Olen katsellut tuollaista 05 puntoa, kun näyttää olevan edullinen, mutta toinen asia kestääkö ne ja onko mainettaan parempi?
Fiat punto, kestääkö?
11
260
Vastaukset
- 18+5
Minkälainen maine Puntolla sitten on?
- GrandePuntoClub
Eikös Puntolla ole hyvä maine kun myytykin hirmuisia määriä. Siitä taitaa olla jo reilusti yli 5 vuotta aikaa kun Punton valmistusmäärä ylitti 10 miljoonan rajan. Melkoinen määrä yhdelle automallille, ensimmäiset Puntot taisivat valmistua v.1994.
- kysymysfiiusta
GrandePuntoClub kirjoitti:
Eikös Puntolla ole hyvä maine kun myytykin hirmuisia määriä. Siitä taitaa olla jo reilusti yli 5 vuotta aikaa kun Punton valmistusmäärä ylitti 10 miljoonan rajan. Melkoinen määrä yhdelle automallille, ensimmäiset Puntot taisivat valmistua v.1994.
Mulla on jäänyt sellainen käsitys fiiusta, että niiden kans saa temuta, mutta siksi kysynki, että millainen on esim. Juuri tämä punto, voiko edes verrata vaikka ibizaan,fabiaan?
Entäs pitääkö tämä paikkansa eli sitä pienempi Fiat sen parempi, mutta olen myös kuullut sen toistekkin päin - GrandePuntoClub
kysymysfiiusta kirjoitti:
Mulla on jäänyt sellainen käsitys fiiusta, että niiden kans saa temuta, mutta siksi kysynki, että millainen on esim. Juuri tämä punto, voiko edes verrata vaikka ibizaan,fabiaan?
Entäs pitääkö tämä paikkansa eli sitä pienempi Fiat sen parempi, mutta olen myös kuullut sen toistekkin päinFiatilla kuten monella muullakin merkillä on hyviä ja huonoja malleja. Ei aina koko ratkaise. Oma GP on kyllä toiminut erinomaisesti mitä se mulla kohta 3 vuotta on ollut ja ajankin melko paljon, lähes 30 tkm vuodessa. On mulla ollut pari isoa Fiatia aikoinaan Croma -87 ja 132 autom. -77 ja ne olivat melko vanhoja ja paljon ajettuja kun omistin ne joten joskus jotain joutui remppaamaankin. Mutta olivat ne hienoja etenkin sisustukseltaan ja ajomukavuudeltaan (äänieristys jne. eri tasoa kuin näissä pienemmissä). Ja laadukkaan, tasokkaan oloisia. Kyllä niistä huomasi että olleet uutena kalliita autoja.
- sdfkdofwf
kysymysfiiusta kirjoitti:
Entäs pitääkö tämä paikkansa eli sitä pienempi Fiat sen parempi, mutta olen myös kuullut sen toistekkin päinMulla on -06 Punto ja mittarissa 99 tkm. Takaiskarit vaihdettu ja äänenvaimentaja taakse, samoin vaihdetttu jarrupalat eteen ja hihnat taakse. Sähköinen ohjaustehostin temppuilee - kuten muissakin Puntoissa - silloin tällöin. Asiaa auttoi, kun avasin ratin alta tehostajan liittimet ja suihkautin CRC:tä. Muuten ei ole muuta vikaa kuin että vie liian vähän bensaa :)
Raudanluja pikkuauto! Ja hieman pompottavaa perää lukuunottamatta mainio ajettava. - GrandePuntoClub
sdfkdofwf kirjoitti:
Mulla on -06 Punto ja mittarissa 99 tkm. Takaiskarit vaihdettu ja äänenvaimentaja taakse, samoin vaihdetttu jarrupalat eteen ja hihnat taakse. Sähköinen ohjaustehostin temppuilee - kuten muissakin Puntoissa - silloin tällöin. Asiaa auttoi, kun avasin ratin alta tehostajan liittimet ja suihkautin CRC:tä. Muuten ei ole muuta vikaa kuin että vie liian vähän bensaa :)
Raudanluja pikkuauto! Ja hieman pompottavaa perää lukuunottamatta mainio ajettava.Toissapäivänä käytin G.Puntoani ensimmäisessä katsastuksessa, läpäisi huomautuksitta. Ensi vuonna on välivuosi katsastuksessa, joten seuraava katsastus noin 2 vuoden kuluttua. Erinomaisesti siis toiminut koko omistusaikani tämä Puntoni, ohjaustehostinkaan ei ole temppuillut.
- sdddpoifd
GrandePuntoClub kirjoitti:
Toissapäivänä käytin G.Puntoani ensimmäisessä katsastuksessa, läpäisi huomautuksitta. Ensi vuonna on välivuosi katsastuksessa, joten seuraava katsastus noin 2 vuoden kuluttua. Erinomaisesti siis toiminut koko omistusaikani tämä Puntoni, ohjaustehostinkaan ei ole temppuillut.
Ei se G: Puntossa enää vaivaakaan, vaan Punto II-III:ssa..
- italyspain
sdddpoifd kirjoitti:
Ei se G: Puntossa enää vaivaakaan, vaan Punto II-III:ssa..
Onko eri moottoreissa eroja/tyyppivikoja? Siis juuri gpuntossa..
ite olen vähän miettinyt Ibizan ja fiiun välillä.. Eikös kummatkin ole italialaisen kynästä - Menneitä aikoja
italyspain kirjoitti:
Onko eri moottoreissa eroja/tyyppivikoja? Siis juuri gpuntossa..
ite olen vähän miettinyt Ibizan ja fiiun välillä.. Eikös kummatkin ole italialaisen kynästäEi ole Ibiza enää italiaano, kyllä se on vaan näitä VAG-yhtymän "Pirkka-Volkkareita"
- paaliin vaa
ei kannata hommata fiat missä kaikki viat ja liian halpoa verratuna mersuun audiin ei kestä 100tkm nii paaliin vaan
- ja joka päivä tulee
Kumma kyllä noita Puntoja tulee jatkuvasti vastaan, siis ajaen.
Kyllä Punton kans pärjää.
Parempi kuin monet olettavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k364282- 552965
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462878- 302643
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402621Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82585- 382199
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541965Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461683- 1411527