Tehdääs nyt tällainen taas vaihteeksi.Elikkäs minkälaisia unelma-ammatteja teillä on?
Itse olen viimeiset kaksi vuotta haaveillut tulevani ammattipelaajaksi ja joka päivältä lähemmäs tavoitetta pääsen :)
Unelma-ammatit?
12
103
Vastaukset
- .............,,,,...,...
Ammattipelaaja? Minkä pelaaja???
- Protossonimba
Tietokonepeli Starcraft 2n pelaaja.
- dreamer999
Itellä kondyktööri :D en tiiä onko oikein kirjotettu
- Eräs trotskilainen
Se on muuten konduktööri^
Miulla on joko ambulanssilääkäri tai patologi. Protoss on Balanced!!!!
btw. Mikä liiga mikä race?
Itse haluaisin lentäjäksiInsinööri, psykologi, psykiatri, tai opettaja.
ensin kun valmistun amiksesta, teen vartija/järjestyksenvalvojan hommia. asepalveluksen suoritan utin jääkärirykmentissä joko sotilaspoliisina tai laskuvarjojääkärinä. (mielummin sotilaspoliisina). teen spollen hommia hetken, ehkä haen rauhanturvaajaksi, ja teen vartijan/portsarin/järkkärin hommia että saan hyvää kokemusta kun haen poliisikouluun. Poliisikoulussa olisi tarkoitus suunnata järjestyspoliisiksi. ei mitää sen kummempaa suunitelmaa oikeestaa oo tällä hetkellä.
Mie aattelin ensin valokuvaajaksi ja sitte ehkä joku teatterin ohjaaja koulutus tai näyttelijän, riippuu vielä aika paljon. Ku sais ny ensin sen yhteishaun käytyä läpi.
- Hhhhhggggggggghh
Ei nyt pahalla mutta eipä ole häävi suunnitelma jos videopelejä meinaa pelata elämänsä läpi
- pillufuck
Pillun nuolija !!
- Hehehdhsjdhshs
enpo kirjoitti:
http://www.uusisuomi.fi/kulttuuri/62723-33-vuotias-jaa-elakkeelle-tienasi-35-milj-eu-pelaamalla-videopeleja
Juu, ihan samaa mieltä...Kyllä on jollakin hieno ura. Ei se pelkästään rahasta ole kiinni
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894100
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353181Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032313Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell831906Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281837- 311820
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271567Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91537- 281511