Moi!
Tässä tämän syksyn uusia kuopiolaisia. Näin talven tullen on alkanut enemmän houkuttelemaan tuon kotona syöminen. Kyselisinkin että mitkä paikat on parhaita paikkoja tilata ruokaa kotiin tai mistä edes voi tilata? MiraMarin autoja ainakin näkyy katukuvassa joten heiltä ainakin saa mutta onko minkä tasosta?
Parhaat kotiinkuljetus ravintolat?
25
1931
Vastaukset
- 3-1
Turhapa tässä kommentoida kuin niitä joista itse tilannut kottiin elikkäpä.
Marizellasta saa kottiin hyvvää pizzaa ja kuletus toimii.
Ykköspizzasta ei ihan niin hyvvää ja joskus kestää mutta miksi täältä joskus. No taitaa olla ainut paikka josta saa keskiyön korvillakin pizzaa kotiovelle. Tuo on iso plussa!
ChiFOO. Liekkö mistään muusta kiinalaisesta saa ruokaa kotiin joten siksi täältä oon tilannut ja hyvvää on tuonkin paikan ruoka vaikka on parempiakin kiinalaisia Kuopiossa.- eigxsbfk
Sunnys noodle! Eipä tarvii muita luetellakaan :D
Kuopion parhaat ja halvimmat kinkkisafkat ja suoraan kotiovelle vielä tuotuna. Ajai ajai jai karamba mitä luksusta!! Taas massu täynnä! - nälkäinen
eigxsbfk kirjoitti:
Sunnys noodle! Eipä tarvii muita luetellakaan :D
Kuopion parhaat ja halvimmat kinkkisafkat ja suoraan kotiovelle vielä tuotuna. Ajai ajai jai karamba mitä luksusta!! Taas massu täynnä!Sunnys noodelin kotisivu mistä näkee menun?
- Namnam...
Heikin Kievarin annokset ovat halpoja ja hyviä. Kuljetuskaan ei paljon maksa.
Viimeksi tilasin pari päivää sitten ja tyytyväinen taas olin.- ghjnmkmmm
Missä tuo Hessu on?
- Anti-idiootti
Oli aikoinaan vanhan vitosen varrella pitkälahdessa. Tuli monet kahvit siellä imaistua kun oli yökahvila. Ruokakin oli ookoo.
Tosin namnam ei siellä ole ikuna käynyt, koska ei tiedä ettei siellä ikinä kotiinkuljetusta ollut. Siinä mielessä arvoton kommentti tolvanalta.- ????
Saako Pub Karhunpesästä kotiinkuljetusta?
- En ole kokeillut
???? kirjoitti:
No ainakin putkaan kuljetuksen saat Karhunpesästäkin,jos otat liikaa....Mutta ei sekään kuljetus ilmainen ole.
- Uutistoimisto HTT
???? kirjoitti:
Huhu kertoo että eräs aiakas tilasi ambulanssin kotiinkuljetukseen kun oli niin huonossa kunnossa ettei jaksanut kävellä kotiin, matkaa oli n. 1 km.
- niinkö
En ole kokeillut kirjoitti:
No ainakin putkaan kuljetuksen saat Karhunpesästäkin,jos otat liikaa....Mutta ei sekään kuljetus ilmainen ole.
Miekkataksit kyl tähän asti kuljettanu ihan ilmaseks tai sit mulla on jääny jotain laskuja huomaamatta...
- Snookeristi aina
Harvoja paikkoja, josta löytyy kunnon snookerpöytä. Välillä vähän vaikea saada vuoroja.
- Heipparallaa
Mira Marista olen tilannut kotiin pizzaa. Tuli salaatit ja kahden litran limppari vaikka laskuttivat 1.5 litran pullosta! Hyvää ruokaa ja hyvää palvelua, ainakin keskustan Mira Marissa!
- jfjsgrojgeriogje
mikä se on se kotiinkuletus ravintola, että ravintelin puolesta asiakas viiään kottiin kun se on juonna ajokuntosa pilalle? Parempi olla semmonen aato minkä sisustuksen voepi pestä vesletkulla eevätkä heti tuhhouvu oksennuksista...
- Uutistoimisto HTT
Ei taida olla Kuopiossa sellaista ravintolaa joka veisi asiakkaan kotiin, tarvetta varmaan olisi. Aikoinaan seurustelin yhden tarjoilijan kanssa niin silloin kyllä oli aina kotiinkuljetus, ja ihan yksityinen henkilökohtainen palvelu. Myös kengät muut kiristävät vaatteet riisuttiin. Tilastojen mukaan on aamulla silloin tosi huono olo jos herää kengät jalassa, tuo ei koske hevosta.
- eka kertalainen
Suositelkaapa jotain hyvää mitä tuolta sunnystä voisi tilata. En ole koskaan käynyt siellä syömässä tai tilannut kotiin. Äyriäisiä en voi syödä.
- +9u0jå
Hyvä: Tekee kotiin toimituksia. työntää ruuat postiluukusta sisälle - ja lisää pissen päälle. siis pissii postiluukusta, se tarvitsee taitoa!
- maakuntalainen
Amore Special, parhaat pitsat ehdottomasti!
- Sushia
Kunpu Apajassa.
Kunpu on ensimmäinen japanilainen ravintola Kuopiossa ja Pohjois-Savossa.
Apajaan tulee toinenkin japanilainen ravintola Tokyo Kumpuun viereen.- raakaa_kalaa
Eipä se Tokyo ollut pitkäikäinen. Näkyi lappu olevan luukulla. Ku,mpu näkyy vielä sinnittelevän.
- Anonyymi
Mundo Grilli ,Puijon pizzeria,Viikinki pizzeria. Onhan niitä.
- Anonyymi
Jokaisella on oma makunsa mikä on hyvää.
- Anonyymi
MiraMari ja Greenhouse on hyvät. Petosen pizzeria plääh.
- Anonyymi
Kiitos Mundo. Rakastan kreikkalaista salaattia ja te osaatte sen valmistaa kiitettävästi 🌞💓
- Anonyymi
Suomi24-palveluissa ei saa
Markkinoida tai mainostaa tuotteita tai palveluita ilman Suomi24:n lupaa
Käyttää palvelun sisältöä kaupallisiin tarkoituksiin ilman Suomi24:n lupaa
- Anonyymi
Rosina?
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566848
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264058- 453326
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323114- 512896
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432206
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722003Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt521958- 291816