Tuossa kyseltiin mitä vastata skitsofreenikolle, kun tämä sanoo tahtovansa lapsen. Aihe meni niin asiattomaksi, joten avasin uuden. Oma tilanteeni on: Itsellä on lähes samankaltainen sairaus ja mies ja kaksi pientä lasta yritämme kolmatta...
Kai sinulla on se tiedossa että sairauksissa on eri vaiheita? Niitä jolloin voi huonommin ja sitten taas oikealla hoidolla paremmin. Olen mukana normaalissa arjessa opiskelupaikassani ja kukaan siellä ei tiedä sairauttani, sillä hoito on niin hyvää. Ja juu, noita huonoja hetkiä laitoshoidossa on ollut mutta siitä on taas ponnistettu.
Omat lapset ovat ihania ja kyllä, epäilijöille tiedoksi, minun ja mieheni huollettavana, ei minnekään viety.
Nykyisin on monia keinoja tukea perhettä, mikäli toinen (tai se molemmat) vanhemmista on sairas. Ja oma mieheni ei ole... Silti olen kelvannut jo 10 vuotiseen suhteeseen ja avioliittoon.
Kaikki eivät ole noin ahdaskatseisia ja voin kertoa että satuttaa kun tahdoitte, sen myös teitte.
Näinkö oikeasti ns. normikansa ajattelee henkisesti sairastuneista kuin nuo herjaajat tuossa alempana. Asiallista tekstiä kiitos!
Vakavat mielenterveysongelmat ja lapset
vieras111
1
106
Vastaukset
- Ei millään pahalla
Yhteiskuntahan maksaa nämä hullujen lapset. Joo, tukimuotoja on, mutta sen maksaa muut kuin nämä hullut.
Älkää jumalauta sitä kolmatta enää, kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup272754Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1202652Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua342161Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592043Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4081595- 601123
- 2591049
- 541047
- 151966
- 45938