Helsingin viimeiset viheralueet ja ovat hätää kärsimässä esimerkiksi vartiosaari on kaavoitettu rakennettavaksi sinne on ehdotettu peräti 7000 ihmisen asuinaluetta
kivinokkaan on suunniteltu peräti 12000 ihmisen asuialue ja meri-rastilaan rakennetaan asuinalue 2000 ihmiselle koska kokoomuksen äänestys voitti keskuspuistoakin on aikanaan ehdotettu kaavoitettavaksi todella törkeää helsinki ja muu etelä-suomi on rakenettu lähes kokonaan ja viimeiset muruset sitten lakaistaan roskakorii jos arvoisin 99,9 prosenttia on rakennettu ja jäjellä viheraluieta ja lehtimetsiä on ne 0,1 prosenttia miettikää tätä.
Helsinki kärsii liikarakentamisesta
4
111
Vastaukset
- Meitä on moneksi.
Sama porukka hyyssää tänne pakolaisia asumaan ja samalla vastustaa asuntorakentamista. on he ihme hihhuleita.
- mökkiä vaan kehiin
Turhaa se on höpöttää jotain luonnonsuojelusta kaupunkien yhteydessä. Kaupunkiin kuuluu ahtaa niin paljon ihmisiä, kun täyteen rakennettuna vain sopii ja sillä selvä.
- Luonnonpuolustaja
Ei ole näin kukaan ei viihdy pelkkien betonibunkkereiden
keskellä ilmeisesti sinä viihdyt voisit myös pysyä siellä
mitä jos sinulta itseltäsi vietäisiin koti mietipä sitä. - Jagdpanther
Eipä niiltä elukoilta mielipidettä kysytä. Menkää vaan kaikki saatana sinne hesaanne niin jää loppumaa meille muutamalle jäljelle jääneelle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566848
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264058- 453326
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323114- 512896
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432206
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722003Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt521958- 291816