Huolestuttaa, kun tällä iällä on tuollainen vaiva. Oireina on jo vuoden ajan ollut tavallista runsaampi kusella käyminen, suihku on jotenkin heikentynyt verrattaessa aiempaan ja tuntuu että viimeisiä liruja pitää oikein pinnistellä ulos. Öisinkin pitää ravata n. 3 tunnin välein vessassa, tarve herättää. Päivisin turhan usein, tuntuu inhottavalta se pieni jatkuva kusihädän tunne.
Kävin ultrassa ja siellä sanottiin että jokin alkava muutos, ultraäänilaitetta käyttävä hoitsu kysyi onko mulla ikinä ollut katetria. No ei ikinä! Eli jokin muutos rakossa.
Seuraavana päivänä soitin lääkäriaikaa ja sain kuulla että kysta/ kystinen muutos virtsarakossa. Ei kai sitten kovin akuutti kun ei hoitsukaan reagoinut hetilähetteellä, en tiedä.
1. Paraneeko tuo lääkehoidolla/ itsestään, kuten naisten kystat mitä luin netistä?
2. Kuinka kivuliaita nuo höyläilyt tms on, kipukynnys on aika alhainen. Nukuttavatko pyydettäessä?
3. Onko kyseessä asia, jonka takia pitäisi jatkossa käyttää noita katetreja ja kusipusseja, kuulosti kauheilta osa asioista mitä luin.
4. Meneekö hoitojen seurauksena seksielämä ja lastenhankintäkyky pois, kun ronkitaan sukuelimiä?
Kertokaa kokeneet mitä virtsarakon kystalle tehdään, onko se kuinka tappava?
Nyt tää paitsi haittaa arkea, ahdistaa, masentaa ja pelottaa helvetisti.
Ikää 34v, kysta virtsarakossa
6
4619
Vastaukset
- tuntematon potilas
sulle tehdään varmaan virtsarakon tähystys urologilla,jonka jälkeen kasvain höylätään nukutuksessa.Patologi sitten tutkii näytteen,jonka perusteella jatkohoito.Ei ainakaan minulla ole ollut mitään oireita tai haittaa höyläyksestä ja mitomysiin huuhtelusta.Mulla on pinnallinen virtsarakon syöpä,joka poistettiin höyläämällä puoli vuotta sitten.Ei ole ainakaan vielä uusiutunut.
- Anonyymi
Kuinka iso se oli. Mulla pn 10 x 25 cm
Tänään näkyi ultrassa. En tiedä onko se kysta vai syöpä. - Anonyymi
10 x 15
- Anonyymi
Millimetrejäkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millimetrejäkö?
Hänhän kertoi että cm eli senttimetri.Etkö ole ollut koulussa kun et cm ymmärrä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millimetrejäkö?
10 x 15 cm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768