uudet ecobootsit kesto ihmeitä

ostakaa ostakaa

laittakaa äänet kovalle,hörskyy kuin vanha tamma

http://www.youtube.com/watch?v=d-aJbvOeV6c

koetaulu kuin joulukuusi ja hyvinkö käy

http://www.youtube.com/watch?v=R8mH6buCrIE

tässä kolme kuukautta vanha mankeli

http://www.youtube.com/watch?v=_hSH7asdtag

38

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ahdingossa

      Nythän rupes tietoo löytyy,kohta loppuu myynti kokonaan

      • Ei o nappikauppaa!!

      • Huollossakin nauravat

      • Ford seko
        Huollossakin nauravat kirjoitti:

        Keitä tääl on,kertokaa mä tuun hulluks,mä en tiedä kumpi brakaa ensin mun pää vai ford,mä en jaksa enää,mä oon todella vainoharhainen.

        Auttakaa mä sekoon.kertokaa keitä täällä on.olen täysin harhojen valtaama,olen valvonut näitä sivuja yötäpäivää.


      • Lepoa lepoa
        Ford seko kirjoitti:

        Auttakaa mä sekoon.kertokaa keitä täällä on.olen täysin harhojen valtaama,olen valvonut näitä sivuja yötäpäivää.

        Skoda ja toyota poitsuth ainakin pitää teitä ja fordia täysin pilkkanaan.skarpatkaan nyt mut älkää seotko


      • Seko ford
        Lepoa lepoa kirjoitti:

        Skoda ja toyota poitsuth ainakin pitää teitä ja fordia täysin pilkkanaan.skarpatkaan nyt mut älkää seotko

        Kuka maksaa mun hoidon ku mää sekoon.mun kaikki rahat on menny mun fordeihin,mä tarttee terapiaa ja pian


      • minäkin tein niin
        Seko ford kirjoitti:

        Kuka maksaa mun hoidon ku mää sekoon.mun kaikki rahat on menny mun fordeihin,mä tarttee terapiaa ja pian

        myy ford pois ja ole hiljaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kävele


      • Lampaita kaikki
        minäkin tein niin kirjoitti:

        myy ford pois ja ole hiljaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kävele

        Maksattaakohan ford taas vialliset kestämättömät lennokinmoottorit pettyneillä fordin omistajilla.noita ei voi kuulemma edes korjata


      • Tuttua laatua
        Lampaita kaikki kirjoitti:

        Maksattaakohan ford taas vialliset kestämättömät lennokinmoottorit pettyneillä fordin omistajilla.noita ei voi kuulemma edes korjata

        Hyvin menee,uusissakin focuksissa taas tuttuja ongelmia,vedet vuotaa sisään,etenkin 2013 farkut,takakontti vettä täynnä ja matot homeessa. Esim löytyy myös yuotubesta paljon, ford focus tai mondeo water leak poijaat korjailee keskeneräisiä laaduttomia fordeja itse


      • Hullu se on
        Tuttua laatua kirjoitti:

        Hyvin menee,uusissakin focuksissa taas tuttuja ongelmia,vedet vuotaa sisään,etenkin 2013 farkut,takakontti vettä täynnä ja matot homeessa. Esim löytyy myös yuotubesta paljon, ford focus tai mondeo water leak poijaat korjailee keskeneräisiä laaduttomia fordeja itse

        Höpöjuttuja. Sairas toyota no,1 vastailee taas itselleen.

        Mikä ihme Toyotan omistamisessa on vialla, kun siihen ei voi olla tyytyväinen muuten kuin muun merkkisten autojen vikoja luulottelemalla? Eikö Toyotassa ole mitään muuta hyvää, jos pitää itselleen uskotella muiden autojen olevan koko ajan rikki?


      • Fakta homma
        Hullu se on kirjoitti:

        Höpöjuttuja. Sairas toyota no,1 vastailee taas itselleen.

        Mikä ihme Toyotan omistamisessa on vialla, kun siihen ei voi olla tyytyväinen muuten kuin muun merkkisten autojen vikoja luulottelemalla? Eikö Toyotassa ole mitään muuta hyvää, jos pitää itselleen uskotella muiden autojen olevan koko ajan rikki?

        Käyppä varmuudeks sotkemassa toyotan sivut.ja tuo vuoto ongelma on paha.suomessakin todettu jo useita.kyllä ne linkit voidaan tänne laittaa jos muuta taas höpötät.


      • Hullu se on
        Fakta homma kirjoitti:

        Käyppä varmuudeks sotkemassa toyotan sivut.ja tuo vuoto ongelma on paha.suomessakin todettu jo useita.kyllä ne linkit voidaan tänne laittaa jos muuta taas höpötät.

        Ei mun tartte mennä sotkemaan Toyotan sivuja. Sinä olet sotkenut ne jo itse tyhmillä sepustuksillasi.

        Sulla ei ole näköjään kanttia vastata kysymykseen: eikö Toyotassa ole muuta hyvää?


      • Osta urpo auto
        Hullu se on kirjoitti:

        Ei mun tartte mennä sotkemaan Toyotan sivuja. Sinä olet sotkenut ne jo itse tyhmillä sepustuksillasi.

        Sulla ei ole näköjään kanttia vastata kysymykseen: eikö Toyotassa ole muuta hyvää?

        Toyotasta en tiedä mutta fodissa ei ole paljoa kehuttavaa,käsittömän huonoa laatua voi jopa väittää että keskeneräinen.viimeistelyssä pahoja puutteita.haluatko nähdä videon vm 2013 focuksesta. Tiivisteet ovet yms vinksottaa miten sattuu


      • Hullu se on
        Osta urpo auto kirjoitti:

        Toyotasta en tiedä mutta fodissa ei ole paljoa kehuttavaa,käsittömän huonoa laatua voi jopa väittää että keskeneräinen.viimeistelyssä pahoja puutteita.haluatko nähdä videon vm 2013 focuksesta. Tiivisteet ovet yms vinksottaa miten sattuu

        Laitetaanko muutama tojovideo mukaan? Eipä provossa ollut miestä.


      • Hehee
        Hullu se on kirjoitti:

        Laitetaanko muutama tojovideo mukaan? Eipä provossa ollut miestä.

        Höhöö......mitä tuosta riitelette ford vain on niin p.aaaaskaaaa.kaikkihan sen tietää.hihiii höhööö


      • Einari kyykkä
        Hehee kirjoitti:

        Höhöö......mitä tuosta riitelette ford vain on niin p.aaaaskaaaa.kaikkihan sen tietää.hihiii höhööö

        Kiva kyykytellä onnettomia ecoboost poikia,tosin harmikseni siellä yleensä istuu eläkeläis pata 60kmh körötellen.mutta nuoremmat ovat tajunneet mopon koneen rajalliset tehot katkerasti skodani nöyryytyksessä


      • Mondeo Ecoboost
        Einari kyykkä kirjoitti:

        Kiva kyykytellä onnettomia ecoboost poikia,tosin harmikseni siellä yleensä istuu eläkeläis pata 60kmh körötellen.mutta nuoremmat ovat tajunneet mopon koneen rajalliset tehot katkerasti skodani nöyryytyksessä

        Niin, onhan tuo 240hv aika vähän...mutta RS Skeidaa vie Mondeo mennen tullen, joka suhteessa!!!

        HahahhahhhahhHahhahhh!!


      • Einari kyykkä
        Mondeo Ecoboost kirjoitti:

        Niin, onhan tuo 240hv aika vähän...mutta RS Skeidaa vie Mondeo mennen tullen, joka suhteessa!!!

        HahahhahhhahhHahhahhh!!

        Tollane vankkuri on vaa pikku nautinto mun skodalle.


      • tsi+dsg=iso vitsi
        Einari kyykkä kirjoitti:

        Tollane vankkuri on vaa pikku nautinto mun skodalle.

        Kyä sokotalla ajo on nautinnosta kaukana, kun ratti tärisee, melu lukitsee korvat ja viima vetää käteen ja keskikonsolin muovit narisee!!!
        Lisäksi kanssa autoilijat nauravat avoimesti, tuossa menee työtön kommari Skodakuski!!


    • Autoilija1

      Skoodan sontaloota kuuluu saunantaakse pois ihmisten silmistä.
      Pilaavat näkymät kun uudet Focukset kiiltelevät pihassa.

    • vedet kajuutassa

      taloudellinen lennokinmoottori vie vaan 8l satasella normiajossa,saastuttaa paljon ja hajoo melko nopeesti

    • premium vs focus

      laatu maksaa

      http://autot.oikotie.fi/vaihtoautot/skoda/octavia/510194026?ref=AW-otau_dynamic__inurl:vaihtoautot&gclid=CJjC_42-xLsCFYZa3godKH4Ahw

      oisko kivaa omistaa tollanen

      • 14+12

        Tiedä häntä, kävin koeajamassa tuollaisen dieseli/dsg enkä tykännyt.


    • itäauto

      Ei sen kummee kasattu wv ja audin ylijäämäosista muistuttaa mossea vai eliteä sama se

      • aivopieruun selitys

        Anteeksi, mutta kerrotko nyt muillekkin että mikä ei onnistu??


    • kaikissa

      ei onnistu fordilta enää mikään

      • Aivopieruun selitys

        Anteeksi, mutta kerrotko nyt muillekkin että mikä ei onnistu??


    • haluan!!!

      Kans tietää mikä ei onnistu ????????

    • ?..

      Ootteko kaikki tällä foorumilla kirjoittelevat täysiä vittu idiotteja? Ja mikä ihme vaivaa Skoda kuskeja? Mistä tulee tarve todistella joka palstalla sormet verillä, että Skoda on auto siinä missä muutkin?

      • Nykyaikaa

        Skodahan on auto ja laadukas sellainen.mutta ford ei ole auto eikä piika ihminen.lienee tuttu sanoma taivaspaikan lisäksi


    • ....

      No kestää kestää, Voorti kun tekee niin kyllä pikkuturbo kestää, viattomin ikinä!! Koskaan ei leviä!! Hehe!! Voi teitä voortin miehiä, paskan möivät.

      • ihan eri maailmasta!

        ööööhhh...tuota monenko 1.0EB:n olet kuullut hajoavan???

        Älä sekoita vikavagenin TSItä Fordin Ecoboostiin!!!!!!


      • Kylmiä tärisköitä
        ihan eri maailmasta! kirjoitti:

        ööööhhh...tuota monenko 1.0EB:n olet kuullut hajoavan???

        Älä sekoita vikavagenin TSItä Fordin Ecoboostiin!!!!!!

        Hyvinhän nuo moponkoneet palavat ja kuluttaa enemmän kuin oikeat autot


      • Pakkanen panee
        Kylmiä tärisköitä kirjoitti:

        Hyvinhän nuo moponkoneet palavat ja kuluttaa enemmän kuin oikeat autot

        Osuvasti sanottu.taas rupes ford miehiä kylmään ja pelottaa et millo tyrkkää öölit aholle


      • Pakkanenkin panee
        Pakkanen panee kirjoitti:

        Osuvasti sanottu.taas rupes ford miehiä kylmään ja pelottaa et millo tyrkkää öölit aholle

        Ford mies ei.


    • skodalla!!!

      pommiko moottoris ku räjähti moottori 20000 tkm ajettu oli sloota !!!!! kantsii lukea oli oikein nimellä kirjoitettu lootan sivuilla kuinka skootan moottori RÄJÄHTI kyseiset kilometrit ajettu eikä ole muuten keksitty juttu! ITÄAUTO OMPI SLOOTA

      • Vaahtosammutin/pora

        Fordi kerkee jo nois kilometreissä palaakkin pari kertaa,ainakin konehuoneesta,muu fyllinki onkin niin märkää ettei se edes pala,fordit tuppaa nääs vuotaa vedet sisälle


      • Pakkanen panee
        Vaahtosammutin/pora kirjoitti:

        Fordi kerkee jo nois kilometreissä palaakkin pari kertaa,ainakin konehuoneesta,muu fyllinki onkin niin märkää ettei se edes pala,fordit tuppaa nääs vuotaa vedet sisälle

        Nyt ei vedet vuoda fordinkaan kajuuttaan,meinaan et jääs koko kulkine näil keleil


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2052
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      55
      1924
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe