Olisi kiva tavata palstan uskiksia joskus. Faith, suurempi kuin ja mummonmuori yms. Oletteko neliön Tampere- Hesa- Turku- Pori - Lahti sisällä jossain? Nähtäisiinkö kerran keväällä jossain eteläsuomessa? Miten saataisiin yhteys?
Tavataanko uskikset joskus?
70
280
Vastaukset
- laajakaista turha teillä
Rukoilkaa ettekös te sillai hommat yleensä hoida :O
- vai kuinka ?
" Rukoilkaa ettekös te sillai hommat yleensä hoida "
Täysin OIKEA HUOMIO sinulta ! Rukous kantaa aina..:) Mutta kyllä laajakaistaakin tarvitaan, kuten tähän kirjoitteluun ..
" boxin:
Olisi kiva tavata palstan uskiksia joskus. Faith, suurempi kuin ja mummonmuori "
Aika pieni on sinun uskis kiintiösi.? Tarkoitit kai ev.lut.kirkkoonkuuluvia, saman näkemyksen omaavia..?
- Anna-Kaisa K
Hei, en ole palstan vakituinen kirjoittaja, mutta asun Espoossa. t. A-K K
Ei mikään huono ajatus. Se vain itselläni on ongelma, että asun täällä itäisessä suomessa. Aika harvoin tulee käytyä siellä etelässä. Ihan pikipäin ja yleensä työasioissa.
- Kalle Ankka
Vai että uskiksia....Faithin kyllä ymmärrän. Liberaali on löpölaari.
Faith, Tex Willer,Pertsa2012, Jaakob, Anna-Kaisa K, t11....siinä on uskovaisia.
Niin jooellei uskis ole sitten löpölaari ja uskova konservatiivi niin sitten ymmärrän,mutt asiihen porukkaan ei Faith muistikuvani mukaan kuulu.- libuko?
Ei Faith ole libu, konsu se on ja syvällä demonien ym. maailmoissa, tietää ja tunnistaa riivatut ja narkkarit.
- hyvä idea
On tavattava tässä maallisessa koska meillä uskovillakin on osalla eri osoite kuoleman jälkeen.
- vihominen alkaa
Pidätkö löylyjä yllä meille muille?
- *Faith*
Kiitos ehdotuksesta! Olisi kyllä mielenkiintoista tavata joskus muita palstalaisia, mutta Mummomuorin tapaan minullakin on ongelmana välimatka. Asun Pohjois-Suomessa, ja tuon mainitsemasi "neliön" sisällä olen käynyt yleensä vain silloin, jos olen matkustanut Helsinki-Vantaan lentoaseman kautta. ;)
- kerran nuorena
Eli kerran elämässä?
- sekin turhaa
kerran nuorena kirjoitti:
Eli kerran elämässä?
miksi uskis edes matkustaa lähikauppaa ja soskua pidemmälle kun taivaasta voi piipahtaa missä vaan?
- Ei kiitos
" Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja.
Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita, rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä,pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia;
heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta. "
2. tim. 3: 1 - 5- Vivamossa
Hyvä. En minäkään haluaisi noita mölöturpia tavata. Noi joutuu helvettiin. Minä pääsen taivaaseen
- olis vähän asiaa
Vivamossa kirjoitti:
Hyvä. En minäkään haluaisi noita mölöturpia tavata. Noi joutuu helvettiin. Minä pääsen taivaaseen
Tulen takuuvarmasti paikalle, jos Lukija sinne tulee....siis multinikki, kuten vivamossa, kristitty45, ex vaikka mitä, jne.....
Toivottavasti nähdään pian.
jos luettelee 5 pistettä, nii eikö siitä tule viisikulmio, eikä neliö?
- xyfg
Heh heh hehheh! Tarkkaa poika!
- tuli ongelma
Missä se Pori oikein sijaitsee? Saako Lahdesta Tampereen kautta suoran viivan Poriin?
- Mirka ···
Toivon viikottaista TV ohjelmaa missä uskikset ja ateistit väittelee keskenään.
- suurempi kuin <3
Hei! Olisipa kiva tavata. Mutta epäilinkin, että Mummomuori on kaukana Itä-Suomessa ja Faith pohjoisessa (keväällä kerroit nauttivasi helteistä ja säätiedotus lupasi helteitä vain pohjoiseen).
Minä kyllä olen täällä etelässä tavoitettavissa :)
Mutta mitenkäs me voitaisiin sopia tapaamisesta. Yht'äkkiä huomattaisiin vielä, että Nasse tai Foksmalder hyökkää nurkantakaa tms. :DJos hommaan prepaidin, ja laitat siihen sähköpostisi tai numerosi ja laitat tähän palstalle sitten sanan, jonka liität mukaan, niin tiedän, että et ole nasse. Minä olen rekattu, joten tiedät, mihin menee tietosi.
Eli esim.
"numeroni on ------------- ja koodisana on kani"
Sitten vain laitat tähän johonkin viestiin sanan kani jonnekin joukkoon, niin otan sinuun yhteyttä.
How about?- dream on
"Yht'äkkiä huomattaisiin vielä, että Nasse tai Foksmalder hyökkää nurkantakaa tms. :D"
Toi taitaa tapahtua vain sun päiväunissa kimppakivaa ;) - yööääkk...
dream on kirjoitti:
"Yht'äkkiä huomattaisiin vielä, että Nasse tai Foksmalder hyökkää nurkantakaa tms. :D"
Toi taitaa tapahtua vain sun päiväunissa kimppakivaa ;)Jep ja toi boxi ajattelee vaan kaneja, kyl uskovat on pervoja.
- Nasse.
yööääkk... kirjoitti:
Jep ja toi boxi ajattelee vaan kaneja, kyl uskovat on pervoja.
Nassella on syöttöä yli oman tarpeen, lähinnä kerrossiivoojan tyttärien ikäluokissa sekä nuoremmissa :)
Käy vielä samanlailla kun Jessen piti ilmestyä nyörättyyn kehään Nassen kanssa :)
PS: toisekseen kerrossiivoojamme on antanut nettiin riittävästi informaatiotaan miehestään jonka kautta irl olisi tavoitettavissa. Siivooja tietty siiviijan logiikalla on pistanut roskat jonka johdosta niitä ei ole koskaan ollutkan. Ymmärtämättä ettei netti unohda :D
- vakkariuskis
Jos tosissaan on tapaamishaluja, niin voihan sen järjestää mihin vaan Suomessa. Jos yksi on pohjoisesta, yksi idästä, moni etelästä, niin järjestää sen keski-suomeen, niin ettei kenelläkään ole ylivoimaista matkaa?
- -Leirinuotiolla-
Yksi tuli sieltä ja toinen tuli täältä,
idästä, lännestä, Pohjan päältä.
Yksi tuli hevosin ja välkkyvin valjain,
toinen tuli kävellen ja kyynärpäin paljain.
Maantien varteen me yhdyimme yössä,
siinä oli toiset jo tulenteon työssä...
kirjoitti Eino Leino
Kuopio vai Jyväskylä taiTampere ja Tuikku ja Tuula ja Ville olisivat VIP..
- pro-balttis
hyvä seurakunta!
Ette kai unohda Balttista! Hän on hiljainen ja ujo nassikka, joka ei tohdi ilmoittautua mukaan, mutta varmasti ilahtuisi, jos saisi kutsun bileisiin!
Hänhän oikein halajamalla halajaa saada tarkastella kriittisesti omia käsityksiään ja tarvittaessa entrata niitä - joten älkää unohtako Balttista! - OnniMannista Matikka
pro-balttis kirjoitti:
hyvä seurakunta!
Ette kai unohda Balttista! Hän on hiljainen ja ujo nassikka, joka ei tohdi ilmoittautua mukaan, mutta varmasti ilahtuisi, jos saisi kutsun bileisiin!
Hänhän oikein halajamalla halajaa saada tarkastella kriittisesti omia käsityksiään ja tarvittaessa entrata niitä - joten älkää unohtako Balttista!Kaisa Kananainen on jo kutsunut Balttiksen omiin kotibileisiinsä, joissa tarjoillaa teetä, sympatiaa, ja Jeesuskeksiä sitä haluaville.
- Nasse.
Kerrossiivoojien kokoontumisajo. Wettex heiluu ja tolu haisee :)
- suurempi kuin <3
Mikä fiksaatio sulla Nasse on kerrossiivoojiin?
Onko sulle joskus joku kerrossiivooja tehnyt pahaa?- Ari Huntt.
suurempi kuio nolla!
Joku kerrospalvelija on joutunut siivoamaan nassukan homo-orgioden jäljet ja voi tehdä asian julkiseksi! - Nasse.
Ari Huntt. kirjoitti:
suurempi kuio nolla!
Joku kerrospalvelija on joutunut siivoamaan nassukan homo-orgioden jäljet ja voi tehdä asian julkiseksi!No mitä mieltä "Jeesuksesi" olisi tuosta todistuksesta?
Vaikka et Mensan jäseneksi koskaan pääse ja moni muukin asia hiertää, niin kannattaako tuo?
Et lähtökohtaisesti ole valehtelija tai tahallinen typerys tms. kuten moni vertaisryhmästäsi. - Huntt Ari.
Nasse. kirjoitti:
No mitä mieltä "Jeesuksesi" olisi tuosta todistuksesta?
Vaikka et Mensan jäseneksi koskaan pääse ja moni muukin asia hiertää, niin kannattaako tuo?
Et lähtökohtaisesti ole valehtelija tai tahallinen typerys tms. kuten moni vertaisryhmästäsi.nasse!
Kiitos, nassukka! Vaikka monimielistä sanomaasi ei mädännyt kaalini täysin sulattanutkaa, annan uskoa itselleni, ettei se sentään niskalaukaus ollut.
Jeesus ja jeesus? Jospa se olikin sinun "jeesuksesi", joka viestin inspiroi-mene ja tiedä.
Olen käynyt mensan testeissä kolme kertaa ja yhteispistemäärä on 85. Käyn vielä pari kolme kertaa ja sitten leuhkimaan ; mensan pisteitä on - siis yhteensä - pitkälti toista sataa.
Siitä kinkkuhommasta vielä. On tussari duunattu ja sapeli hiottu - miten nyt on sen kinkun saannin kanssa? Lohdutan, että Virossa tehdäänb halvalla kinkkuproteeseja, kun vaan paidankauluksesi numeron tietävät, niin haapaproteesi tulee tuota pikaa,
Rauhallista Jou...... no, ei sulle tietenkään sellaista voi toivottaa, mutta kävisikö kompromissina Rauhallista ja ikuista rauhaa päälle maan! - Nasse.
Huntt Ari. kirjoitti:
nasse!
Kiitos, nassukka! Vaikka monimielistä sanomaasi ei mädännyt kaalini täysin sulattanutkaa, annan uskoa itselleni, ettei se sentään niskalaukaus ollut.
Jeesus ja jeesus? Jospa se olikin sinun "jeesuksesi", joka viestin inspiroi-mene ja tiedä.
Olen käynyt mensan testeissä kolme kertaa ja yhteispistemäärä on 85. Käyn vielä pari kolme kertaa ja sitten leuhkimaan ; mensan pisteitä on - siis yhteensä - pitkälti toista sataa.
Siitä kinkkuhommasta vielä. On tussari duunattu ja sapeli hiottu - miten nyt on sen kinkun saannin kanssa? Lohdutan, että Virossa tehdäänb halvalla kinkkuproteeseja, kun vaan paidankauluksesi numeron tietävät, niin haapaproteesi tulee tuota pikaa,
Rauhallista Jou...... no, ei sulle tietenkään sellaista voi toivottaa, mutta kävisikö kompromissina Rauhallista ja ikuista rauhaa päälle maan!Pipari käy hyvin.
Jouluhan on valon juhla, kannattaa muistaa alkuperä, väkivaltauskonnolla ei ole kaikkea tuhottu.
Otahan kohtuudella ja ohuita siivuja, veliseni. Ettei käy kuten Niemenmäessä vuonna 2009 kun susiturkki levällää jäädyttiin puiston penkille mukavana kesäpäivänä. Geetä hakiessa, portaattomasta.
Muistathan veli Truban, oi lh? - Huntt Ari.
Nasse. kirjoitti:
Pipari käy hyvin.
Jouluhan on valon juhla, kannattaa muistaa alkuperä, väkivaltauskonnolla ei ole kaikkea tuhottu.
Otahan kohtuudella ja ohuita siivuja, veliseni. Ettei käy kuten Niemenmäessä vuonna 2009 kun susiturkki levällää jäädyttiin puiston penkille mukavana kesäpäivänä. Geetä hakiessa, portaattomasta.
Muistathan veli Truban, oi lh?nasse!
Oi- kuka on veli? Truba on venäjäksi torvi, myös kännykkä! Ei kai SE torvi! Valon juhlapa hyvinkin, näin runsaan valon aikaan, Miten sopivasti hoksattu, että nyt kun on näin valoisaa, niin vietetäänpä Joulua!
Sitä kyllä menee helposti sekaisin niin kesät kuin talvet, niin väkivaltauskonnot kuin joulut. On hyvä, että tämä valon määrä alkaa vähetä....vai miten se nyt menee!
Kestäpä tässä nyt ajan tasalla - joka tapauksessa Etelä- Afrikassa alkaa pimetä, koska sen nyt oleva kesä!oppuu.
Olet siis g-miehiä, - hyvä, ennätin jo pelätä sinua kakkos-mieheksi!
- Väinämönen
Miksi vainoharhaisia uskiksia pitäisi tavata?
Uskovaisten historian tuntien en luottaisi turvallisuuteen. Onhan kristinuskolla maailman väkivaltaisimman ja verisimmän uskonnon titteli. - eräs sivustaseuraaja
Katsokaa nyt tätäkin taas: Boxi ehdottaa, että tavattaisiin, ja täällä yli puolet kommenteista on täysin asiattomia. Onneksi tämä palsta lopetetaan.
ja täällä yli puolet kommenteista on täysin asiattomia
Heidän tehtävänsä on olla sitä mitä ovat. Kukin tekee parhaansa koko ajan. Ei kukaan pysty muuhun kuin siihen mihin sillä hetkellä pystyy.
Miten joku palstan nimi muuttaisi ihmisen muuksi kuin siksi mitä on? Tämä EI ole syytös. Niin vain on. Katsopa tähänkin tulevia vastauksia. Varmasti vipittömästä mielestä lähtöisin.- iso kokous?
Ja paikalle tuli 4 multinickkeilijää :D:D:D
- suurempi kuin <3
boxi kirjoitti:
Faith ja mummonmuori eivät pääse matkan takia. Suurempi kuin
Moi boxi! Anteeksi, etten ole kommentoinut aiemmin, mutta eilen kun yksi otsikko palstalta poistettiin, niin mullekin tuli banni palstalle, enkä saanut sitä purettua. En jaksanut tarpeeksi veivata.
Mitä tulee tapaamiseen, olen vähän arka sopimaan tapaamista -vaikkakin koodein- tällä palstalla, vaikka mieli tekisikin. Kuten huomaat, ketjuun on tullut kommentoimaan vaikka keitä ja vaikka millä tavalla.
Sulla oli jo suunnitelma valmiina, mutta pahoin pelkään, että jotkut, joilla on liikaa aikaa yrittäisivät sabotoida sitä. (Ehkä muuten munkin pitäisi hankkia prepaid.)
Olen itseasiassa tammikuussa tulossa Turun suunnalle, etkös ainakin välillä vaikuta jossain sielläpäin?
Ajatus kahveista on kieltämättä kiva. suurempi kuin <3 kirjoitti:
Moi boxi! Anteeksi, etten ole kommentoinut aiemmin, mutta eilen kun yksi otsikko palstalta poistettiin, niin mullekin tuli banni palstalle, enkä saanut sitä purettua. En jaksanut tarpeeksi veivata.
Mitä tulee tapaamiseen, olen vähän arka sopimaan tapaamista -vaikkakin koodein- tällä palstalla, vaikka mieli tekisikin. Kuten huomaat, ketjuun on tullut kommentoimaan vaikka keitä ja vaikka millä tavalla.
Sulla oli jo suunnitelma valmiina, mutta pahoin pelkään, että jotkut, joilla on liikaa aikaa yrittäisivät sabotoida sitä. (Ehkä muuten munkin pitäisi hankkia prepaid.)
Olen itseasiassa tammikuussa tulossa Turun suunnalle, etkös ainakin välillä vaikuta jossain sielläpäin?
Ajatus kahveista on kieltämättä kiva.Kyllä me kaksi kristittyä naista tämän juonimme: on vanha prepaid 041 475 4868, joka saa tuhoutua eli kun saan kontaktisi, minkä vain, hävitän koko lapun. Tulee roskaa täyteen kuitenkin. Otan sitten edelleen yhteyttä. Älä soita, on äänettömllä kaapissa. Puran viestit joskus sitten.
- noin tiedetään
boxi kirjoitti:
Kyllä me kaksi kristittyä naista tämän juonimme: on vanha prepaid 041 475 4868, joka saa tuhoutua eli kun saan kontaktisi, minkä vain, hävitän koko lapun. Tulee roskaa täyteen kuitenkin. Otan sitten edelleen yhteyttä. Älä soita, on äänettömllä kaapissa. Puran viestit joskus sitten.
ahaa sitä ollaan sellasia naisia että erikseen kutupuhelin!
ÄLÄ HYVÄ IHMINEN MENE TUON KANSSA IHAN TAAKUUVARMA REKKIS JOKA YRITTÄÄ JOTAIN. - älä mene halpaan
suurempi kuin <3 kirjoitti:
Ajatus kahveista on kieltämättä kiva.Älä mene tohon boxin halpaan, ihan oikeasti itse kerran erehdyin lähettämään viestin ja viestin vastaanottaja sitten soitteli mulle koko ajan kun numero oli tiedossa ;) oli varmaan jo sellianen vaanija tyyppi mutta onneksi mulla oli silloin jo salinen numero niin ei saannut tietoja sillä mutta jouduin kuitenkin numeron vaihtamaan.
Sovi tapaaminen sähköpostilla mahdollisimman yleiselle paikalle. - jotain outoa taas
älä mene halpaan kirjoitti:
Älä mene tohon boxin halpaan, ihan oikeasti itse kerran erehdyin lähettämään viestin ja viestin vastaanottaja sitten soitteli mulle koko ajan kun numero oli tiedossa ;) oli varmaan jo sellianen vaanija tyyppi mutta onneksi mulla oli silloin jo salinen numero niin ei saannut tietoja sillä mutta jouduin kuitenkin numeron vaihtamaan.
Sovi tapaaminen sähköpostilla mahdollisimman yleiselle paikalle.näinkö meille täällä aina käy, käy, käy......
jotain outoa taas kirjoitti:
näinkö meille täällä aina käy, käy, käy......
Minulla on kaksi sähköpostia ja molemmista saa nimeni selville: toinen on yliopiston ja toinen sairaalan, jossa on suoraan nimeni.
Olen rekattu, joten minuun olisi helpompi ottaa yhteyttä. En ole stalker ja voin tavata vaikka työpaikallani. Minulla on todellakin muutakin tekemistä, kuin vaania ja soitella jollekin. Oma työkännyni soi koko ajan töissä sairaalan ongelmia, joten ei hätää. Tämä on ainoa, jonka voin antaa. Sähköpostejani en voi tunnistussyystä antaa. Tietokoneen suojan vuoksi en luo uutta. Prepaidin saa roskiin, jos tulee ongelmia.
Tarjoan tapaamispaikaksi nyt sitten vaikka yksityisvastaanoton jälkeen Hesassa tai kaupungissa x sairaalatyöni jälkeen tai kotikaupungissani Stockmannilla. Olen kolmen lapsen åiti ja aviomies on... mikä mielikuvitus teillä on!!! Tämä on viimeinen kirjoitukseni: alan joulusiivoukset- Hyvää Joulua kaikille! Kristus syntyy taas!!! (Vaikka jo onkin ollut 2000v!)boxi kirjoitti:
Minulla on kaksi sähköpostia ja molemmista saa nimeni selville: toinen on yliopiston ja toinen sairaalan, jossa on suoraan nimeni.
Olen rekattu, joten minuun olisi helpompi ottaa yhteyttä. En ole stalker ja voin tavata vaikka työpaikallani. Minulla on todellakin muutakin tekemistä, kuin vaania ja soitella jollekin. Oma työkännyni soi koko ajan töissä sairaalan ongelmia, joten ei hätää. Tämä on ainoa, jonka voin antaa. Sähköpostejani en voi tunnistussyystä antaa. Tietokoneen suojan vuoksi en luo uutta. Prepaidin saa roskiin, jos tulee ongelmia.
Tarjoan tapaamispaikaksi nyt sitten vaikka yksityisvastaanoton jälkeen Hesassa tai kaupungissa x sairaalatyöni jälkeen tai kotikaupungissani Stockmannilla. Olen kolmen lapsen åiti ja aviomies on... mikä mielikuvitus teillä on!!! Tämä on viimeinen kirjoitukseni: alan joulusiivoukset- Hyvää Joulua kaikille! Kristus syntyy taas!!! (Vaikka jo onkin ollut 2000v!)Ja kiitos kirkolleni tästä palstasta!
Kiitos Turun tuomiokirkon seimestä!
Kiitos kaikille papeille kovasta työstä nykyisen paineen alla!
Siunausta teille kaikille!
Kiitos vapaaehtoisille kirkossa!
Kiitos kirjoittajille palstalla! Terveisiä kaikille!
Pahoitteluni kaikille, joita olen mahdollisesti loukannut!
Siunausta rakkaalle omalle kirkolleni!
Kristus on suurin.noin tiedetään kirjoitti:
ahaa sitä ollaan sellasia naisia että erikseen kutupuhelin!
ÄLÄ HYVÄ IHMINEN MENE TUON KANSSA IHAN TAAKUUVARMA REKKIS JOKA YRITTÄÄ JOTAIN.Itse asiassa noin Sherlock Holmesin tuotannon alkukielellä omistavana ja kovasti diggaavana antaisin muutaman vinkin tämänlaisiin tilanteisiin.
1) Älä anna sähköpostiosoitettasi mihinkään tuntemattomaan paikkaan. Yksi sähköpostini on tuhottu, kun sen opiskelijoille annoin joskus 2000, kun asia oli vielä uusi. Minut laitettiin ties mihin palstojen listoille.
2) Sähköposti voi olla vaarallinen reitti koneellesi ja se voi häiritä sen toimintaa. Kaksi konetta on perheessämme menetetty lopulliseen kaatumiseen ja se ottaa todella päähän. Suojaa konettasi. Linux on hyvä vaihtoehto, jos kestät sen hankaluudet yhteensopivuuksissa. Sähköpostissa saa myös sinut tunnistettua helposti
3) Prepaid on lappu, jonka voi heittää roskiin. Sillähän niistä stalkereista pääsee. Minulla on työkänny sairaalassa, henk. kohtainenkänny ja romu/varakänny, joka on juuri varalla prepaideineen. Kahta ensimmäistä varjelen.
4) Jos nimimerkki ei ole rekattu, joku voi esiintyä hänenä. Näin kävi minullekin, ennen kuin rekkasin. Boxi alkoi kirjoittelemaan ihan levottomia ja oli pakko suojata nimi. Ei- rekattu nimimerkki on tietyllä tavalla vaikeampi luottamuksen kannalta.
5) Tapaa tuntematon henkilö esim. hänen työpaikallaan, niin saat samalla muiden tuen, että tyyppi ei ole joku seko. Muut näkevät sinut ja näet muiden suhteen häneen. Sillähän niistä ongelmista pääsee.
6) Minulla on paljon puuhaa elämässäni, mutta kahvilla tykkään käydä. Mummonmuori, faith ja suurempi kuin- *Faith*
boxi kirjoitti:
Ja kiitos kirkolleni tästä palstasta!
Kristus on suurin.Kiitos, Boxi. Rauhallista ja siunattua joulua myös sinulle!
boxi kirjoitti:
Kristus on suurin.Kiitos boxi, olipa mukava lukea näitä sanojasi..
Aija-pappi- Haureus on synti
boxi kirjoitti:
Kristus on suurin.Osoitatko homseksille hyväksyntää?
Liberaalihan olet? Ainakin sellainen muistikuva mulla on.
Liberaalit sopivat hyvin tyhmiksi neitsyiksi ja eksytyskuvauksiin kuten Imatran pappi toi esiin seurakuntansa haureellisen esiaviollisen seksin elämän. - Nasse.
boxi kirjoitti:
Tarjoan tapaamispaikaksi nyt sitten vaikka yksityisvastaanoton jälkeen Hesassa tai kaupungissa x sairaalatyöni jälkeen tai kotikaupungissani Stockmannilla. Olen kolmen lapsen åiti ja aviomies on... mikä mielikuvitus teillä on!!! Tämä on viimeinen kirjoitukseni: alan joulusiivoukset- Hyvää Joulua kaikille! Kristus syntyy taas!!! (Vaikka jo onkin ollut 2000v!)" Oma työkännyni soi koko ajan töissä sairaalan ongelmia, joten ei hätää. Tämä on ainoa, jonka voin antaa. Sähköpostejani en voi tunnistussyystä antaa. Tietokoneen suojan vuoksi en luo uutta. Prepaidin saa roskiin, jos tulee ongelmia.
Tarjoan tapaamispaikaksi nyt sitten vaikka yksityisvastaanoton jälkeen Hesassa tai kaupungissa x sairaalatyöni jälkeen tai kotikaupungissani Stockmannilla. Olen kolmen lapsen åiti ja aviomies on... mikä mielikuvitus teillä on!!! Tämä on viimeinen kirjoitukseni: alan joulusiivoukset- Hyvää Joulua kaikille! Kristus syntyy taas!!! (Vaikka jo onkin ollut 2000v!) "
boxi kohta taas kaikki poistaa kunhan **** ***selta tokenee.
Kivoja siivouksia sinne vaan. Sääliksi käy miestäsi ja lastasi mutta eivätköhän he ole jo sairautesi kanssa oppineet elämään.
Rouvan siunausta boxille :))) *Faith* kirjoitti:
Kiitos, Boxi. Rauhallista ja siunattua joulua myös sinulle!
Kiitos kontaktiosoitteestasi Faith. Lähetän sinulle sähköpostia joskus joulukiireiden jälkeen. Ollaan vaan nimettömiä! Niinhän tähänkin asti ollaan selvitty. Minun nimeni kyllä saat selville jos haluat, kun saat yliopiston sähköpostini ja sen saa kyllä selville. Joulun jälkeen joskus!
En voi välittää tietojasi suurempi kuille, koska en ole niitä saanut. Jos joskus sattuvat tulemaan, annan kyllä jos hän haluaa, yhteystietosi.
Siunausta Faithille Jouluusi!Haureus on synti kirjoitti:
Osoitatko homseksille hyväksyntää?
Liberaalit sopivat hyvin tyhmiksi neitsyiksi ja eksytyskuvauksiin kuten Imatran pappi toi esiin seurakuntansa haureellisen esiaviollisen seksin elämän.Haureus on synti sanoi :
pertsa2012 kirjoitti:
Haureus on synti sanoi :
Ja tuo ilme. Vituttaako kroonisesti? Jos tuo on paras kuva susta mitä kukaan on omnnistunut ottaan niin mikähän on huonoin? - Kirkkoon kuuluva
pertsa2012 kirjoitti:
Haureus on synti sanoi :
- Hyvää joulua
Nasse. kirjoitti:
" Oma työkännyni soi koko ajan töissä sairaalan ongelmia, joten ei hätää. Tämä on ainoa, jonka voin antaa. Sähköpostejani en voi tunnistussyystä antaa. Tietokoneen suojan vuoksi en luo uutta. Prepaidin saa roskiin, jos tulee ongelmia.
Tarjoan tapaamispaikaksi nyt sitten vaikka yksityisvastaanoton jälkeen Hesassa tai kaupungissa x sairaalatyöni jälkeen tai kotikaupungissani Stockmannilla. Olen kolmen lapsen åiti ja aviomies on... mikä mielikuvitus teillä on!!! Tämä on viimeinen kirjoitukseni: alan joulusiivoukset- Hyvää Joulua kaikille! Kristus syntyy taas!!! (Vaikka jo onkin ollut 2000v!) "
boxi kohta taas kaikki poistaa kunhan **** ***selta tokenee.
Kivoja siivouksia sinne vaan. Sääliksi käy miestäsi ja lastasi mutta eivätköhän he ole jo sairautesi kanssa oppineet elämään.
Rouvan siunausta boxille :)))Lopeta Nasse tuo. Ei kuulosta hyvälle.
Oksettava kirjoitti:
Mitä vittua se vanhalle rumalle ukolle kuuluu? Suomessa ON mielipiteen ja uskonnonvapaus vaikka vajaaälysenä sen sisäistäminen on sulle kai vaikeaa?
Ja tuo ilme. Vituttaako kroonisesti? Jos tuo on paras kuva susta mitä kukaan on omnnistunut ottaan niin mikähän on huonoin?Oksettava
_________
Kiitos ilmaisesta huvista :-) :-)- Nasse.
Hyvää joulua kirjoitti:
Lopeta Nasse tuo. Ei kuulosta hyvälle.
Ai niin, unohdin että boxi poistattaa koko ketjun joten lainasi n hänen uusinta valettaan turrhaan.
Tai itseasiassa en lainannut, nimittäin tuo yksityisvastaanotto on jotakin uutta.
Tietysti kun loppukiri alkaa niin valheet tuppa paranemaan :))) - koomikkoko?
pertsa2012 kirjoitti:
Oksettava
_________
Kiitos ilmaisesta huvista :-) :-)Ilmaista hupia olet suonut monelle koko palstalla olosi ajan. Siitä kiitos :)))))
- kumma tapaus
Nasse. kirjoitti:
Ai niin, unohdin että boxi poistattaa koko ketjun joten lainasi n hänen uusinta valettaan turrhaan.
Tai itseasiassa en lainannut, nimittäin tuo yksityisvastaanotto on jotakin uutta.
Tietysti kun loppukiri alkaa niin valheet tuppa paranemaan :)))Kai sillä on oma klinikka ennen vuodenvaihdetta. Olkoon vaikka lääkäri mut sen asían jatkuva esilletuominen on aika erikoista itsetehostusta, ei taida olla. Toivoisi olevansa ehkä. Ja itse tuo sitä asiaa tyrkylle koko ajan.
- *Faith*
boxi kirjoitti:
Kiitos kontaktiosoitteestasi Faith. Lähetän sinulle sähköpostia joskus joulukiireiden jälkeen. Ollaan vaan nimettömiä! Niinhän tähänkin asti ollaan selvitty. Minun nimeni kyllä saat selville jos haluat, kun saat yliopiston sähköpostini ja sen saa kyllä selville. Joulun jälkeen joskus!
En voi välittää tietojasi suurempi kuille, koska en ole niitä saanut. Jos joskus sattuvat tulemaan, annan kyllä jos hän haluaa, yhteystietosi.
Siunausta Faithille Jouluusi!Ok. Kiitos vastauksestasi. Kirjoitellaan sitten kun tässä pyhien yli selvitään. Jos sinäkin haluat kirjoittaa nimettömänä, niin se onnistuu esim. Microsoftin Outlookilla (ent. Hotmail), kun valitsee käyttäjätunnukseksi jotain muuta kuin oman nimensä ja muuttaa sähköpostin asetuksia siten, ettei käyttäjän nimi näy vastaanottajalle. (Vastaanottaja näkee vain käyttäjätunnuksen.) Puheluista ja tekstiviesteistäkin voi estää numeronäytön
http://wiki.androidsuomi.fi/Numeronnäytön_estäminen_ja_salliminen. Nämä vinkiksi myös Mummomuorille ja nimimerkille "suurempi kuin - Nasse.
kumma tapaus kirjoitti:
Kai sillä on oma klinikka ennen vuodenvaihdetta. Olkoon vaikka lääkäri mut sen asían jatkuva esilletuominen on aika erikoista itsetehostusta, ei taida olla. Toivoisi olevansa ehkä. Ja itse tuo sitä asiaa tyrkylle koko ajan.
No ei ole.
Elämänsä ehtoopuolella oleva väsynyt nainen joka hakee itsetehostusta ja tarkoitusta spämmämällä tänne omis juttujaan.
Ensin keksi "koodikielenä" lääkäkärin identiteetin vahvistavaksi todisteeksi sv numban, sitten alan ykkössoftan, sitten erilaisia "tilanteita" lähinnä HUS:n piirissä Töölössä jne.
Toki osin totuuteen sidonttuna koska niissä usein viitataan hänenb "mieheen". Voi olla hempukan oma mies. joku tavattu lekuri matkan varrelta, salapano, tai siten vaikka wannabee rasti.
On kirjoittanut itsensä pussiin ja systemaattisesti ensin poistanut omat rekatut viestinsä ja myöhemmiin pyytänyt koko ketjun poistoa joka on aika usein tapahtunutkin. Kuten täälekin ketjulle tulee tapahtumaan. Tosin ainan nää netin syövereissä tulee säilymään.....
Et sillee. Boxi tuskin suojelee omaa valhettaan vaan pikemminkin sivullisia ja etenkin ihastuksensa kohdetta.
Mut reaalimaailmassa harvassa on prinssit jotka ***piip 50 väsynyttä, vernistelevää, laardia kiljuttaa tai pitää sylissä. - keski-ikäinenjatyötö
Nasse. kirjoitti:
No ei ole.
Elämänsä ehtoopuolella oleva väsynyt nainen joka hakee itsetehostusta ja tarkoitusta spämmämällä tänne omis juttujaan.
Ensin keksi "koodikielenä" lääkäkärin identiteetin vahvistavaksi todisteeksi sv numban, sitten alan ykkössoftan, sitten erilaisia "tilanteita" lähinnä HUS:n piirissä Töölössä jne.
Toki osin totuuteen sidonttuna koska niissä usein viitataan hänenb "mieheen". Voi olla hempukan oma mies. joku tavattu lekuri matkan varrelta, salapano, tai siten vaikka wannabee rasti.
On kirjoittanut itsensä pussiin ja systemaattisesti ensin poistanut omat rekatut viestinsä ja myöhemmiin pyytänyt koko ketjun poistoa joka on aika usein tapahtunutkin. Kuten täälekin ketjulle tulee tapahtumaan. Tosin ainan nää netin syövereissä tulee säilymään.....
Et sillee. Boxi tuskin suojelee omaa valhettaan vaan pikemminkin sivullisia ja etenkin ihastuksensa kohdetta.
Mut reaalimaailmassa harvassa on prinssit jotka ***piip 50 väsynyttä, vernistelevää, laardia kiljuttaa tai pitää sylissä.Kyseessä on lääkäri. Mitä iloa saat tuolla vainoharhaisella siivojavitsillä?
Ihan kuin siivoojat olis jotenkin huonompia ihmisiä.
Toisekseen tuo ikärasismi. Et pidä vanhempia naisia edes ihmisenä.
Nassen pisteet meni ropinalla. Aiemmin pidin sinusta mutta en enää. *Faith* kirjoitti:
Ok. Kiitos vastauksestasi. Kirjoitellaan sitten kun tässä pyhien yli selvitään. Jos sinäkin haluat kirjoittaa nimettömänä, niin se onnistuu esim. Microsoftin Outlookilla (ent. Hotmail), kun valitsee käyttäjätunnukseksi jotain muuta kuin oman nimensä ja muuttaa sähköpostin asetuksia siten, ettei käyttäjän nimi näy vastaanottajalle. (Vastaanottaja näkee vain käyttäjätunnuksen.) Puheluista ja tekstiviesteistäkin voi estää numeronäytön
http://wiki.androidsuomi.fi/Numeronnäytön_estäminen_ja_salliminen. Nämä vinkiksi myös Mummomuorille ja nimimerkille "suurempi kuinLaitoin postia ja kerroin samalla nimeni. Toivottavasti linkki toimi!
Nasse. kirjoitti:
Tietysti kun loppukiri alkaa niin valheet tuppa paranemaan :)))Yksityisvastaanotto tosiaan on uutta. Alkanut vastikään Hesassa. Rekrytoitiin. Diabetesta. Seuraavan kerran 16.1.2014, noin 2x kuukaudessa,jolloin otan virkavapaata sairaalasta ne päivät.
- sitten näemme
Tulkaa Turkuun
- evlu
Ainakin taivaassa tavataan
- voihan kai
Voihan sitä aikaisemminkin tavata
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1424505- 932149
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap152071Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi771918Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1421542Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541532VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu1041395- 751326
- 1011307
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1201109