Tuossa kyseltiin mitä vastata skitsofreenikolle, kun tämä sanoo tahtovansa lapsen. Aihe meni niin asiattomaksi, joten avasin uuden. Oma tilanteeni on: Itsellä on lähes samankaltainen sairaus ja mies ja kaksi pientä lasta yritämme kolmatta...
Kai sinulla on se tiedossa että sairauksissa on eri vaiheita? Niitä jolloin voi huonommin ja sitten taas oikealla hoidolla paremmin. Olen mukana normaalissa arjessa opiskelupaikassani ja kukaan siellä ei tiedä sairauttani, sillä hoito on niin hyvää. Ja juu, noita huonoja hetkiä laitoshoidossa on ollut mutta siitä on taas ponnistettu.
Omat lapset ovat ihania ja kyllä, epäilijöille tiedoksi, minun ja mieheni huollettavana, ei minnekään viety.
Nykyisin on monia keinoja tukea perhettä, mikäli toinen (tai se molemmat) vanhemmista on sairas. Ja oma mieheni ei ole... Silti olen kelvannut jo 10 vuotiseen suhteeseen ja avioliittoon.
Kaikki eivät ole noin ahdaskatseisia ja voin kertoa että satuttaa kun tahdoitte, sen myös teitte.
Näinkö oikeasti ns. normikansa ajattelee henkisesti sairastuneista kuin nuo herjaajat tuossa alempana. Asiallista tekstiä kiitos!
Vakavat mielenterveysongelmat ja lapset
vieras111
1
102
Vastaukset
- Ei millään pahalla
Yhteiskuntahan maksaa nämä hullujen lapset. Joo, tukimuotoja on, mutta sen maksaa muut kuin nämä hullut.
Älkää jumalauta sitä kolmatta enää, kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391