Omasaunalahti

kylamies

Aamupäivällä huomasin ettei omasauna hyväksy salasanaa tjs. ja aikani kokeiltua soitin palveluun ja ne antoi uuden. Sehän toimi. Mutta nyt iltapåivällä sama juttu uudestaan. Voisko joku tietää mikä voisi kiikastaa.

9

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi kylamies!

      Kuulostaisi siltä, että salasanasi on vaihdettu uudelleen. Voi toki olla myös mahdollista, että kyseessä on jonkinlainen häiriötilanne, mutta häiriöilmoitusta ei ole vielä ainakaan tehty tämän tiimoilta. Kokeilethan siis kirjautua vielä kerran uudelleen.

      Jos ongelma jatkuu, otathan yhteyttä asiakaspalveluun, jossa voidaan selvittää mistä tämä johtuu. Voit myös laittaa minulle yksityisviestillä asiakasnumerosi Palstalla ja voin selvittää asiaa. Löydät profiilini osoitteesta http://elisa.to/sanaseppä.

      Henry / Saunalahden Palstatiimi
      http://palsta.saunalahti.fi

    • Laskutus toimii

      Saunis/Elisa säätää. Ei päässyt vanhoilla tunnuksilla. On muuten helvetin hyvin asiakkaita taas informoitu muutoksesta

    • ei jaksa taas

      Elisan mopo keulii taas. Miten ihmeessä tässä pysyy kyydissä kun tunnareita pitää jatkuvasti vaihtaa.
      Eikö käy kaupaksi ja viihde ei ota tulta alleen ? Vai miksi taas uudet tunnarit ?

      • Ihme ja kumma on

        Mikä oli Elisan toimiala?


    • ehkähjelppii

      Voitko kertoa mikä käyttis ja selain sinulla on käytössäsi.

      Itselläni auttoi kun mäkissä ja safarissa otin pois päältä "block pop-up windows"-asetuksen.

      Ennen sitä en päässyt sisälle palveluun vaan se herjasi ettei käyttäjätunnus ja salasana mätsää.

      • Laskutus toimii

        Ai mulla? Win 7 Pro, Chrome ja popupit estetty. Pääsin kyllä tekemään uudet tunnarit suoraan, mutta kyllähän tuo "uudistus" on taas sieltä, mihin aurinko ei paista. Niin Elisaa, niin Elisaa.

        Keskittyisivät vaikka sen sinivalkoisen kakkalootan kehittämiseen.


    • Saunalahden Elisa

      Mun pitää ensin kirjautua ensin Oma Elisaan sitten kirjautua sieltä ulos ja kirjautua uudestaan oma Saunalahteen. Vasta sitten pääsen läpi Oma Saunalahteen. Ensiyrittämällä suoraan Oma Saunalahti ei aukea, vaikka salasanat ja tunnutkset on oikein. Mulla on yksi Elisan puh. liittymä ja pari Saunalahden. Sekä Saunalahden ADSL. Armotonta sekoilua näiden välillä. Olen jo päättänyt irrottautua tuosta suosta. Kiitos menneistä vuosista.

    • harakka5

      ei toimi.hermot menee jo yrittämisestä, ja pankkitunnarit.sitten vihanen puhelu asiakaspalveluunkaan ei auta, kun siellä vaan lupaillaan- eikä kuitenkaan tehdä mitään. Telefinland reilu firma, saunalahti ahne paska.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      198
      6574
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2412
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      29
      1825
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1738
    5. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1654
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1651
    7. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      328
      1644
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1469
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1437
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      336
      1252
    Aihe