Onko minkälainen elokuvateatterina, kokemuksia
hyvät, huonot puolet?
Asiallisia vastauksia sitten kiitos!
Kinomania?
8
662
Vastaukset
- tykkään kovasti
Kaupungin paras. On toiminu aina kuvan pyöritys, liian harvoin vain kerkeää käymään.
- Hymyhuuli
Mikä on toisiks paras?? :)
- ai noo
Kaupungin poaras??? Kaupungin ainoa ainakin
- zidane3
Joo oli kyllä asiallinen mesta, yhden salin elokuvateatteri.
Käy uudestaan :3- zidane3
Käyn uudestaan :3
- kerkko
Uudet laitteet. Näkyy 3D leffat ja nopeesti tulee uusimmat kuvat Kinomaniaan. Suosittelen. 100 paikkanen. http://www.kino-mania.info/
- valopää
Onko se kaappakooluj juhlasalj?
- umpi hölömö
Vissiinki. Eikö liene sama rakennus kuitennii missä aekoenaa ol kaappaopisto. Voep olla tae sitte oekeesti on. Helevetin hyvä paekka kahtoo lehvoja... Mää ihmeessä käämään ja kokkeilemmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849