Onko joku sattumoisin ollut sultan beach hotelissa jos ootte millaista oli ja oliko hyvä palvelu ja muuta vastaavaa.... olen menossa siine ens kuun 19 päivä:)
pyydän vastaamaan mahdollisimman pian!!!!!!!
HURGHADA / SULTAN BEACH!!!!!!!!
3
1059
Vastaukset
- Auringonpalvoja
Moikka!
Olin viime maaliskuussa Hurghadassa ja juttelin rannalla pariskunnan kanssa joiden hotelli oli Sultan Beach. He ainakin kehuivat ja sanoivat tykkäävänsä kovasti hotellivaihtoehdostaan. Jokaisellahan se on henkilökohtainen kokemus mutta en usko että saisitte siellä huonoa palvelua joten varmasti on siistiä ja puhdasta. Oma hotellini oli varmaan yhden tai kahden tähden hotelli ja se oli todella hyvä "tähtiin" nähden. Palvelu ja puhtaus tosi hyvää. Enkä saanut vatsatautia vaikka söin mitä hotelilla Ü
Hauskaa matkaa!!! Ü - vaaka
Moi!
Minä haluaisin myös kuulla kävijöiden kommentteja hotellista. Me lähdemme paikan päälle vuodenvaihteessa. - PikkuMyy
...majailimme kyseisessä hotellissa ja yllätyimme kuinka hyvän palvelun saimme. Hotellissa oli monentasoisia huoneita ja me saimme valitettavasti huoneen varmaan huonoimmasta päästä, mutta silti olimme ihan tyytyväisiä. Huoneemme oli todella pieni, mutta siellä oli parivuode ja se riitti meille :).Huone siivottiin päivittäin, samoin pyyhkeet vaihdettiin päivittäin. Huoneen vastaanottaessa saimme "pyyhekortin", millä saimme päivittäin puhtaan pyyhkeen myös altaalle/hotellin omalle rannalle.
Aamiainen oli hyvä. Söimme myös lähes päivittäin hotellilla ainakin lounaan , ja hintataso oli edullinen.
Meillä ei ainakaan ole mitään moittimista. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741