Olen laitoshuoltaja ja siivoan työkseni. Nyt on tullut seinä vastaan ja olen niin puhki, etten jaksa siivota enää kotona. Niin kummallisesta kuin kuullostaakin, niin minun täytynee ottaa kotiin itselleni siivooja ainakin joksikin aikaa että pääsen tämän väsymyksen ohi.
En jaksa siivota!!
2
270
Vastaukset
- Katki totaalisesti
Sinulla on uupumus. Työuupumus. Eikä se ehkä johdu siitä, että siivoat työksesi.
Työuupumus ja stressi työn ja oman elämän suhteen voi iskeä keneen vain.
Sain itse sellaisen. Oli mentävä lääkärille.
Olin kaikesta "suorittamisesta" niin katki, etten jaksanut yhtään mitään enää.
Romahdin "taakkani alle". Tällainen uupumus iskee ahkeraan ja tunnolliseen ihmiseen, joka velvollisuudentuntoisena uhraa oman terveytensä ja elämänsä pienen palkan eteen ja työn eteen, oli se mikä hyvänsä, josta ei tunne edes mitään arvostusta saavansa.
Kun uupumus on tosi suuri on syytä mennä lääkärille.
Yhden viikonlopun huilaamisella uuoumusta ei selätetä.
Se on pitempi prosessi.
Kirjoittele, miten pääset eteenpäin elämässäsi !
Täällä on yksi, joka haluaisi kuulla, saman kokenut.- Laitoshuoltaja alkup
Kiitos vastauksesta, taitaa pitää paikkansa, koska omat asiat jää hoitamatta. Kiitos tuesta, pistän tänne tietoa välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628