Iso peltikatto, lumiesteet irtosi keväällä lumen
painosta, 6 kpl ruuveja lätkää kohti 1 metrin välein.
Alla 32x 100 ruoteet, 3 kpl rinnakkain.
Kannattaisiko käyttää esim. liimaa (Sikaflex) tai
vastaavaa, kun kaupasta ei tunnu löytyvän tarpeeksi karkeakierteisiä ruuveja ?.
Lumiesteen kiinnitys.
8
4080
Vastaukset
- lehtori
laita niin pitkät skruuvit että sie voit kotkata alapohjasta. Pyssyypi prekele
- Toinen lehtori
Ruuvit?... Kotkata????...
- Harmi
Ei pysty kotkaamaan, kattorakenteet on suljettu alapuolelta.
- Aatu
Harmi kirjoitti:
Ei pysty kotkaamaan, kattorakenteet on suljettu alapuolelta.
Entä sellainen vaihtoehto, että lisäät niitä lumiesteen kiinnityslätkiä tuplaksi, puolen metrin välein?
- Harmi
Aatu kirjoitti:
Entä sellainen vaihtoehto, että lisäät niitä lumiesteen kiinnityslätkiä tuplaksi, puolen metrin välein?
Iso olisi homma. Estettä on yhteensä 180 metriä.
- minä
laita ne lumiesteet kahteen riviin siihen alas yhdet ja keskelle kattoa yhdet
- Minä
Pitkä lape vaatii lumiesteet kahteen riviin.
- Tehty on
Sama vika oli Rahikaisella. Kansiruuvvit korkkasi ruoteista ja pystyvasoista viisi talvea sitten. Tuollainen yli 6metriä pitkä lape jossa kaatoa vain 1:6 keräsi myös keväällä sellaisen lumipakan räystäälle että alas tuli esteineen koko köntti! Mutta sitten hain rautakaupasta 10x150 kansiruuvveja ja väänsin lumiesteet niillä kattotuolien kohdalta kiinni! Nyt on viisi vuotta pysyneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691227- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855