Huolestuttaa, kun tällä iällä on tuollainen vaiva. Oireina on jo vuoden ajan ollut tavallista runsaampi kusella käyminen, suihku on jotenkin heikentynyt verrattaessa aiempaan ja tuntuu että viimeisiä liruja pitää oikein pinnistellä ulos. Öisinkin pitää ravata n. 3 tunnin välein vessassa, tarve herättää. Päivisin turhan usein, tuntuu inhottavalta se pieni jatkuva kusihädän tunne.
Kävin ultrassa ja siellä sanottiin että jokin alkava muutos, ultraäänilaitetta käyttävä hoitsu kysyi onko mulla ikinä ollut katetria. No ei ikinä! Eli jokin muutos rakossa.
Seuraavana päivänä soitin lääkäriaikaa ja sain kuulla että kysta/ kystinen muutos virtsarakossa. Ei kai sitten kovin akuutti kun ei hoitsukaan reagoinut hetilähetteellä, en tiedä.
1. Paraneeko tuo lääkehoidolla/ itsestään, kuten naisten kystat mitä luin netistä?
2. Kuinka kivuliaita nuo höyläilyt tms on, kipukynnys on aika alhainen. Nukuttavatko pyydettäessä?
3. Onko kyseessä asia, jonka takia pitäisi jatkossa käyttää noita katetreja ja kusipusseja, kuulosti kauheilta osa asioista mitä luin.
4. Meneekö hoitojen seurauksena seksielämä ja lastenhankintäkyky pois, kun ronkitaan sukuelimiä?
Kertokaa kokeneet mitä virtsarakon kystalle tehdään, onko se kuinka tappava?
Nyt tää paitsi haittaa arkea, ahdistaa, masentaa ja pelottaa helvetisti.
Ikää 34v, kysta virtsarakossa
6
5250
Vastaukset
- tuntematon potilas
sulle tehdään varmaan virtsarakon tähystys urologilla,jonka jälkeen kasvain höylätään nukutuksessa.Patologi sitten tutkii näytteen,jonka perusteella jatkohoito.Ei ainakaan minulla ole ollut mitään oireita tai haittaa höyläyksestä ja mitomysiin huuhtelusta.Mulla on pinnallinen virtsarakon syöpä,joka poistettiin höyläämällä puoli vuotta sitten.Ei ole ainakaan vielä uusiutunut.
- Anonyymi
Kuinka iso se oli. Mulla pn 10 x 25 cm
Tänään näkyi ultrassa. En tiedä onko se kysta vai syöpä. - Anonyymi
10 x 15
- Anonyymi
Millimetrejäkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millimetrejäkö?
Hänhän kertoi että cm eli senttimetri.Etkö ole ollut koulussa kun et cm ymmärrä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millimetrejäkö?
10 x 15 cm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011233Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282222- 371619
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510