nuori ja sorja? Jos nainen on vähäsen pyöreämpi tai muodokkaampi heti tulee moitetta ja irvailua karvialaismiehiltä. Ihmetyttää naisten arvostelu kun itse ovat sellaisia huonostipukeutuneita huonokäytöksisiä ukkoja. Miksiköhän karviassa on vain niitä lyhyitä miehiä niin paljon? Onko se jotenkin geeneissä? Onhan siellä toki muutama tumma, pitkä ja komeakin porukassa.
Miksi Karvialaiset miehet vaativat naisen olevan missimittainen
4
209
Vastaukset
- toinen täällä
Kaikkiallahan se on sama juttu. Vanhat äijänkönsikkäät kuvittelevat saavansa itselleen parikymppisen missin, ei karvia ole siinä poikkeus.
Itse olen kokoa 38 ja vähän yli kolmikymppinen nainen ja painoindeksi on normaali sekä sokeri ja verenpaine arvot aivan huippua. Tunnen itseni terveeksi ja hyvävartaloiseksi. Kuitenkaan en kelpaa ulkonäöltäni karvialaiselle seurustelukumppanilleni tälläisenä kun olen. Aamulla hän taas huomautti, että minun ei tarvitsekaan syödä pitkiin aikoihin mitään kun olen niin lihava ja lihonut. Eikä tämä ollut ensimmäinen kerta viisivuotisen seurustelumme aikana. Nyt annankin hänelle parhaan joululahjan maailmassa. Hän pääsee vapaille markkinoille etsimään itselleen langanlaihaa anoreetikkoa, pientä ja siroa joka kelpaa aidolle karvialaiselle äijälle. - kylän polkupyörät
Minä en vaadi laihaa akkaa. Mutta neitsyt pitää olla.
Sepäs vasta vaikea temppu onkin löytää sellainen Karvialaisten joukosta.- kopkop
Haastepyöräilykö niiden neitsyyden on vienyt?
- Sopivasti Lihava
Sinkut Siikaisiin -tapahtuma on peruttu, kertoo Siikaisten kunnan verkkosivut. Syyksi ilmoitettiin osanottajien vähäisyys.
Tapahtuman piti alkaa huomenna ja jatkua sunnuntaihin. Tapahtuman juontajana piti nähdä Kari Salmelainen.
Osallistumismaksuksi ilmoitettiin 300 euroa, johon olisi sisältynyt majoitus, ruokailut ja päiväohjelmat kuljetuksineen. Lähde Satakunnan kansa.
Prosentuaalisesti parhaat mahdollisuudet naispuolisen seuralaisen löytöön on karvialaismiehillä. Karviassa sinkkunainen löytyy ruhtinaallisesti 76 prosentille sinkkumiehistä. Muun maakunnan sinkkumiesten ei kuitenkaan kannata heti rynnätä Karviaan, sillä kunnassa on sinkkunaisia vain 19 kappaletta. Lähde: Satakunnan kansa.
Kovaa on meininki Siikaisissa ja Karvialla. Taitaa totuus olla se, että vähän pyöreämpupyllyinenkin menee kuin kuumille kiville... -Karvialla siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078943
- 936810
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656570Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345491Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665083- 553551
- 503385
- 513142
- 562942
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512926