eli siis tietääkö kukaan et kauan se on enää, kun yks mun kaveri sanoo et niitä ei myydä enää joulun jälkeen missään nettikaupoissa? onko se totta? koska saisin kyseisen puhelimen syntymäpäivälahjaksi ja synttärini ovat maaliskuussa...
Kauanko samsung galaxy s3 on myynnissä nettikaupoissa enää?!?!?
12
200
Vastaukset
- tarvitsee apua
TARVITSISIN PIKAISTA TIETOA!
S3 4G mallia myydään vielä ainakin ensivuoteen saakka mutta normaali S3 malli alkaa häviämään ja on itseasiassa jossakin kaupoissa kalliimpi kuin toi S3 4G malli.
Mutta täyttä varmuutta en osaa sanoa että onko kyseistä mallia myynnissä vielä maaliskuussa. Tämän tietää vain Samsung ja mahdollisesti myös myyntiliikkeet.
- tarvitsee apua
no sitä s3 4g oonkin ostamassa pittää kattoo jos saisin vähä aikaisemmin :(
- tarvitsee apua
onko muita kommentteja
- tarvitsee apua
oikeesti oon aina halunnut tämän puhelimen ja nyt sitä sitten ei kuitenkaa myydä missään ensvuonna -.-
Kyllä sitä voidaan myydä mutta tarkkaa tietoa ei siitä ole. ( Kannattaa kysäistä liikkeestä missä sitä myydään)
- tarvitsee apua
laitoin gigantin nettisivuille viestin ja kysyin asiasta, toivottavasti olisi ainakin rupean nyt säästämään rahaa enemmän niin jos saisin ostettua vähän ennemmin :/
- osta käytettynä
Osta käytettynä tori.fi tai muualta. Myyvät jopa täysin\lähes käyttämättömiä puhelimia hieman halvemmalla. Eli jos myynti loppuu osta yksityiseltä niin ne viisaat tekee ja varmistat vielä että onko takuuta jäljellä kunnolla.
- tarvitsee apua
Mielummin ostaisin iha nettikaupadta, koska tuntuu luotettavammalta
Esim huuto.netin kautta ostaminen on kohtuu turvallista mikäli lukee myyjän palautteet läpi ennen ostoa. Jos hänellä on paljon negatiivisia palautteita niin itse en välttämättä ostaisi häneltä.
- korhonen
Kuopion Teknisiltä (Carlson) kerrottiin tänään (18.1.14), että S3 4G:tä ei tukusta enää saa. Toisaalta paikallinen DNA:n myymälä ilmoitti, että tuotetta tulee heille alkuviikosta runsaasti. Tuote on kuulemma erittäin kysytty tällä hetkellä, mutta ei ole vielä loppumassa. Ketjujen välillä näkyy olevan isoja eroja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161