Niin, ajattelin että jos löytäisin jonkun joka tekisi kanssani pelin, siis tekisi kuvia, grafiikkoja siihen, pelistä ei tule mitään maksullista josta tienaa tai mitään joka on niin hyvä. Ei välttämättä edes valmistu :D mutta olen harjoitellut koodausta ja ajattelin että haluaisiko joku tehdä minulle grafiikkoja ja laitan tekijöihin kyllä nimen jos haluat jos nyt suostut. Olen oikeasti vain 14 vuotias lapsi mutta koodausta olisi yritys mutta kun en osaa piirtää koneella mitään omaa, ja en halua kopioida netistä niitä samoja 1000 kertaa käytettyjä tiiliseinän kuvia tai vastaavia peliini.
Etsin jotain joka tekisi grafiikkoja peliin ajankuluksi
Harjoittelija
1
124
Vastaukset
- juuuuu
Olen vasta aloittanut digitaiteilija, niin voisin harjoituksen vuoksi kokeilla tehdä jotain?
Voit sitten kun olet ansioitunut koodaaja ja töissä jossain pelifirmassa niin muistaa :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361994
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301739- 161527
- 231508
- 91391
- 241387
- 141237
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781135- 221102