Abortin uhrien muistolle

Jo 700 000 kynttilää

Pyhäinpäivä on pyhimysten, marttyyrien ja vainajien muistopäivä. Kuinka hyvin ajatus osuukaan myös aborteissa surmattujen lapsien muistamiseen.

Suojattomat lapset ovat martyyreina saaneet antaa henkensä edunsaajien mukavuuksien ja hyötyjen edestä. Lapsen viattomuus, pyyteettömyys ja uhraus viittaa turmeltumattomuuteen ja pyhyyteen.

On kaikki syy sytyttää kynttilät myös hyvinvoivassa Suomessa n. 700 000 aborteissa surmatun lapsivainajan muistoksi.

51

708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tärkeämpääkin on

      Veikkaan ettei yksikään normaali ihminen sytytä kynttilää minkään turhan solumöykyn takia. Mutta tekopyhät ja turhamaiset vastustajat nyt ovatkin ihan omaa luokkaansa...

      • kalman kylmyys

        "Veikkaan ettei yksikään normaali ihminen sytytä kynttilää minkään turhan solumöykyn takia."

        Näinkö suosijakiihko "lohduttaisi" keskenmenossa kuollutta lastaan surevaa?


      • Se sivistys....

        Julma aborttiväki herjaa mukavuusaborteissa surmattuja lapsia "turhiksi solumöykyiksi".

        Millainen mahtaisikaan olla rehellinen ja oikeudenmukainen arvio henkilöistä, jotka teilaavat lapsiaan omanvoiton pyynnissä?


      • Anonyymi
        Se sivistys.... kirjoitti:

        Julma aborttiväki herjaa mukavuusaborteissa surmattuja lapsia "turhiksi solumöykyiksi".

        Millainen mahtaisikaan olla rehellinen ja oikeudenmukainen arvio henkilöistä, jotka teilaavat lapsiaan omanvoiton pyynnissä?

        Täytyyhän se sikiön elämän lopettaminen jotenkin oikeuttaa, jollei muulla kuin defensseillä. abortin edistäjien mutuilla.


    • lapsi tärkein

      Veikkaan ettei yksikään normaali ihminen sytytä kynttilää minkään turhan murhien puolesta kiihkoovan lapsentappajan takia. Mutta tekopyhät ja turhamaiset suosijat nyt ovatkin ihan omaa luokkaansa...

    • eiköneosaalukee

      En ole käynyt tällä palstalla moneen vuoteen.
      Tuli mieleen ,miksi en.
      Samat hysteriat vallalla kuin 10 v sitten.
      Kehitys ei välttämättä kulje joka asiassa.

      ps.eivät edes ole oppineet mitä eroa on abortissa ja keskenmenossa

    • Anonyymi

      Sytytämme pyhäinpäivänä kynttilän aborteissa surmatulle lapsille.

    • Anonyymi

      Suomessa on lääketieteellisesti tarpeettomissa mukavuusaborteissa surmattu 0,7 miljoonaa täysin tervettä lasta.

      Lasten massamurha on niin hirvittävä, ettei sen olemassaoloa haluta myöntää. Monissa maissa holokaustin olemassaolon kieltäminen on rikos...

    • Anonyymi

      Lasten systemaattinen mukavuusabortinti on kansanmurha.

      • Anonyymi

        Miten onkaan mahdollista että säädöksissä lukee lapsilla olevan oikeus elämään ja huolenpitoon ja samalla aikuiset riistävät päivittäin pieniltä lapsilta elämän ja abortista henkiin jääneet eivät saa huolenpitoa vaan tapetaan tai jätetään kuolemaan.
        Miksi pieni ihminen on isoa ihmistä arvottomampi?
        Kumpa nämä murhat joskus loppuisivat!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten onkaan mahdollista että säädöksissä lukee lapsilla olevan oikeus elämään ja huolenpitoon ja samalla aikuiset riistävät päivittäin pieniltä lapsilta elämän ja abortista henkiin jääneet eivät saa huolenpitoa vaan tapetaan tai jätetään kuolemaan.
        Miksi pieni ihminen on isoa ihmistä arvottomampi?
        Kumpa nämä murhat joskus loppuisivat!

        Mutta jos nainen ei halua huolehtia lapsesta mitä sitten tehdään? Ja huomaa, vaihtoehto ei ole synnytys ja adoptioon antaminen


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        Mutta jos nainen ei halua huolehtia lapsesta mitä sitten tehdään? Ja huomaa, vaihtoehto ei ole synnytys ja adoptioon antaminen

        "vaihtoehto ei ole synnytys ja adoptioon antaminen"

        Niin, MIKSEI muka?? Kerroppa vihdoin se,"koska Mä ja Mun OmaNapa". Ja huomaa, vastaus ei sitten ole se iänikuinen jankkaus "kun en synnytä itselleni niin en muillekaan"!


      • Anonyymi kirjoitti:

        "vaihtoehto ei ole synnytys ja adoptioon antaminen"

        Niin, MIKSEI muka?? Kerroppa vihdoin se,"koska Mä ja Mun OmaNapa". Ja huomaa, vastaus ei sitten ole se iänikuinen jankkaus "kun en synnytä itselleni niin en muillekaan"!

        Kun en synnytä itsellenikään en synnytä muillekaan. Vastasin aivan samoin kuin sinäkin, eli tarjosit jälleen synnytystä ja adoptiota. Sitä saa mitä tilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "vaihtoehto ei ole synnytys ja adoptioon antaminen"

        Niin, MIKSEI muka?? Kerroppa vihdoin se,"koska Mä ja Mun OmaNapa". Ja huomaa, vastaus ei sitten ole se iänikuinen jankkaus "kun en synnytä itselleni niin en muillekaan"!

        Kellään ei ole minkäänlaista velvollisuutta alkaa ilmaiseksi vuokrakohduksi yhtikäs kellekään! Jokaisella on oikeus poistaa kohdustaan sinne pesiytyneet ei toivotut ja naisen elämä ja terveyttä horjuttavat vieraat.
        Te lapsettomat öykkärit luulette että raskaus ja synnytys, on joku juttu joka hoituu sormia napsauttamalla eikä vaadi mitään. Luulette että se on yhtä nopeasti ohi ja hauskaa kuin mällin ruikkiminen. Ehei. Synnytys voi jopa tappaa, ja raskaus pilaa vartalon.


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        Kun en synnytä itsellenikään en synnytä muillekaan. Vastasin aivan samoin kuin sinäkin, eli tarjosit jälleen synnytystä ja adoptiota. Sitä saa mitä tilaa.

        Eli ei mitään muuta kuin sama väsynyt pakkojankutus joka väliin.. kuinka ollakaan.
        Saat täällä vaan todellakin sen mitä ihan itse ryhdyit veriteollasi tilaamaan.

        "Kellään ei ole minkäänlaista velvollisuutta alkaa ilmaiseksi vuokrakohduksi yhtikäs kellekään! "

        Sitten kannattaa olla levittelemättä niitä holtittomia haarojaan kun moraalia vasstuun kantoon ei ole. Kellään ei ole ihmisoikeudellista ylivaltaa toisen tappamiseen, olipa uhri missä tahansa tai millaisten oikeudet ryöväävien lakipykälien alla tahansa.

        "Jokaisella on oikeus "

        Missä sellainen automaattinen oikeus on annettu?
        Mikä "vieras", oma lapsiko? Lpasi kohdussa on juurikin siellä missä hänen siinä iässä luonnostaan kuuluukin olla. Ei jossain biojätteissä tai vessanpöntössä itsekkään mukavuusaborttöörin väkivalloin survomana.

        Te lapsia vihaavat ja niitä murhaavat öykkärit luulette että "solumöykyn poisto", on joku juttu joka hoituu sormia napsauttamalla eikä vaadi mitään. Luulette että se on yhtä nopeasti ohi ja hauskaa kuin mällin ruikkiminen. Ehei. Abortti voi jopa tappaa, ja syyllisyys pilaa loppuelämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kellään ei ole minkäänlaista velvollisuutta alkaa ilmaiseksi vuokrakohduksi yhtikäs kellekään! Jokaisella on oikeus poistaa kohdustaan sinne pesiytyneet ei toivotut ja naisen elämä ja terveyttä horjuttavat vieraat.
        Te lapsettomat öykkärit luulette että raskaus ja synnytys, on joku juttu joka hoituu sormia napsauttamalla eikä vaadi mitään. Luulette että se on yhtä nopeasti ohi ja hauskaa kuin mällin ruikkiminen. Ehei. Synnytys voi jopa tappaa, ja raskaus pilaa vartalon.

        " vieraat."
        Omaa lihaa ja verta oleva omassa kohdussa kasvava poika tai tytär jonka olet aikaansaanut itse valitsemasi miehen kanssa ei todellakaan ole vieras.
        Oma lapsesi on sinusta ja valitsemastasi miehestä syntynyt ihminen, on velvollisuus lastasi kohtaan vähintään antaa kasvaa ja syntyä jos ei naisesta enempään ole.
        Kun on itse aiheuttanut lapsen tulon pitäisi lain mukaan olla velvollisuus hänet synnyttää.
        Täytyy olla todella satanistista tehdä lapsi ja sitten tappaa kohtuun, kun todellakin raskauden alkamisen voi ehkäistä täysin jos ei lasta halua.
        Abortti on yleensä merkki naisen holtittomuudesta, Jumalattomuudesta ja laiskuudesta, selektiiviset abortit myös merkki eugeniikkaintoilusta ja vihasta erilaisuutta kohtaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli ei mitään muuta kuin sama väsynyt pakkojankutus joka väliin.. kuinka ollakaan.
        Saat täällä vaan todellakin sen mitä ihan itse ryhdyit veriteollasi tilaamaan.

        "Kellään ei ole minkäänlaista velvollisuutta alkaa ilmaiseksi vuokrakohduksi yhtikäs kellekään! "

        Sitten kannattaa olla levittelemättä niitä holtittomia haarojaan kun moraalia vasstuun kantoon ei ole. Kellään ei ole ihmisoikeudellista ylivaltaa toisen tappamiseen, olipa uhri missä tahansa tai millaisten oikeudet ryöväävien lakipykälien alla tahansa.

        "Jokaisella on oikeus "

        Missä sellainen automaattinen oikeus on annettu?
        Mikä "vieras", oma lapsiko? Lpasi kohdussa on juurikin siellä missä hänen siinä iässä luonnostaan kuuluukin olla. Ei jossain biojätteissä tai vessanpöntössä itsekkään mukavuusaborttöörin väkivalloin survomana.

        Te lapsia vihaavat ja niitä murhaavat öykkärit luulette että "solumöykyn poisto", on joku juttu joka hoituu sormia napsauttamalla eikä vaadi mitään. Luulette että se on yhtä nopeasti ohi ja hauskaa kuin mällin ruikkiminen. Ehei. Abortti voi jopa tappaa, ja syyllisyys pilaa loppuelämän.

        Mulle abortti oli helppo. Suurin harmi oli se odottaminen että saanko sen varmasti. Kaavinnasta kun heräsin olin onnellinen; nyt se on pois.


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        Mulle abortti oli helppo. Suurin harmi oli se odottaminen että saanko sen varmasti. Kaavinnasta kun heräsin olin onnellinen; nyt se on pois.

        Kaukana näyttää vaan olevan sinultakin vieläkin liki 50 vuoden jälkeen lapsen tappamisen tuoma "onni" ja "helppous"..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaukana näyttää vaan olevan sinultakin vieläkin liki 50 vuoden jälkeen lapsen tappamisen tuoma "onni" ja "helppous"..

        Lapsensa teilannut on pakotettu loppuikänsä toistelemaan itselleen "ettei tunnu missään..."

        Lapsensa abortoinut ei ennen tekoaan huomaa olevansa itsekin abortin uhri.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaukana näyttää vaan olevan sinultakin vieläkin liki 50 vuoden jälkeen lapsen tappamisen tuoma "onni" ja "helppous"..

        Olen ollut tosi onnellinen koko elämäni. Mutta sinä saat pitää mielipiteesi ihan vapaasti, ei liikuta pätkääkään.


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        Olen ollut tosi onnellinen koko elämäni. Mutta sinä saat pitää mielipiteesi ihan vapaasti, ei liikuta pätkääkään.

        "Olen ollut tosi onnellinen koko elämäni"

        Kyllä juu, siltä ehdottomasti vaikuttaa.. XD Kuinkas lapsensa murhannut omanapa ei voisikaan olla "onnellinen"!?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Olen ollut tosi onnellinen koko elämäni"

        Kyllä juu, siltä ehdottomasti vaikuttaa.. XD Kuinkas lapsensa murhannut omanapa ei voisikaan olla "onnellinen"!?

        Olen vaan teettänyt abortin, en murhannut ketään joten olen onnellinen etten istu rikoksesta linnassa.


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        Olen vaan teettänyt abortin, en murhannut ketään joten olen onnellinen etten istu rikoksesta linnassa.

        Olet murhannut lapsesi taantuneen lepsulain varjolla, siinä se katkera totuuden kalkki sinulle nieleksittäväksi. Onnea vaan loppuelämän syyllisyysvankilasta, sehän on kurittanutkin sinua jo vuosikymmeniä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet murhannut lapsesi taantuneen lepsulain varjolla, siinä se katkera totuuden kalkki sinulle nieleksittäväksi. Onnea vaan loppuelämän syyllisyysvankilasta, sehän on kurittanutkin sinua jo vuosikymmeniä.

        "Syyllisyysvankila" on sun unelmasi, ei mitään muuta.


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        "Syyllisyysvankila" on sun unelmasi, ei mitään muuta.

        Abortin jälkeinen "onnellisuus" on vain unelmaasi, ei mitään muuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Abortin jälkeinen "onnellisuus" on vain unelmaasi, ei mitään muuta.

        Ei ole unelmaa vaan todellisuutta.


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        Ei ole unelmaa vaan todellisuutta.

        Syyllisyysvankila ja itsepetoksen verkoissa kippurointi näyttää olevan tosiaan sinun todellisuuttasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syyllisyysvankila ja itsepetoksen verkoissa kippurointi näyttää olevan tosiaan sinun todellisuuttasi.

        Kuinka "syyllisyysvankila ja itsepetoksen verkoissa kippurointi" mielestäsi viesteissäni ilmenee? Ilmeneekö se siinä kun kerron abortin olevan elämäni paras teko. Mikä siinä on väärin mielestäsi? Mulle solukasa ei ole lapsi vaan syöpään verrattava paholainen josta on päästävä eroon nopeasti.


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        Kuinka "syyllisyysvankila ja itsepetoksen verkoissa kippurointi" mielestäsi viesteissäni ilmenee? Ilmeneekö se siinä kun kerron abortin olevan elämäni paras teko. Mikä siinä on väärin mielestäsi? Mulle solukasa ei ole lapsi vaan syöpään verrattava paholainen josta on päästävä eroon nopeasti.

        "kun kerron abortin olevan elämäni paras teko. Mikä siinä on väärin mielestäsi? Mulle solukasa ei ole lapsi vaan syöpään verrattava paholainen"

        Juurikin noin. Elämän "paras" teko aiheuttaa siis totuuden raivoisaa kieltämistä, sairasta lapsivihaa ja joutavaa vakuuttelua, jota tuskin uskot itsekään? Joopa joo.. XD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten onkaan mahdollista että säädöksissä lukee lapsilla olevan oikeus elämään ja huolenpitoon ja samalla aikuiset riistävät päivittäin pieniltä lapsilta elämän ja abortista henkiin jääneet eivät saa huolenpitoa vaan tapetaan tai jätetään kuolemaan.
        Miksi pieni ihminen on isoa ihmistä arvottomampi?
        Kumpa nämä murhat joskus loppuisivat!

        Tiäks mikä helpottaa sun oloa? Ota ämpäri ja laita se kylmää vettä täyteen ja sitten laitat pään sinne


      • Anonyymi kirjoitti:

        "kun kerron abortin olevan elämäni paras teko. Mikä siinä on väärin mielestäsi? Mulle solukasa ei ole lapsi vaan syöpään verrattava paholainen"

        Juurikin noin. Elämän "paras" teko aiheuttaa siis totuuden raivoisaa kieltämistä, sairasta lapsivihaa ja joutavaa vakuuttelua, jota tuskin uskot itsekään? Joopa joo.. XD

        Kyllä uskon kaiken minkä kirjoitan ja se on vielä totuus; sinusta tietysti käsittämätöntä mutta ihmiset jotka tuntevat minut, eivät näe sanomissani mitään outoa. Jo lapsena, alle 10-vuotiaana päätin että yhtään lasta en tähän maailmaan tee. Päätös on pitänyt.


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        Kyllä uskon kaiken minkä kirjoitan ja se on vielä totuus; sinusta tietysti käsittämätöntä mutta ihmiset jotka tuntevat minut, eivät näe sanomissani mitään outoa. Jo lapsena, alle 10-vuotiaana päätin että yhtään lasta en tähän maailmaan tee. Päätös on pitänyt.

        "se on vielä totuus"

        Niin aina siellä omassa vinoutuneessa rinnakkaistodellisuudessasi. Ei mitään tekemistä yleisesti tunnettujen tieteellisten faktojen kanssa. Mutta oletpa oiva varoittava esimerkki kaikille niistä psyyken seurauksista joita lapsen tappamisesta on odotettavissa.

        "Päätös on pitänyt."

        Teit ja murhasit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "se on vielä totuus"

        Niin aina siellä omassa vinoutuneessa rinnakkaistodellisuudessasi. Ei mitään tekemistä yleisesti tunnettujen tieteellisten faktojen kanssa. Mutta oletpa oiva varoittava esimerkki kaikille niistä psyyken seurauksista joita lapsen tappamisesta on odotettavissa.

        "Päätös on pitänyt."

        Teit ja murhasit.

        Lopeta toi joutava höpötys, abortti ei ole, kun se laillisesti tehdään, mikään murha. Tavanomainen lääketieteellinen toimenpide


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        Lopeta toi joutava höpötys, abortti ei ole, kun se laillisesti tehdään, mikään murha. Tavanomainen lääketieteellinen toimenpide

        Lopeta tuo joutava höpötys ja myönnä vihdoin ne kivuliaat tosiasiat.

        Ihmisen suunnitelmallinen tappaminen on murha, ja aborttikin sopii määritelmään kaikelta osin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta tuo joutava höpötys ja myönnä vihdoin ne kivuliaat tosiasiat.

        Ihmisen suunnitelmallinen tappaminen on murha, ja aborttikin sopii määritelmään kaikelta osin.

        Ei sovi. Sinä saat pitää mielipiteesi ja minä pidän omani.


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        Ei sovi. Sinä saat pitää mielipiteesi ja minä pidän omani.

        Et vaan edelleenkään osaa sanoa miltä osin ei sopisi, vain inttää raivopäänä itsestäänselvyyksiä vastaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et vaan edelleenkään osaa sanoa miltä osin ei sopisi, vain inttää raivopäänä itsestäänselvyyksiä vastaan.

        Vaikka kuinka pyytäisit oikeuslaitokselta tai lääkäriltä lupaa murhata toinen, jo syntynyt, ihminen, niin et saa. Solumöykyn saa abortoida. Joten silloin se ei ole murha kuin mielikuvituksessasi.


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        Vaikka kuinka pyytäisit oikeuslaitokselta tai lääkäriltä lupaa murhata toinen, jo syntynyt, ihminen, niin et saa. Solumöykyn saa abortoida. Joten silloin se ei ole murha kuin mielikuvituksessasi.

        " Solumöykyn saa abortoida. "

        Jotkut murhat on kieroutuneen lain voimin ja erikseen lupaa anelemalla sallittu.

        Lapsiaan tappaneiden solumöykkyjen jälkiabortointeihin ei mitään lupia keltään tarvikaan kysellä, kunhan ei jää koskaan kiinni niin ilmeisesti murha on tapahtunut vain joidenkin mielikuvituksessa. XD


    • Anonyymi

      Joka viides lapsi surmataan mukavuusabortissa "rasituksena" Suomessa, jota väitetään sivistyneeksi oikeusvaltioksi.

      Lapset ovat äärimmäisen ahneuden uhreja.

    • Anonyymi

      Alkohoolisoitunut avo-mieheni humalassa raiskasi minut useita kertoja. Jotta saisi minut paksuksi ja sidotua minut itseensä, känissä käytti myös rumilinen väkivalta. Tulin raskaaksi hain abortin.Sen myötä pystyin hänet heitää ulos elämästäni.Päiväkän en kadu aportiani.Päiväkään en vainajan päivänä muitele se.Muistelen rakaita ihmisiä elämässä jotka kuoleet vainajien päivänä ja 24.12. aina. Helppo hudela haukua kun ei tetoa asioista.pitäkää huoli vain omista teoistanne,Onko kätenne valkeat?

      • Anonyymi

        Et sitten ilman veriuhria siitä pystynyt hankkiutumaan eroon?

        "Päiväkään en vainajan päivänä muitele se"

        Olisikin varmaan liian kivuliasta muistaa viatonta uhria joka kohtasi vielä paljon karmeamman kohtalon ahnaissa kynsissäsi kuin sinä koskaan jonkun juopon taholta. Ehkä hän vielä löytää sinut ja kostaa oikein kunnolla lapsen puolesta...

        "Onko kätenne valkeat?"

        Ei niissä ainakaan lasteni verta ole, toisin kuin sinulla.

        Ainiin, ja opetele kirjotaan, hoono soomi, vaikke sadda selvä. Vai känissäkö olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten ilman veriuhria siitä pystynyt hankkiutumaan eroon?

        "Päiväkään en vainajan päivänä muitele se"

        Olisikin varmaan liian kivuliasta muistaa viatonta uhria joka kohtasi vielä paljon karmeamman kohtalon ahnaissa kynsissäsi kuin sinä koskaan jonkun juopon taholta. Ehkä hän vielä löytää sinut ja kostaa oikein kunnolla lapsen puolesta...

        "Onko kätenne valkeat?"

        Ei niissä ainakaan lasteni verta ole, toisin kuin sinulla.

        Ainiin, ja opetele kirjotaan, hoono soomi, vaikke sadda selvä. Vai känissäkö olet?

        Sinä näyt olevan sekaisin. Mikä on veriuhri? Kuka kostaa lapsen puolesta kun ei ole mitään lasta ollut? Lapsi on vasta syntynyt eikä mikään abortoitu joka ei ole edes syntynyt.

        Kuinka tuollaisen miehen joku ottaa niin täytyy olla vähän päästään sekaisin niin ettei ihan normaalilla mene itselläänkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä näyt olevan sekaisin. Mikä on veriuhri? Kuka kostaa lapsen puolesta kun ei ole mitään lasta ollut? Lapsi on vasta syntynyt eikä mikään abortoitu joka ei ole edes syntynyt.

        Kuinka tuollaisen miehen joku ottaa niin täytyy olla vähän päästään sekaisin niin ettei ihan normaalilla mene itselläänkään.

        "Kuka kostaa lapsen puolesta kun ei ole mitään lasta ollut?"

        Että ihanko "olemattomia" ja "isättömiäkin" sieltä kohdusta pitää aborteilla "poistaa"?? Olet todellakin sekaisin..

        "Kuinka tuollaisen miehen joku ottaa niin täytyy olla vähän päästään sekaisin "

        No näköjään niin ovat aborttööritkin, sehän on selvää..


    • Anonyymi

      Minä sytytin kynttilän niiden siittiöiden muistoksi jotka ei saaneet omaa munasolua hedelmöityksen. Ehkäisy on naisten pahin oikeusturvavaje ja siittiöiden surma.

      Terveisin raaka mukavuusseksiin miehensä houkutellut lelliprinsessa.

    • Anonyymi

      Laita sinä kynttilää jokaiselle eläimelle joita ihminen tuhoaa joka päivä ja tuhoaa maapalloa liika lisääntymällä.

      • Anonyymi

        Täällä ei enää tehdä ihmisellä mitään jos se ei kykene yli suorittamiseen ja anna koko elämäänsä työlle ja tuota suurta voittoa työnantajalle.


    • Anonyymi

      Ihmisten uhreille kynttilä kun aikuinen mies tappaa vanhempansa tai perheensä. Mitään niin kamalaa ei tässä maailmassa voi enää olla eikä sitä voi ymmärtää tällä järjellä kuinka joku voi tehdä sellaista.

    • Anonyymi

      Sul liiraa pahasti

    • Anonyymi

      Stalinin hyökkäyksessä Suomea vastaan puna-armeija surmasi miltei 100 000 nuorta miestä.

      SKP:n keksuskomiteaan kuuluneen A. Tiekson junaileman aborttilain ja -käytännön seurauksena on otettu hengiltä yli 700 000 lasta.

      Stalinismin iskut Suomea vastaan ovat raskastakin raskaammat.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2469
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      55
      2194
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      193
      2154
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1722
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1277
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      7
      1252
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      18
      1222
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe