Venlafaxin actavis 75mg depot, voiko juoda pari kaljaa?
Alkoholi ja venlafaxin?
Enkaipaavittuilua
8229
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Turvaa tilisi vahvistamalla puhelinnumerosi. Voit silloin palauttaa unohtuneen salasanan tekstiviestillä.
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 8
Vanhimmat
Eiköhän venlafaksiini laita ihan riittävän sekasin jo ittessään. Lue ohjeesta mitä sanotaan ja, jos epäilet ota yhteys lääkäriin. Venlafaksiinihan on aikamoinen myrkky, että kannattaa tarkkailla oloaan joka tapauksessa.
Olen juuri aloittanut kyseisen lääkkeen, tänään kolmas päivä. Ei kummempia sivuoireita, levottomuutta, suun kuivumista ja huimausta. Ehkä pientä hengenahdistusta, varsinkin kun syön päälle 225mg ketipinoria.
Oon miettinyt, kannattaako tätä jatkaa, kun tulee tosiaan luettua tuosta venlasta, että on aika myrkky. Mielipiteitä?
Olin heti kirjoittamassa, että jos olet ottanut vasta 3 päivää ehdit vielä lopettaa ennen kuin saat muita vammoja ketiapiinin aiheuttamien kylkeen. Kannattaa selailla vaikka Suomi24.sta ja nettiä muualtakin niin törmännet ikäviin faktoihin venlafaksiiniinkin liittyen.
Tietenkään tämä ei ole lääkäri-palsta, mutta voiko tässä vaiheessa jo vaihtaa vaan suoraan takaisin citalopramiin, jota söin neljä vuotta?
Molemmathan ne on pelkkää roskaa, että siinä mielessä kai se aika sama on mitä paskaa vetää, jos paskaa vetää. Kannattaa keskustella lääkärin kanssa takaisin vaihdosta, jos näin haluat tehdä. Sitalopraami on SSRI ja venlafaksiini SNRI. Eron löydät googlettamalla, jos et ole vielä tietoinen. Huhujen mukaan tämä Venla on aikamoinen bitch, mutta niin ne ovat kaikki. Kolme päivää on sen verran lyhyt aika, että luulisi vaihdon menevän suhteellisen kivuttomasti. Otappa yhteys kuitenkin lääkäriin ja pyydä/vaadi häneltä ohjeet, jos tahdot muutoksia lääkitykseesi. Täältä voit aikasi kuluksi lueskella kaikkea "kivaa" psykiatriaan liittyen.
http://www.toxicpsychiatry.com/what-is-psychiatry/
Noniin. Tänään lopetin ton venlan, ei muita oireita, kuin ahdistaa hieman voimakkaammin ja huimaa. Lääkärin soittoajalla varmistin tämän, että voi lopettaa ja huomenna jatkaa citalopramia annoksella 20mg.
Tänään oli myös terapia, rankka sellainen, joten ajattelin ottaa oluen. No, on toinen menossa jo. Hieman huippaa, naama punottaa ja kuumottaa jne. Odotan vain, että pääsis nukkumaan ja aamulla ottaa se sitalopraami-annos.
Jos joku väittää, ettei sitalopraamiin jää koukkuun, on kyllä väärässä. En muuta nyt ajattelekaan kuin sitä. Huhhuh.
Käytännössä jokainen mielenterveyspuolella käytettävä "lääke" on tavalla tai toisella enemmän tai vähemmän koukuttava väittävät lääkärit tai psykiatrit mitä tahansa.
Heräsin ja tuntui kuin maailma pyöris ympyrää, oikealle puolelle päätä "pisti" ja oikein tunsi kuinka veri kiertää kehossa. Ensimmäinen ajatus kun nousin ylös: "Pakko saada venlafaksiinia". EIKÖ TÄMÄ OLE JO SAIRASTA? Söin kyseistä lääkettä tosiaan NELJÄ päivää! No, tässä otin jo citalopramia ja toivon, että olo helpottaisi edes jotenkin.. Ei vittu mitä paskaa tämä lääkekeskeinen "parantaminen" on. Onneksi on tuo terapia tukena, ehkä ainoa asia mikä oikeasti auttaa!