Jos olisin Jumala perustaisin paratiisin uudelleen ja peruuttaisin syntiinlankeemuksen aina kuin sellainen tapahtuisi. Ehkä voskaisin koko omanapuun hiiteen.
Jos olisin Jumala
26
153
Vastaukset
Hei nimimerkki, täydellinen maailma.
Kiva ketjun aloitus :) Mitäs muut ajattelevat täydellisestä maailmasta? Millainen se olisi? Itse ajattelen, että täydellisyys totetutuu eräänä päivänä taivaassa. Sitten on kaikki hyvin, rauha ja lepo, rakkaus ja ilo.
Hyvää adventin jatkoa,
Pirkko-pappi- voi zisus
taivashan on täydellinen. millainen se olisi? ihan vitun sama se täällä olisi sillä erotuksella että taivaassa olevat on menettäneet suurimman osan läheisistään kadotukseen jonkun mitättömän uskon puutteen takia.
- haw3
Täydellinen maailma on mielen harha, sillä kaikki ihmiset ovat erilaiset.
Yhteistä hyvää ei olekaan olemassa.- leiki enemmän
" sillä kaikki ihmiset ovat erilaiset.."
Ei se erilaisuus erota ihmisiä,vaan eriarvoisuus, kateus, katkeruus, pahansuopuus ect.
"Yhteistä hyvää ei olekaan olemassa. ."
Miksi ei ole ? Vanhemmat pitävät huolta lapsistaan ja toisistaan. Ystävät toisistaan.
Ensimmäinen Johanneksen kirje 4
Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus.
"Itse en kaipaa " täydellistä " maailmaa, tänne maanpäälle, mutta tasa-arvoisempaa kylläkin.
http://areena.yle.fi/tv/1004549?ref=leiki-ark
http://areena.yle.fi/tv/1740993?ref=leiki-ark
- siinä se
Jos saisin päättää, deletoisin saa tanan, silloin maailmassa olisi kaikki hyvin.
Toinen asia, että kun taivaassa on kultakadut, sitä en tajua , miksi ne ovat kultaa ?
Sitä kultaa tarvisisi täällä maanpäällä, ettei kenenkään tarvitsisi olla köyhiä.
Jo nykyinen luonto on upea, kuinka upea se onkaan taivaassa, kun kaikki on täydellistä. Valtaosa tavallisista "syntisistä ja pahoista" ihmisistä kykenisi luomaan paremman maailman kuin Jumala jos saisi siihen valtuudet ja kyvyt.
- rgfdsd
Heh, heillä pitäisi olla siihen mahdollisuus, että saisivat yrittää. Menisi koko maailman elämä täydeksi kaaokseksi ja sekasorroksi ja onnettomuudeksi. Heillä kun ei olisi mitään resursseja ottaa huomioon kaikkia miljardien miljardeja tekijöitä, jotka vaikuttavat kaikkeen, ja vaikutusketjut tulisivat heille yllätyksenä.
- kornilov
a-teisti!
Valtaosa ihmisistä ei pystyisi elämään puolisonsa kanssa koko elämää,vaikka saisi minkälaiset valtuudet. Sitäpaitsi toisen "hyvä" voi ollka toidsellke se "pahin"! - mieti sitä
kornilov kirjoitti:
a-teisti!
Valtaosa ihmisistä ei pystyisi elämään puolisonsa kanssa koko elämää,vaikka saisi minkälaiset valtuudet. Sitäpaitsi toisen "hyvä" voi ollka toidsellke se "pahin"!"hyvä" voi ollka toidsellke se "pahin"!
Hyvä on PARHAAN pahin vihollinen.
" Valtaosa tavallisista "syntisistä ja pahoista" ihmisistä.."
Syntinen ja paha ihminen ei KYKENE MIHINKÄÄN HYVÄÄN ! Eli se maailma olisi vain PUOLUEELLINEN DIKDATUURI.
" kykenisi luomaan paremman maailman kuin Jumala jos saisi siihen valtuudet ja kyvyt. "
Ja keneltä nämä valtuudet ja kyvyt tulisivat ?
http://areena.yle.fi/tv/1877176?ref=leiki-ark
Jo tuonkin kurissa pitäminen on mahdottomuus, ihmisjärjellä, muusta puhumattakaan.
Jo sekunnin sadasosassa tämä maailma olisi katastrofissa ilman Jumalan kaikki tietävää ja osaavaa hallintaa. - summamutikka
mieti sitä kirjoitti:
"hyvä" voi ollka toidsellke se "pahin"!
Hyvä on PARHAAN pahin vihollinen.
" Valtaosa tavallisista "syntisistä ja pahoista" ihmisistä.."
Syntinen ja paha ihminen ei KYKENE MIHINKÄÄN HYVÄÄN ! Eli se maailma olisi vain PUOLUEELLINEN DIKDATUURI.
" kykenisi luomaan paremman maailman kuin Jumala jos saisi siihen valtuudet ja kyvyt. "
Ja keneltä nämä valtuudet ja kyvyt tulisivat ?
http://areena.yle.fi/tv/1877176?ref=leiki-ark
Jo tuonkin kurissa pitäminen on mahdottomuus, ihmisjärjellä, muusta puhumattakaan.
Jo sekunnin sadasosassa tämä maailma olisi katastrofissa ilman Jumalan kaikki tietävää ja osaavaa hallintaa.mietin. mietin!
Maailmaahan hallitsevat pahat ja syntiset ihmiset. Toiset armahdettuja, toiset armosta viis-veisaavia!
Jumala ei ole luonut maailmaa, joka on kuin korttitalo. Luonnonlakien ja aineen ominaisuuksien mukaan se on pääasiassa kytketty automaattiohjaukseen. - ed.
summamutikka kirjoitti:
mietin. mietin!
Maailmaahan hallitsevat pahat ja syntiset ihmiset. Toiset armahdettuja, toiset armosta viis-veisaavia!
Jumala ei ole luonut maailmaa, joka on kuin korttitalo. Luonnonlakien ja aineen ominaisuuksien mukaan se on pääasiassa kytketty automaattiohjaukseen." Jumala ei ole luonut maailmaa, joka on kuin korttitalo. Luonnonlakien ja aineen ominaisuuksien mukaan se on pääasiassa kytketty automaattiohjaukseen. "
Onhan se nyt, luonto menee omalla painollaan aina siihen asti, kun lopullinen loppu tulee.
Mutta se joka luonnonlait pani toimimaan on Jumala.
Ja hänellä on aina langat käsissään, vaikk näennäisesti maailmaa näyttäisi hallitsevan paha.
Sitä kultaa tarvisisi täällä maanpäällä, ettei kenenkään tarvitsisi olla köyhä
Aivan vain yksitäisenä ajatuksena poistuisiko puutteen tunne jos maailmassa olisi jokaisella kultaa runsaasti. Mitä arvoa silloin kullalla olisi kun kukaan ei maksaisi siitä mitään.
Jos kaikilla olisi kaikkea mitä silloin "kannattaisi tehdä"? Kuitenkaan ei tuossa "kaikessa" saisi olla mielikuvaa että sinä olet puuteellinen "syntinen". Juurihan totesin luoneeni kaikille kaikkea
Siis kuitenkaan ei olisi "kaikkea" koska puuttuu tunne "puutteesta"?
Puuttuisiko myös "hyvän" tekemisen halu koska jokainen tietäisi että "hyvää" on jokaisella ikuisesti riittävästi.
Nykyisessä systeemissä on kuitenkin mahdollisuus suuremoiseen tunteeseen tehdessään toiselle hyvää, mitä se kulloinkin sattuu olemaan. Tunne siitä on iki muistoinen.
Muistelkaapa vain hetkeä jolloin koitte "ensi rakkauden"?
En vaihtaisi näillä tiedoilla tästä, tiedän lisäksi että "paratiisi" on juuri tuota. Kokea oleminen jonka riemun tuntee jakaessaan ilon toisen kanssa.
Ken on lukenut Eino Leinon Alla kasvon Kaikkivallan tietää mistä puhun. Ken ei ole lukenut saattaisi panna harkintaan.
Eikä tämä parane vaihtamalla. Minulla on joka hetki mahdollisuus tehdä paratiisi. Minulla on mahdollisuus jakaa iloa ja rauhaa joka hetki jokaiselle loputtomasti
ikuisesti.On vain yksi mutta! Teenkö sen enköhän vain keksi miljoona syytä venkuloida ja syytellä milloin mitäkin?
Juuri kuten a-teisti menen ja syön "tiedon" puusta koska Jumala varmaan on pantannut jonkun pointsin jonnekin? Miksi luopuisin epäilyksestä että jospa sitenkin, koska minulla on mahdollisuus epäillä ja näin luovun vapaa ehtoisesti riemun ja luottamuksen kokemuksesta ihan itekseni?
Viimeistään kristittynä otan Jeesuksesta niskalenkin ja teen kaikki kansat Hänen opetuslapsikseen vaikka minkäänlainen Jumala, ei vedenpaisumus ei Egypti, ei Rooma siihen pystynyt. Sillä määräyksellä viimeistään syyllistän itseni ja tuhoan ihmissuhteeni. Näinkö on?- siinä se
" Mitä arvoa silloin kullalla olisi kun kukaan ei maksaisi siitä mitään."
Jos tämänhetkisetkin rikkaudet jaettaisiin tasan kaikille,olisi maapallon köyhyys poistettu.
"Jos kaikilla olisi kaikkea mitä silloin "kannattaisi tehdä"? Kuitenkaan ei tuossa "kaikessa" saisi olla mielikuvaa että sinä olet puuteellinen "syntinen". Juurihan totesin luoneeni kaikille kaikkea "
Jos kaikilla olisi kaikkea ? Sanoin, että kukaan EI OLISI KÖYHÄ. Jokaisella olisi rahaa ruokaan asumiseen, tasa-arvoiseen elämään.
Syntisyys EI POISTU RAHALLA ! siinä se kirjoitti:
" Mitä arvoa silloin kullalla olisi kun kukaan ei maksaisi siitä mitään."
Jos tämänhetkisetkin rikkaudet jaettaisiin tasan kaikille,olisi maapallon köyhyys poistettu.
"Jos kaikilla olisi kaikkea mitä silloin "kannattaisi tehdä"? Kuitenkaan ei tuossa "kaikessa" saisi olla mielikuvaa että sinä olet puuteellinen "syntinen". Juurihan totesin luoneeni kaikille kaikkea "
Jos kaikilla olisi kaikkea ? Sanoin, että kukaan EI OLISI KÖYHÄ. Jokaisella olisi rahaa ruokaan asumiseen, tasa-arvoiseen elämään.
Syntisyys EI POISTU RAHALLA !Minä puolestani puhuin puutteen tunteesta.
siinä se "Sanoin, että kukaan EI OLISI KÖYHÄ. Jokaisella olisi rahaa ruokaan asumiseen, tasa-arvoiseen elämään."
Minä puolestani käsitän että raha, ruoka ja asuminen ja tasa-arvoinen elämä ei riitä juuri kenellekään? Koska on luotava, on Luotu puutteen tunne. Miksi kilpaillaan. Rikkaat tasa-arvoiset hyvinvoivat ihmiset uhraavat valtavan osan nuoruudestaan voittaakseen mitättömän metallipalan olympialaisissa, Mm kilpailuissa jne.... Toisenlaista kilpailua käydään joka hetki vaikkapa näillä sivuilla, moni tuntee mitättömyyttään kun kaveri näyttää niin viisaalta että... kuka mitenkin, joku tiedoillaan joku uskollaan jne...
Toki se on Jumalan syy perimältään että on tarpeita
Olen edelleen sitä mieltä että jokainen itse valitsee minkä tunteen näistä systeemeistä valitsee. Ainakaan mitään yhteistä käsitystä ei näytä olevan.
Mikä olisi maailma jossa jokainen näkisi kaverin rikkaana ja rakkaana. Silloin ainakin sota ja sotaan valmistautuminen jäisi pois.
Synti eli syyllistäminen ei poistu rahalla kyllä se mielen, - ihmisen tehtävä on. Puutteen tunteen hyysääminen on se perisynti jos sitä sanaa välttämättä halutaan käyttää. Ihminen haluaa päätellä että tämä on tehtävä paremmaksi eli ihminen tietää paremmin kuin Jumala. Hän loi kaiken täydelliseksi ja vielä katseellaan varmisti. Se oli sangen hyvä.
Näe ja koe mahdollisuus, rakkaus ja ilo. Näe kaikki täydellisenä. Jätä puutteen mittaaminen.- siinä se
hellin63 kirjoitti:
Minä puolestani puhuin puutteen tunteesta.
siinä se "Sanoin, että kukaan EI OLISI KÖYHÄ. Jokaisella olisi rahaa ruokaan asumiseen, tasa-arvoiseen elämään."
Minä puolestani käsitän että raha, ruoka ja asuminen ja tasa-arvoinen elämä ei riitä juuri kenellekään? Koska on luotava, on Luotu puutteen tunne. Miksi kilpaillaan. Rikkaat tasa-arvoiset hyvinvoivat ihmiset uhraavat valtavan osan nuoruudestaan voittaakseen mitättömän metallipalan olympialaisissa, Mm kilpailuissa jne.... Toisenlaista kilpailua käydään joka hetki vaikkapa näillä sivuilla, moni tuntee mitättömyyttään kun kaveri näyttää niin viisaalta että... kuka mitenkin, joku tiedoillaan joku uskollaan jne...
Toki se on Jumalan syy perimältään että on tarpeita
Olen edelleen sitä mieltä että jokainen itse valitsee minkä tunteen näistä systeemeistä valitsee. Ainakaan mitään yhteistä käsitystä ei näytä olevan.
Mikä olisi maailma jossa jokainen näkisi kaverin rikkaana ja rakkaana. Silloin ainakin sota ja sotaan valmistautuminen jäisi pois.
Synti eli syyllistäminen ei poistu rahalla kyllä se mielen, - ihmisen tehtävä on. Puutteen tunteen hyysääminen on se perisynti jos sitä sanaa välttämättä halutaan käyttää. Ihminen haluaa päätellä että tämä on tehtävä paremmaksi eli ihminen tietää paremmin kuin Jumala. Hän loi kaiken täydelliseksi ja vielä katseellaan varmisti. Se oli sangen hyvä.
Näe ja koe mahdollisuus, rakkaus ja ilo. Näe kaikki täydellisenä. Jätä puutteen mittaaminen." Toki se on Jumalan syy perimältään että on tarpeita "
Syy ?
Jumala loi alunperin paratiisin, mutta siinä kävi, kuten kävi. Että se siitä.
Miksi kuvittelet, että se on Jumala joka antaa sulle huononmuudentunteen ?
Se on väärän kasvatuksen tulos, ei Jumalan SYY.
Vaikka itse puutuin vain ja ainoastaan aineellisen KÖYHYYDEN POISTAMISEEN, juuri siksi, että ihmillä olisi tasa-arvoinen mahdollisuus elää hyvää elämää.
Se mitä arvostaa ja miten aikansa käyttää siihen en ottanut kantaa.
Lienet tai et liene tutustunut Maslowin tarvehieargiaan ?
" Maslow’n mukaan ihmisen tarpeiden hierarkinen järjestys on:
1. Fysiologiset tarpeet
2.Turvallisuuden tarpeet
3.Yhteenkuuluvuuden ja rakkauden tarpeet
4.Arvonannon tarpeet
5. Itsensä toteuttamisen tarpeet "
Ja olen Maslowin kanssa täysin samaa mieltä noista arvoista.
Jos ihmisellä ei ole perustarpeita, koko hänen aivokapasiteettinsa menee miettiessä,mistä saan päivän aterian, missä nukun yöni, mistä saan vaatteet jne.
Ei hänellä ole resursseja miettiä itsensä toteuttamista, eikä hänellä ole mahdollisuutta edes toteuttaa itseään, kun vatsa huutaa ruokaa..!
Mutta, kun nämä ovat kunnossa, ihminen kiinittää huomionsa muihin arvoihin.
Se, minkä Maslow unohti, mikä minusta kuuluu perustarpeisiin on
yhteys siihen Jumalaan joka meidät loi, se antaa sen henkisen vireyden ja sisäisen elämän ja elämän jatkuvuuden.
" Synti eli syyllistäminen ei poistu rahalla kyllä se mielen, - ihmisen tehtävä on. "
Miten sinä poistat synnin ?
- Vesi Kielellä
Malta vähän, jehovan tyypit ovat varmoja siitä, että Harmagedon tulee ihan kymmenen vuoden sisällä, joittenkin laskelmien mukaan jo viiden vuoden sisällä. Hurraa hurraa !
- atte33443
Jos olisin Jumala laittaisin Pertsalle suukapulan vuodeksi =D
Onpa hyviä näkökulmia esitetty! Kultakadut ja harput ynnä muu ovat kíelikuvaa. Ei se tarkoita, että kuoleman jälkeen astelisimme pitkin kultaisia katuja valkoisissa vaatteissa ja harppua näppäillen.
Uskomme ja toivomme, että tuo taivas, josta Raamatussa puhutaan, on iankaikkisen hyvä, täydellinen olotila. Mutta miten voisimme jo täällä saavuttaa palan taivasta?
Tuikku-pappi, joulutunnelmissa- siinä se
kuunteleva_kirkko kirjoitti:
Onpa hyviä näkökulmia esitetty! Kultakadut ja harput ynnä muu ovat kíelikuvaa. Ei se tarkoita, että kuoleman jälkeen astelisimme pitkin kultaisia katuja valkoisissa vaatteissa ja harppua näppäillen.
Uskomme ja toivomme, että tuo taivas, josta Raamatussa puhutaan, on iankaikkisen hyvä, täydellinen olotila. Mutta miten voisimme jo täällä saavuttaa palan taivasta?
Tuikku-pappi, joulutunnelmissa" Kultakadut ja harput ynnä muu ovat kíelikuvaa. "
Silloin koko Raamattu on sinulle kielikuvaa ! Vai pidätkö Johannesta VALEHTELIJANA ?
Johanneksen ilmestys 21
18. Ja sen muuri oli rakennettu jaspiksesta, ja
kaupunki oli puhdasta kultaa, puhtaan lasin kaltaista.
19. Ja kaupungin muurin perustukset olivat kaunistetut kaikkinaisilla kalleilla kivillä; ensimmäinen perustus oli
jaspis, toinen safiiri, kolmas kalkedon, neljäs smaragdi,
20. viides sardonyks, kuudes sardion, seitsemäs krysoliitti, kahdeksas berylli,
yhdeksäs topaasi, kymmenes krysoprasi, yhdestoista hyasintti, kahdestoista ametisti.
21. Ja ne kaksitoista porttia olivat kaksitoista helmeä; kukin portti oli yhdestä helmestä;
ja kaupungin katu oli puhdasta kultaa, ikäänkuin läpikuultavaa lasia.
22. Mutta temppeliä minä en siinä nähnyt; sillä Herra Jumala, Kaikkivaltias, on sen temppeli, ja Karitsa.
23. Eikä kaupunki tarvitse valoksensa aurinkoa eikä kuuta; sillä Jumalan kirkkaus valaisee sen, ja sen lamppu on Karitsa.
24. Ja kansat tulevat vaeltamaan sen valkeudessa, ja maan kuninkaat vievät sinne kunniansa.
25. Eikä sen portteja suljeta päivällä, ja yötä ei siellä ole,
26. ja sinne viedään kansojen kunnia ja kalleudet.
27. Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää
eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.
- Kristinuskon kirja.
Pirkko, Tuikku ja muut papit.
Te olette mielikuvituksissanne luoneet taivaan meille ihmisille uusine ruumiineen. Samaa sarjaa Jeesuksen Jumalaksi julistamisen kanssa Nikeassa 325, jolloin ihmiset saivat kaksiyhteisen Jumalan.
Miksi Jumalan sanansaattaja Jeesus ei kuvaillut oloa uuden ruumiin kanssa taivaassa ? Missä Jeesus mainitsi menevänsä istumaan isänsä oikealle puolelle jne.?
Yrittäkää ajatella miksi ?- suos. lukemista
" Missä Jeesus mainitsi menevänsä istumaan isänsä oikealle puolelle "
En ole pappi enkä lukkari, mutta hmm. Raamatun tuntemuksesi on etten sanoisi aika huonoa..
Evankeliumi Markuksen mukaan 16
15. Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.
16. Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
19. Kun nyt Herra Jeesus oli puhunut heille, otettiin hänet ylös taivaaseen,
ja hän istui Jumalan oikealle puolelle.
Kirje heprealaisille 12
1. Sentähden, kun meillä on näin suuri pilvi todistajia ympärillämme, pankaamme mekin pois kaikki, mikä meitä painaa, ja synti, joka niin helposti meidät kietoo, ja juoskaamme kestävinä edessämme olevassa kilvoituksessa,
2. silmät luotuina uskon alkajaan ja täyttäjään, Jeesukseen,
joka hänelle tarjona olevan ilon sijasta kärsi ristin, häpeästä välittämättä,
ja istui Jumalan valtaistuimen oikealle puolelle. - Kristinuskon kirja.
suos. lukemista kirjoitti:
" Missä Jeesus mainitsi menevänsä istumaan isänsä oikealle puolelle "
En ole pappi enkä lukkari, mutta hmm. Raamatun tuntemuksesi on etten sanoisi aika huonoa..
Evankeliumi Markuksen mukaan 16
15. Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.
16. Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
19. Kun nyt Herra Jeesus oli puhunut heille, otettiin hänet ylös taivaaseen,
ja hän istui Jumalan oikealle puolelle.
Kirje heprealaisille 12
1. Sentähden, kun meillä on näin suuri pilvi todistajia ympärillämme, pankaamme mekin pois kaikki, mikä meitä painaa, ja synti, joka niin helposti meidät kietoo, ja juoskaamme kestävinä edessämme olevassa kilvoituksessa,
2. silmät luotuina uskon alkajaan ja täyttäjään, Jeesukseen,
joka hänelle tarjona olevan ilon sijasta kärsi ristin, häpeästä välittämättä,
ja istui Jumalan valtaistuimen oikealle puolelle.suos lukemista
Istumisen sanat eivät ole Jeesukselta ! Näin minun suomen kielen ja tekstin ymmärtämisen mukaan. Muuten arvostan sinua kun uskot Markuksen evankeliumiin.
Yrittäkää ajatella miksi ?
Niin miksi maailma olisi parempi jos käsitys, mielikuvasi paratiisista tai Jesuksen puheista olisi jotain muuta.
--Siinä se-- kokee maailmansa paremmaksi nyt kun sai selville mitkä ammatit ovat valehtelijoita.
Kyllä tämä tästä vähän kerrallaan paranee.- mustapakana
Taivasko mitä?
No se on nousuhumala potenssiin orgasmi!!
Miten sinä poistat synnin ?
Poistan synnin antamalla anteeksi omat ajatukseni sinusta, -- jokaisesta?
Poistan synnin antamalla anteeksi ajatukseni itsestäni.
Muistan niitä asioita jotka ovat tuottaneet iloa.
(uskontopalstalla kun ollaan, Rakasta lähimmäistä niin kuin ITSEÄSI)
Lainaan itseäni tuosta ylempää: "" Eikä tämä parane vaihtamalla. Minulla on joka hetki mahdollisuus tehdä paratiisi. Minulla on mahdollisuus jakaa iloa ja rauhaa joka hetki jokaiselle loputtomasti ikuisesti. On vain yksi mutta! Teenkö sen enköhän vain keksi miljoona syytä venkuloida ja syytellä milloin mitäkin?
Otan uskomuksekseni että kaikki on täydellistä nyt. Kun olet ottanut asiaksesi käydä järkevää keskustelua kanssani olen oikeesti kiitollinen. Ei merkitse mitään että mielipiteemme ikään kuin törmäävät. Näin on oltava. Miten muuten voisi olla. Onhan jokaisen elämä ja kokemus ainut kertainen, oma ja erikoinen.
Annan anteeksi myös niille jotka kokevat omakohtaiseksi vastuukseen muuttaa koko maailman, (tehkää kaikki minun opetuslapsikseni)
Minulle riittää että pidän huolen itsestäni olemalla sitä mitä opetan. Eli rakastan .... ja annan anteeksi.paratiisi
1. Fysiologiset tarpeet: Minulla on keho jonka kanssa voin nauttia elämästä ja tuottaa iloa läheisilleni
2.Turvallisuuden tarpeet Ympäristöni joka jatkuvine vuodenaikojen vaihteluineen tuo jatkuvaa iloa ja mahdollisuuksia "pesän" rakentamiseen jne.
3.Yhteenkuuluvuuden ja rakkauden tarpeet: Edelleen suon rakkaalleni mahdollisuuksia elää onnellista elämää kanssani kertomalla kuinka paljon häntä
arvostan. Yhteenkuuluvuutta on tämäkin kun näin on mahdollista kohdata ajattelevia lähimmäisiä tässäkin. Rakkautta.
4.Arvonannon tarpeet: Edellä jo tuli mutta arvostan kaikkea elollista ja uskon että minua arvostetaan ja annan palautetta kiitolisena näistä kokemuksista.
5. Itsensä toteuttamisen tarpeet " Kaikki yllä olevan olen pika pikaa omasta päästäni omasta luovuudestani pelkällä tekemisen riemulla ja joskus katson kuinka monta sataa lukijaa onkaan käynyt. Siunausta ja rakkautta kaikille ja Hyvää Joulua. Syntyköön Joulun Lapsi jokaiseen kotiin ja jokaiseen sydämeen.
Taivas on NYT kaikki on valmista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1064865Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744231539- 1891114
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk151014Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11968Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886