Sinä olet kaunis ja niin sangen ihana,
ja yhtä aikaa niin pelottava
olet kuin kuin sotajoukkojen viirit
mustien korskeiden hevosten
selässä liehuva
Kun ratsastat ohitseni
kaviot kopisten
miekkasi kädessä,
niin kietoudun viittaani
ja sieltä ihailen sinua
http://www.youtube.com/watch?v=ECMIDCJfM3o
Warrior Cat
11
149
Vastaukset
Tässä laulussa toi mies huutaa kivasti : " Mä oon vanki " ! :D
- kops1
Tää on parempi näin:
~ Warrior cat ~
Sinä olet kaunis ja niin sangen ihana,
ja yhtä aikaa niin pelottava
olet kuin sotajoukkojen viirit
mustien korskeiden hevosten
selässä liehuva
kun ratsastat ohitseni
kaviot kopisten
miekkasi kädessä,
minä piiloudun
kietoudun viittaani
kätkeydyn
ja sieltä ihailen sinua
~ kops1 kirjoitti:
Tää on parempi näin:
~ Warrior cat ~
Sinä olet kaunis ja niin sangen ihana,
ja yhtä aikaa niin pelottava
olet kuin sotajoukkojen viirit
mustien korskeiden hevosten
selässä liehuva
kun ratsastat ohitseni
kaviot kopisten
miekkasi kädessä,
minä piiloudun
kietoudun viittaani
kätkeydyn
ja sieltä ihailen sinua
~....ja tähän runoversioon kuuluu musiikiksi tää...
http://www.youtube.com/watch?v=y6OJFBGZaCQ
ime kyrpää
- kops1
Ihan näitä sinun omia keskusteluviestien sanojasi lainaten:
"Hullut ne satuolentoihin uskovat ja ottavat moraalioppinsa jostain ikivanhasta paimentolaisten kirjoittamasta kirjasta, eivätkä itse järjellä päättele, koska sitä heillä ei ole! "
...ymmärrän sinua jo tästä aika paljon....
Ps. Sulla on vaan yks ongelma täällä, että näillä sivuilla pyörii "pari" vielä hullumpaa "satuolentoa" kuin sinä...lol..
Mutta ehkä sinun julkisuuden kipeytesi tuli nyt tyydytettyä... :D
Amen
http://www.youtube.com/watch?v=FtgWjjOMBO4- kops1
... jatkuu sinulle...
*
Jumalan olemassaolo
ei ole riippuvainen
järjen päätelmistä
ja toisaalta taas...
Usko siihen on aina
Jumalan lahja
*
Mutta sinäkin erikoisuuteni Jumalan luomana olentona
olet aina Jumalalle rakas
ja lähimmäisenä minunkin on
hyväksyttävä tämä tosiasia...
Eli sinäkin voit olla pohjimmiltasi
ihan hyvä tyyppi
jos ei muuta niin
kantapäästä maahan saakka...
tai sitten nukkuessasi...
Smile ;) - kops1
seppo_myllis kirjoitti:
mene töihin saatanan tekohampanen.
"mene saatanan tekohampanen."
Tässä palstalla näyttäisi nyt olevan vähän samannäköisiä runoja...
rakkaudella ja rakkaudesta ja rakkaudesta runoihin jne, että kovasti on rakkaudesta rakkausrunosivuilla kirjoiteltu...mikä sinänsä hienoa... joo :D
Mutta tämän minun ns. " salarunon" haluan nyt ownata itselleni koska olen
tämän kirjoittanut salaisesti rakkaalleni kuten tuossa lopputekstissä,
juuri tarkoitan...
"niin kietoudun viittaani
ja sieltä ihailen sinua"
Halusin kokeilla tunnistaako rakkaani itsensä tästä ja toivottavasti tunnisti,,ainakin nyt luulen niin... ;)rakkaasi panee sua tänä iltana pimeällä ja loskaisella kujalla umpikännisten juoppojen katsellessa välinpitämättöminä.
- kops1
seppo_myllis kirjoitti:
rakkaasi panee sua tänä iltana pimeällä ja loskaisella kujalla umpikännisten juoppojen katsellessa välinpitämättöminä.
Haista sinä iso määrä sitä itteesä !
Saat silti sinäkin tosta vähän musaa jos älyät pysyy siellä mistä oot tullukin !
Pohjimmiltas säkin oot varmaan ihan hyvä ihminen ....
http://www.youtube.com/watch?v=xMakG-JBpEU
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321387
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402