Warrior Cat

Rakkaudesta

Sinä olet kaunis ja niin sangen ihana,
ja yhtä aikaa niin pelottava

olet kuin kuin sotajoukkojen viirit
mustien korskeiden hevosten
selässä liehuva

Kun ratsastat ohitseni
kaviot kopisten
miekkasi kädessä,

niin kietoudun viittaani
ja sieltä ihailen sinua



http://www.youtube.com/watch?v=ECMIDCJfM3o

11

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä laulussa toi mies huutaa kivasti : " Mä oon vanki " ! :D

      • kops1

        Tää on parempi näin:


        ~ Warrior cat ~

        Sinä olet kaunis ja niin sangen ihana,
        ja yhtä aikaa niin pelottava

        olet kuin sotajoukkojen viirit
        mustien korskeiden hevosten
        selässä liehuva

        kun ratsastat ohitseni
        kaviot kopisten
        miekkasi kädessä,

        minä piiloudun
        kietoudun viittaani
        kätkeydyn

        ja sieltä ihailen sinua

        ~


      • Kopittelija007
        kops1 kirjoitti:

        Tää on parempi näin:


        ~ Warrior cat ~

        Sinä olet kaunis ja niin sangen ihana,
        ja yhtä aikaa niin pelottava

        olet kuin sotajoukkojen viirit
        mustien korskeiden hevosten
        selässä liehuva

        kun ratsastat ohitseni
        kaviot kopisten
        miekkasi kädessä,

        minä piiloudun
        kietoudun viittaani
        kätkeydyn

        ja sieltä ihailen sinua

        ~

        ....ja tähän runoversioon kuuluu musiikiksi tää...


        http://www.youtube.com/watch?v=y6OJFBGZaCQ


    • ime kyrpää

    • kops1

      Ihan näitä sinun omia keskusteluviestien sanojasi lainaten:

      "Hullut ne satuolentoihin uskovat ja ottavat moraalioppinsa jostain ikivanhasta paimentolaisten kirjoittamasta kirjasta, eivätkä itse järjellä päättele, koska sitä heillä ei ole! "

      ...ymmärrän sinua jo tästä aika paljon....

      Ps. Sulla on vaan yks ongelma täällä, että näillä sivuilla pyörii "pari" vielä hullumpaa "satuolentoa" kuin sinä...lol..

      Mutta ehkä sinun julkisuuden kipeytesi tuli nyt tyydytettyä... :D

      Amen


      http://www.youtube.com/watch?v=FtgWjjOMBO4

      • kops1

        ... jatkuu sinulle...

        *

        Jumalan olemassaolo
        ei ole riippuvainen
        järjen päätelmistä

        ja toisaalta taas...

        Usko siihen on aina
        Jumalan lahja

        *

        Mutta sinäkin erikoisuuteni Jumalan luomana olentona
        olet aina Jumalalle rakas
        ja lähimmäisenä minunkin on
        hyväksyttävä tämä tosiasia...

        Eli sinäkin voit olla pohjimmiltasi
        ihan hyvä tyyppi
        jos ei muuta niin
        kantapäästä maahan saakka...
        tai sitten nukkuessasi...

        Smile ;)


      • mene töihin saatanan tekohampanen.


      • kops1
        seppo_myllis kirjoitti:

        mene töihin saatanan tekohampanen.

        "mene saatanan tekohampanen."


    • Tässä palstalla näyttäisi nyt olevan vähän samannäköisiä runoja...
      rakkaudella ja rakkaudesta ja rakkaudesta runoihin jne, että kovasti on rakkaudesta rakkausrunosivuilla kirjoiteltu...mikä sinänsä hienoa... joo :D

      Mutta tämän minun ns. " salarunon" haluan nyt ownata itselleni koska olen
      tämän kirjoittanut salaisesti rakkaalleni kuten tuossa lopputekstissä,
      juuri tarkoitan...

      "niin kietoudun viittaani
      ja sieltä ihailen sinua"

      Halusin kokeilla tunnistaako rakkaani itsensä tästä ja toivottavasti tunnisti,,ainakin nyt luulen niin... ;)

      • rakkaasi panee sua tänä iltana pimeällä ja loskaisella kujalla umpikännisten juoppojen katsellessa välinpitämättöminä.


      • kops1
        seppo_myllis kirjoitti:

        rakkaasi panee sua tänä iltana pimeällä ja loskaisella kujalla umpikännisten juoppojen katsellessa välinpitämättöminä.

        Haista sinä iso määrä sitä itteesä !
        Saat silti sinäkin tosta vähän musaa jos älyät pysyy siellä mistä oot tullukin !
        Pohjimmiltas säkin oot varmaan ihan hyvä ihminen ....


        http://www.youtube.com/watch?v=xMakG-JBpEU


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe