Vammaisten avulla miljonääriksi

Eliittirouva

Vammaisilla on helppo rahastaa. 2012 nettosin lähes millin bruttona. Kun kaupunki ei osaa kilpailuttaa, niin rahanteko on lapsellisen helppoa.

19

588

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teemu V

Helppoa kuin heinäteko, sillä vammaiset ovat paras tapa tehdä tiliä, sillä päättäjät eivät kehtaa olla vammaisten kallistakin hoitoa vastaan.

• ed one

Täytyykö voidella päättäjiä, että saa hyviä diilejä kaupungin kanssa?

• kade
    • Eliittirouva

Ensi vuonna olisi tarve yli miljoonalle, sillä eliitissä on kuluja, joita te tavikset ette osaa edes kuvitella. Viime vuotinen noin 700 000 euron tulos verojen jälkeen oli liian pieni.

• iislotsi Kierieski

Minä siunaan tämän koska yrittäjät ensin ja rupusakki jos jotain jää - olen nyt kermaa.

• Kohtamaggaraa?

Onneksi olokoon kun olet nyt kermaa.

• Törkeyksientörkeys

Vammaisilla ja sairailla rahastaa kaikki.Sairaalat, lääkärit ja lääketehtaat, apteekit.
      Olet sairas ja maksat itsesi vielä sairaammaksi.
      Onkohan tässä yhteiskunnassa nyt jotakin pahasti perseellään?
      Toivotaan vaan, ettei kukaan rahastajista sairastu, tai vammaudu.Ettei tarvititse maistaa sitä omaa lääkettään.

• Eliittirouva

Vammaiset eivät osaa vaatia paljokaan, mutta minä kyllä osaan.

• lnlljljkljw

• ihan ulalla

Mitäs tehtäs, että kaikki edellämainittu "Törkeyksientörkeys" tulis ilmaiseksi?

Jätettäiskö investoinnit ja saneeraukset tekemättä ja palkattaisko osaamatonta työvoimaa?Kuka vuokrais tilat ilmaseks?

Juu.Eihän yritys voittoja tarvii.Lopettaa vaan sitten kun ei enää ole mistä ammentaa.

Nii.Ja eihän me niitä veroeuroja tarvita, mitä voittoa tuottava yritys pulittaa?
        Ihan höpöä tollanen plussapuoli tulostilillä.

Karmeeta!

• Kaputinko

Eipä tuo Luotsi-säätiön 'työllistäminenkään' hääviä ole. Heikkoja on helppo käyttää hyväksi ja kaupungin yes yes-miehet hyväksyy kaiken.

• niin heikkoo aiai...

Luotsi säätiöltä olen aina saanut kunnon palvelua!

Useinkin hankkinut myös tietotekniikkaa myös sieltä.

Voisi sanoa, että paremmin toimivat sieltä hankitut näytöt ja keskusyksiköt kuin uutena viimeistä huutoa olevat välineeni.

Asiantuntijoita ovat.

Kyllähän ihmisen vahvuus lähtee ihan ensisijassa itsestä ja omien voimavarojensa tuntemisesta.

Ei rutisemalla kovin pitkälle pötkitä missään asiassa.

• Eliittirouva

Nitzaan ensi kesänä ja myös Pariisiin on tarkoitus lähteä ostoksille.

• jkuyklyil

Joku puhisee kateudesta!

• Puuroa ilman leipää
        jkuyklyil kirjoitti:

Joku puhisee kateudesta!

Viime vuosina ihmisillä, niillä köyhillä ja muuten heikommilla on alettu tekemään bisnestä. Työttömyyskin on nykyisin sairaus, jonka vuoksi työttömän pää tutkitaan ja psykologit saavat rahastaa. lopuksi todetaan, että työtön kyllä paranee, kunhan menee töihin työttömyyskorvauksella. Tämä on oksettavaa ja sairasta hyväksikäyttöä. Tämä on kuplataloutta, joka puhkeaa siinä vaiheessa, kun ahneus ylittää maksukyvyn.

• hkjkj gizkn

Vaan tekeekö tuo kehuminen hyvää omalle egollesi?
      Jos tekee, ota enemmän sanoja käyttöön, tuo yllä oleva teksti on vielä aika kesyä.

• Eliittirouva

Sain lahjaksi hienon kalliin timanttikorun ja kultaisen kellon, sekä 10 000 euron matkalahjakortin. Olin hieman pettynyt, sillä viime jouluna sain paljon kalliimpia lahjoja. Vammaisille tarjosimme yhden siivun kinkkua ja Siwan peruna- ja lanttulaatikoiden antimia. Jälkiruokiin ei jäänyt varaa, sillä talous on tiukka, sillä voittoa ei vielä tänä vuonna ole kertynyt miljoonaa euroa. Hyvä joulumieli minulle tulee, kun pääsen hinnoittamaan taas palvelumme siten, että voittoa kertyy vähintään miljoona vuodessa.

• Myös ahne

Eihän miljoonavoitto riitä mihinkään, sillä ahneelle ei mikään riitä.

• Malli Alinomaa

Tokihan se onkin omaisten asia myrkyttää nämä ahmatit suklaalla! Joulu on heille vaan ahdistusta aiheuttava hässäkkä muutenkin. Ei parane liikoja ruokkia. olisivat kiitollisia tästäkin hoidosta, kun omaisetkin ovat hylänneet heidät näihin laitoksiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1214
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      804
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      750
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      659
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      652
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      652
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      617
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50