Minua kiinnostaisi tietää kuinka usein te jo synnyttäneet ajattelette synnytystä/synnytyksiänne ?
Oma tyttöni jo 2 vuotta, mutta huomaan että käyn päässäni edelleen synnytystä läpi, vähintään joka toinen päivä. Synnytys vaan tulee yhtäkkiä mieleeni esim kesken leffan katsomisen. Onko muilla tälläistä? Onkohan ihan normaalia?
Synnytys meni muuten mukavasti, mutta vauva syntyi huonokuntoisena, mutta onneksi virkosi kuitenkin suht pian.
En koe että minulle olisi jäänyt traumoja, mutta miksi silti mietin sitä näin usein?!
Synnytyksen ajatteleminen
3
253
Vastaukset
- muistelua täälläkin
en mä nyt ehkä noin usein ajattele, mutta silloin tällöin käy mielessä ja muistelen, nyt toista kuumeillessa useammin :) oma synnytys kesti aika kauan ja oli hankala, niin riittää muistelemista, minusta on luonnollista ja kivaa muistella elämän tähän asti mullistavinta ja hienointa tapahtumaa!
- pian kahden äiti
Joskus, mutta harvemmin. Nyt kun odotan toista ja pääsin juuri viimeiselle kolmannekselle, synnytys käy mielessä useammin.
Kuitenkin yleensä siinä muodossa, että ennen ensimmäistä synnytystä jännitin enemmän juuri sitä synnytystä enkä ajatellut niinkään synnytyksen jälkeistä vauva-aikaa. Nyt se synnytys ei jännitä enää samalla tavalla ja vauva sekä aika synnytyksen jälkeen yleensäkin on ensisijaisena mielessä. - Mymmelitär
Monta kertaa viikossa tulee mieleen, poika 8kk ja synnytyksessä kaikki meni hyvin!
Luulin olevani outo, kun asia pyörii edelleen niin paljon mielessä.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2314148Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1141394- 481169
- 771075
- 59943
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911