Kaikki Jämsän puliukot Ohensaareen kesäleirille

selvän teki

Puliukko-ongelma poistuu yksinkertaisella tavalla Jämsästä, kun tämä kelvoton kesäisin keskustan alueella oksenteleva aines sijoitetaan kokonaisuudessaan keväällä 2014 Sammallahden edustalle Ohensaareen. Muutama vanha öljyrekan tankki talven aikana jäitä pitkin saareen viinasammioiksi juopoille. Keväällä tankkien täyttö vähintään 60%:lla viinalla palokunnan säiliöauton pumpulla letkuja pitkin Sammallahden rannasta. Kesän ajan pidetään myös huoli ilmaisen viinan riittävyydestä näissä Ohensaaren sammioissa niin kauan, että puliukko-ongelma poistuu ihan itsestään.

9

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apsu

Ei Jämsässä ole minkäänlaista puliukko ongelmaa. Muutama puistokemisti katukuvassa näkyy, mutta harmittomia, hyväntuulisia ukkoja he ovat. Annetaan jokaisen olla omaitsensä ja annetaan joskus muutama lanttikin helpottamaan aamun eloa.

• saareen vaan

Minä olin kesällä kerran OP:n pankkiautomaatilla, kun siinä veiressä sen kukkalaatikon reunalla istui yksi puliukko, joka korkkasi juuri kaupasta hakemansa täyden viinapullon. Ensimmäinen ryyppy sisään ja kaikki tuli saman tien oksennuksena jalkakäytävälle. Eipä hätää... vieressä oli samanlainen aatetoveri taputtamassa tätä oksentajaa selkään ja hokee samalla: "seuraava ryyppy pysyy kyllä sisällä..."

• Buster R

Särkisaaresta kerran viikossa jollain vanhalla lommoisella niitti-Busterilla muutama 200 litran tynnyrillinen sian ruokaa Ohensaaren vastarannalle, missä viinasammiot on. Joutuvatpahan pularit kävelemään saaren päästä päähän, jos aikovat syödäkin vielä jotain runsaan juomisensa lisäksi. Täytyyhän yhteiskunnan pitää omistaan huolta niin ravinnon kuin juomienkin puolesta.

• niillä on jo

Ihan oma mesta lähellä keskustaa. Ei kannata puhdasta luontoo pilata. Pysykööt siellä.

• törky pois
        niillä on jo kirjoitti:

Ihan oma mesta lähellä keskustaa. Ei kannata puhdasta luontoo pilata. Pysykööt siellä.

Mieluummin se juoppo törkysakki pois siitä S-marketin sisääntuloaulan nurkilta norkoilemasta. Olen lopettanut S-marketissa käynnin juurikin noiden oven suussa jatkuvasti päivystävien loiseläjien takia. Sinne vaan Ohensaareen koko sakki ensi kesäksi ryyppäämään ilmaista viina ja keneltä maksa poksahtaa, on se aina ihan selvää säästöä Jämsän sosiaalihuollolle.

• saaresta Miekkainpet

Ohensaaresta Jämsälle oma Alcatraz. Kylällä haahuilevan ongelmajätteen loppusijoituspaikka ennen Miekkainpetäjälle siirtymistä.

• Parempiko ihminen?

Taitaa puliukot olla teihin verrattuna fiksua porukkaa. Eivät yleensä hyökkää ketään julkisesti haukkumaan.

• tuurijuoppo1

Puliukot on todella mukavia ukkoja. Kesäisin välillä ollut niiden kanssa juomassa viikonpäivät kun olen saapunut tänne kesälomalla. Niiden arvostelijoille voi sanoa, että sieltä varmasti löytyy monen alan ammattimiestä. Eivät ne juopoksi ole syntyneet vaan elämän monet ikävät käänteet ovat varmasti vaikuttaneet asiaan.

• virgeä valgea

palomäessä on leiritalo jo valmiina

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      8403
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      66
      4674
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4353
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3952
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3493
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3470
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3368
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3133
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2871
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2634
    Aihe