Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miten te nukutte pojat? :3

Sweet dreams <3

Mä oon siis mimmi ja kiinnostas vähä tietää, miten te pojat pidätte peittoo nukkuessanne, missä asennossa nukutte ja missä vaatteissa nukutte.. x)
Itse olen tällä hetkel tosi lyhyes yömekos (tai se oli ennen), nyt se on niinku paita.. Ja sit mul on alushousut. ;3
Mä nukun yleensä semmone pehmonalle kainalos, ku mä haluisin niin nukkuu jonku kainalos ite.. :3
Mä sitte saan siitä jotai iloo :3
Ja mua pelottaa.. :3
Sit mä nukun yleensä jommalla kummalla kyljellä, sikiöasennossa. Joskus myös selälteen ja jalat sillee.. No toi pitkä alaviiva on mun selkä ja polvet noi toiset tos :D --> _^^

Funny :) no silleen.
Joskus nukuin viel vatsalteen, mutta en mä enää pysty, ku tisuihin sattuu :3
Sit nyt mul on peitto sillee haarovälis, et niinku mä mä.. Oon kääriny sen "rullaks" ja sit laittanu jalkojen välii ja oon sillee kivast.. ;3

Mut nukkukaa hyvi poitsut :3

165

5392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?wut

      Sillee jännästi selältee tai kyljeltee :D

    • MayB11

      Joo, tajusin... ;)

      • Sweet dreams <3

        Heei pooitsut? :3
        Epäreiluuuu ;D mä kirjotin tollasen pitkän.
        Elkää luistako ;)


      • ?wut
        Sweet dreams <3 kirjoitti:

        Heei pooitsut? :3
        Epäreiluuuu ;D mä kirjotin tollasen pitkän.
        Elkää luistako ;)

        Ei sit äiti.
        OK. Boxereissa selältee/kyljeltee
        peitto on jtn puolvälis ja on muute vitun kuuma :D :/


      • ?wut

        :D


      • Sweet dreams <3
        ?wut kirjoitti:

        :D

        Juu u :D


      • Nosto perse

        Nosto! Klassikot esiin!!


    • Anthony:)

      Vau!:). Täällähän on oikein ihan tyttö näköjään ihanan kysymyksen kimpussa:D. No mä nukun silleen välillä selällään ja välillä kyljellään:). Mulki on ollut semmonen pehmonalle kainalossa nukkuessa. Ihan paras ois kyl ihkaelävä tyttö ketä vois kutitella nukkuessa sekä kiusata:D.

      • Anthony:)

        Heh:).


      • Sweet dreams <3

        Kivaa :) :) :3
        Se ois ihanaa ;3


      • kuumatypy

        Ää... ihanaa jos poika kutittelis ;) :D
        Ite nukun ilman pehmoo mut poika vieres ois ihana ;) :*


    • scatboy

      Nukun boksereissa ja joskus alasti(kyllä vain ;P)
      Yleensä nukun ihan vaan selälteen peitto kaulaan asti, mut sit jos on kuuma nii sitten vyötäröön asti.
      Jos en saa unta nii nukun kyljelleen sikiö-/lusikka-asennossa.
      Jos herään keskellä yötä nii yleensä jatkan uniani mahalteen tai kyljelteen.
      Jos herään aamulla ja päätän jatkaa unia nii sillon pistän peiton alottajan tavoin rullalle ja haarojenväliin.

      • Sweet dreams <3

        Ah ;3
        Okeeei :) :) :3
        Joo, siis ah se tuntuu kivalt se peitto haarojen välis ;3


    • jokush

      Boksereissa, selällään tai kyljellään iso nalle kainalossa :).

      • ¿::?

        Ootsää outo kun tollasia kysyt, mut vastaan silti: kyljelleen. Boxereissa aika usein :)


      • Sweet dreams <3
        ¿::? kirjoitti:

        Ootsää outo kun tollasia kysyt, mut vastaan silti: kyljelleen. Boxereissa aika usein :)

        Joo oon outo :D
        Okhei :3


      • Kaikki

        Kdk


    • 17+6

      Mä ainaki nukun sängyssä. Hah!

      • Sweet dreams <3

        "Hah" :D
        Mäpä nukun sun kanssa.. Ouu! ;D


      • 17+19
        Sweet dreams <3 kirjoitti:

        "Hah" :D
        Mäpä nukun sun kanssa.. Ouu! ;D

        Nyt pelottaa :D


      • Sweet dreams <3
        17+19 kirjoitti:

        Nyt pelottaa :D

        Hah :D
        Älä pelkää :3


      • ¿:::?
        17+19 kirjoitti:

        Nyt pelottaa :D

        Niirin muaki!! Et kai vaan nuku munkin vieressä?


      • Sweet dreams <3
        ¿:::? kirjoitti:

        Niirin muaki!! Et kai vaan nuku munkin vieressä?

        Haha.. :P


    • wasd1

      Nukun alasti mahallaan, peitto korvisa ja 2 tyynyä molemmisa kainaloisa xDja poika oon

      • Sweet dreams <3

        Söpööö ;3


      • ¿:?
        Sweet dreams <3 kirjoitti:

        Söpööö ;3

        Mää nukun sun vieressä alasti!!!


      • Sweet dreams <3
        ¿:? kirjoitti:

        Mää nukun sun vieressä alasti!!!

        Uuh ;D
        Toi oli jo aikas tuhmaa ;3


    • Fjxckhlrydyvboikok

      Kui vanha sä oot?

      • ?:¿

        Ja missä @sut?


      • Sweet dreams <3
        ?:¿ kirjoitti:

        Ja missä @sut?

        En kerro ;)
        Sun pitäs tietää, jos nukut mun vieres kerra ;P


      • Sweet dreams <3

        Who knows..


      • Sweet dreams <3

        Ei oo kikkiä..


    • Ma Cherie

      Aika sweet kun kirjotit noin pitkästi :). No, ite nukun aina boxerit jalassa. Yleensä kyljelteen, mutta joskus vattalteen tai selälteen. Yön mukaan sitten pyörin miten sattuu. Joskus taas kuuntelen muusikkia nukkuessani. Mutta joo öitä :) https://www.youtube.com/watch? v=5y_KJAg8bHI&feature=youtube_gdata_player

    • Sweet dreams <3

      :3
      Okei :) :3 :)
      Jee :3

      • ?::?!

        Mutta minä en vieläkään tajua, miksi haluat tietää miten pojat nukkuvat?


      • Sweet dreams <3
        ?::?! kirjoitti:

        Mutta minä en vieläkään tajua, miksi haluat tietää miten pojat nukkuvat?

        Ömm.. En mäkää tajuu.. :D
        Muuten vaa. Pojat on niin ihanii, ni kai mä nyt haluun kaikkee niistä tietää :3


      • boyyyy
        Sweet dreams <3 kirjoitti:

        Ömm.. En mäkää tajuu.. :D
        Muuten vaa. Pojat on niin ihanii, ni kai mä nyt haluun kaikkee niistä tietää :3

        Nukun yleensä kyljellään ja tyyny kainalossa, kun tekisi niin mieli halailla jotain tyttöä.


      • abcdg
        Sweet dreams <3 kirjoitti:

        Ömm.. En mäkää tajuu.. :D
        Muuten vaa. Pojat on niin ihanii, ni kai mä nyt haluun kaikkee niistä tietää :3

        Jos sulla on kysyttävää pojista niin kysy multa koitan vastata


      • Sweet dreams <3
        boyyyy kirjoitti:

        Nukun yleensä kyljellään ja tyyny kainalossa, kun tekisi niin mieli halailla jotain tyttöä.

        Söpöö :3


    • jannu2

      No yleensä alasti tai sit boxerit, mut useimmin ihan alasti. Ja peitto johki vähän vyötärön päälle, kesällä nukun usein ilman peittoo boxereilla.. Ja tyyny kainalossa kyljellää.

    • Blood-Staz

      Ensin mie menen sänkyyn, boksereissa tai alasti. Sitte mie asetun mukavasti kyljelleni tai selälleni. Sitten mie vedän peiton joko leukaan tai pidän hädin tuskin päällä. Sitten mie laitan silmät kiinni.

      • heheheee

        Niinkö sie teet?


    • UUH sillee kivasti

      Lapset löys täältä ittelleen nettiseksin alkeet. :)

    • 5+12

      En nuku ollenkaan. Yö elää meissä.

      • Sweet dreams <3

        Kiitti kaikist söpöist vastauksista :3 ;3


    • jp6988

      Riippuu vähä :D kyljellee usein peitto korviin vedettynä, sit hellyyden kipeenä jos oon ihastunu ni kuvitteellisesti saattanu 'jättää tilaa' sille unemien tytölle :D ohan noita, bokserit jalassa nukun kuiteki ja joskus alasti :D

    • 12+4

      Itse asetun selälleni peitto leuan alapuolella ja hieron voimakasta kyrpääni kunnes peitto nousee keskeltä ylöspäin

      • Sweet dreams <3

        Aha :D


      • 16 years old boy
        Sweet dreams <3 kirjoitti:

        Aha :D

        Mä nukun yleensä vatsalteen ja alasti.. :)
        On ihana herätä aamul seisokkiin, ku jotenki ain pyörin niin paljo et muna nousee :D :D
        Sit joskus saattaa mällit olla lakanoissa ;3


    • 9+20

      ite nukun yleensä kyljellään toinen käsi tyynyn alla ja petitto hartioissa ja alasti tietty, en vaan ymmärrä kuinka työ voitte nukkuu boxereissa kun en ite ainakaan mukavasti kun on sit se aamujöpö nii pakostihan siinä herää kun ei kunnolla ees boxereissa veri kierrä

      • Sweet dreams <3

        Okei ;3
        Jöpöttääks pojil ain aamul vai? ;P


      • Sweet dreams <3
        Sweet dreams <3 kirjoitti:

        Okei ;3
        Jöpöttääks pojil ain aamul vai? ;P

        Up! :P


      • Ex-unet
        Sweet dreams <3 kirjoitti:

        Okei ;3
        Jöpöttääks pojil ain aamul vai? ;P

        riippuu, silloin ainaki seisoo ku on nähny jotain tytöistä unta :). olispa unet totta :/


      • 13+8

        mulla melki aina ;)


    • asdfghjqwerty

      Bokserit päällä ja nukun kyljellään peitto jalkojen välissä ja tyyny kainalossa :3 luulin olevani ainoa joka "halailee" tyynyä :o ps. ei oo mitään seksikkäämpää kuin tyttö jolla on päällä vaan paita ja pikkarit ;)

    • 9+7

      Eh vaik oonki tyttö ni kerron silti:P

      Mul on semmone joku pelipaita pääl ja minishortsit(trikoot)
      Ja nukun yleensä kyljelläni ja jätän kans ain tilaa sille kuvitteelliselle rakkaalle ;|

    • 99tyttö:P

      Vastaan vaik oon tyttö ;P nukun aina silkkinen kauluspaita ja pikkarit päällä, mun peiton päällä on lisäks viltti, koska mulla on aina kylmä :C Nalle aina ehdottomasti vieressä ja nukun kyljelläni polvet koukussa tai sit sama asento mut alempi jalka suorana. Kylmyyteen varmaan myös auttais jos olis pitkät housut, mut en jotenkin tykkää semmosista.

      • dafug?

        Itellä bokserit päällä ja peitto rinnan kohilla ja sit nukun selällään tai kyljellään.


    • Sweet dreams <3

      Kivaa :3
      Mulla sitte lagaa, ni älkää ihmetelkö vastauksien kestossa.
      Sairaan ärsyttävää :D

      • dafug?

        Minkäslainen laite sulla on kun lagaa?
        Ja oonko ainoo jolla tää suomi24 rakkauspalsta lataa hitaasti ja sillee?


    • Sweet dreams <3

      iPhone.. Mä luulen, et tää vika on täs suomi24, koska muut sivut toimii tosi hyvi..

      • dafug?

        Joo se vika oli äsken näköjään serverissä,mutta ne kai reboottas sen jja kaikki toimii nyt ainaki mulla (tiiän et teitä ei kiinnosstanu)


      • Sweet dreams <3
        dafug? kirjoitti:

        Joo se vika oli äsken näköjään serverissä,mutta ne kai reboottas sen jja kaikki toimii nyt ainaki mulla (tiiän et teitä ei kiinnosstanu)

        Okei.. Mullaki NÄYTTÄÄ toimivan paremmi :3


    • 13vPoika

      Ite nukun melkee aina kyljellään/mahallaan halaillen tyynyä ja peitto jalkojen välissä ;3

      Vasta kysymys: mitäs sä teet enne nukkumaa menoo/nukahtamista? ;)

    • Ansem

      Mä nukun kalsarit jalassa ja peitto kaulaa asti mut asennolla ei oikeestaa oo väliä. Yleensä joko vasemmalla kyljellä tai sitte selällää. Mahallaan kans joskus mut oikeella kyljellä en jostai syystä osaa nukkuu. Sit mul on jalat vähä koukussa koska tää sänky on liian lyhyt (tai mä liian pitkä : D)

    • Opha

      Alasti tai boxereis sikiöasennos ja tykkään kans pitää peittoo haaroje välis ;)

    • Sweet dreams <3

      Kivaa ;)

    • Roskapotiiropotti

      Mieleeni herää taas se yksi kysymys. Mitä vittua?

    • Moi!

      Mä nukun yleensä kyljellee ja peitto on vedetty aina ihan korviin asti. Kesäsin nukun pelkissä boksereissa ja talvella mulla on pitkät alusvaatteet.

    • Widduh:3

      Ite nukun yleesä boxereis xd tai välil alasti ku voi runkata XD

    • ihaaaanatsukat

      Boksereissa, 2 pientä tyynyy ja yks iso joka on niiden kahen päällä ja sitten jalois on vielä sellaset lämpöset sukat =3

    • jeeeaaahh

      Kani yöpaidalla mummin sängyssä reikä kalsareissa ja perse näkyvillä biletetää koko yö juuaan kaakauta.

      • jeah¡

        :) (:


      • es-jonne

        :DD suomi24:n paras viesti


      • Sweet dreams <3
        es-jonne kirjoitti:

        :DD suomi24:n paras viesti

        Ui ui ui :3 ;3


    • Booyah

      Vattallaankädet tyynyn ympärillä, peitto sillain et hartiat ja käsivarret näkyy ,pyjama housut ja t paita

      • Sweet dreams <3

        Söpöö :3


    • Minä vaan

      Boxerit jalassa nukun ja silleen et selkä koskee seinään... Ja tytöt unissa on vain :D

      • Sweet dreams <3

        ;3


      • Minä vaan

        Ei :(


      • Sweet dreams <3

        ;3 pus :)


      • Minä vaan

        On mulla


      • Sweet dreams <3
        Sweet dreams <3 kirjoitti:

        ;3 pus :)

        Siis pus sulle Minävaan :)


      • Minä vaan ;)

        Miks??!!!?


      • 15+16
        Minä vaan ;) kirjoitti:

        Miks??!!!?

        Haluun puhuu?:)


      • Sweet dreams <3
        Minä vaan ;) kirjoitti:

        Miks??!!!?

        Minä vaa, pusu sulle :3


      • Minä vaan
        Sweet dreams <3 kirjoitti:

        Siis pus sulle Minävaan :)

        Pusu pusu hali hali tytöt tykkää nami nami


      • Sweet dreams <3
        Minä vaan kirjoitti:

        Pusu pusu hali hali tytöt tykkää nami nami

        :D :3


    • SíngleGuy16

      Yleensä nukun boxereilla. Pidän tyynyä sillee halaus tyylillä ja aattelen et siinä ois mun ihastus XD Peitto on yleesä kaulaan asti ja potkin sen jalkojen päältä pois ;3

    • JKL98

      Nukun yleensä alasti , kyljellee peitto jalkovälis tuntuu mukavalle ja sweet vaikutat tosi söpölt ja ihanalt kyllä mää sut viereeni ottaisin millo vaa ;)

      • Sweet dreams <3

        Ihanaa ;3


    • some dude

      Kyleltee peitto haarovälis ja tyynyy halaan sikiöasennos ja sit boxereis :D

    • thatguy

      paras meno täälä :D

      mut siis öö selältee tai kyljeltee boksereil ilma peittoo. :D nuku säki hyvi

    • ^-^

      Kyljelteen t-paita ja jotkut ohuet jousut jalassa, toinen jalka osittain peiton alta ulos ja peitto kaulaan asti. ^-^

      • ^-^

        *Housut ei jousut (/'○')/


    • mitä vittua:D

      Toi alottaja on joku psykopaatti:| siis kuinka vanha nää oot? Vissiin aika lapsi vielä ku nallen kanssa nukut?

    • Mä nukuin viime yönä mahallaa sillee, että mun peitto oli mun mahan alla ja tyyny kainalossa. :3

      • öhömm

        Sillee selältee tai kyljellee, boxereis >:D


    • qåfocnow

      riippuu iha siitä nukunko yksin vai tyttiksen kaa xd jos nukun yksin nii sillee kyljellä sikiöasennos boksereis mut jos oon laiska nii jää housut jalkaa ja jos tyttiksen kaa nukun nii selälläni ja käsi tyttiksen ympäril sillee jännästi et tyylii halaan sitä ja se makaa puoliks mun pääl :3 vaikee selittää xd

    • högl

      alasti oikealla kyljellä

    • JKL98

      Samoin öitä ; 3

    • Sweet dreams <3

      Sweet :3 :)

    • fjfgjfhfgh6

      ei kai siinä oo mitään outoo ku tykkään nukkuu alasti :D siiis oon tyttö ja kysymys oli suunnattu pojille.
      joo mut tosiaan ois ihanaa päästä jonkun pojan viereen nukkuu :D

    • 15v guy

      Yleensä selällään tai kyljellään silleen rennosti ja boxerit vaan päällä :D Jos on kylmä niin olen kokonaan peiton alla hartioista alaspäin, jos kuuma niin peitto on runtattu jalkopäähän, jos lämpötila on vähän siltä väliltä niin sitten vaan jalat peiton alla :)

    • Nimimerkitön random16v

      Boxereissa kyljellään ja halailen peittoa niinkuin se olis mun tyttöystävä :3 (you know what i mean)
      Joskus olen vaan niin väsynyt etten jaksa kömpiä sänkyyn niin heitän peiton vain kasaksi lattialle ja lösähdän siihen :D
      Hyvää yötä:*

    • Sweet dreams <3

      Joku on nyt ottanu mut kiusaamisen kohteekseen :D
      Mutta kyl te tiiätte, että en oo tommonen :D
      Kiitos oikeesti kaikista vastauksista :* (paitsi trolleista yms..)
      :)
      Ps. Luulen, että toi trolli on joku kateellinen tyttö, tai muuten vaan tylsistyny pikkupoika :D lapsellista tehä tommosta, kun kaikki varmaa tietää, et en mä tollasta kirjottelis :)

    • p-98

      Yleensä boxereis tai ilman ;) en tiiä olenko jotenkin outo kun nukun aina ilman paitaa lihaksia esitellen oli sitten tyttöseuraa tai yksin? Parastahan oli joskus pari viikkoa sitten leirillä nukkua ihastuksen vieressä kahdestaan samassa sängyssä samassa huoneessa

    • Sweet dreams <3

      Up!

    • ootko hereil?

    • moi:3

      Ite nukun yleensä pelkis boxereis , kyljeellee tai vatsaltee ja peitto tos sixpackin kohal tai vyötärön kohal. joskus pidän toista tyynyy vähän niinku "rakkaana" . Voinko tulla Sweet dreams joku yö sun vieree nukkuu :3??
      Ja ei sit mitenkää härskisti/ahdistelevasti mut toi "en voi nukkuu vatsaltee ku rintoihi sattuu" kuulosti jotenki jännälle :3... Juuh hyvii öit sulle :)!!

      • moi:3

        Ja Sweet Dreams vaikutat söpölt ja ihanalt :*


      • Sweet dreams <3
        moi:3 kirjoitti:

        Ja Sweet Dreams vaikutat söpölt ja ihanalt :*

        Sori, moi:3 toi mun vastaus meni tonne alas...
        Mutta awwwwww :3 ja kiitos paljon


    • 6+17

      Siis mitä, kaikki pojat on polviltee tän "sweet dreams" -tytön edes? Oon ite aika samanlaine eikä ikinä oo kukaa poika mitää tällast tekstii laittanu ku tääl on laitettu. Tää ei siis oo mikää vihaviesti, ihmettelen vaa.
      Ja en oo poika mut kerron täs samal sit vaik et miten mä nukun :D mul on pääl yleensä toppi ja shortsit ja nukun selältee tai kyljeltää, ja sit sillee et halaan mun peittoo ja sit se on mun jalkojen välis :3 ja mulla sama juttu ettei voi nukkuu vatsaltee ku tisseihi sattuu ja plus et on vaikee hengittäää :D ja sit pidän yleensä peiton rinnan kohal ja sit jalat joko peiton alla tai sit ulkopuolel jos on kuuma.

      • verle

        Samanlaine nukkumistyyliltäs vai yleisesti? jos nyt nopeelta lukasultani luin oikei ni sweet dreams ei sinäänsä oo ees kertonu itestää paljoo. enkä usko et kaikki on polvillaa häne eessä, tykkää huomiosta ja pienestä flirtistä mitä sweet dreams heille antaa, tykkäisin itekki. olettasin et sweet dreams nauttii myös huomiosta mitä saa pojilta.


      • jaa a

        samaa ihmettelin :DD


    • Sweet dreams <3

      moi:3 : awww :3

    • Sweet Dreams minkä ikäinen olet? Kerrankin joku on saanut aikaan asiallisen keskustelun. Mutta ei minulla muuta tähän hätään. Mailaa mulle jos on tylsää. Olen siis 19-vuotias jäbä.

      • joojoook

        Se sano askis et se on alle 15 vee


    • lahestvaa

      Moikkaa :) Ite nukun sillai kyljellää peitto jalkojen välissä :3

    • teemuhelenius

      Ite nukun alasti ja yleensä kyljelteen. Boksereita en pidä, koska pitäähän niitten munienkin välillä hengittää. Ite kaipailen aina jotain ihanaa tyttöä viereen ja välillä unissani halalilen peittoa. :)

      • iteoothuonotrolli

        sä oot trolli, nimimerkki oli "Sweet dreams


      • OisitkäynySpecsaversillä
        iteoothuonotrolli kirjoitti:

        sä oot trolli, nimimerkki oli "Sweet dreams

        Ja mitä sää oot vetäny?:O katoppa onko tän keskustelun tekijän nimessä väli vai ei?


    • JKL98

      Mitä sää oot vetäny oikeessahan tuo toine on :D Huomaatko eroa

      Sweet dreams

    • Sweet dreams <3

      Hei rakkaat pojat, mä taidan pitää taukoa tästä Suomi24 jonki aikaa.. :) tää on niin typerä paikka oikeestaan.
      Eli ette ihmettele ku en enää vastaa, tai jos tulee tolla nimimekillä kirjotuksii, nii tiiätte, että se en oo minä.. :) :3
      Toivottavasti joku ei trollaa nyt sitten, että oon palannu.
      No mut mä palaan varmaan... 2 viikon päästä :D
      Eli tiiätte sitte, et jos tulee sitä ennen semmosii trolleja: oon tullu takas :3
      Ni se en oo minä :3 :)
      Ja kai te nyt mut tunnistaisittekin ;3

      Moikkaaaaaa!!! :3

      • Sweet dreams is my queen

        Ihana, älä meee :(


    • Yolooooooo

      Ite nukun boxereissa sikiöasennossa ta selälleen mutta yleensä kasvot sinää päin koska kuumotus:D mut jos on kuuma nii peittoon jalkojen välissä luultavimmin

      • alsldld

        Nukun kyljellään tai selällään löysis alkkareid et jos kiihotun nii tuntuu kivalt:D sit kans nukun nallen kaa ku haluaisin nukkuu tytön vieres ja ois kiva et se tyttö hyväilis mua ja nukuttuttais tosi låhekkäin.


      • alsldld

        Nukun kyljellään tai selällään löysis alkkareid et jos kiihotun nii tuntuu kivalt:D sit kans nukun nallen kaa ku haluaisin nukkuu tytön vieres ja ois kiva et se tyttö hyväilis mua ja nukuttuttais tosi låhekkäin.


      • alsldld

        Nukun kyljellään tai selällään löysis alkkareid et jos kiihotun nii tuntuu kivalt:D sit kans nukun nallen kaa ku haluaisin nukkuu tytön vieres ja ois kiva et se tyttö hyväilis mua ja nukuttuttais tosi låhekkäin.


      • Nosto
        alsldld kirjoitti:

        Nukun kyljellään tai selällään löysis alkkareid et jos kiihotun nii tuntuu kivalt:D sit kans nukun nallen kaa ku haluaisin nukkuu tytön vieres ja ois kiva et se tyttö hyväilis mua ja nukuttuttais tosi låhekkäin.

        Nosto


    • cutie

      Kiva lukee näit :3

    • Moi tytöt :)

      Mä nukun joka yö tyyny kainalossa. Oikein sellanen muhkee ja halattava tyyny :) Toinen mulla on jalkojen välissä ja peitto päällä. Mä usein silittelen sitä tyynyä ja puhunkin sille, ihan kun ois tyttö siinä mun kanssa. Joskus saatan jopa antaa suukon sille ennenku nukahdan :) Pidän sitä kainalossa koko yön koska aamulla kun herään se on edelleen siinä vaikka oisin kääntäny kylkee. Mietin miten oikeen tytön kanssa toimis toi homma... :D

      Mut joo, pitkään mun ykkösunelma on ollu se että tosiaan joku söpö tyttönen rakastais mua ja tulis viereen nukkumaan...

      • Love1234

        No montas vuotta oot kerron oman iän ku sä oot kertonu sun ( tarkotan moi tytöt :-))


    • tyttönnen

      aww :3

    • tyttelii14

      AWW!!:3

    • Sweet dreams <3

      Awwww :3 :D

      • poika99_

        Sweet oot ihana :* :3


    • Sweet dreams <3

      Kiiittiii :3

      • poika99_

        14v :D


    • tietonero

      Nukkuminen on tila, jossa liikkuminen ja reaktiot ulkomaailmaan ovat rajoittuneita. Yleensä se tapahtuu silmät suljettuina ja joinakin hetkinä esiintyy unia. Aivot ovat toiminnassa, vaikkakin vähemmän aktiivisina, ja nukkumisen aikana voi herätä helposti sopivaan ärsykkeeseen. Elimistö tuottaa nukkuessa kivun tunnetta vähentäviä ja hyvää oloa aikaansaavia endorfiineja. Nukkumisen aikana vuorottelee kaksi eri päävaihetta: Ortouni ja vilkeuni. Jaottelut on tehty aivojen aktiivisuustasojen mukaan, jotka saadaan selville EEG:llä.
      Ortouni
      Suurin osa nukkumisajasta on ortounta eli ortodoksista unta. Se jaotellaan syvyysasteisiin I–IV, joista ensimmäinen on kevyin vaihe ja neljäs on syvin. Syvin nukkumisen vaihe on kaikista tärkein nukkumisen laadun kannalta, ja jos se jää vähäiseksi, ihminen tuntee itsensä huonosti nukkuneeksi. Ortounen aikana pulssi ja hengitys on hidasta. Lihastonus on jäljellä, vaikka se onkin valvetilaa paljon vähäisempi. Ortounen aikana nähdyt unet ovat loogisempia eivätkä niin surrealistisia kuin vilkeunen aikana.
      Ortounesta käytetään myös nimitystä NREM-uni (sanoista non-REM) erotukseksi REM-unesta.
      Vilkeuni
      Vilkeunen synonyymejä ovat parauni, paradoksinen uni ja REM-uni (englannin sanoista rapid eye movement eli "nopean silmän liikkeen uni"). Silloin pulssin ja hengityksen aktiivisuus vaihtelee paljon. Varsinaisia unia esiintyy enemmän vilkeunen aikana kuin ortounen aikana ja nähdyt unet ovat surrealistisempia ja epäloogisempia.
      Yli 10-vuotiaat suomalaiset käyttävät keskimäärin 8,5 tuntia nukkumiseen (nukahtaminen mukaan lukien). Nuoremmat ihmiset tarvitsevat unta vanhoja enemmän. Vastasyntyneet nukkuvat jopa 20 tuntia vuorokaudessa, kun taas aikuisille riittää 4–11 tuntia. Keski-ikäiset suomalaiset käyttävät nukkumiseen (nukahtaminen mukaan lukien) keskimäärin 8 tuntia ja 15 minuuttia vuorokaudessa. Nukkumiseen käytetyssä ajassa on kuitenkin suuria yksilöllisiä eroja: joka neljäs keski-ikäinen nukkuu yli yhdeksän tuntia vuorokaudessa ja toisaalta joka neljännelle riittää seitsemän tuntia tai vähemmän. Yli 60-vuotiailta kuluu vuoteessa puoli tuntia enemmän kuin keski-ikäisiltä. On olemassa viitteitä siitä, että pitkäuniset ihmiset elävät muita vanhemmiksi.
      Myös paraunen suhteellinen määrä vähenee iän lisääntyessä. Aikuisten paraunen määrä on vain noin 20%, kun taas vastasyntyneellä se on noin puolet koko unen määrästä. Vanhuksille voi kuitenkin ilmaantua tapa nukkua päiväunia.
      Ei ole yhtä tiettyä nukkumismäärää, jota ihminen tarvitsisi, ja sen määrä vaihtelee ihmisestä toiseen ja riippuen päivän aikana tulleesta rasituksesta. Nukkumisen tarve on siis yksilöllinen. Ellei ihminen nuku tarpeeksi, aktiivisuus vähenee ja uneliaisuus lisääntyy. Unen laatu eli vilkeunen ja syvänunen määrä on tärkeämpi kuin pelkkä unen pituus.
      Ihminen on väsyneimmillään yleensä kello 3–5, mutta väsyneisyys riippuu paljolti vuorokausirytmistä.

    • 13+19

      Mä oon tyttö mut pakko vastata koska nukun yleesä iha samal taval ku sä!! Tai yleesä sillei kylellee et toine jalka melkei suoran ja toine sillei koukus xd

    • Sweet dreams <3

      Haluun nostaa tän keskustelun ;D

      • mies 1984

        Mä nukun yksin sängyssä koska olen sinkku ja tietysti alasti nukun peiton alla selällään ja kyljellään olisi kyllä kiva jos olis joku ihana nainen vieressä


    • Ite nukun boksereis ja t-paidas kyljellään ja peitto kainalos. Pari vuot aikaa mulla oli sellane iso pehmo lellona mun kainalos ku nukuin:3. Nyt nukun kyl yksin ku oon sinkku kans:( Oon siis 17v jätkä:D

    • Käyttäjätunnus

      Nukun talvella T-Paita ja pitkät kalsarit, kesällä vain bokserit
      Pidän kättä tyynyn alla ja toista jalkaa peiton päällä

    • jätkä17v

      Nukun sillai boksereis kyljeltee, peitto joko kaulaa asti tai sit lantioille asti.

    • poika 14 v

      Tykkään nukkua sillei et joku olis kainalos mut ei oo ketää tyttöö

    • Anonyymi

      Nukun alasti ilman peittoa

    • Anonyymi

      Mä nukun alasti ilman peittoa nukun aina mahalleen alasti

    • Anonyymi

      Mä oon kyl tyttö mut nukun aina jommalla kummalla kyljellä, peitto haarovälissä, pehmo kainalossa ja tietysti alushousut ja lyhyt hihainen yö mekko. Se on vaan paras tapa ja uni tulee heti🤩🤩

    • Anonyymi

      Nukun boksereissa ja yleensä kyljellään.

    • Anonyymi

      Nukun aina Alasti

    Ketjusta on poistettu 83 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1954
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      80
      1708
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1522
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      36
      1326
    Aihe