Ostoaikeissa. Siis 6/2001 rekisteröity V70 T5, manuaali. Tuontiauto, ollut yhdellä, ostettu MB liikkeestä Saksasta. Täys huoltokirja, kilometrejä 120 000. Onkos tietoa T5 kestävyydestä ja mikäs on jakohihnan vaihtoväli?
Kommenttia myös hinnasta, rahalla, ei vaihdokkia. Varusteita autossa paljon: metallimusta, musta täysnahka, aut.ilm, vak.nop.säädin, HU-603, TV navi, integr. puhelin, sähköpenkit, 17" alut jne.
Volvo V70 T5
10
9647
Vastaukset
- V70 T5
Jakohihnan vaihtoväli on 120tkm tai 4 vuotta.
Manuaali kestää "mitä" vain esim. mulla on
lastutettu ja koko putkisto vaihdettu, niin dynosta löytyi 324 hv. Olen jo viritettynä ajanut noin 40 tkm eikä vian vikaa. Kiva peli kaikin puolin, mukava ajaa pitkää matkaa ja eikä kaiken maailman Type-R amispaskat "hypi silmille" :)- dcp
Ei muuta kuin Volvon ostoon. Todella hyvä auto ajaa ja niin kuin edellisessäkin viestissä niin eivät kaikki Type-R hypi silmille. Niitä on todela mukava koulutella;-)
- 338lm
dcp kirjoitti:
Ei muuta kuin Volvon ostoon. Todella hyvä auto ajaa ja niin kuin edellisessäkin viestissä niin eivät kaikki Type-R hypi silmille. Niitä on todela mukava koulutella;-)
Noilla virityksillä alkaa jo kutittaa nivusissa.
Eikös noista T5 vehkeistä tosiaan oteta lastulla jo olikohan nyt 300 ja putket ilmaputsari vaihtamalla jotain 330-340 - Samppa
338lm kirjoitti:
Noilla virityksillä alkaa jo kutittaa nivusissa.
Eikös noista T5 vehkeistä tosiaan oteta lastulla jo olikohan nyt 300 ja putket ilmaputsari vaihtamalla jotain 330-340Ostin. Huoltokirjan mukaan hihnan vaihtoväli 160tkm / 4v. Parempi kait kuitenkin vaihtaa ajoissa... Edellinen auto oli S80 2,5D -01 automaatilla. Ei ainakaan vielä tarvetta tän T5:sen lastutukseen. Toisaalta tehoihin tottuu turhan nopeasti... ;)
- lastuttaa
Samppa kirjoitti:
Ostin. Huoltokirjan mukaan hihnan vaihtoväli 160tkm / 4v. Parempi kait kuitenkin vaihtaa ajoissa... Edellinen auto oli S80 2,5D -01 automaatilla. Ei ainakaan vielä tarvetta tän T5:sen lastutukseen. Toisaalta tehoihin tottuu turhan nopeasti... ;)
Koska autossasi ei ole enää takuu voimassa niin millään järkisyyllä ei kannata olla lastuttamatta. Ohjelmoitavassa systeemissä voit valita, ajatko vakio-ohjelmalla vai virityksellä. Vääntö kasvaa, tehot nousee, kulutus pienenee eikä vääntökäyrä "siirry" korkeammille kierroksille, vaan vakion vääntö on vähintään käytössä joka kierrosluvulla. Ja alle tonnilla euroja. Omassa t5:ssa ollut lastu ollut sisäänajosta-60tkm eikä edes auton oma tietokone anna minkäänlaisia vikailmoituksia. Samalla kannattaa ilman muuta satsata n 100e filtteriin ja miettiä järeämpää putkistoa, jos 300hv tuntuu pieneltä...
- Volvot5
Hei putken vaihtannut.Olisiko sulla se orkkis putki tallella.Olis sellaiselle tarvetta.
viestittele jos lö[email protected] - t5tulossa
lastuttaa kirjoitti:
Koska autossasi ei ole enää takuu voimassa niin millään järkisyyllä ei kannata olla lastuttamatta. Ohjelmoitavassa systeemissä voit valita, ajatko vakio-ohjelmalla vai virityksellä. Vääntö kasvaa, tehot nousee, kulutus pienenee eikä vääntökäyrä "siirry" korkeammille kierroksille, vaan vakion vääntö on vähintään käytössä joka kierrosluvulla. Ja alle tonnilla euroja. Omassa t5:ssa ollut lastu ollut sisäänajosta-60tkm eikä edes auton oma tietokone anna minkäänlaisia vikailmoituksia. Samalla kannattaa ilman muuta satsata n 100e filtteriin ja miettiä järeämpää putkistoa, jos 300hv tuntuu pieneltä...
Pikapuoliin tulee pihaan -01 T5 geartronic-tomaatilla. Minkäslaisia kokemuksia on automaatin kestävyydestä lastun kanssa? Entä miltä valmistajilta löytyy parhaimmat lastut, erityisesti tuollaiset ohjelman vaihdon mahdollistavat kiinnostaisivat.
- T5 -02
lastuttaa kirjoitti:
Koska autossasi ei ole enää takuu voimassa niin millään järkisyyllä ei kannata olla lastuttamatta. Ohjelmoitavassa systeemissä voit valita, ajatko vakio-ohjelmalla vai virityksellä. Vääntö kasvaa, tehot nousee, kulutus pienenee eikä vääntökäyrä "siirry" korkeammille kierroksille, vaan vakion vääntö on vähintään käytössä joka kierrosluvulla. Ja alle tonnilla euroja. Omassa t5:ssa ollut lastu ollut sisäänajosta-60tkm eikä edes auton oma tietokone anna minkäänlaisia vikailmoituksia. Samalla kannattaa ilman muuta satsata n 100e filtteriin ja miettiä järeämpää putkistoa, jos 300hv tuntuu pieneltä...
Voisitteko antaa yhteystietoja lastujenne myyjille esim. www-sivut.
- Volvo V70 T5
T5 -02 kirjoitti:
Voisitteko antaa yhteystietoja lastujenne myyjille esim. www-sivut.
- että
Volvo V70 T5 kirjoitti:
tilaatte osanne täältä?
http://www.amworks.com/banner.htm
Kyseisen pajan rakentama Fiat X 1/9 Bertone TURBO kulkee n. 300 km/h
Joensuussa tänä kesänä ajettu 299 km/h
Netistä ei löytyny sitä 299 ajoa, mutta tuo linkki kertonee, että auto kulkee sen..
http://www.karjalanmaa.net/cfmldocs/uutinen.cfm?lehti=526&uutinen=2830&arkisto=1
tuossa kuvia
http://www.amworks.com/gallery/fin/fiat19turbo.htm
Saa varmaan teidän Volvotkin kulkemaan, jos moinen Fiat kulkee..
On siellä pari tuplaturbo Corvetteakin sun muuta suht kireetä rautaa.
http://www.amworks.com/gallery/fin/index.htm
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339