Mitsubishi Lancer, Kannattaako ostaa

mitsuko?

Kannattaako ostaa vm. 2002 lanceri? Ajettu 170 000km ja 2.0l. Hinta 4 490e
Itselläni ei ole kokemusta Mitsuista, millasia autoja? onko paljon vikoja? mitkä ovat tyyppiviat? Onko mahd. tyyppiviat kuinka hintavia korjata? Kannattaako Lanceria ylipäätään hommata?

Valaiskaa kiitos :D

10

1238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitsumaan

Minulla on ollut mltsuja vuodesta 1982 asti lancerilla ajoin 500 000 km ja on vieläkin liikenteessä ei ole tielle jättänyt yksikään mitsu ei lastentauteja lujat moottorit

• SÄÄSÄÄ

ÄLÄSÄÄ POIKA KERRO VÄÄRENNETTYJÄ VITSEJÄ.

• nyt volvolla

Tuon aikakauden Lancerit ei ole sieltä parhaimmasta päästä, eikä varaosien saanti niin helppoa, kuin vaikkapa Toyotaan.
      Itse kyllä katselisin muiden merkkien suuntaan. Carismaan tosin olin tyytyväinen.

• hfdsgfh

Olen omistanut useita Mitsubishejä. Eipä voi mennä merkkiä haukkumaan. Todella varma peli ja varaosat todella halpoja. Carismaan suhtaudun tosin varauksella. Lanceria voin kyllä suositella erittäin lämpimästi. Koneet kestävät huollettuina ja järkevällä käytöllä puoli miljoonaa aivan heittämällä. Tosin pidostahan kaikki on kiinni. "Huoleton" pitäjä saa kyllä auton kuin auton loppuun paljon varhaisemminkin.

• panomiäs

Lanceri on poikaa, Carisma perseestä. Jos ei helmapellit ole mätiä tunkkauspaikan kohdalla niin kannattaa ostaa. Katsastukseen vaikuttavat viat ovat jarruletkut, pakoputki ja alatukivarret. Moottoria ei saa ajettua loppuun.

• Mitsu -fani

Mulla on vm. 95 Lanceri, varma peli, tekniikka toimii täydellisesti, ei valita kovistakaa pakkasista (tosin auto 2h lämmitykses), auto lämpenee sisätiloiltaan nopeasti kovillaki pakkasilla, ketterä kulkemaan, näppärä, mukava ajettava. Ajettu jo 251tkm eikä sitä huomaa tosta autosta! :)
      Seuraava auto kans Mitsu jos vain mahdollista, tämän nykyisenki auton kauppojen kans kävi hyvä tuuri. Piti nopeasti saada uusi auto, kun töissä sitä tarvitsi jatkuvasti...netistä löytyi tämä helmi. Vanha auto (joka ei todellakaa ole Mitsu) keitti kesken matkan, kilometrejä muistaakseni 220tkm, oikosulkuvikojakin oli, vedet meni öljyjen kans sekaasin, salaman houkutinkin oli...

• lancerr

Itsellä 1.6. Lancer vuosimallia 2005. Palvellut omistajaansa erittäin hyvin ja kulutuskin kohtuu pieni noin 5,7 l/100 km.

Havaittuja vikoja: starttimoottori täytyy todennäköisesti korjata. Avaimen kun kääntää virtalukossa ääriasentoon, valot syttyvät mutta auto ei käynnisty. Pari-kolme toistoa niin auto pärähtää lopulta käyntiin. -> hinta ei tiedossa.

Auto on vain merkkihuollettu ja aion jatkaa huollattamista samassa merkkiliikkeessä. Vähän kalliimpi, mutta onpahan osaavat ja tutuksi tulevat korjaajat.

Yhteenveto: suosittelen lämpimästi.

• lancerr

Korjataan tekstiä sen verran, ettei siinä startissa kyllä mitään vikaa ollut. Olisikohan sitten virtalukon pohja... Mutta ei menoa paljoa haittaa, muuten auto toiminut niin kuin pitää.

• 070707

Jos on varaa, kannattaa ostaa uudempi lanceri. Itsellä kokemusta 2007 vuoden farkku Lancerista (2.0). Ärhäkkä auto ja siistin näköinen. Ei muuta kuin tarvinnu kuluvat osat vaihtaa mutta jotkut tarvike-osat vähän kalliimpia. Ei mitä tahansa voi ostaa motonetistä, vaan pitää olla alkuperäisiä.

• sgrgerh

Itselläni on 1995 Mitsu Colt 1,3 ja varsin huoletonta ajo on ollut , mittarissa nyt 283 000 km. Käsijarruvaijeri nyt tilauksessa Japanista ja muiden autoilijoiden tekemät parkkipaikkakolhut menossa korjaukseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe