EFO - kamppailulaji Kouvolasta

sutesuk

Oletteko tutustuneet EFO:oon? Kamppailulajiin jossa ei käytetä voimaan ollenkaan. Toiminta perustuu tietynlaiseen jedivoimaan joilla vastustaja taltutetaan / maadoitetaan. Uskomaton laji. Alla videoita jos ette usko. Harjoituksia pidetään Kouvolassa.

http://youtu.be/6JYWD0Sl7Eg
http://youtu.be/gHlSAtH6wqM
http://youtu.be/uiKtEwqDMcs


Tämä laji tulee räjäyttämään potin! Onhan toi ihan käsittämättömän näköistä touhua! Enää ei tarvitse varoa piripäisiä raiskaajia puistossa. Laittaa vaan käden eteen ja sanoo että "kuule, ei sun tarvitse". Piripää maadoittuu niille sijoilleen!

29

2607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 54hd45hds
      • Olen nähnyt tuon videon aiemminkin. Jos olisi paskaa,niin eivät olisi suostuneet esittämään sitä skeptikon kanssa. Ei se heidän kanssaan välten toimikaan.
        Loogista? Kyllähän judossakin pystyy toimimaan ilman fyysisiä voimia. Helposti menee iso mies olan yli pienenkin naisen käsittelyssä ;)
        Eiköhän EFO ennemminkin liity itsensä tunnistamiseen ja kehittämiseen henkisestikin. Sillä periaatteella lähden itse mukaan harjoituksiin :)

        PS. Sain näytön ystävältäni, joka sitä harrastaa. Itse olin koekaniinina ;) Hyvin toimi :D


      • tosi surkeeta
        nemo1 kirjoitti:

        Olen nähnyt tuon videon aiemminkin. Jos olisi paskaa,niin eivät olisi suostuneet esittämään sitä skeptikon kanssa. Ei se heidän kanssaan välten toimikaan.
        Loogista? Kyllähän judossakin pystyy toimimaan ilman fyysisiä voimia. Helposti menee iso mies olan yli pienenkin naisen käsittelyssä ;)
        Eiköhän EFO ennemminkin liity itsensä tunnistamiseen ja kehittämiseen henkisestikin. Sillä periaatteella lähden itse mukaan harjoituksiin :)

        PS. Sain näytön ystävältäni, joka sitä harrastaa. Itse olin koekaniinina ;) Hyvin toimi :D

        Älä sekoita judoa ja tätä huuhaata. Judossa käytetään tekniikan ja ajoituksen lisäksi voimaa ja kilpailijat tekevät voimaharjoittelua huippu-urheiluvalmennuksessa kehitetyillä ohjelmilla.

        Vähän säälittää ihmiset, jotka ovat näin eksyksissä.


    • Sutesuk

      Juu, juurikin näin. Toivottavasti sarkasmi oli viestistä luettavissa ;) ...täyttä hel**tin paskaahan tuo on.

    • mirtatsapiini

      just joo!

      • !-)

        "Ki" voimaa!


    • kiiltomato87
    • Hokutoryu Ju-jutsu

      eikös tuo ole jotain ''vanhan kansan'' aikidoa?

      En voi moralisoida, kun en ole ikinä otellut jotain EFO opettajaa vastaan, mutta veikkaan että voittaisin...

      Riippuu tietenkin säännöistä, mutta pitäis ne polvipotkut noihinkin toimia. Vai?
      puhun vain videon perusteella... :DDDDDDDDDDDD Varmasti tehokas ja toimiva katukäyttöön suunnattu täyskontakti taistelu laji.

      • mustanaamiovyö

        Mun äiti voittais sun isän.


    • Hehheeee4231

      Tämähän on itämaisten taistelulajien vastine pellepainille. Näyttää hurjalta, mutta todellinen toimivuus on ... 0.

    • kiai-voimaa

      Jo on aikakin, että Suomella on oma Kiai-masterinsa.

      Tuon gurun pitäisi kasvattaa vielä sellainen pitkä ja ohut liehuparta, kuten itämaisilla mestareilla.

    • rami ranne

      Yleensä harva täällä näyttää ymmärtävän mitä eroa on ottelulla ja taistelulla keskenään

      • taistelev larppaajat

        Missä olet otellut, Tammer turnauksessa? Vai taistellut Kosovossa? Vai harrastatko sittenkin jotain "kadulla tehokasta" roolipeliä hassut vaatteet päällä kolme kertaa viikossa?


      • kuskiläjä
        taistelev larppaajat kirjoitti:

        Missä olet otellut, Tammer turnauksessa? Vai taistellut Kosovossa? Vai harrastatko sittenkin jotain "kadulla tehokasta" roolipeliä hassut vaatteet päällä kolme kertaa viikossa?

        http://m.youtube.com/index?desktop_uri=/&gl=FI#/home

        Kyllä nämä mestarit varmaan muutakin ovat opiskelleet kuin tätä chi voimaa. Toivottavasti ainakin.


      • HLK

        Ja kumpaa tuossa videossa mielestäsi harrastetaan? Omasta mielestäni ei kumpaakaan, joten onko kyseinen ero kovinkaan oleellinen tässä keskustelussa...


    • R&T

      joku uskoo tohon paskaan?? Säälittävämpää kuin jenkkien show baletti paini :facepalm:

    • Marko6661
    • lol2

      Mikäs se edellinen höpölaji oli jonka "kouluttajan" oppilaina oli lähinnä teinejä?
      Muistaakseni potku.netissä oli ainakin "kovaa" keskustelua "lajista".

      • Titan Fist

        Haha, tarkoitatko kenties Titan Fistiä? Nehän julkaisivat videoita, missä joku läpitatuoitu, linnakundin näköinen kynis mätki yläkouluikäisiä "taekwondomestareita" naamaan.


    • huu haa

      Buddalaista manipulaatiota ja höpöhöpöä. Sama ryhma kiertää ympäi maailmaa ja kaatuu toisilleen.

      Rahat pois ja kurssille, kaatumaan ja lentämään Jedin tavoin.

    • KIM1

      Pohjois-korean kansanarmeja käyttää tätä menetelmää torjuessaan valtion vihollisia. Tulokset ovat mahtavat. Koko systeemi on suljettu ja avautuu samanmielisille kaatujille,

    • ufo1

      EFO = hullujen houreita. Todella pöyristyttävää manipulaatiota. Ei mitään tekemistä todellisen voiman käytön kanssa.

      No tuolla ei paljon väkeä liiku eikä tule liikkumaan.

    • DalaiTheLlama

      Jännä kuinka tuo "vastustaja ei liikuta jalkoja ollenkaan, kun tasapaino meinaa mennä :D Ja on jo raukka ihan hengistyksissään kaikesta tuosta "voimasta" sen ympärillä.. =)

    • aivan1

      Uskomatonta paskaa

    • efolutisti

      Hieno laji, hieno mies. Totta joka sana ja kiistattomat videot.

    • Korvakynttilähoitaja

      EI toimi, näkeehän tuon YOUTUBESTA! Katsokaa vaikka itse!

    • Anonyymi

      Ihan helvetin suuri kusetus! Pisteet sille joka nykyaikana pystyy tollee kusettaa

    • Anonyymi

      EFO on aikidomestari Jukka Lampilan keksimä laji, jolla hän lennättää varmaan lehmiäkin?

      Aikidossa on pitkät perinteet tällaiselle huuhaalle. Tässä itse aikidon perustaja Morihei Ueshiba näyttää uskonnollisen joukkosuggestion voimaa opetuslapsiinsa:

      https://www.youtube.com/watch?v=XoDK3XuvZWw

      Tässä joku aikidon korkeimpia opettajia vääntelee oppilaitaan kuin Uri Geller ajatuksen voimalla:

      https://www.youtube.com/watch?v=8L0dFcnux58

      Pelkällä ajatuksella kaataminen on seinähullua, mutta niin on myös videoilla näkyvät aikidon pikku ranneliikkeet joista "hyökkääjät" lentelevät kuin leppäkeihäät. Kysymys on vain aste-erosta huuhaan määrässä. Miten ihmiset uskovat tällaiseen?

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe