Pullipit!

PullipLOL

Moi, haluisin tietää näitä kysymyksiä:
1. Saako pullipeilla leikkiä,ees varovasti?
2.Saako Hatsune Miukuun obitsu vartalon jo tilausvaiheessa,eli kun tilaa hatsunen niin saako päättää ottaako obitsu vartalon?
3. Onko pullipejen toimitusAika pitkä?
4. Mitä pullipeilla on tarkoitus tehdä?
5 Mistä saisi tilattua Hatsune Mikun?
6. Miten saisin vanhempani suostuttelemaan pullippejen ostoon? Kiitos jos vastasit edes yhteen kysymykseen!:)
Tarvitsen todellakin helppiä pullippejen kanssa koska minulla ei niitä vielä ole!

13

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pohjantuuli

      Vastauksia:

      1. Ei kannata, pullipit ovat keräilynukkeja, ei leikkikaluja. Siksi ikäraja on k.16, mutta itse olen 12v. mutta lupasin pitää siitä huolta, sen avulla sain sitten pullipin.
      2. Ei, se pitää ostaa myöhemmin, jos haluaa.
      3. Noin 1-3 viikkoa, luulisin, riippuu kaupasta.
      4. Kuvailla, keräillä yms...
      5. mm. Plasticpopista, se on Saksassa, mutta on luotettava kauppa.
      6. Kerro heille Pullippien ominaisuuksista, ja sano että käyt enemmän ulkona, vaikka kuvaamassa sitä tai sitten jos on kavereilla pullippeja niin nukkemiiteillä.

      Toivottavasti tästä oli apua :D

    • PullipLOL

      En ymmärrä mikä pullippien idea on...

      • Peilikuvaaa

        1. Ei, Pullip ei ole lelu vaan keräily- ja valokuvausnukke.

        2. Ei, obitsu pitää itse ostaa erikseen ja asentaa. Obitsun vaihtoon suosittelen s-kokoista 27cm white skin obitsua. Tosin kaulatampista täytyy sahata pätkä pois, että mahtuu Pullipille.

        3. 1-5 viikkoon, riippuu mistä tilaa. Jos tilaat Euroopan ulkopuolelta tulee tullimaksu.

        4. Pitää koristeena, ottaa kuvia, pitää blogia, tehdä vaatteita pullipille, yms.

        5. Ainakin Groovella tuo Miku näyttäisi löytyvän: jpgroove.com
        Jos tilaat sieltä, tulee tullimaksu.

        6. Teet kotitöitä, selität vanhemmillesi mihin nukkea tarvitsisit. Tai sitten ihan vaan pyydät syntymäpäivälahjaksi. Itselläni on jo kuusi nukkea ja seitsemäs nukke tulossa. Kaikki nukkeni olen omalla rahalla ostanut. Säästin kuukausirahoista.

        Toivottavasti osasin auttaa :-)

        Blogini: deathlesspullip.blogspot.fi


      • Peilikuvaaa
        Peilikuvaaa kirjoitti:

        1. Ei, Pullip ei ole lelu vaan keräily- ja valokuvausnukke.

        2. Ei, obitsu pitää itse ostaa erikseen ja asentaa. Obitsun vaihtoon suosittelen s-kokoista 27cm white skin obitsua. Tosin kaulatampista täytyy sahata pätkä pois, että mahtuu Pullipille.

        3. 1-5 viikkoon, riippuu mistä tilaa. Jos tilaat Euroopan ulkopuolelta tulee tullimaksu.

        4. Pitää koristeena, ottaa kuvia, pitää blogia, tehdä vaatteita pullipille, yms.

        5. Ainakin Groovella tuo Miku näyttäisi löytyvän: jpgroove.com
        Jos tilaat sieltä, tulee tullimaksu.

        6. Teet kotitöitä, selität vanhemmillesi mihin nukkea tarvitsisit. Tai sitten ihan vaan pyydät syntymäpäivälahjaksi. Itselläni on jo kuusi nukkea ja seitsemäs nukke tulossa. Kaikki nukkeni olen omalla rahalla ostanut. Säästin kuukausirahoista.

        Toivottavasti osasin auttaa :-)

        Blogini: deathlesspullip.blogspot.fi

        Oho, tää taiski olla aika vanha viestiketju :D


    • pohjantuuli

      Mmm... Silloin sitä ei kannata tilata. Jos haluat leikkiä nukeilla (en tarkoita pullippeja), kannattaa pysyä niissä perus nukeissa :)

      • Joku tyyppi

        Pullipeita keräillään, kustomoidaan, kuvataan, luodaan nukelle oma hahmo, sisustetaan nukeille huoneita jos et ymmärrä nukkejen ideaa ja aikoisit vain leikkiä sillä ei kannata hankkia ollenkaan!


      • Japa-chan
        Joku tyyppi kirjoitti:

        Pullipeita keräillään, kustomoidaan, kuvataan, luodaan nukelle oma hahmo, sisustetaan nukeille huoneita jos et ymmärrä nukkejen ideaa ja aikoisit vain leikkiä sillä ei kannata hankkia ollenkaan!

        Heh, yritän auttaa parhaani mukaan ^^
        Pullipilla voi leikkiä, tietysti varoen :) Itse vertaisin sitä tässä tilanteessa posliininukkeen, joku leikkii sillä ja joku säilyttää vitriinissä :3 En kuitenkaan hehkuttaisi Pullipilla leikkimistä kauheasti, kun kokeneemmat harrastajat suhtautuvat siihen todella huonosti D: Itsellänikin on pullip ja kaksi dalia x3

        Obitsu pitää tilata erikseen ;3

        Toimitusaika on yleensä sen 1-5 viikkoa, riippuen paikasta. Pullipeja voi tilata mm. Ebaysta, plasticpoposta, PullipStyleTä ja mollamaniasta.

        Pullip on "virallisesti" keräilyesine, sitä voi siis säilyttää koristeena, sitä voi kuvata, pitää blogia tai ommella vaatteita. Sitten on myös nukkemiittejä, joissa tavataan muita nukkeharrastajia :3


      • Pikku Pikachu
        Joku tyyppi kirjoitti:

        Pullipeita keräillään, kustomoidaan, kuvataan, luodaan nukelle oma hahmo, sisustetaan nukeille huoneita jos et ymmärrä nukkejen ideaa ja aikoisit vain leikkiä sillä ei kannata hankkia ollenkaan!

        Juuri niin.


    • Pikku Pikachu

      1= No ihan varovasti jos sulla on Obitsu. Stock keholla en niin suosittelis.
      2= Ei. Obitsu ei ole Pullipeille tarkoitettu. Obitsu on ihan oma nukkensa, itse koottava. Mutta jos tilaat Mikun, voit tilata samaan aikaan erikseen Obitsu kehon ja laittaa sen kotona paikoilleen.
      3= Mollamania = 1-2 päivää, Amazon.com = n. Viikko. Plasticpop = n. Viikko tai alle. Pullipstyle = 3 viikkoa, koska nukke joutuu Pullipstylestä suomeen tilattuna tulliin.
      4 = Kuvata, keräillä, tehdä niille vaatteita, kustomoida ja jotkut vain pitävät koristeena. Pullip on useasti myös blogikohde.
      5. Mollamanian ennakkotilattavista (toimitusaika 2 viikkoo) ja Amazonista. Vocaloid pullipit ovat melko uusia. Mollamanian varastotyotteista saa kyllä Sakura Mikun (Samanlainen mutta pinkki)
      6= Tee kotitöitä, kerro heille Pullipeista, pyydä joululahjaksi. Vanhempien saattaa olla välillä vaikea ymmärtää mitä varten tahdot sen. Selitä siis miksi tahdot Pullipin

      Oleppa hyvä. En tahdo lesoilla mutta tiedän pullipeista oikeasti kaiken!!

    • blogit

      katso myös blogeja mun blogi --> senjabloggaa.blogspot.fi

    • Moiiom

      1. Saako pullipeilla leikkiä,ees varovasti?
      - Pullip on tarkoitettu keräilyyn, valokuvaamiseen tmv., itse en suosittelisi leikkimään, mutta eihän sitä kukaan voi kieltää, oma nukkesi jos on.
      2.Saako Hatsune Miukuun obitsu vartalon jo tilausvaiheessa,eli kun tilaa hatsunen niin saako päättää ottaako obitsu vartalon?
      - Ei. Obitsu ei ole edes alun perin tarkoitettu Pullipille, vaan sen omille päille, jotka ovat myös paljon pienempiä ja kevyempiä kuin Pullipin päät. Tästä syystä obitsuvartalon kaulatappi saattaa katketa, jos sen laittaa Pullipille.
      3. Onko pullipejen toimitusAika pitkä?
      - Riippuu täysin mistä Pullipin tilaa.
      4. Mitä pullipeilla on tarkoitus tehdä?
      - Niitä on tarkoitus keräillä, pitää vitriinissä, valokuvata, tehdä niille vaatteita, kustomoida...
      5 Mistä saisi tilattua Hatsune Mikun?
      - Tähän en osaa vastata.
      6. Miten saisin vanhempani suostuttelemaan pullippejen ostoon?
      - Kerro, miksi haluaisit Pullipin, mitä sillä tekisit ja tarjoudu säästämään siihen itse, kallis nukke kun on.
      Vastaan näihin nyt kuitenkin, vaikka tämä onkin vanha keskustelu. :D

    • Pamppuli

      No itse sain suostuteltua sanomalla että ostan omilla rahoilla xDD ja ostin Luna Tokidokin :)

    • Anonyymi

      1. Ei ainakaan kannata!:)
      2.Ei mun tietääkseni, mutta voit tilata obitsun samaan aikaan netistä
      3. Se vähän riippuu, mistä tilaat
      4.kuvata ja pitää sisustuselementteinä
      5.kilalassa saattaa olla;)
      6.No itse ainakin säästin ekaan tosi pitkään itse, esim. Kotitöissä. Toisen sain joululahjaksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe