Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Eikö nykynuorilla...

äippä74

Siis eikö nykynuorilla ole enää korvakorut muodissa? Olen muutamia kertoja kysäissyt omalta, pian 11- vuotiaalta tyttäreltäni, joko hänelle laitettaisiin korvakorut, mutta häntä ei tunnu kiinnostavan koko asia. Myös aika moni hänen kavereistaan näyttää olevan koruttomia.
Kun aikoinaan, pian 30 vuotta sitten, itse sain korvakorut äidiltäni kovan kinuamisen jälkeen 3.luokalla 10- vuotiaana, olin meidän luokan tytöistä viimeinen, joka sai korvakorut, äitini oli silloin sitä mieltä, että et sinä niitä kuitenkaan kauan jaksa pitää, mutta tähän mennessä ainakin olen pitänyt koko ajan, ja mielelläni näkisin jo tyttärenikin pitävän.

Siis onko ehdotuksia, miten saisin tytön innostumaan asiasta?

5

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heimutta

      Miten niin pakotat korvikset? Kenties permanentti voisi kiinnostaa??

    • äippä76

      Aika erikoista!
      Meillä on kolme tyttöä jotka ovat halunneet korvakorut 4-5 vuoden iästä lähtien. Asia on ratkaistu sopimalla ikärajaksi 7 vuotis synttärit. Nyt kuopus laskee montako kuukautta on synttäreille!!!

      • 11.v

        Olen 11.v ite ja voin kertoo että korvakorut on todellanin muodissa kaikimla ne on paitsi niillä jotka ei uskalla ottaa kun pelkää et sattuu. Ite sain 4.v


      • äippä74
        11.v kirjoitti:

        Olen 11.v ite ja voin kertoo että korvakorut on todellanin muodissa kaikimla ne on paitsi niillä jotka ei uskalla ottaa kun pelkää et sattuu. Ite sain 4.v

        Tänään vanhempi tyttäreni sai korvikset, ostin hänelle joululahjaksi korvien rei`ityksen, kortin nähtyään hän oli sitä mieltä, ettei halua, mutta siihen nuorempi tyttö,5v sanoikin, että hänpä haluaa, että annat varmaan kortin hänelle, no eipä antanut, vaan ilkkui pikkusiskolle, ettet varmana uskalla. No, joulun välipäivinä käytiin sitten laittamassa nuoremmalle korvikset, ilmeenkään värähtämättä ne sitten laitettiin, ja kotiin tullessa näytti niitä isosiskolle, ja sanoi, ettei sattunut yhtään.

        No, pari päivää mietittyään vanhempikin sitten päätti käyttää lahjakorttinsa, ja nyt on sitten molemmilla korut korvissaan.


      • kaikkee kanssa.
        äippä74 kirjoitti:

        Tänään vanhempi tyttäreni sai korvikset, ostin hänelle joululahjaksi korvien rei`ityksen, kortin nähtyään hän oli sitä mieltä, ettei halua, mutta siihen nuorempi tyttö,5v sanoikin, että hänpä haluaa, että annat varmaan kortin hänelle, no eipä antanut, vaan ilkkui pikkusiskolle, ettet varmana uskalla. No, joulun välipäivinä käytiin sitten laittamassa nuoremmalle korvikset, ilmeenkään värähtämättä ne sitten laitettiin, ja kotiin tullessa näytti niitä isosiskolle, ja sanoi, ettei sattunut yhtään.

        No, pari päivää mietittyään vanhempikin sitten päätti käyttää lahjakorttinsa, ja nyt on sitten molemmilla korut korvissaan.

        Nyt voit nukkua yösi rauhassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1535
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      31
      1227
    Aihe