Jolloinka ette pysty olemana ulkona.Minulla keuhkoputket alkaa heti reagoida ja alkaa yskittää jo alle 10 asteen pakkkasessa.Pitäisi varmaan hankkia lämmitin mutta ne aika kalliita?
Missä menee pakkasraja?
4
219
Vastaukset
- ulos
Minulle tulee oireita jo -5 asteen lämpötilassa, mutta kunnollinen paksuhko kaulahuivi suun ja nenän edessä auttaa aika paljon, eikä ole kallis
- Sympatiaa
Kuppi kuumaa juomaa ennen ulos lähtöä helpottaa vähäksi aikaa.
- alkava asta
Noin kymmenen astetta on minullakin se raja. Käytän aina huivia tai jos ei sitä satu olemaan hengitan lapasen läpi.
- KettuKaulassaAuttaa
Mulla aika on aika tarkka raja 18 astetta. 17 asteella pystyy vielä oikein hyvinkin hengitteleen. Mutta siitä ku asteen laskee ni alkaa heti hengityksessä tuntua. Siitä aste taas alaspäin ni alkaa yskiminen ja sitten ku viimein on se 20 niin saa köhiä ja hengitellä isosti jos ei ole huivia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1392783Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2702402Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?261456- 1161144
- 991099
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041033Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13982Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La58886Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.62854Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.291847