Miksi naiset ei harrasta raiskaamista?
Miksi nainen ei raiskaa?
33
5991
Vastaukset
- Jussi
Siinäpä sinulle pohdittavaa. Yrittäppä keksiä edes yksi syy, miksi raiskaaminen on naiselle hankaöampaa kuin miehelle.
On se silti mahdollista, mutta tosi harvinaista, että nainen raiskaisi miehen. Naisen tekemät toisen naisen raiskaukset lienevät yleisempiä.- Mikael
Siis - mitä?? Että nainen raiskaisi miehen ? Kuinka se sen tekee ? Ja jos tekee - mikä siitä tekee raiskauksen ? Jaa että toisen naisen ...
Hei hyvät miehet - noissa puheissa ei ole järjen hiventäkään. Yrittäkää nyt kovasti miettiä tätä arvoitusta niin se saattaa jopa ratketa! Älyä se vaatii hiukan, mutta prof Vanhasen kiistattoman tutkimuksen mukaan sitä on suomalaisillakin - juuri tuo hiukan. - kissa
Mikael kirjoitti:
Siis - mitä?? Että nainen raiskaisi miehen ? Kuinka se sen tekee ? Ja jos tekee - mikä siitä tekee raiskauksen ? Jaa että toisen naisen ...
Hei hyvät miehet - noissa puheissa ei ole järjen hiventäkään. Yrittäkää nyt kovasti miettiä tätä arvoitusta niin se saattaa jopa ratketa! Älyä se vaatii hiukan, mutta prof Vanhasen kiistattoman tutkimuksen mukaan sitä on suomalaisillakin - juuri tuo hiukan.Naisen on vaikeata, mutta ei mahdotonta, raiskata mies miehen fyysisen ylivallan tähden.
Olen kuullut tapauksista, joissa nainen on seksuaalisesti hyväksikäyttänyt lapsia.
Nainen voi varmasti raiskata toisen naisen. Ei siihen pippeliä tarvita.
Yksi viisas ihminen sanoi kerran, että ihmisiä on kolmea sukupuolta. On miehiä, naisia ja raakalaisia. Sormella osoittelu ja syyttely ei auta ketään - koko sukupuolta ei pidä yleistää muutaman yksilön tähden. Ei naisia, eikä miehiä.
kissa - raiskattu
Jos nainen saa juonittua miehen kädet kiinni, esim. käsirautoihin selän taakse, niin ei tarvitse muuta kuin vetää siittimen tyvi narulla kireälle niin veri pakkaantuu paisuvaisiin eikä seisokille mahda mitään. Nainen saa vaikeuksitta molon sisään ja sperma tulon voi vielä varmistaa eturauhasen kautta. Se, onko kokemus lopulta epämiellyttävä on toinen kysymys mutta miehen tahdosta riippumatta homma toimii.
- erkki
Mikael kirjoitti:
Hei hyvät miehet - noissa puheissa ei ole järjen hiventäkään. Yrittäkää nyt kovasti miettiä tätä arvoitusta niin se saattaa jopa ratketa! Älyä se vaatii hiukan, mutta prof Vanhasen kiistattoman tutkimuksen mukaan sitä on suomalaisillakin - juuri tuo hiukan.Nykyäänhän lasketaan raiskaukseksi jos kiristää toista saadakseen tämän sukupuoliyhteyteen kanssaan. Eli kai nainen voi kiristää miestä sukupuoliyhteyteen esim. uhkaamalla paljastaa jotain miehestä tämän puolisolle tai jopa viranomaisille. Se ei välttämättä tätä estä jos miehellä ei seiso ko. uhkaavassa tilanteessa, voihan nainen laittaa miehen väkisin vaikka kielihommiinkin ja onhan nykyään niitä pistoksia joilla vehje saadaan väkisin ylös. No en tiedä onko moista tapahtunut, mutta periaatteessa voisi olla mahdollista ja tuskin kiristysraiskauksen uhri on niitä ensimmäisiä jotka ilmoittaisivat asiasta viranomaisille, ainakaan mies.
- ariadne
Eiköhä tollaset jutut opita jo ala-asteella. Nyt mä kerron sulle joitain järkyttävää; Naisilla EI OLE munaa.
- hanhi
miksi naiset ei tee niin paljon murhia, pahoinpitelyjä ja muita väkivaltarikoksia kuin miehet? ja mitä tapahtuisi jos tekisivät?
- tietty
naiset on sen verran viisaita ainakin yleensä että ne ei riehu niin kuin miehet.. ja JÄTKÄ ON ELÄIN!!!!
- man
Kyllä naiset tekee yhtä paljon väkivaltaa ku miehetki. Mutta kuka mies menee poliisille uikuttamaan, että muija löi?? Sellanen mies nauretaan pihalle hyvin äkkiä...
- erkki
tietty kirjoitti:
naiset on sen verran viisaita ainakin yleensä että ne ei riehu niin kuin miehet.. ja JÄTKÄ ON ELÄIN!!!!
naiset ovat sen verran viisaampia että ymmärtävät teettää likaisen työn miehillä, kuinkahan monta väkivalta tekoa ja murhaa on vain tehty naisten yllyttämänä...
- Minä
...eivät ole yhtä tyhmiä kuin miehet eivätkä ihannoi voimaa samalla tavalla. Naisilla ei ole pakkomiellettä esitellä voimiaan toisille.
- Duudson
jos nainen pakottaa miehen seksiin, mies ei siitä puhu eikä valita, joten et saa tietää että sellaista on tapahtunut.
- man
Mut naiset syyllistyyki pihtaamiseen! Se voi olla yhtä paha asia ku raiskaus. Se tekee todella pahaa miehen henkiselle tasapainolle ja miehisyydelle, jos ei saakaan muijalta sillon ku panettais nii pirusti. Se on alentavaa. Se on häpeällistä. Se on tuskallista. Se on seksuaalista väkivaltaa! Se on siis raiskausta!
- nainen
Mä mielelläni raiskaan Sut.
- man
nainen kirjoitti:
Mä mielelläni raiskaan Sut.
Se vois olla kivaa... Kerronko missä asun?
- minä
se olisi raiskaus jos nainen tekisi sen eikä haluaisi. Eikö naisten tunteilla ja haluilla ole merkitystä enää?
- man
minä kirjoitti:
se olisi raiskaus jos nainen tekisi sen eikä haluaisi. Eikö naisten tunteilla ja haluilla ole merkitystä enää?
Mitä ne tunteet ja halut tähän liittyy? Silloin ku miestä panettaa, ni naisen täytyy mies tyydyttää... Ei tosimiehelläkään sen kummempia tunteita ole. Sitä vaan panettaa välillä...
- Sami
Kyllä mut on nainen raiskannut.
- toiveajattelua
Kertoisitko miten?
- LUE !!!!
...jos ei tarvii raiskata, saa helpomminkin, eikö ???
Toista se on paskahousuilla, ämmämäisillä, koko ikänsä kotona äidin kanssa asuneilla kusipää ukkeleilla, jotka ei osaa naisten kanssa mitään muuta kuin panna väkisin.....- OttoX
Ei raiskaamisessa siitä ole kyse ettei muuten saisi seksiä. Siis kuka tahansa edes apinan aivoilla varustettu junttikin saa kyllä peti seuraa jos vaivautuu vaikkapa viikonloppuna pienelle kapakka kierrokselle. Raiskaamisessa on kysymys enemmän alistamisesta, nöyryyttämisestä ja väkivaltaisesta kontrolloimisesta kuin seksistä.
- Milla
OttoX kirjoitti:
Ei raiskaamisessa siitä ole kyse ettei muuten saisi seksiä. Siis kuka tahansa edes apinan aivoilla varustettu junttikin saa kyllä peti seuraa jos vaivautuu vaikkapa viikonloppuna pienelle kapakka kierrokselle. Raiskaamisessa on kysymys enemmän alistamisesta, nöyryyttämisestä ja väkivaltaisesta kontrolloimisesta kuin seksistä.
Ja mietin miksi mua kiihottaa, että minutkin raiskattaisiin joskus ihan kunnolla?? Sellainen siisti mies..
- Jorkki
OttoX kirjoitti:
Voi kun joku nainen raiskaisi minut joskus, alistaisi ja määräisi tahdin. Parasta vielä kaikessa jos nainen olisi reilusti ylipainoinen ja ajattelisi vain itseään ja käyttäisi minua hyväksi, ratsastaisi päälläni, istuisi kasvojeni päällä ja tyydyttäisi itseään. Tällainen on minun fantasiani.
Otolle...siinä olet oikeassa että miehelle apinan älykkyysosamäärä riittää vallan hyvin saamaan naisseuraa sänkyyn MUTTA VAIN JOS ON ULKONÄKÖÄ. Ilman sitä on turha yrittää iskeä naisia mistään.
Toinen vaihtoehto on raha.
- Mex
ei voi raiskata koska ilman miehen halukkuutta ei se kulli seiso.
Jos kulli seisoo niin se ei sitten ollut raiskaus, ainakaan naisenpuolelta.
Siinä voi jo ukko saada syytteet.- man
Eli naista ei ole raiskattu, jos sen pimppa on kostunu raiskauksen aikana? Ootpa tahvo!!!
Ihan ku kulli olis tahdosta riippuvainen... - n30
man kirjoitti:
Eli naista ei ole raiskattu, jos sen pimppa on kostunu raiskauksen aikana? Ootpa tahvo!!!
Ihan ku kulli olis tahdosta riippuvainen...Moni impotentti ei sitä tosin tajua, että terveellä nuorella miehellä kalun saa seisomaan jo sillä että nainen pikkasen hivelee kädellä reisien sisäpintaa, oli nainen minkä näköinen tahansa.
Mutta toisillahan ei ota eteen ilman apuvälineitä teet sitten ihan mitä tahansa.
- Jutta
Mä olen kuulemma raiskannut poikakaverini kun hän oli puolisammunut ja ei olisi halunnut! Ihmettelen vaan miksi sillä sitten seisoi?? Olihan se tietty hieman löysänä...=)
- man
Ton periaatteen mukaan jos sä oot sammunu ja sua sormeilee, ni varmasti vähä kostut. Ja sit voi polkea täysillä eikä ole raiskaus???
Anaalikin kostuu ku sitä sormeilee. Sua vois sinneki tuikata väkisin ja se ei ois raiskaus???
Kulli seisoo useimmilla pelkästään naaraan kosketuksesta. Sille ei "EI" auta! Se ei kuuntele!
- LurtzinOrja
Naisilta löytyy enemmän myötätuntoa ja toisen kenkiin astumisen taitoa. Naiset ovat herkempiä ja hellempiä kuin miehet. Miettikääs kumpi sukupuoli täällä sotii ym??? Mies vaan on eläin! ;(
Ja naisilla miehen raiskaaminen on käytännössä paaaaaaljon vaikeampaa kuin toisinpäin. Mies on lähestulkoon aina voimakkaampi eikä miehellä välttämättä seiso. Että niin yksinkertaista.- Pertti
"Naiset ovat herkempiä ja hellempiä kuin miehet."
Ei pidä paikkaansa! MIEHET tekevät itsemurhia enemmän kuin naiset kun parisuhde loppuu. Tiedätkö miksi? Koska naiset kestävät eron paremmin. Tiedätkö miksi kestävät paremmin? Koska miehet ovat herkempiä ja tunteellisempia sisimmissään ja ero on NIIN kova isku ettei miesten psyyke kestä. Tietysti yksilöllisiä eroja on. Tosi on että naiset ovat yleensä enemmän romantikkoja ja miehet ajattelevat enemmän realistisesti mutta tunnepohjaisesti miehet eivät taatusti ole kylmempiä, pikemmin päin vastoin. "Miehet ovat eläimiä"...? Jotkut ihmiset käyttäytyvät pahemmin kuin eläimet mutta luonnossakin on sairaita eläimiä kuten meissä ihmisissä. Vankilassa on sekä miehiä että naisia.
Joskus syyt ovat lapsuudessa eli rikkinäinen koti ja lapsi ei ole saanut rakkautta tai lapsella ei ole isä-mallia eli on yksin huoltajan kasvattama....mutta myös henkisesti ihminen voi olla sairas...MUTTA ÄLÄ KOSKAAN YLEISTÄ TÄTÄ VAIN MIEHIIN!!!!
Tämä yhteiskunta pitää hellää miestä "mamiksena", "lällynä" eli machmies on todellinen MIES joten mies joutuu peittämään tunteensa. Mies ei uskalla/voi näyttää tunteitaan kuten haluaisi paitsi loistavassa parisuhteessa kahden kesken kun suhteessa vallitsee täydellinen luottamus ja mies uskaltautuu avautua ja "antaa" itsensä toiselle.
"Miettikääs kumpi sukupuoli täällä sotii ym??? Mies vaan on eläin! ;(
Tiedätkö miksi mies sotii? KUN MIEHEN ON PAKKO SOTIA! Sota-ajan laissa käpykaartilaiset teloitettiin. Ei kukaan mies lähde sotimaan huvin vuoksi! Tietysti jos vihollinen hyökkää, sitä pyrkii antamaan kaikkensa isänmaan hyväksi ja pyrkii puolustamaan omaa maatansa vaikka henkensä antaen. Etkö itse puolustaisi Suomea???
Tiesitkö että naiset voivat mennä vapaaehtoisena armeijaan? Tiesitkö että siellä on paljon naisia parhaillaankin suorittamassa varusmiespalvelusta VAIKKA EI OLISI PAKKO?
Empaattisuus, toisen huomioon ottaminen yms piirteet tulevat ihmiselle pitkälti kasvatuksen tuloksena. - LurtzinOrja
Pertti kirjoitti:
"Naiset ovat herkempiä ja hellempiä kuin miehet."
Ei pidä paikkaansa! MIEHET tekevät itsemurhia enemmän kuin naiset kun parisuhde loppuu. Tiedätkö miksi? Koska naiset kestävät eron paremmin. Tiedätkö miksi kestävät paremmin? Koska miehet ovat herkempiä ja tunteellisempia sisimmissään ja ero on NIIN kova isku ettei miesten psyyke kestä. Tietysti yksilöllisiä eroja on. Tosi on että naiset ovat yleensä enemmän romantikkoja ja miehet ajattelevat enemmän realistisesti mutta tunnepohjaisesti miehet eivät taatusti ole kylmempiä, pikemmin päin vastoin. "Miehet ovat eläimiä"...? Jotkut ihmiset käyttäytyvät pahemmin kuin eläimet mutta luonnossakin on sairaita eläimiä kuten meissä ihmisissä. Vankilassa on sekä miehiä että naisia.
Joskus syyt ovat lapsuudessa eli rikkinäinen koti ja lapsi ei ole saanut rakkautta tai lapsella ei ole isä-mallia eli on yksin huoltajan kasvattama....mutta myös henkisesti ihminen voi olla sairas...MUTTA ÄLÄ KOSKAAN YLEISTÄ TÄTÄ VAIN MIEHIIN!!!!
Tämä yhteiskunta pitää hellää miestä "mamiksena", "lällynä" eli machmies on todellinen MIES joten mies joutuu peittämään tunteensa. Mies ei uskalla/voi näyttää tunteitaan kuten haluaisi paitsi loistavassa parisuhteessa kahden kesken kun suhteessa vallitsee täydellinen luottamus ja mies uskaltautuu avautua ja "antaa" itsensä toiselle.
"Miettikääs kumpi sukupuoli täällä sotii ym??? Mies vaan on eläin! ;(
Tiedätkö miksi mies sotii? KUN MIEHEN ON PAKKO SOTIA! Sota-ajan laissa käpykaartilaiset teloitettiin. Ei kukaan mies lähde sotimaan huvin vuoksi! Tietysti jos vihollinen hyökkää, sitä pyrkii antamaan kaikkensa isänmaan hyväksi ja pyrkii puolustamaan omaa maatansa vaikka henkensä antaen. Etkö itse puolustaisi Suomea???
Tiesitkö että naiset voivat mennä vapaaehtoisena armeijaan? Tiesitkö että siellä on paljon naisia parhaillaankin suorittamassa varusmiespalvelusta VAIKKA EI OLISI PAKKO?
Empaattisuus, toisen huomioon ottaminen yms piirteet tulevat ihmiselle pitkälti kasvatuksen tuloksena....kuten oma mieheni :)
Mulla on vain tapa hermostuessa yleistää. Ja sotimisella tarkoitin niitä sodan aloittajia...en sotilaita jotka usein ovat ite uhreja(kun ovat siellä pakosta).
Joskus vaan pursuaa korvista ulos kaikki lehtijutut(ja muutkin esim ystäväpiiri-sukulaisjutut) joissa kuulee millainen mies on, ja millainen nainen.
Kiva juttu vaan kun heti MIES puolustautui ja sillä osoitit heti olevasi poikkeus kaikista "eläimistä" :)
- Kata80
Koska miehet eivät pistä vastaan, niin ei sitä oikein voi raiskaukseks sanoa :D
*No, vakavasti puhuen -ehkäpä nainen vois raiskata miehen anaaliin vaik dildolla? Ällöä, niin ku väkisinmakaaminen yleensäkin :(* en viitti edes miettiä enempää tuollaista... - Anonyymi
Naiset raiskaa ihan samalla lailla Olen joutunut niin monta kertaa raiskauksen kohteeksi se käy helposti huomataan tai nukkuessa suihin ja sitten pannaan se on ihan sama Ei se ole kysymys siitä onko mies tai nainen Kysymys ei ole siitä miten niitten Mikä niitten sukupuoli on vaan Mitä niitten päässä ei ole joutunut niin monta kertaa raiskatuksi ja seksuaalisesti hyväksikäiseksi että siitä saisi paksun kirjankin mutta kun ei sellaista kirjassa koska kusipääs raiskaavat reepillerit tulivat naiset rupesivat raiskaamaan miehiä kun ei tarvinnut raskaaksi tulemista viedään nyt seisoo pelkässä kusilastissa ja silloin Mikä siinä Tarvitseeko teidät temput päällä Niinhän ne tekee niin Minulle on tehty en hyväksy ollenkaan sitä kuvaa ja sanotaan et miehet raiskaa se ei ole kysymys sukupuolesta vaan päinvastoin siitä että jos Siellä päässä ei ole mitään moraalia eikä järkeä jos olisi esimerkiksi empatiakyvytön ihminen sellaisissa tulee helposti raiskaaja joka ei pysty myötäilemään eikä tuntemaan Mitä toisesta tuntuu raiskaaminen on henkistä murhaamista se on ihan yhtä raaka kuin fyysinen murhaaminen monet ovat päättyneet itsemurhaan sen jälkeen kun heidät on raiskattu ja näitä on nimenomaan miehiä saatanan paskaa vieläkin kun 2000 vuotta vanha kirjakin on mukamas totuutta vaikkei siinä oli kiventäkää sitä ja johtopäätökset tehdään jonkun yleisen mielipide muokkauksen pohjalta eikä tosiasioiden olen niin monta kertaa joutunut raiskatuksi eikä kysymyksessä ole että olisin alkoholi humalassa alkoholin vaikutuksen tai muuta aivan siitä Pelastusarmeija kesäsiirtoista lähtien jolloin pienet partio nämä nuoret pelastusarvialaiset naiset tai tytöt harjoittivat harjoittelivat suihinottoa siihenkin Minä jouduin se oli ensimmäinen semmoinen jonka muistan joka oli karmea tapahtuma Minä sain leikkiä muualla sen aikaa kun muut nukkuivat ja yritettiin niin että minä en mukamas muista mutta kun muistan sen jälkeen meillä käyneet vieraat jopa alkoholisoituneet naiset käyttävät seksuaalisesti hyväkseen ja raiskasivat myös 12-vuotiaana minut raiskattiin nuorempi siskoni raiskasi minut eikä se ollut yksi kerta ensimmäisellä kerralla sain Klamydia bakteerin ja sitten sain lisää munuaistulehduksen ja sitten toisen vielä ja hän kävi Aina repimässä kun minä nukuin niin minun housut pois ja sitten ne väittivät että minä potkin housuja pois joka ei pidä paikkaansa ollenkaan mutta tämä nykyaika puhuu ihan niin kuin joku saatanan 2000 vuotta vanha ollut kirja jota ei ole päivitetty kertaakaan En ole kertaakaan ollut aloitteentekijänä kolme tärkeintä on otettu lietelleet minulle ja houkutelleet seksiä muut ovat kaikki olleet tällaisia väkisin paneelisia Olen nukkunut Minä tiedän että te kusipää te ette ymmärrä semmoista mitä tapahtuu Minä tiedän ihan tarkkaan sen mitä on tapahtunut Tässä ei ole mikään uskon asia ja se ei ole mikään uskon asia koska ne on tapahtuneita tosiasioita jotka minä olen joutunut kokemaan paimpa oli että omat tyttärenikin raiskasivat ei yksinkertaisesti ja harjoittelivat minun kanssa minä lamaannun sellaisessa ja mitä sille voi selittää yrität selittää että He kävivät käsiksi ja panivat niin sanotaan et sä oot itse tehnyt aina syytetään miestä vaikka mies voi olla täysin syytön siihen tässä maassa valehdellaan niin paljon kaikesta esimerkiksi seksuaalinen käyttäytyminen yksin tämän rikoksen niissä naisissa on tehty etukäteen jo niin sanotusti uhri ja asetettu niin kuin jonain itsestään selvyytenä että mukamas miehet raiskaavat Ei se ole kiinni sukupuolestasi raiskaaminen semmoset ihmiset raiskaavat sieltä puuttuu empatia tai jotka humalassa kiihottuvat niin että käyvät käsiksi eli jos voisi puhua todella asioista niin kuin ne tapahtuu ja lopettaa tämä yksipuolinen propaganda jossa naisessa tehdään uhri suurin osa kaikista niistä Missä minä olen joutunut sukupuolisen väkivallan kohteeksi on ollut naisten tekemää Minä en ole koskaan iskenyt ketään naista mutta Minut on kyllä isketty enkä minä juo viinaakaan minua jopa huumattu kun oli Kontula monipuoliset palvelutalossa ja laaksossa Minulla oli vaihdettu lääkkeet vaikka minulla tarkkaan ja vasta Kotiin päästy niinku sain ne lääkkeet nähtäväksi Minulla oli laitettu rauhoittavia ja unilääkkeitä kumpaakaan En ole koskaan tarvinut enkä tarvitse aina saunassa jälkeen seisomaan Minä olin niin huonossa kunnossa aito kääntäjä joka kääntää kaikki tekstit eikä Selitä niitä omina käännöksinään Kontulan monipuolisessa palvelutalussa oli kuntoutuksessa sen jälkeen kun olin joutunut teho-osastolla jossa olin neljä viikkoa ja laidun 50 kg ja minut laitettiin sitten sieltä laaksosta kontulaan niin seitsemän naista raiskasi minut he tulivat vielä kotiinkin raiskaamaan kun minulla oli tuo lääkitys Minulla on selkä leikattu mutta kun sitä on pystytty tekemään ennen sitäkin koska tässä maassa ruvetaan puhumaan asiat sellaisena kuin raiskauksia tapahtuu molemmilla sukupuolilla naiset raiskaavat ihan samalla lailla ei oo mitään eroa siinä voi syyttää miestä vaikka itse ovat raiskaaikka hän on uhri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837121Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277079Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176205Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845248Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635225Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405118Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274605Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193485Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400