Tuksun uusi keikkamyyjä Nita Seessalo kerää huomiota Julian

Vartia/kotiäiti/mana

Tunkin uusi keikkamyyjä Nita Seessalo kerää huomiota ja julkisuutta, Julian kuolemalla.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2013121717847629_vi.shtml

Seessalo on roikkunut suoli24:n puolella ja kertonut ylevästi ettei halua minkäänlaista julkisuutta. Ja pas-k-at se haluaa julkisuutta samalla tavalla kun Jarnakin, juuri sopiva
"vahvistus Dolls Korporatioon.

113

6595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kai

Aivan uskomaton tyyppi, onko tuolla muka omia lapsia ?

• "Taistelija"

Seessalo iltalehden linkissä:
      - Julia kärsi kovasti sairaudestaan ja alkoholi heikensi häntä. Mutta aina hän taisteli takaisin. Siksi suruviestiä on nyt vaikea ymmärtää.

Tehdäänkös nyt sankaritarinaa?
      Aina taisteli takaisin? Tarvitsiko taistella, kun vietiin ambulanssilla sairaalaan, että pystyi jatkamaan entistä menoa?

En näe Juliaa taistelijana. Enintään varoittavana esimerkkinä. Ilman hyvinvointivaltion mittavaa panostusta Julia olisi kohdannut kohtalonsa jo huomattavasti aikaisemmin.

• asdsadasd

Iljettävä nilviäinen tuo ämmä.

Toivottavasti kuolee syöpään tms.

• Toimittajat vääristelevät asioita..en sanonut niin kun siinä jutussa luki. Ja sinullekkin tiedoksi,edellinen keikkamyyjä myi keikan jolla Julia esiintyi,en minä. Se Eka mun myymä 21.12 peruuntui.Olen syytön tähän Julian viimeiseen keikkaan.

• Miksi kaupittelet?!
        nitasees87 kirjoitti:

Toimittajat vääristelevät asioita..en sanonut niin kun siinä jutussa luki. Ja sinullekkin tiedoksi,edellinen keikkamyyjä myi keikan jolla Julia esiintyi,en minä. Se Eka mun myymä 21.12 peruuntui.Olen syytön tähän Julian viimeiseen keikkaan.

Miksi kaupittelet monista vakavista rikoksistä tuomittua Johanna Tukiaista ja hänen örvellysjoukkuettaan ravintoloihin? Ja kaiken lisäksi vastoin Tukiaisen vanhempien, Markku ja Marja Tukiaisen nimenomaista, harrasta toivomusta.

Nyt stoppi tuohon hommaan, ja irtisanoudu julkisesti keikkamanagerin/ -myyjän tehtävästäsi Toiminimi Dolls Dancersissa!

• Ei kannata toivoa tuollaista syöpää yms. Kenellekään, Se saattaa tulla ihan kelle vaan, jopa sinulle joka sellaista pahaa toivot, itse olet kamala ihminen. Hyvää joulua sinullekin.

• Niljake-Nita
        nitasees87 kirjoitti:

Ei kannata toivoa tuollaista syöpää yms. Kenellekään, Se saattaa tulla ihan kelle vaan, jopa sinulle joka sellaista pahaa toivot, itse olet kamala ihminen. Hyvää joulua sinullekin.

sosisko Tuksun osuus Julian kuolemaan on kiistämätön. Tuksu siis raahasi Julian Poriin ja Harjavaltaan keikalle sairaalahousuissa kanyylireiät teipattuna kuukausi sitten. Nuo Julian lähtölaskentakeikat oli myynyt Tuksun uusi manageri, Nita Seessalo.

Hänen piikkiinsä menee Julian tappo tuottamuksellisena tekona, vaikka mitä yrittää selitellä.

Nita Seessalo, miksi kaupittelet monista vakavista rikoksistä tuomittua Johanna Tukiaista ja hänen örvellysjoukkuettaan ravintoloihin? Ja kaiken lisäksi vastoin Tukiaisen vanhempien, Markku ja Marja Tukiaisen nimenomaista, harrasta toivomusta.

Nyt stoppi tuohon hommaan, ja irtisanoudu julkisesti keikkamanagerin/ -myyjän tehtävästäsi Toiminimi Dolls Dancersissa!

• Nita Seessalolle
        nitasees87 kirjoitti:

Toimittajat vääristelevät asioita..en sanonut niin kun siinä jutussa luki. Ja sinullekkin tiedoksi,edellinen keikkamyyjä myi keikan jolla Julia esiintyi,en minä. Se Eka mun myymä 21.12 peruuntui.Olen syytön tähän Julian viimeiseen keikkaan.

Miksi tulet joka tuutissa julkisuuteen kertomaan, ettet halua julkisuutta?

• fh hghhg
        nitasees87 kirjoitti:

Kuvottavaa. Olisit vaiennut koko asiasta. Ei toimittajaille tarvitse sanoa mitään.

• Nita teki kalmon

Isosisko Tuksun osuus Julian kuolemaan on kiistämätön. Tuksu siis raahasi Julian Poriin ja Harjavaltaan keikalle sairaalahousuissa kanyylireiät teipattuna kuukausi sitten. Nuo Julian lähtölaskentakeikat oli myynyt Tuksun uusi manageri, Nita Seessalo. Hänen piikkiinsä menee Julian tappo tuottamuksellisena tekona.

• nita on pop

HERÄÄ KYSYMYS kauanko julia on jollaksessa ollut kuolleena ennenkuin on äiti tullut ruotsista ja löytänyt hänet.

keikkamyyjä kertoi että viimeinen puhelu oli viimeviikolla ja johanna että ehkä muutania päiviä sitten puhunut julian kanssa .

olisikohan perjantaista lähtien .

keikkamyyjä antaa haastatteluja kuin olis vuosikausia julian tuntenu no miksei sit huolehtinut nita juliasta vaan porin keikallekin oli julian kutsunut ,

sairaalan vaatteet päällä hyvä keikka ----myyjä todellakin

• En ole kutsunut ketään mihinkään...kannattaa olla hiljaa,jos luulee asioita,tai on ns.toisen käden tietoa. Täälläkin lukee paljon asioita jotka eivät pidä paikkaansa.Olen tässä yrittänyt oikaista ihmisten luuloja ja väärinkäsityksiä.

• dlkahgadh
        nitasees87 kirjoitti:

En ole kutsunut ketään mihinkään...kannattaa olla hiljaa,jos luulee asioita,tai on ns.toisen käden tietoa. Täälläkin lukee paljon asioita jotka eivät pidä paikkaansa.Olen tässä yrittänyt oikaista ihmisten luuloja ja väärinkäsityksiä.

Sulla on vaan oma etusi mielessä.

• Seuraamme toimintaas
        nitasees87 kirjoitti:

En ole kutsunut ketään mihinkään...kannattaa olla hiljaa,jos luulee asioita,tai on ns.toisen käden tietoa. Täälläkin lukee paljon asioita jotka eivät pidä paikkaansa.Olen tässä yrittänyt oikaista ihmisten luuloja ja väärinkäsityksiä.

Seuraamme toimintaasi, käyttäytymistäsi, Seessalo.

Edelleen, peruuta myös kaikki myymäsi keikat viipymättä. Olet sekaantunut tämän syksyn traagisimpaan tapahtumaan. "Kätesi ovat veriset", etkä saa sitä tahraa ikinä pois Suomen kansan näkyvistä.

• ei voi käsittää?

Ja niin hyvää kun se hoitokin oli Meikussa, ei tätä voi mitenkään ymmärtää.

• Ensimmäinen myymäni keikka olisi ollut 21.12, eli Julia ei ole esiintynyt yhdelläkään myymälläni keikalla,edelleenkään. Ja toimittaja soitti mulle päin,en soittanut heille,sanoin myös toimittajalle,etten tunne Juliaa. Halusi silti jotain mielipidettä. Eli en julkisuuteen ole änkeämässä ollenkaan. Tämä tapaus pistää miettimään asioita uudelleen. Viimeinen keikka jolla Julia esiintyi,oli mua edeltäneen keikkamyyjän myymä,ei minun. Toivottavasti ymmärrätte lukemanne

• kerros nyt sitten ?
        nitasees87 kirjoitti:

Ensimmäinen myymäni keikka olisi ollut 21.12, eli Julia ei ole esiintynyt yhdelläkään myymälläni keikalla,edelleenkään. Ja toimittaja soitti mulle päin,en soittanut heille,sanoin myös toimittajalle,etten tunne Juliaa. Halusi silti jotain mielipidettä. Eli en julkisuuteen ole änkeämässä ollenkaan. Tämä tapaus pistää miettimään asioita uudelleen. Viimeinen keikka jolla Julia esiintyi,oli mua edeltäneen keikkamyyjän myymä,ei minun. Toivottavasti ymmärrätte lukemanne

Miksi niin kiivaasti täällä painotat että sulla ei ollut mitään tekemistä viime keikan kanssa ? mitä siellä sitten tapahtui että haluat kätesi pestä asiasta ?

• Emätrolli jos ei useampi
        kerros nyt sitten ? kirjoitti:

Miksi niin kiivaasti täällä painotat että sulla ei ollut mitään tekemistä viime keikan kanssa ? mitä siellä sitten tapahtui että haluat kätesi pestä asiasta ?

Emätrolli on tuo nita joka täällä palstoilla roikkuu, ei kai kukaan oikeasti tämmöisillä palstoilla roiku 24/7?

• Nita tappoi Julian
        nitasees87 kirjoitti:

Ensimmäinen myymäni keikka olisi ollut 21.12, eli Julia ei ole esiintynyt yhdelläkään myymälläni keikalla,edelleenkään. Ja toimittaja soitti mulle päin,en soittanut heille,sanoin myös toimittajalle,etten tunne Juliaa. Halusi silti jotain mielipidettä. Eli en julkisuuteen ole änkeämässä ollenkaan. Tämä tapaus pistää miettimään asioita uudelleen. Viimeinen keikka jolla Julia esiintyi,oli mua edeltäneen keikkamyyjän myymä,ei minun. Toivottavasti ymmärrätte lukemanne

Isosisko Tuksun osuus Julian kuolemaan on kiistämätön. Tuksu siis raahasi Julian Poriin ja Harjavaltaan keikalle sairaalahousuissa kanyylireiät teipattuna kuukausi sitten. Nuo Julian lähtölaskentakeikat oli myynyt Tuksun uusi manageri, Nita Seessalo.

Hänen piikkiinsä menee Julian tappo tuottamuksellisena tekona, vaikka mitä yrittää selitellä.

Nita Seessalo, miksi kaupittelet monista vakavista rikoksistä tuomittua Johanna Tukiaista ja hänen örvellysjoukkuettaan ravintoloihin? Ja kaiken lisäksi vastoin Tukiaisen vanhempien, Markku ja Marja Tukiaisen nimenomaista, harrasta toivomusta.

• kerros nyt sitten ? kirjoitti:

Sen takia,kun luullaan että Se olisi minun myymäni. Minun bileissäni ne tosin olivat,eli olin ostajana. Esiintymään piti tulla vain Johannan.

• Emätrolli jos ei useampi kirjoitti:

Emätrolli on tuo nita joka täällä palstoilla roikkuu, ei kai kukaan oikeasti tämmöisillä palstoilla roiku 24/7?

Välillä käyn katsomassa mitä täällä puhutaan,lähinnä mitä ihmiset ovat nyt keksineet.

• Trollololloloo
        Nita tappoi Julian kirjoitti:

Isosisko Tuksun osuus Julian kuolemaan on kiistämätön. Tuksu siis raahasi Julian Poriin ja Harjavaltaan keikalle sairaalahousuissa kanyylireiät teipattuna kuukausi sitten. Nuo Julian lähtölaskentakeikat oli myynyt Tuksun uusi manageri, Nita Seessalo.

Tähänkin ketjuun saadaan todennäköisesti 150-200 kommenttia kun joku trollaa nitana, eikö ihmiset ole pöhköjä kun uskoovat jonkun kirjoitustaidottoman olevan ko. henkilö?
        No itsekukin viettää vapaa-aikansa haluamallaan tavalla!

• Nita seessalolle!!!!
        nitasees87 kirjoitti:

Jos toimittaja haluaa mielipidettä NIIN FIKSU IHMINEN SANOO SIIHEN, ETTÄ EI KOMMENTTIA!!!!!

Mihinkään ei siis tarvitse kommentoida, ei edes nettisaiteille, niinkuin olet nyt taas tehnyt ja tunnut tekevän........annat ihmisten puhua. Ei ole SINUN tehtäväsi oikoa tai antaa lausuntoja, mistään......

Menikö nyt jakeluun, senkin typerä lehmä.????

Ihan jatkoa varten!

• kerron totta
        nitasees87 kirjoitti:

turha siellä on keuhkoilla mainos kertoo että olit tilaisuuden järjestäjä siellä porissa . eli suuremmalla vastuulla miksi päästit julian esiintymään vielä sellaisessa olotilassa ja mitkä vaatteet hänellä oli mietippä sitä . mikä vastuu on järjestäjällä esiintyjen humala ja päihde tilassa päästää lavalle kiekkumaan kerroppa se nitaseni .

• Jos menisi jakeluun
        Nita seessalolle!!!! kirjoitti:

Jos toimittaja haluaa mielipidettä NIIN FIKSU IHMINEN SANOO SIIHEN, ETTÄ EI KOMMENTTIA!!!!!

Mihinkään ei siis tarvitse kommentoida, ei edes nettisaiteille, niinkuin olet nyt taas tehnyt ja tunnut tekevän........annat ihmisten puhua. Ei ole SINUN tehtäväsi oikoa tai antaa lausuntoja, mistään......

Menikö nyt jakeluun, senkin typerä lehmä.????

Ihan jatkoa varten!

Hyvin sanottu.
        Toivottavasti todellakin menee jakeluun.
        Haaskalehdistölle ei tarvise antaa yhtään tietoja, eikä se ole tuon nitan tehtäväkäään. Hoitais vaan oman perheensä nyt.eiks sill ole kersojakin.
        Luulisi niiden kanssa menevän paremmin aikaa kuin netissä voivotteluun......

• Olet kuvottava!
        nitasees87 kirjoitti:

Sen takia,kun luullaan että Se olisi minun myymäni. Minun bileissäni ne tosin olivat,eli olin ostajana. Esiintymään piti tulla vain Johannan.

Nita Seessalo, miksi kaupittelet monista vakavista rikoksistä tuomittua Johanna Tukiaista ja hänen örvellysjoukkuettaan ravintoloihin? Miksi olet toiminut Tukiaisen keikan ostajana bileisiisi?

Ja kaiken lisäksi vastoin Tukiaisen vanhempien, Markku ja Marja Tukiaisen nimenomaista, harrasta toivomusta. Olet tuottamuksellisesti tappanut Julia Tukiaisen ja aiot jatkaa tuhon ja härdellien kylvöä maassamme.

• lonkero pullo
        nitasees87 kirjoitti:

Välillä käyn katsomassa mitä täällä puhutaan,lähinnä mitä ihmiset ovat nyt keksineet.

Sinä olet yhtä kova valehtelemaan kuin myymäsi ylipainoinen väkivaltarikollinen-Oletko myös väkivaltainen kuin kaupittelemasi wannabee tanssija?

• melkein julkkis
        nitasees87 kirjoitti:

Minulla olisi ollut/on mahdollisuus julkisuuteen, mutta kun vastaa aina kaikille toimittajille kohteliaasti, ettei suostu antamaan YHTÄKÄÄN haastattelua ja kieltää toimittajia julkaisemasta kuvaa tai nimeä, niin EI TARVITSE LUKEA VÄÄRISTELTYÄ TOTUUTTA LEHTIEN SIVUILTA!!!!!Joten jätä selittelysi tai kieltäydy seuraavan kerran.

• hyi mitä menoa
        nitasees87 kirjoitti:

Mitä kuvittelit hyötyväsi myymällä Tuksun keikkoja? Tuksu ei maksa veroja keikoistaan, tuskin siis olisi maksanut sinullekaan yhtään mitään työstäsi. Kuvittelitko saavasi jotain etua?

• totuus
        melkein julkkis kirjoitti:

Minulla olisi ollut/on mahdollisuus julkisuuteen, mutta kun vastaa aina kaikille toimittajille kohteliaasti, ettei suostu antamaan YHTÄKÄÄN haastattelua ja kieltää toimittajia julkaisemasta kuvaa tai nimeä, niin EI TARVITSE LUKEA VÄÄRISTELTYÄ TOTUUTTA LEHTIEN SIVUILTA!!!!!Joten jätä selittelysi tai kieltäydy seuraavan kerran.

Järjestäkää nyt hyvät porilaiset ITSE kuka tahansa ketä tahansa minne tahansa esiintymään, ei siitä nyt NIIN kauheasti tarvitse MIELTÄNSÄ PAHOITTAA, jos joku tommosen keksii! SE EI LYÖNYT LEIVILLE EIKÄ OLLUT KANNATTAVAA. Siitähän tässä nyt loppujenlopuksi kyse on!! Kyllä se koville näköjään ottaa, mutta antakaa nyt olla jo, mennyttä, mikä mennyttä!!

• Kuules nyt nitasees

Oletko aivan untuvikko tai keltanokka näissä foorumijutuissa?

Sinua viedään kuin laskinämpäriä. Mitä enemmän selität, sitä enemmän saat selitettävää. Trollit sinua vievät.

• Trollauksen kouluesimerk

Todennäköisesti ja mitä varmimmin ei edes ole ko. henkilö, keskenkasvuiset kakarat vaan höynäyttävät ihmisiä, eivät edes viitsi kirjoittaa kunnolla!

• kooma sammu
        Trollauksen kouluesimerk kirjoitti:

Todennäköisesti ja mitä varmimmin ei edes ole ko. henkilö, keskenkasvuiset kakarat vaan höynäyttävät ihmisiä, eivät edes viitsi kirjoittaa kunnolla!

Noi paksuntunkion mänätzerit on tunnettuja onnettomasta kirjoitustaidosta.Ne on yhtä huonoja skrivaamaan kuin myymänsä kanttura tanssimaan ja laulamaan.

• veli koo

Nyt täällä nälvitään tätä nykyistä manageria, vain koska on vastannut jonkun toimittajan kysymyksiin. Miettikää minkälainen alamäki alkoi kun ex-mänäzeri pamautti itsensä mukaan? Täyttä sekoilua koko kesä. Häätö Jollaksesta. Rottaposteja läheteltiin ja kännissä ajeltiin. Ja heimolaisetkin hääri hetken mukana Tussun ja mänäzerin sängyissä. Olihan sekoilua jo ennenkin, mutta mäki jyrkkeni kesällä 2013. Nyt veitikka vetelee surun murtaman isosiskon kanssa samppakaljaa Julian muistolle. Eli mukana on taas. Kohta keikkaillaan ja laulu raikaa. Turha on pönäkän mediaa tai näätiä syyttää, ite hän raahasi Julian viimeiselle keikalle. Julian haaveet muuten tais olla mies, lapset, koira, omakotitalo ja vaateliike. Ei niinkään tuollaine glamour. Ei tämä kyllä tähän ketjuun sovi, mutta menköön.

• Oksettava tuksu

http://aijaa.com/79P8BX

Syylliset Johannan mielestä jo TAAS LÖYDETTY.
        Itsessään ei ole mitään vikaa..........taaskaan.

Nin tyypillistä jossuu, ettei paremmasta välii.
        Ex mänägerin luona juodaan juu champanjaa MUISTOKSI ja örvellys alkaa jälleen......

• JOO-OO
        Oksettava tuksu kirjoitti:

http://aijaa.com/79P8BX

Syylliset Johannan mielestä jo TAAS LÖYDETTY.
        Itsessään ei ole mitään vikaa..........taaskaan.

Nin tyypillistä jossuu, ettei paremmasta välii.
        Ex mänägerin luona juodaan juu champanjaa MUISTOKSI ja örvellys alkaa jälleen......

Kun ajattelee Tuksun ikää niin eiköhän jo pitäisi itse ottaa omasta elämästä vastuu.EIKÄ AINA SYYTELLÄ MUITA.

• äsadkhg

Nitä se vaan ajattelee omaa etuaan koko ajan. Ilman hänenlaisiaan mitään näin pahaa ei olisi tapahtunut.

• Julian alkoholismi alkoi jo vuosia ennen Seessalon tulemista, ja diabeteskin yli vuosi ennen..alkoholisti ei parane jos itse ei halua.

• Markku vetosi 3.9.13
        nitasees87 kirjoitti:

Julian alkoholismi alkoi jo vuosia ennen Seessalon tulemista, ja diabeteskin yli vuosi ennen..alkoholisti ei parane jos itse ei halua.

Markku Tukiainen vetosi julkisella kirjeellä 3.9.2013:
        "Vetoan teihin, lopettakaa Johannan tilaaminen keikoille."

• tiesit siis etukätee
        nitasees87 kirjoitti:

Julian alkoholismi alkoi jo vuosia ennen Seessalon tulemista, ja diabeteskin yli vuosi ennen..alkoholisti ei parane jos itse ei halua.

Niin että huoletta voi silti myydä alkoholistille ja vakavasti sairaalle keikkaa räkälöihin missä on houkutuksia? Missä sun moraali? Ai ei ole.

• Huhuh-
      • totuus

Keikan myyjä oli tämä JARNA TIETYSTI!!! Eihän Nita silloin VIELÄ MIKÄÄN MANAGERI OLLUT!!! Ottakaa nyt järki käteen, hyvät ihmiset.... Ja sitä paitsi Johannan sinne yksin piti tulla, EI yhdessä JULIAN kanssa!!!!!!!!!!

• veli koo

Käsitinkö väärin, mutta eikös tossa kommentoinut juuri tuo halvatun ex-manageri?

• onko nyt jo EX ????

Managerina jälleen Jarna.......iltamatin mukaan.......

• joopajoo2

Tämän päivän iltalehdessä on vielä seessalo,ja netissä myös.

Jarna taitaa johtaa taas korporaatiota,seessalo irtisanoutui kuulemma jo eilen.Hänellä on näköjään edes jotain moraalia,toisin kuin tällä ex-nyxä managerilla....iltasanomissa oli sitten taas jarna managerina...

• Manageros

Väärä klippi. Jarna on palannut Korporaatioon. Seessalosta ei kukaan muista enää mitään

• sivusta seurannut

Taisi palata eilen.Seessalo irtisanoutui eilen...Jarna jatkaa siitä mihin jäi, Porin keikka olikin viimeinen,mitä Se myi.........

• sivusta seurannut
        sivusta seurannut kirjoitti:

Taisi palata eilen.Seessalo irtisanoutui eilen...Jarna jatkaa siitä mihin jäi, Porin keikka olikin viimeinen,mitä Se myi.........

Onneksi Nita lähti pois, ennekuin ehti yksikään keikka toteutumaan.

• sivusta seurannut

Onneksi Nita lähti pois, ennekuin ehti yksikään keikka toteutumaan.

• raadollinen glamour

Ja taas alkaa isopyörä heittämään oikein kunnolla. Jarna tuli hädän hetkellä takaisin.

• Olet maalitettu

Nita Seessalolle: seuraamme toimintaasi, käyttäytymistäsi tarkkaan yhä.

Edelleen, peruuta myös kaikki myymäsi keikat viipymättä. Olet sekaantunut tämän syksyn traagisimpaan tapahtumaan. "Kätesi ovat veriset", etkä saa sitä tahraa ikinä pois Suomen kansan näkyvistä.

• wilosohvi

Julian kuolema ei ole tärkeä vaan Tuksun menetys (=Tuksulogiaa).

• LuciferRrr

One down, two to go.

• Walking on thick ice

Tuksun Zombie-Julia-show myisi nyt kuin häkä. Joku Juliaa muistuttava meikattuna zombieksi. Myyntimenestys olisi taattu erittäin kalliiseenkin hintaan.

• The Walking Dead

Tuossa ideassa on pointtia.

• totuus
        The Walking Dead kirjoitti:

Tuossa ideassa on pointtia.

Katselkaa tuollaisia lisää vaan, ei ole ihme, kun täällä roikutte ja puhutte tommosta paskaa... Että nyt joku olis toisen ihmisen juomisestakin jo vastuussa!! Eihän se tiettävästi tämä Johannan sisko mikään holhouksen alainen ollu! Pitäköön nyt jokainen vaan omasta JUOMATTOMUUDESTANSA HUOLTA JA OLKOON VARMOJA, ETTEI OMAT TAI TULEVAT OMAT MUKULAT vaan ALA juomaan, tupakoimaan, käyttään huumeita, varastaan, tekeen veropetoksia vanhempana, tekeen muuta "syntiä", kiroamaan, koulukiusamaan, hakkaamaan mummuja, syömään rasvasta ruokaan, ettei VAAN liho liikaa, ym., ym., ym. varokaan nyt helvetisti kaikki tekemästä minkäänlaista virhettä, kun täällä oon minä ja kauhee "läjä" virheettömiä ihmisiä ja me aiomme virheettöminä pysyä, että saadaan sitte kaikkia muita haukkua ja moralisoida....

• Nita S

Tällä nitalla on pahoja mielenterveys ongelmia, ei hän ajatellut kuin omaa etuaan ryhtyessään tuohon työhön. Vielä toisen kuolemaa yritti omaksi edukseen käyttää ikävää mutta totta. Porissa hänet tunnetaan itsensä jakajana ja todella outona tapauksena. Ihme että lapset ovat edelleen hänellä, sääliksi käy :(

• totuus

Nitan ensimmäisellä aviomiehellä on ERITTÄIN pahoja mielenterveysongelmia. Ja miksi miehen äiti eli lapsen mummu (mamma) kutsuu itseään äidiksi? Kun Nita muuttaa asumaan pois kerrostalosta, missä tämä mamma asuu, mamma lakkaa lataamasta pojalle puheaikaa? Onko muuttaminen pojan vika? Miksi pojalle kostetaan? Eikö suhde lapsenlapseen ole silloin kieroutunut? Miksi ei nähdä totuutta, mistä ongelmat ovat alkaneet? Uskotaan lapsen psykopaatti-isää, joka ei ole pyynnöistä huolimatta tullut psykiatrin juttusille. Onko jotain salattavaa? Tällainen ihminen osaa esittää amatti-ihmisellekin täysin normaalia. Mies on saanut pahoinpitelysyytteen. Syyttäjä kylläkin vaatti VÄHINTÄÄN ehdollista vankeustuomiota. Miehen äiti on humalassa itkien tunnustanut tienneensä pahoinpitelyistä, mutta ei ole niihin puuttunut! Todistaja asiaan on!!!

• Nita kätesi ovat ver

Lapset pois tollaselta. Oli järkkäämässä keikkaa mitä myytiin siskokeikkana, kaikkihan tiedetään miten siinä kävi.

• siinä sulle kätesiovatve

Ei pidä paikkaansa.ei myyty sisko keikkana. Ja jarna lahdenvuo/kervinen/mikä lie myi tuon 22.11. Keikan. Revi siitä idiootti...

• Sekoa väkeä piisaa

Sekopäähän ihmisen täytyy olla jos alkaa Tuksun keikkamyyjäksi! Ei siihen tervepäinen ihminen alkaisi, mitä helkatin keikkoja nuokin nyt ovat olleet!

• Julia For Sale

Kaikki nämä kolme "manakeria" – Petri Suohirviö-Penna, Jarna Lahdenvuo ja Nita Seessalo - ovat osavastuullisia Julian kuolemaan, kun ovat edistäneet Tuksun Dolls Dancers –”glamour-showtoimintaa”, jossa Juliaa käytettiin häikäilemättä hyväksi ja hänestä imettiin viimeisetkin mehut irti keikkailun avulla, ja näin manakerit jouduttivat hänen kuolemaansa.

Penna, Lahdenvuo ja Seessalo ovat olleet mukana aiheuttamassa tämän syksyn traagisinta tapahtumaa. Heidän "kätensä ovat veriset", etkä niitä tahroja saa ikinä pois Suomen kansan näkyvistä. Julian kuoleman varjo seuraa heitä hautaan saakka.

• totuus

Kuka oli Julia Tukiaisen edunvalvoja?

• ei tietoa
        totuus kirjoitti:

Sitä täytyy kysyä Johannalta,kunhan se Ruotsista palaa.

• kaikki aikanaan
        totuus kirjoitti:

Poliisi selvittää Julia Tukiaisen asioita, mm. maksettujen tukien reittejä.

• totuuden torvi

Mikä vitun "Nita Seessalo"? Taasko joku ylivelkaantunut rikollinen joka on muuttanut nimensä Riitta Korhosesta "hieman hienommaksi" vai mikä?

• 000000000

Se on Sellanen pieni lihava rillipäine muija, tuttu näky porin räkälöissä... Kai haki jotai huomioo haki ku tarvi ittensä lehtii tunkee :D voi luoja tyhmä naine :D :D

• Kiertopalkinto 666
        000000000 kirjoitti:

Se on Sellanen pieni lihava rillipäine muija, tuttu näky porin räkälöissä... Kai haki jotai huomioo haki ku tarvi ittensä lehtii tunkee :D voi luoja tyhmä naine :D :D

Onko se myös Harjavallan pärinäpoikien sussu?

• totuus
        000000000 kirjoitti:

Voi helvetti sentään tota KATEUTTA :D :D Oon Nitan perhetuttu ja voin sanoo, että kyllä täällä porilanen kateus näkyy ja minua naurattaa helvetisti!! Nitaa kauniimpaa ja älykkäämpää naistaa saa sitten jonkun aikaa hakea Porista ja lähikunnista!! Nita ei ole ensimmäisen lapsensa odotusajan alettua juonut esim. kaljan kaljaa ja poika täytti tänä vuonna 9 vuotta! Hyvin on henkisesti selvinnyt pojan isän pahoipitelystäkin, raiskasi monesti raskaanaolevan naisen, entiselle tyttöystävälle Lauralle yritti tehdä nyrkkiabortin, poika ei suostu menemään isäsnsä luo, "lähihoitajamiehen" päättötyön rungon teki ex-anoppi, Nita teki päättötyön -> mies on VALELÄHIHOITAJA!! Tieto on jo VALVIRALLA, repikää siitä!!

• totuus
        000000000 kirjoitti:

Eikö sinuun kiinnitä kukaan huomiota? No, voi voi sentään.. Se asia ei sitte parane siitä, että haukut kaunista ja hoikkaa Nitaa.. On se tietysti rumemman muijan mielestä varmaan katkera paikka, kun jää kauniimpansa varjoon, mutta kauneuden katsominen nyt vaan on ihmisen biologiassa, sille ei mitään voi.. Se ei kadehtimisesta tule miksikään.

• totuus

Googleta nimi, jos sieltä selviäisi.. Totuuden torvi.. tolla nimimerkillä esintyminen ei ole oikein asiallista, silloin kun puhuu asiasta, mistä ei tiedä yhtään mitään.. vai mitä nimimerkin omistaja itse ajattelee? Kysyt "Mikä Nita Seessalo" ja nimimerkki on toi?? Sä oot näitä porilaisia varmaan, tarkoitan niitä "niinku tiedät -sakkia", näistä porilaisista.. Täällä on fiksujakin joukossa kyllä...

• Moi sulle
        totuus kirjoitti:

Voi helvetti sentään tota KATEUTTA :D :D Oon Nitan perhetuttu ja voin sanoo, että kyllä täällä porilanen kateus näkyy ja minua naurattaa helvetisti!! Nitaa kauniimpaa ja älykkäämpää naistaa saa sitten jonkun aikaa hakea Porista ja lähikunnista!! Nita ei ole ensimmäisen lapsensa odotusajan alettua juonut esim. kaljan kaljaa ja poika täytti tänä vuonna 9 vuotta! Hyvin on henkisesti selvinnyt pojan isän pahoipitelystäkin, raiskasi monesti raskaanaolevan naisen, entiselle tyttöystävälle Lauralle yritti tehdä nyrkkiabortin, poika ei suostu menemään isäsnsä luo, "lähihoitajamiehen" päättötyön rungon teki ex-anoppi, Nita teki päättötyön -> mies on VALELÄHIHOITAJA!! Tieto on jo VALVIRALLA, repikää siitä!!

Nita.

• sivusta seurannut
        000000000 kirjoitti:

Lihava??? :) Ei kyllä ole,rillipäinen kyllä...taas joku kateellinen kanttura siellä huutelee...ihminen joka painaa 56 kiloa,ei taida olla lihava,ellei sitten ihannoi anorektikoita..luoja mitä paskaa..räkälöissäkään nita ei ehdi istumaan..hanki ämmä elämä,kun haukut itselles tuntemattomia ihmisiä...

• tässä teille
        totuus kirjoitti:

Eikö sinuun kiinnitä kukaan huomiota? No, voi voi sentään.. Se asia ei sitte parane siitä, että haukut kaunista ja hoikkaa Nitaa.. On se tietysti rumemman muijan mielestä varmaan katkera paikka, kun jää kauniimpansa varjoon, mutta kauneuden katsominen nyt vaan on ihmisen biologiassa, sille ei mitään voi.. Se ei kadehtimisesta tule miksikään.

Näinpä, täällä on kaikkia kateellisia sekopäitä.jokainen tässä maassa voi järjestää bileet,joissa esiintyy joku ns. Julkkis, nita teki niin ja järkkäs bileet,sitten kateelliset idiootit aukoo päätänsä.kannustan siis teitä kaikkia tekemään saman,jos uskallatte :D

• vanha ystävä

Nita on ainakin jo ala-asteella ollut ihan Nita. Ei ole nimeään muutellut....

• Tästäkö kyse?

Pyörittääkö Nita Seessalo Satakunnan alueen lääke- ja huumekauppaa, ja näkikö hän Tukiaisissa suurasiakkaat? Onko hänen "manakeroinnissaan" tuosta kyse?

• ikuinensossupummiko?

Eipä taida seassa olla enää manageri saati muutakaan:

KONTAKTI:
      Johanna Tukiainen ([email protected])
      044 3411 596

KEIKKAMYYNTI:
      Keikkoja myy Dolls suoraan, ota siis yhteyttä Johannaan. Myös seuraavat ohjelmatoimistot välittävät Dollsien keikkoja:

Polttarishop
      Ohjelmanaiset
      Pilvilinna Productions
      Suomen Metrotuotanto
      Welldone Productions
      eModels Model Agency

James Bahamonde - Florida - USA

• ikuinensossupummiko

*seessalo ei taida olla manageri eikä mitään muutakaan

• i am an idiot

Suomen Metrotuotanto siis myy keikkaa Dollseille, mutta eikö näillä ollut sormensa pelissä likaisten paljastuskirjojen julkaisussa? Näätiä on taidettu vetää nenästä jo pitkään. Hahahahah :D

• sossutantta
        ikuinensossupummiko kirjoitti:

*seessalo ei taida olla manageri eikä mitään muutakaan

Ikuinen sossupummiko, tiedoksi sulle, meistä jokainen on yhtä arvokas, samanarvoinen siis. Etkä koskaan voi tietää varmaksi kuka sitä sossua tarvitsee :) Se voit olla sinä itse,ja tämä Nita ei välttämättä sossua käytä.

• Aivan sama

Oli tämä Nita kuka hyvänsä, niin täysluuseri pitää olla, jos Tuksulle myy keikkaa. Tuksu örveltää pilleri- ja viinapäissään, kaatuilee ja hinkkaa itseään. Tätä pelleilyä joku kehtaa vielä myydä! Mieluummin olisin Siwan hamraa näätäkassa kuin itseään nolaava juoppo tai hänen managerinsa. Tuksun seuraava iso keikka vankilassa.

• Vikalainen

Miten tämä Nitan syyksi on käännetty? Kai tyttö saa työtään tehdä? Mikä ihme osaa kommentoijista vaivaa? Liikaa viinaa näin yötä vasten? Eihän se tyttö mitään ole tehnyt. Eikä myöskään peruuta mitään vaan itse artisti sen tekee, jos haluaa. Idioottimaista kirjoittelua tyypeiltä. No jos on lusikalla annettu, niin ei siinä sitten mitään.

• näin menee
        Vikalainen kirjoitti:

Miten tämä Nitan syyksi on käännetty? Kai tyttö saa työtään tehdä? Mikä ihme osaa kommentoijista vaivaa? Liikaa viinaa näin yötä vasten? Eihän se tyttö mitään ole tehnyt. Eikä myöskään peruuta mitään vaan itse artisti sen tekee, jos haluaa. Idioottimaista kirjoittelua tyypeiltä. No jos on lusikalla annettu, niin ei siinä sitten mitään.

Vikalainen on täysin oikeassa. Nita ei ole mitään pahaa kellekkään tehnyt,mutta sille ei tosiaan voi mitään jos nämä suomi24:n "viisaat" eivät sitä tajua. Elämässä saa ja pitää kokeilla eri juttuja, nuorena voi miettiä ja testata eri juttuja, tehdä virheitä ja oppia niistä,eipä vanhana vituta että olisi jäänyt jotakin tekemättä. Go Nita!!!

• porist1

Hänet tuntien voin sanoa että ei ole luuseri :) vaan ihminen joka uskaltaa elää ja tehdä asioit muitten kommenteista huolimatta. Nital on jo uusia juttuja. Tukiainen oli ja meni jo

• se myy....

Se örvellys ikävä kyllä kiinnostaa ihmisiä ja Se myy. Sitä tullaan katsomaan... Se on vaan totuus. Baarit aika usein täynnä ku tunkki esiintyy...

• Seessalo myy yhä!

Jarnan blogi 28.12.13:

”Vähän lisäinfoa...

Minulle on tullut facebookin kautta viestejä, että työskentelen Johanna Tukiaiselle.

Tämä asia ei pidä paikkaansa milläänlailla. Nita Seessalo hoitaa näitä asioita. Hän myöskin kertoo tälläisiä asioita facebookin yksityisviesteissä. Haluan selventää, että en tee töitä J,Tukiaiselle. Toivoisin myös, että tämä Nita lopettaa tälläiset puhelut/viestittelyt.

En halua työskennellä hänelle siksi koska en halua edesauttaa toisen alkoholiongelmaa, yötyöt tuo helposti alkoholin mukaan ja jos toisella on alkoholin kanssa ongelmaa niin edesautan vain sitä jos myyn keikkaa.”

http://jarnakervinen.blogspot.fi/2013/12/vahan-lisainfoa.html

• Lopun enteitä

Onpas Jarna ollut viime päivinä aktiivinen, mistäs nyt kenkä puristaa?

• Nita Ruuska

• Jarnan blogi 29.12.

Jarnan blogi 29.12.13:

”Lisäninfoa vielä edelliseen blogiin.

Eli siis, minä en ole töissä Johannalla eikä myöskään Nita, välitän tämän nyt muillekin, että saadaan selvyys asiaan.

”Nita Seessalo Os Ruuska: Voisitko Sä infota jarnaa ku olet hänenki kaverinsa, että Se on nyt ollut väärinkäsitys että luulin hänen myyvän Johannan keikkoja, kun puhuin Johannan kanssa, sain sen käsityksen. Ja jos viitsit, niin sanoisitko hänelle, etten minäkään keikkoja enää myy, kun hän luulee nyt niin, ilmeisesti kun blogissaan on nimeni maininnut.. Ja anteeksi että olen käsittänyt väärin.”

Eli siis, en myy niitä enkä tee minkäänlaista yhteistyötä. Kuraa on satanut yhteystöistä paljon siksi en tee, enkä halua kenenkään elämää alkaa tuhoamaan keikkojenmyynnillä. Mielenkiinnolla odotan, kuka on seuraava keikkamyyjä.

Että tälläistä tänään :D

No mutta jotain uutta, pari kuukautta on ollut kiva olla ilman draamaa ja muuta söhellystä ihmisiltä, mun hermot vaan ei jaksa sellaista. Nautin, kun saan olla yksin omassa pikku kolossani :D

Oikein hyvää UUTTA VUOTTA kaikille lukioilleni :S”

Blogiin:

http://jarnakervinen.blogspot.fi/2013/12/lisaninfoa-viela-edelliseen-blogiin.html

• täti

laskin kirjoitusvirheet tossa postauksessa, lausevirheet ja asiavirheet myös.

No, onpa ihme, että nämä kävelevät puolikieliset pellet ovat onnistuneet myymään mitään kenellekään.

Onko peruskoulu käyty loppuun ja mikähän mahtoi olla äidinkielenopettajan ryooyjen määrä kun nämä tunnilla istuivat pälättämässä, opetusta eivät ole seuranneet kylläkään...

Opetelkaa kirjoittamaan tai lopettakaa kaikenlaiset blogitukset ja yksärit, moinen kielenrääkkäys sattuu herkkään kielikorvaani.

• ”Pesen käteni”

Jarna kertoi 1.1.14, että Seessalo myi osti Julian viimeiset keikat:

"Viimeinen keikka.

Pakko kirjoittaa miten asiat oikeasti meni. Kun on spekuloitu kovasti kuka yhden henkilön viimeiden keikan myi ja osti. En muista kumpi oli aiemmin Pori ja sitten Harjavalta, olettaisin? Harjavallasta minulla ei ole minkäänlaista tietoa, kuka sen hommasi. Olen sitä itsekkin miettinyt.

Porin keikan osti Nita Seessalo joka sitten meni töihin J:lle. Pakko kertoo lisäinfoa kun sitä on niin paljon kyselty. Olen olettanut, että Nita hommasi Harjavallan, vaikka väittää muuta. Nita väittää että olen myynyt Harjavallan keikan, koska Nita on saanut arvostelua siitä kun yksinaispuoleinen henkilö oli keikalla mukana.

En tunne Nitaa, mut en pidä siitä että mun piikkiin yritetään vierittää sellaista mistä mulla ei ole mitään tekemistä. Onhan se helppo et saa muiden piikkiin laitella sellasia mistä ei tiedä."

Blogiin: http://jarnakervinen.blogspot.fi/2014/01/viimeinen-keikka.html

• toinen täti

mitähän mahtaa tarkoittaa että kumpi oli ensin pori ? Semminkin kun hänestä-vaiko siitä-tuli sittemmin harjavalta...ja juu, mullakaan ei ole tietoa, kuka harjavallan hommasi, mutta wikipedia kertoo, että se oli aikoinaan suuren paperisuvun, Scherlachiuksen kotipaikka, joten ehkäpä joku heistä sitten sen myös hommasi ?

Itsekkin kirjoitetaan yhdellä koolla, ja tuo kumma substantiivi yksinaispuoli on minulle täysin avautumaton käsite...

Sepä vasta lienee rankka homma, kun yrittää piikkiin vierittää, kun yleensä pyöreitä esineitä vieritetään, ylä-tai alamäkeen, mutta piikin päälle perin harvoin, saati että kukaan ryhtyisi siihen toisen puolesta.

Nyt arvon ihmiset, lukekaa kommenttinne ja opetelkaa kirjoittamaan, kiitos !

• Nita Ruuska-Seessalo

Porilaisella Nita Ruuska-Seessalolla on siis yhä näppinsä pelissä noissa Dolls Korporaation keikkamyyntihommissa. Näin kirjoitti Tuksu Dolls Diaryssa 4.1.14:

"Seuraava keikkamme on Kankaanpaassa 11.1.2014 josta suuntaamme Poriin.”

• Porilainen-

Kädet on veressä Nita russakka-seessalolla.

• Seessalo, yhä siis..

Tuksun Dolls Diarysta 9.1.14 pieni ote:

"Talla hetkella keikkoja minulle myy lukuisat eri ohjelmatoimistot, Nita Seessalo seka myyn niita myos itse. Taman jarkyttavan tapahtuman jalkeen olemme muuttaneet showtamme taysin, esiinnymme Julian muistoksi."

• Tosiseikka

Jos Nita Seessaloa ei olisi, niin Julia olisi vielä hengissä.

• Saattanan tunari!

Saattanan "manageri", Tunari-Seessalo.

Kankaanpäässä piti siis olla 11.1. Nita Seessalon "myymä" keikka, mutta keikkaravintolaa petettiin ennakkolaskutuksen avulla, eikä keikkaa koskaan ollut. Ilmeisesti jo alun alkaenkin Seessalo ja Tukiainen olivat liikkeellä pelkkä rahapetos mielessään.

-yyy-

Tällä tavalla luki Villi Nightclubin Facebook-sivulla 11.1. klo 19 jälkeen:

"Niinhän siinä sitten kävi... "saa-tanan lehmä" makaa vielä aurinkorannalla.
        Eli illan Tuksu-keikka peruttu! Kaikesta oltiin sovittu hyvissä ajoin ja kymmeniä kertoja soiteltiin ja varmisteltiin..."

-yyy-

Nita Seessalo (os. Ruuska) selitteli 11.1. myöhemmin illalla:

"kyllä tämä tuli minulle yllätyksenä. johannan piti olla suomessa 18:00 jälkeen, juna liput poriin oli hoidettu ja kyyti täältä porista oli valmiina.

Eräs henkilö joka oli vastassa tätä neitiä helsingin lentokentällä huolestui kun ei tukiaista näkynyt ja ilmoitti minulle, jonka jälkeen ilmoitin heti villiin.
        Eli keikkamyyjä ei valehdellut (olen siis keikka myyjä, tai OLIN) että tässä kusetettiin myös minua. palkat jne jäi saamatta. Syy on yksin ja ainoastaan Johannan."

• Panama Baari

Seuraava Tuksu-keikka 25.1.14 Panama Baarissa Valkeakoskella, kuka myi?
      Liput 10 €, Showtime 23:00.

• Il Treno

• Panama peruttu

Valkeakosken Panama Baarin Tuksu-keikka huomiselta (25.1.) on peruttu.

• Surukynnet
    • Välit poikki!

”ÄmTee” raportoi 19.2.14 illalla:

”Manageri hylkäsi Tuksun

Niin taas yksi Tuksun lähipiiriläisistä on saanut tarpeekseen Tuksun sekoiluista. Tällä kertaa se oli manageri, joka sai pitkäksi venyneen viikonloppuvierailun aikana tarpeekseen Tuksusta ja kirjoitti joku hetki sitten Facebook-sivuillaan näin:

"Se on nyt sitten totaalisesti loppu. En ole Johanna tukiaisen kanssa enää missään tekemisissä. Hyvää loppuelämää hänelle ,toivottavasti ihan oikeasti hoitaa itsensä kuntoon. Hyvällä tarkoitan. Mielenkiinnolla jään odottamaan miten mut haukutaan julkisesti kuten kaikki muutkin tässä työssä olleet tai muut Johannan kaverit yms.

Luultavasti tulen olemaan hullu/narsisti/psykopaatti/luonnehäiriöinen/hyväksikäyttäjä ja tuohon vielä voisin kuvitella olevani lisäksi vaikkapa varas kuten niin moni muukin lähipiiriin kuulunut...se on kyllä niin että en mä loputtomasti jaksa käskytystä ja hyväksikäyttöä itseäni kohtaan. Rajansa kaikella.

Silti hänelle kaikkea hyvää,kunhan ei erehdy minua julkisesti haukkumaan,
      nimittäin kyllä minäkin osaan ja äitini "hullu tappajakoira" ei ole neljän eri taistelukoiran sekoitus vaan tavallisen saksanpaimenkoiran ja labradorinnoutajan sekoitus...

Ja verta ei pulpunnut, haava umpeutui itsellään. Ei tikkejäkään tarvittu. Kai se on sitä glamouria suurennella asioita sellaisiin mittakaavoihin jotka itselle parhaiten sopivat. Yleensä tällista käytöstä voi odottaa narsistiselta persoonallisuushäiriöiseltä ihmiseltä (huom. En diagnostisoi ketään, kunhan mietin)"

Kummallisesti ihmiset Tuksun ympäriltä kaikkoavat lähes yhtä nopeasti, mitä ovat kuvioihin tulleetkin :D Jotkut kestävät Tuksua pidempään kuin toiset, mutta lopputulos on lopulta sama... Ja kuten ex-manageri sanoikin, varmasti saamme vielä kuulla, kuinka tämäkin tapaus paljastui patologiseksi valehtelijaksi, joka vain käytti Tuksua hyväkseen... Ei ole helppoa olla niin glamour!”

7L: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Manageri-hylkasi-Tuksun/1033269

• Yhtä iloa!

Huohh miten onkaan Glamyyriä ja jatkuvasti sattuu tapahtuu jollain!
        Ja jotkut sitten ovat managerejä..heh!
        Ihan tosta vaan päättävät, kyllä meikä osaa!
        Siinä sitten koko perhe joutuu samaan syssyyn, lapset Äidit koirat!
        Taisi kannattaa eikö!!!
        Koirako lopetettu muka, ei voi olla totta jos managerin puheet pitävät paikkansa niin miksi..

• Dolls-uraputki

Porin manageri Nita Seessalo on häipynyt lopullisesti. Hänen Dolls-uransa kesti 3 kuukautta. Ajanjaksoon sisältyivät managerin osasyyllisyys Julian kuolemaan (Tähtisumun keikka 22.11.), väittelyt näätien kanssa tällä palstalla ja monet peruuntuneet keikat (kerran Heinola, Valkeakoski 2 kertaa ja kerran Kankaanpää).

• Nitan kuitti

Nita Seessalo kirjoitti Facebookissa Tuksun Porin reissusta helmikuussa 2014:

”TAAS… Huh, parempi kun ei lue noita ”hurjia” juoruja itsestään enää, nyt madame kirjoittanut ehkä oikeasti itse uudella Facebook-sivuillaan, että ”toipuu nyt tuntemattoman koiran hyökkäyksestä”, ja että koiran omistaja (äitini) ja minä olemme hänet itse laittaneet maksamaan lääkekuurit, yms…

Totta hel-vetissä saa maksaa itse, en ollut paikalla näkemässä, kun koira puri kyseistä ihmistä, mutta ei ihmekään, jos pelottaa eläintä sellainen känninen akka, joka käyttää eläimiä yleensä vain asusteena…

Ehkä äipän koira tajusi, että se tyyppi on paha.

Ja edelleen juoruämmille tiedoksi, koiraa ei lopeteta… Jos se luulikin niitä pilattuja muhkeita huulia nakeiksi? Ei voi tietää, mitä eläimen päässä liikkuu. Se on myös saattanut häiriintyä useita päiviä kestäneestä valvottamisesta, jota Kviini harjoitti äipän asunnossa.

No se tästä aiheesta, turha itkeä siellä mitään, että joutui itse antibioottinsa maksamaan, se on elämää, aina ei voi oleilla toisten siivellä niin, että koittaa maksanutta kaikki muilla ihmisillä… Minä henk.koht. en maksanut hänen oleiluaan ollenkaan, itse sai kulunsa maksaa, niin se vaan menee täällä.

Ja se BMW:n ostaminen/ tilaaminen oli pelkkää pas-kaa. Sitä ei sillä muijalla ole eikä ole tulossakaan. Pakkohan sen on juttuja keksiä. Jos ei ole kämppään, jossa majailee, varaa maksaa sähköjä, ei sitä ainakaan tuliterällä BMW:llä ajella. Ehkä jollain vm. 82-89 316:lla, jonka saa muutamaan sataseen. :) ”

Kuvakaappaus: http://bit.ly/1hnXIlu

• Het pääs kuuluisaksi

Jos haluaa nimensä juorupalstoille niin kannattaa mennä Johanna Tukiaisen pyllyn nuolijaksi.!

• yksvaa123

Tuo nita kusetti sukulaiseltaan iphonenki. Et on kyl outo muija

• Nitkutin

Kuka tätä NoPodyä nostaa tänne. Ei oo julkkis.

• Anonyymi

Onko nyt puhelimia myynnissä? Uusia lähes uudenveroisia olisi tarve...

• Anonyymi

Osta luuris kaupasta, niin ku muutkin ihmiset.

• Anonyymi

Minkä sille voi jos sulla ei oo varaa, onneks mulla on.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2323
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1569
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1402
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1320
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      271
      1304
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe