta mulla oli aamulla ihan kauhea stondis ja olin vähintäänkin puolinukuksissa, kaverin äiti heräs ensimmäisenä ja hippasteli tuvassa, meni aikansa ennen kuin tajusin tilanteen ja vedin peiton päälle. No siinä illan päälle kun oltiin nuotiolla makkaralla&oluella tuumas äitee mulle että oli silmän ruokaa ja naureskeli, kyllä muuten nolotti silloin. Hän tuumas että anna olla, oli kiva katella ja ei ollut mitään uutta mitä ei olisi nähnyt.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4260
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4172
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      3946
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2787
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2495
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2088
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2084
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      193
      1986
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1639
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1432
    Aihe