Samoin tukholmalaisille, gööteborgilaisille ja eskilstunalaisille!
Romaneille ja juutalaisille oma lippu!
8
159
Vastaukset
- Liputellaan
Niin ja tietysti Ruotsissa asuville suomenruotsalaisille ja ulkosuomalaisille ja yleensä kaikille ryhmille omat liput!
- dum
Taidat olla tyhmä? Kaikilla kyseisillä mainitsemisillasi ryhmillä on jo lippu.
Ainoa ryhmä, jolta virallinen lippu puuttuu, ovat ruotsinsuomalaiset. Ruotsinsuomalaisillakin on epävirallinen lippu.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ruotsinsuomalainen_lippu - Miksi lippu
Minkälainen on ulkosuomalaisten lippu? Minkälainen on Ruotsin juutalaisten lippu?
Miksi kaikilla pitää olla lippu?- Tyhmä kysyjä
"Ainoa ryhmä, jolta virallinen lippu puuttuu, ovat ruotsinsuomalaiset. Ruotsinsuomalaisillakin on epävirallinen lippu."
Voiko tosiaan olla näin asianlaita?
Siis ruotsinsuomalaiset ovat ainoa ryhmä maailmassa, jolla ei ole lippua?
- abc opettele lukemaa
Tässä puhuttiin RUOTSISTA. Ruotsinsuomalaisilla ei ole omaa virallista lippua, vaikka ovat Pohjoismaiden suurin vähemmistö.
- On kysytty
Minkälainen on ulkosuomalaisten lippu? Minkälainen on Ruotsin juutalaisten lippu?
- Kysytään vielä
Minkälainen on Ruotsin romanien lippu?
- :-)
Mulla on se oikea lippu, puna keltainen.- Skoonen ja suomenruotsalaisten lippu :-*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442998Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232884- 462703
- 562568
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582468Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482460On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532231Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782138- 692038
- 452032